-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
ubyegon2
nagyúr
válasz Vangelis #106574 üzenetére
Neked előfizetéses SIM-ed van, Alper kolléga ezt nem látta és ajánlott neked nagyszerű Domino-s opciót!
Alper kollégát továbbképzésre utalom a Látóasszony topikba, mivel azt sem látta, hogy Ukrajna nem EU tagállam. Szegény megfosztott kolléga majdnem megszívta az ukrán mobilnet-tel!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Vangelis #107713 üzenetére
A jótállási jegy nem az előfizető nevére...stb., hanem a készülék adataira van kiállítva, így annak birtokában bárki intézheti a jótállásos ügyet.
A Telekomos ügyintézőnek nem tisztje különösebben vizsgálni a készüléket a kérdéses hiba/meghibásodás tekintetében, hanem csak továbbítsa a megfelelő helyre, ahol arra meghatározott jogosultsággal rendelkező szakemberek vannak.makoss: Megnéztem azért akkor az aktuális verziójú Telekom alkalmazásban, felkínálja a Most opció aktiválását: [kép]
[ Szerkesztve ]
-
btudos
veterán
válasz Vangelis #107716 üzenetére
Egyrészt egy esetből jó lenne nem általános következtetést levonni, másrészt te biztos nem írtál még el semmit.
Van ott bőven probléma, ez kétségtelen, de nekem pl. mindig sikerült megjavítva visszakapni a telefonomat, akár HTC (pedig híresen problémás volt a gyártói szervizük évekkel ezelőtt is), akár Samsung, akár Apple készüléket adtam le.
Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.
-
kali
legenda
válasz Vangelis #107971 üzenetére
2 év gyártói jótállás, de azért írják csak az 1 évet, mert a második kiegészítőt/kiterjesztettet a Samsung adja,, ami természetesen a szolgáltatós készülékekre is vonatkozik, nem csak az egyéb hivatalos hazai viszonteladóknál vásárolt telefonokra.
Zeki: Szia, A lezártból nem tesznek ki, arra csak újonnan nem lehet már váltani, az akkor használóknál mehet tovább, de ha kivezetik, akkor az mindenki számára megszűnik létezni és olyankor egy meglévőbe tesznek át.
Megszűnt csomag nincs, csak a fent említett lezárt és kivezetett.[ Szerkesztve ]
-
pamesz
tag
válasz Vangelis #108312 üzenetére
Mai fejlemény. Felhívtak az üzletből, hogy sikerült valahonnan szerezniük mate 10 pro-t, viszont majd csak jövőhéten csütörtökön menjek, mert addigra ér be az üzletbe... Hát azért én holnap Pesten teszek egy próbát. Na most ha mondjuk csütörtökön megkapom csereként a másikat, akkot a garancia újra indul? Vagy marad ugyanúgy év végéig minhta az előző telefonom lett volna?
-
Huroq
senior tag
-
glacious
addikt
válasz Vangelis #111732 üzenetére
A legfrissebb ÁSZF ezt írja:
A Családi mobil opció kedvezménybe bevont, legalább kettő és legfeljebb öt (de minimum kettő azonos folyószámlán lévő
mobil havidíjas), 20, 30, vagy 70-es hálózat kijelölő számú Telekom mobil havidíjas vagy Domino hívószám 190 Ft/hívószám
havi díjért belföldről indított hanghívás eseténdíjmentesen hívhatja egymást.
[link] 16/47 oldal -
btudos
veterán
válasz Vangelis #113186 üzenetére
Jó eséllyel ez egy csúnya értékesítői hiba, valószínű egyszer sem sikerült ellenőriznie, hogy kinek a nevére hozza létre a szerződést.
A másik fele, hogy ebből is látszik, hogy az emberek bármit aláírnak, amit az orruk alá dugnak. Ha a kedves vevő legalább egy pillantást vetett volna a szerződésre, láthatta volna, hogy nem az ő neve van a dokumentumon...
Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.
-
szalai112
senior tag
válasz Vangelis #113194 üzenetére
Vellem olyan történ anno hogy
Valaki valahogyan felbontota a magenta1 szerzödéseim, + voltak törlesztök.
Éssszre vetem , felhitam a 1414-et mi a szitu.
Azt mondták hogy én kértem telefonon, a pláne hogy akkor nem voltam telo közelében.
Kérdeztem ki miért hogyan?
Mondom hangfelvétel kértem azonal, egyböl minden vissza álitotak.
Máig rejtély de kötbérezni is akartak.
Na enyit a magas szintű azonositásról[ Szerkesztve ]
-
hangyász2
aktív tag
válasz Vangelis #113194 üzenetére
Őszintén szólva szerintem nem ez a legnagyobb hiba. Mert pont, hogy nem adatvédelmi, hanem technikai hibát vétett az ügyfeles azzal, hogy nem lépett ki. Nagyon durva, de nálam ez bocsánatos, emberi. Nyilván majd kompenzálnak valamivel. Simán megoldják. Egyébként készüléket csak az előfizető vehet át, a szerződéstől meg 14 napon belül el lehet állni. Persze itt nem kell, mert nem is ti kötöttétek.
Sokkal inkább problematikus az adatvédelmi gyakorlatuk. Az egész családban én kezelem a telekomos szerződéseket, mert értek valamennyire hozzá. Viszont nem az én nevemen van, mert nem nekem van otthonim. Minden további nélkül kötögetem telefonon a kétéves hűségeket készülékvásárlással. Régebben majdnem általános volt, hogy elkérték az 5 jegyű kód 3 számjegyét. Manapság néha megkérdezik az előfizető anyja nevét, esetleg, hogy mikor született. Többször előfordult, hogy azt sem, konkrétan semmit.
[ Szerkesztve ]
-
hangyász2
aktív tag
válasz Vangelis #113205 üzenetére
Na jó, nekem ez nem tiszta, mármint a gondod. Eléggé keversz össze-vissza mindent.
Neked van panaszod, nem neki. Nyilván elindította a belső vizsgálatot (részben saját maga ellen). Persze, hogy a te nevedben, te vagy az ügyfél, a károsult.
Ő nem törölhet, csak a háttércsoport, aki a panaszod elbírálja.
A rendőrségi feljelentés más eset. Nyilván neked nyilatkozni kell, hogy mi történt, és ők az alapján megteszik a feljelentést, ha történt bűncselekmény. És javasolják csak, hogy te is tegyél külön, a saját érdekedben, hogy azután is nyomozzanak, hogy más eset, máshol nem történt veled. Ugyanis természetesen azt is hihetik, hogy valaki visszaélt az adataiddal.Nekem ez így rendben van.
[ Szerkesztve ]
-
hangyász2
aktív tag
válasz Vangelis #113209 üzenetére
Azt hiszem, te nem érted az egész szituációt.
Elállást csinálhat, persze. De te nem azt szeretnéd, nyilván.
Valaki vagy hibázott, vagy csalt. Ki kell vizsgálni, ez meg fog történni. De amiről te beszélsz, az életszerűtlen, és sehol a világon nincs ilyen.
Szerintem ne itt vezesd le a feszültséget, csak mert nem érted a menetét. Nyilván az ember próbál empatikus lenni, mikor önhibáján kívül kerül valaki kellemetlen szituációba. De azért mindennek van egy rendje. Itt egyelőre semmi problémát nem látok a magam részéről.
Nyilatkoznod kell, hogy nem te voltál. A panaszkezelést már el is indították. Ha bűncselekmény történt, feljelentést is tesznek. Ennyi.
Vissza fogják állítani az eredeti állapotot, kapsz némi kompenzációt is. Kb. ez fog történni.[ Szerkesztve ]
-
hangyász2
aktív tag
válasz Vangelis #113219 üzenetére
Hát akkor az elég egyértelmű. "Sima" bűncselekmény. És kénytelen a Telekom fejelentést tenni, és ajánlatos a károsultnak is. Nem kizárt, hogy máshova is besétáltak. Igazolvány nem hiányzik? Csak mert személyesen aztán végképp mindig kértek papírokat tőlem.
Akkor még kevésbé értem, hogy gondoltad, hogy a kellemetlen részét meg lehet úszni.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- lenovo DU9033S1 Onelink Pro Dock TÖBB DARAB Töltő nincs benne az árban
- Új Gyári Lenovo 65W Notebook adapter USB-C csatlakozóval
- iPhone 14 PRO - Arany - Gyönyörű
- iPhone 14 PRO MAX - 2026.10ig Garancia - Független
- Microsoft Surface Book 2in1 Érintős Szétszedhető Laptop Tablet 13,5" -60% i5-7300U 8/256 QHD+ Win 10
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen