- Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
- Windows 10
- Videó stream letöltése
- Hálózati / IP kamera
- Linux kezdőknek
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Ubiquiti hálózati eszközök
-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Blue meth #52987 üzenetére
Tegyél mellé egy mai csúcstelefont, hozzál be rajta pár weboldalt (több lapon külön), már ettől letérdel a 4s, de lépj ki, indítsd el a levelezőt, nyiss meg egy facebookot. Menj vissza a böngészőre, váltogatass a lapok között. Ezzel még semmi földöntúlit nem mondtam, szerintem ez még minimál használat.
Ehhez tedd hozzá a gyenge akksit.
De ha nem hiszel senkinek, vegyél egyet. -
lugosi
MODERÁTOR
Régen legalább az akciós kalendárium dominós volt, ha jól emlékszem. Ennyire rossz a helyzet, hogy ma már nem tudnak rendes akciókat csinálni dominóban, csak ilyen next m előfizetésekkel? :/
Egyre inkább érzem, hogy jó döntés volt úgy hosszabbítani, hogy nem vettem készüléket. Az elmúlt időszakban használhatatlanok a készülékakciók. -
lugosi
MODERÁTOR
Én úgy emlékszem még régebbről, hogy általában demó, vagy ilyen 8/14 napban visszavitt, azaz jórészt éppen kibontott divájszok mennek használt felkiáltással.
-
lugosi
MODERÁTOR
Jé és tényleg, igazatok volt.
A használt készülékemhez nem tartozik garijegy, és most látom, hogy a számlán rajta van, hogy tudomásul veszem, hogy csökkent értékű, és jótállást nem vállal rá a T, csak 12 hó szavatosságot. Ez utóbbi mi is pontosan? Ha tönkremegy, kuka?Vicces persze, hogy a számla kézhezvétele, azaz a fizetés után "vettem tudomásul" hogy nincs gari. :/
-
lugosi
MODERÁTOR
Listaáras (használt) teló vásárlása esetén is 15k a szolgáltatói simlock feloldása?
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Intel fan11 #54243 üzenetére
Ma volt róla szó, hogy nem.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Intel fan11 #54246 üzenetére
Jó csomag tényleg, nekem is ez van
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz South Velen #54360 üzenetére
Az elsőre igen, ha írja, hogy átvehető, akkor már mehetsz érte. A másodikra, elállási jogod van nem csak a termék átvétele előtt, hanem utáni időre is, tehát a vásárlástól minden további nélkül elállhatsz (pl nem veszed át, vagy átveszed vagy visszaadod).
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz ForRedGlory #54362 üzenetére
Ezt írod: "ha beerkezett T-Pontba akkor kap SMS-t hogy atveheto"
Rakd már össze azt, amit kérdezett, meg amit te írtál. T-pontba kérte, és azt kapta vissza, hogy átvehető. Ahogy te is írod. Tehát valószínű, hogy ott van raktáron a T-pontban. És azt írja, hogy átvehető. Ennél hogyan válik szerinted mégis átvehetőbbé?
Tehát nem fog beérkezni T-pontba, mert már ott van... Ezért átvehető...Értem én, hogy mostanában küldetésednek tekinted a topikban az általad alappal vagy alaptalanul tévesnek vélt információk kiszűrését, de kis gondolkodással az ilyen vakriasztások kiszűrhetők lesznek.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz South Velen #54368 üzenetére
Igazad van, de ezen: "december 26-tól 5 napon keresztül átvehető" szerintem nem nagyon van mit magyarázni. Szerintem az átvehető azt jelenti, hogy át lehet venni. De persze az is lehet, hogy tévedek. Szerintem várj egy hétfő délutánig, akkor telefonálj az ügyfélszolgálatra, hogy akkor mi van, mert kedden lejár az 5 nap.
-
lugosi
MODERÁTOR
Azért számítanak fel valamilyen díjat, ha a *126*-gal lekérdezem, hogy egy adott telefonszám melyik szolgáltatónál van?
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz ForRedGlory #54728 üzenetére
Köszi!
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz [P]laci #54908 üzenetére
Nálam is, számlát szeretnék befizetni, de 503 service unavailable.
Tiszta nevetséges, ha meg beenged, mutatja hogy be vagyok jelentkezve, és csak tolja a reklámokat, de a számlákig nem lehet eljutni. Hihetetlen, hogy egy ekkora cég ennyire képes!
Én kezdő elektronikus számlás vagyok, de valaki mondja már meg, hogy ez mindig így működik, vagy szokott tényleg működni is? Mert a céges számlánkról lenne szó, ergo dolgozok munkaidőben, és ezt a b.sz.kodást nem igazán tudom magamnak megengedni időben.
Vagy próbálkozzon az ember 10-e után, hátha akkor beenged a rendszer? :/
[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz [P]laci #54922 üzenetére
A másik számlámat, ami évek óta távszámlás, már rég ki is fizettem. Csak a Telekom online felülete áll ott egy helyben. Semmihez sem férek hozzá, csak mutatja, hogy be vagyok jelentkezve.
Egy gondolat. Tudják, hogy kb. hány ügyfelük van. Ezen belül tudják, hogy kb hányan használnak elektronikus számlát. Azt véleményem szerint meg lehet határozni, hogy egy ekkora felhasználóbázishoz mekkora infrastruktúra kell. Pláne, ha ez az infrastruktúra azt szolgálná ki, hogy minél előbb, minél olcsóbban (postai átfutás ideje helyett, postai költségek helyett) hozzájussanak a pénzükhöz. Hogy ezt miért nem áll érdekükben / módjukban elősegíteni, rejtély.
-
lugosi
MODERÁTOR
-
lugosi
MODERÁTOR
Most be tudtam lépni, de ugyanaz a problémám, mint egy hónappal ezelőtt. Látom, hogy mennyit kéne befizetni, de nem látok és nem tudok letölteni számlát.
Ez egy céges előfizetés, és NAGYON kellene a számla.Az alatt a szövegdoboz alatt, hogy befizetésre váró számlák, csak egy olyan újabb szövegdoboz van, hogy Befizetett számlák, és ott azt írja, hogy jelenleg nincs elektronikusan elérhető befizetett számlám. Befizetésre váró számlát pedig egyetlen menüpontban se találok, már a dokumentumokat is átböngésztem, csak a vásárlások számlái tölthetők le onnan.
Ez most normális? Csak befizetni lehet ezen a felületen, és később jön a számla? Vagy hogy? Hú, de megbántam, hogy váltottunk papír alapú számláról.
Elvileg ahogy látom, az email címem meg is van adva, hogy hova kéne kapnom az értesítést a számláról, email nem jött, csak a befizetendő összeget látom. A magán előfizetésemet a távszámlán keresztül már rég el is felejtettem, letöltöttem pdf-ben, befizettem. Most akkor hogy lesz itt számlánk? Ez gáz.
Még egy gond: fizetési módnál csak telekom fizetés, bankkártyás fizetés az otp felületén, és mastercard alkalmazás jön fel. A fizetendő összegnél meg azt írja, hogy banki átutalás (ahogy egyébként szoktuk is a fizetést csinálni). De átutaláshoz kéne a számla, milyen számlaszámra, milyen közleménnyel stb. De számla és számlaszám nincs.
Várjak vele valameddig, vagy ez nem fog megjavulni magától?[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
"a számlán ott a számlaszám, átutalás közleményébe pedig beírod a fizetendő számla azonosítóját"
Ez lenne a cél! Ezért kéne egy számla! De nincs! Csak befizetésre váró összeg.
Milyen szinten tudok még bejelentkezni? Látom az összes számunkat, mindegyikhez tudok szolgáltatást megrendelni, törölni stb. Ez egy cég, az összes előfizetésünket látom. Ettől lejjebb/feljebb lévő szinten kell bejelentkezni ahhoz, hogy lássam a számlánkat?My T-n? Nem igazán tudom, hogy az mi. Először kapnék elvileg elektronikus számlát, tavalyig papír alapút kapott a cégünk.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Teko001 #54955 üzenetére
Csavarok egyet a dolgon: üzleti előfizető vagyok, lakossági csomagra előfizetve.
Most megjelent egy link a számla alatt, hogy megtekintés, meg is lehet nézni, de pdf-ben nem lehet letölteni, hanem csv-ben lehet letölteni a hívásrészletezőt. A pdf link inaktív. De legalább valami fejlődés van. -
lugosi
MODERÁTOR
Köszi mindenkinek az ötleteket és segítséget az elektronikus számla ügyében, mai nap meg is érkezett az email, hogy letölthető a számlám a My T-n és úgy is volt, megvan a link, pdf-ben letöltöttem.
Még egyszer köszi!
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz ForRedGlory #55016 üzenetére
Ezeket eladják használtként?
-
lugosi
MODERÁTOR
Vettünk egy dominós kártyát. Az lenne a kérdés, hogy honnan deríthető, hogy dominó mi? Tehát, hogy 5, vagy sima. A szerződésen van egy ilyen rovat, hogy díjcsomag, de az üres. Akkor lehet, hogy sima dominó?
Vagy online le tudom kérdezni?Azt jól gondolom, hogy akár dominó 5, akár sima dominó esetén a "nincs még net a csomagodban" oszlop alapján kell néznem a mobilinternetet? (Ez utóbbit szerintem már kérdeztem, csak nem találom.)
-
lugosi
MODERÁTOR
Én a következőképp számoltam, hátha segítség.
6500 ugye elektronikus számlával készülék nélkül, ugyanígy a next m 10k. Tehát a különbség 3500. A kérdés nálam az volt, hogy ebbe mennyi hálózaton kívüli hívás, illetve hálón kívüli sms fér bele. Úgy számolok, hogy éves, vagy kétéves szinten. Éves szinten ez legyen 42 ezer Ft. Szerintem ebbe simán belefér a többlet, ha esetleg túlszaladnék rajta, azaz éves szinten amit ráfizetek a havi 6500-ra, az tuti nem lesz 42 ezer Ft. Így a next m nekem nem érte meg, de az s igen. Különben, az ország fele telekomos.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs