-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz szabogabor10 #91631 üzenetére
Lehidalok. Köszi.
-
Boom
kezdő
válasz szabogabor10 #91645 üzenetére
Na az remek, erdemes akkor a legkisebb net csomagot valasztani hozzá, és va telenor hypernetet venni bele. (ugy hallottam az a legstabilabb/gyorsabb)
"Van itt olyan személy /vagy olyan ismerőse, aki telekomnal dolgozik mint tulajdonos, vagy partner/üzletkötő? Ha igen írjon egy üzenetet kérem."
Valakiről tudsz esetleg itt a topicban gazdám?
[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz szabogabor10 #91735 üzenetére
Felhívtam a 1414-et egy másik telefonról (nincs micro sim-es telekomos kártyám, sőt micro épp semmilyen se), 1414, próbálom a 3,6-ot de a 3-ra azt mondja, hogy ez a nyomógomb itt nem használható.
Mondja, hogy a 9-es menüponttal telefonszám vagy MT azonosító megadása kell, de ahhoz a telefonhoz, amit függetleníteni akarok se szám, se MT azonosító nem tartozik. -
FhRossi
tag
válasz szabogabor10 #91762 üzenetére
Nagyszerű...😩
Azért reménykedem!!Panasonic 50G30, PS4 1TB CUH-1216, iPhone 11Pro 256GB, MacBook Pro 2020, Watch 6 Series, PSN: FhRossi1908
-
szabogabor10
veterán
válasz szabogabor10 #91767 üzenetére
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
Ateszpapa
addikt
válasz szabogabor10 #91768 üzenetére
Felejtős szerintem.
Konkrétat nem is írt a T, hogy milyen díjcsomagban mennyibe fog kerülni, mint a 8-nál.
Most meg a reklámot is levették... -
szabogabor10
veterán
válasz szabogabor10 #91806 üzenetére
Xperia T-hez is megjött a kód.
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
pinnacle
nagyúr
válasz szabogabor10 #91808 üzenetére
Akkor ha 4G-s modemet veszek Dominóval, egyből tudom függetleníteni?
-
pinnacle
nagyúr
válasz szabogabor10 #91814 üzenetére
Köszi szabogabor10, CHIPman!
-
szemesi69
addikt
válasz szabogabor10 #91827 üzenetére
Kivéve, ha egyértelműen megállapítható, hogy feltöltős/domino/, konstrukcióba vette és egy összegben kifizette, minden más csak paraszt vakítás
[ Szerkesztve ]
Xiaomi redmi note 12 pro
-
szemesi69
addikt
válasz szabogabor10 #91919 üzenetére
Azért bátorkodtam javasolni, mert már többször láttam, hogy valaki nem tud másik simhez jutni, hogy ellenőrizze, és ugye a legtöbb telefonhoz van szerviz kód, amivel ellenőrizhető, most csak a huawei-t tudom jelenleg , mert ugye az van jelenleg Örülök, ha segíthettem
[ Szerkesztve ]
Xiaomi redmi note 12 pro
-
Keem1
addikt
válasz szabogabor10 #91927 üzenetére
Ráadásul ha az ember ezzel kezdi, rögtön kiderül, hogy függő-e, ha igen, itt kéri-e a kódot. És még gyorsabb is, mint beírni egy fórumba
-
#04441088
törölt tag
válasz szabogabor10 #91977 üzenetére
Szóval ha végigviszem a rendelést és a végén nem dobja fel, hogy mobil előleg lehetséges, akkor nem lesz?
-
FhRossi
tag
válasz szabogabor10 #92004 üzenetére
X-akta. Ügyfélszolgálat, rendelési azonosító, náluk továbbra is készletre vár a státusz!!! Ha én magamnak belépve nézem, akkor Sales support...
Panasonic 50G30, PS4 1TB CUH-1216, iPhone 11Pro 256GB, MacBook Pro 2020, Watch 6 Series, PSN: FhRossi1908
-
#08205312
törölt tag
válasz szabogabor10 #92038 üzenetére
Pedig megmondta a telekom fővezír a nyáron, hogy az ügyfeleknek nincs igényük korlátlan mobilnetre
[ Szerkesztve ]
-
Nikaré
őstag
válasz szabogabor10 #92040 üzenetére
Elhibázott üzletpolitika, a fogyasztói igények (figyelmen kívűl hagyása) semmibe vétele és kartell gyanús csomagok megjelenése.
-
Indian74
senior tag
válasz szabogabor10 #92038 üzenetére
Én ezt találtam az oldalukon,szerintem minden marad a régiben,vagy még drágább lesz ahogy írja itt egy fórumtárs,
"Elhibázott üzletpolitika, a fogyasztói igények (figyelmen kívül hagyása) semmibe vétele és kartell gyanús
csomagok megjelenése."NAGYPAPA
-
Norbika88
senior tag
válasz szabogabor10 #92223 üzenetére
Köszi!
Akkor ha jól értem én megrendelem magamnak és neten rendezen, a másik két számlát a többiek tudják ugyan úgy csekkel fizetni? -
Norbika88
senior tag
válasz szabogabor10 #92226 üzenetére
Nem, most látom telekom oldalán a 3 szám egy darab folyószámlán van Akkor gondolom így nem lehet különcködni a fizetést tekintve.
Hopp, de msot látom a számlázi beállításoknál van telefonszámonkénti beállítási lehetőség, és ott szerepel az elektronikus számlázás.
[ Szerkesztve ]
-
Keem1
addikt
válasz szabogabor10 #92356 üzenetére
Van egy olyan gyanúm, hogy a saját maguk által kreált listát se veszik komolyan.
Mintha itt is írta volna valaki, hogy van neki VoLTE (hivatalosan) nem támogatott készüléken. -
hzoltan
tag
válasz szabogabor10 #92521 üzenetére
-
-Ben-
veterán
válasz szabogabor10 #92543 üzenetére
Nekem jelenleg nincs semmiféle tartozásom, csak egyetlen előfizetésem, készülék nélkül. Tőlem is kér előleget.
-
-Ben-
veterán
válasz szabogabor10 #92545 üzenetére
Nem semmi a helyzet. Írtam chaten nekik:
Részlet a beszélgetésből (kép)
Illetve még ezt küldte el nekem az ügyintéző:
„A fizetőképességi vizsgálateredménye alapján a szerződés megkötését, módosítását vagy a kedvezményes eszköz vásárlását előleg megfizetéséhez köthetjük.
Az előleg összegét saját szabad mérlegelésünk szerint állapítjuk meg, ennek során figyelembe véve:
a fizetőképességi vizsgálateredményét, az igényelt előfizetői szolgáltatás és díjcsomag típusát, az értékesített eszközök értékét, a kedvezmények értékét, az előfizetői jogviszony időtartama alatt az előfizető korábbi szerződésszerű teljesítését(így pl. határidőre történő díjfizetést) a korábbi, Telekom otthoni, illetve mobil előfizetéseiden még folyamatban lévő részletfizetéseket.
Amennyiben a biztosítékadási kötelezettségnek eleget teszel, úgy az előleget befizetésként kezeljük, és a befizetést követően kiállított havi számlákon szereplő szolgáltatási díjak kiegyenlítésérefolyamatosan beszámítjuk.
A készülékrészletekből az előleget levonni nem tudjuk, így kérünk, a készülék törlesztő részletét minden hónapban egyenlítsd ki.Amennyiben úgy döntesz, hogy nem vállalod az előleg befizetését, sajnos nincs lehetőséged az adott részletfizetéses készülék, illetve kedvezmény igénybevételére.
Ebben az esetben válassz egyösszegű készülék ajánlataink közül, vagy vedd igénybe előre fizetett Domino mobil-szolgáltatásunkat.”Ja, és még a végén odaírta, hogy előfizetéssel mindenhogyan olcsóbban kapom meg a készüléket. Úgyhogy, mindenki örüljön neki, hogy vehet telefont a Telekomtól. 8 hónap múlva lejár az előfizetésem, ha addig semmi se változik, én lépek ezektől...
[ Szerkesztve ]
-
-Ben-
veterán
válasz szabogabor10 #92547 üzenetére
Én írtam nekik egy csinos panaszlevelet. Mindenkinek ezt kellene tennie (ez a minimum).
-
-Ben-
veterán
válasz szabogabor10 #92549 üzenetére
Igen. Főleg azért érzem ezt keménynek, mert a 15-20 éves platina ügyfelekkel is teljesen ugyanúgy bánnak, mint egy újjal. Korábban erre nemigazán volt példa....
-
Def26
félisten
válasz szabogabor10 #92554 üzenetére
Én most néztem és semmi előleget nem kér egy termékre sem. Kb. 12 éve vagyunk náluk és jelenleg platina kártyám van. Havi kb. 8000ft hagyok náluk, ami nem is sok.
Lehet azért nem kér előleget, mert általában nem várom meg a részletfizetés végét, hanem pár hónap alatt ki szoktuk fizetni a részletre vett termékeket.
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
MK VII
veterán
válasz szabogabor10 #92558 üzenetére
Szerintem ne pörögjetek ezen.. Tök felesleges.
El kell menni a Telekomtól... Minél többünknek.. Talán észreveszi magát...
Én ahogy letelik a hűségem azonnal megyek.. Szerencsére már csak fél évig kell raboskodnom. -
India
aktív tag
válasz szabogabor10 #92568 üzenetére
Hiába akarok belépni , azt írja ez a felhasználó nem létezik
-
India
aktív tag
válasz szabogabor10 #92572 üzenetére
Na fel is hívtam őket , megrendeléssel kapcsolatosan jovà van hagyva , magyarán nem kértek előleget , de azt mondta lehet csúszni fog a megrendelés nem biztos 16-an kapom meg előzőleg a 256 gb-ot megrendeltem majdnem teljes összeget kértek előleget , aztán lemondtam pár nap múlva megrendeltem a 64gb-ot arra nem kértek előleget , most már biztos , te melyiket vetted?
[ Szerkesztve ]
-
India
aktív tag
válasz szabogabor10 #92577 üzenetére
November 6 án meg a régi rendszerük volt , most már tudtommal előleget ír ki , belaktad a telefont hely így is van? Kicsit félek a 64 gb-tol
-
India
aktív tag
válasz szabogabor10 #92584 üzenetére
Mesélj jó a telefon?
-
-Ben-
veterán
válasz szabogabor10 #92587 üzenetére
De mondok jobbat: előbb tettem egy próbát és simán elhozhattam volna előleg nélkül, részletre.
-
atosan
addikt
válasz szabogabor10 #92584 üzenetére
Így van, ha karácsonyig nem csinálják meg, néhányan morcik lesznek.
Maine coon
-
-Ben-
veterán
válasz szabogabor10 #92593 üzenetére
iX 64GB...
-
t1
addikt
válasz szabogabor10 #92587 üzenetére
Vicces, de megnéztem kb 5-6 éve vagyok előfizus a T-nél, S8 illetve Iphone 8-nál is 0ft a befizető Mobil S mellé semmi előleget nem kér a rendszer.
-
#04441088
törölt tag
válasz szabogabor10 #92676 üzenetére
Múltkor ebben én is leírtam az előleggel kapcsolatos történetem. És még most is az a helyzet, hogy bármit rendelnék előfizetéssel, a legolcsóbb Alcateljüktől kezdve a nagyobbik iPhone X-ig mindig a telefon teljes listaárát írja előlegként.
-
joelke HU
senior tag
válasz szabogabor10 #92676 üzenetére
Vagy pont, hogy meghagyják így és ettől lesz igazán fekete az a péntek.
Motorola G51
-
zoli62
addikt
válasz szabogabor10 #92676 üzenetére
Én ebben nem vagyok olyan biztos. Vannak olyan hibák, amik évek óta nincsenek javítva.
-
elekreg
tag
válasz szabogabor10 #92676 üzenetére
Ma délután jött az e-mail, hogy november 17 - 19. között Telekom Black Friday, mennyi esélyt látsz rá, hogy nem egész 3 nap alatt változni fog a helyzet?
Én holnapig, vagy maximum csütörtökig várok, hogy legalább akkor ne kérjen a 20 éves, arany/platina kiemeltségű előfizetésre (mind a kettővel próbáltam) előleget a rendszer, ha nem részletre vásárolok és nem is a legnagyobb díjcsomagokkal, tehát nem 0 Ft-ért vennék készüléket, hanem a telefon listaárának (ami közel 300000 Ft - ez is egy külön történet, hogy a Mate 10 Pro eredeti árához hozzáadták az ajándék kamera árát, máshol ilyen nincs!) a felénél is többet (~150000 Ft-ot) kifizetnék egy összegben átvételkor. Igen, erre is kér még pluszban előleget, aminek a kifizetése nem okozna ugyan problémát anyagilag (akár a készülék teljes árának kifizetése sem), de ez már elvi kérdés, nem fizetem ki a plus előleget!
Amennyiben ezt sem sikerül megoldaniuk, úgy nincs miért hűséget aláírnom, hanem megveszem a készüléket máshol, kifizetem a teljes árát, cserébe hiába részesítettem eddig előnyben a privát Telekomos előfizetésem (mert technikailag jobbnak tartom a többi szolgáltatóénál), szépen visszalépek azon sokkal olcsóbb díjcsomagba és a "céges", másik szolgáltatós előfizetés lesz az elsődlegesen használt, az lesz magasabb díjcsomagba léptetve, bár csak net kell rá több, az eddigi korlátlan Telekomos helyett..
Ahogy számolgattam, a 2 évnyi hűség elmaradása miatt, nagyjából 200000 Ft-ot bukik a Telekom csak ezen az előfizetésemen az olcsóbb díjcsomag miatt és még örüljenek, hogy nem számhordozok máshová, mert ha így haladnak, akkor erősen elgondolkodom azon is, 5 előfizetés van a fiókban, abból 4 nem hűséges jelenleg, tehát máris vihető másik szolgáltatóhoz, az a maradék egy pedig mehet a legolcsóbb hang + net konstrukcióban (nem a legolcsóbbon van jelenleg), mert tarifára nincs hűség, csak az előfizetésre, talán egy év körül kötött még.[ Szerkesztve ]
-
elekreg
tag
válasz szabogabor10 #92830 üzenetére
Eddig úgy gondoltam, hogy csak technikai hiba ez az előleg a régi és arany/platina ügyfelek esetén, de lassan már ebben is kételkedni fogok.
Végtelenül türelmes szoktam amúgy lenni, de most kezdenek összeadódni a problémák, amik bár apróbbak voltak és többségében el is intéztem azóta más úton, de most előjöttek és halmozzák ezt az előlegesdit.
Például gond volt a számlával, az egyik ügyintéző rögzített hívásban elmondta, hogy a Telekom rendszerével volt Probléma, 2 - 3 napon belül hívni fognak, na ez még nyáron volt, azóta sem kerestek meg azon ügyben.
Vagy ha kértem egy olyan módosítást több előfizetésem kapcsán is az online felületen, amit én nem tudtam elvégezni, akkor viszonylag gyorsan válaszoltak, hogy aláírt nyilatkozat kell hozzá, azt pótoltam és azóta csend van azzal kapcsolatban is, nem csinálták meg 2 hónap alatt sem. Még szerencse, hogy nem fontos és sürgős.
Végszükség esetén mennék csak másik szolgáltatóhoz a privát előfizetéseimmel, mert technikailag tényleg a Telekom a legjobb szerintem, de mindennek van határa, amihez így közelítenek.ricshard444: Szia! Nagyon beakadt valami a endszerben és nem kis előlegeket kér, de januárig csak észhez térnek.
Ha írsz díjcsomagot (hang + net), hogy melyikkel vagy kíváncsi, megnézem neked, hogy most mit dob nekem a rendszer az én előfizetéseimre. (18 - 20 éves arany/platina előfizetések, gond sosem volt velük.)sultansmith: Régen rossz, ha eztán csak a Magenta előfizetők lesznek kiemeltek, mert akkor elég sok csak mobilos előfizetőt elveszíthetnek.
Nálunk is elérhető a Telekom és a Flip optika is (meg a DIGI is), mégis UPC van bekötve és nem véletlenül.
Évekig voltam vezetékes szolgáltatásokkal is Telekom előfizető, technikailag ott is elégedett voltam, de az ügyintézéssel már nem annyira, meg állandóan a 2 év hűségre hajtanak, hűség nélkül nem adnak olyan jó árakat, mint a többi szolgáltató.[ Szerkesztve ]
-
elekreg
tag
válasz szabogabor10 #92839 üzenetére
Lehet, hogy személyesen elnézőbbek, mint most a rendszer, de az a baj, hogy sok típus nagyon ritkán van készleten üzletben, pláne ideális helyen lévőben, meg úgy ugranak az előrendelési lehetőségek is.
[ Szerkesztve ]
-
elekreg
tag
válasz szabogabor10 #92845 üzenetére
Ja, és az elállási lehetőség hiányát nem is írtam, pedig az is probléma lehet.
Én ugyan sosem éltem még azzal, pedig nagyon sokszor rendeltem már, de a tudat mindig megnyugtatott, hogy adott. -
-Ben-
veterán
válasz szabogabor10 #92848 üzenetére
Én írtam nekik webes felületen, de nincs valami e-mail cím, ahol komolyabban veszik az efféle bejelentéseket?
-
Nescafé
őstag
válasz szabogabor10 #92858 üzenetére
Semmi , nem megy megint, nállam sem jo
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro
-
justflash
tag
válasz szabogabor10 #92858 üzenetére
Volt kint közlemény, hogy karbantartás lesz ma 22:00-tól talán holnap reggelig.
mióta a barátnőm terhes lett minden megváltozott...a telefonszámom, a lakcímem, minden...
-
-Ben-
veterán
válasz szabogabor10 #92858 üzenetére
A vicc az, hogy ez az online felület már 2013 -ban se volt jó... Előtte nem tudom, mert akkor még nem volt telekom fiókom (vagy csak nem használtam), de 13' óta biztos, hogy mindig akadozik.
-
vizslakutya
senior tag
válasz szabogabor10 #92907 üzenetére
Gondolom ez csak annyiban érint,hogy ha elvész küldenek egy másikat. Inkább attól tartok,hogy elfogy a telefon.
>vizslát mindenkinek<> Xiaomi Mi 11 Lite 5G >
-
vizslakutya
senior tag
válasz szabogabor10 #92914 üzenetére
Ma beszéltem ügyfélszolgálattal ő is nyomozta, innen tudom, hogy tegnap hajnalban futárhoz került, elméletileg ha holnap reggel sem lesz meg, megint hivnom kell őket,a telszámomhoz csatolta a problémát.
>vizslát mindenkinek<> Xiaomi Mi 11 Lite 5G >
-
Soulfly842
addikt
válasz szabogabor10 #92926 üzenetére
És hogy ügyfélszinten van-e... másik folyó+otthoni csomagon
-
enginev3.0
félisten
válasz szabogabor10 #92930 üzenetére
Igen, és igen
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Építő/felújító topik
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Politika
- Ukrajnai háború
- Óvodások homokozója
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen