Új hozzászólás Aktív témák

  • Titi76

    aktív tag

    Sziasztok.

    Történt egy káresemény augusztus közepén a biztosításos előfizetéses Lumia 930 telefonommal.
    Leírom pontosan az ügymenetét, eddig nem találtam sehol pontos tájékoztatót hogy is működik valójában a gyakorlatban:

    - Adott szerdán összetört a telefonom. A kijelző és szerintem az alaplap is sérülhetett mert nem reagált semmire. ( se ki/bekapcs, se USB, semmi...)
    - Nyomban felhívtam a +3680300030 kárbejelntő számot. Adatokat egyeztettek stb... majd visszahívást ígértek 1 órán belül. Visszahíváskor a pontos káreseményt rögzítették, tájékoztattak hogy a kárigényt elfogadták, és közölték a további teendőket.
    - Másnap csütörtökön MPL futár jött (előtte SMS/email/hívás értesítéssel) a telefonomért és elvitte.
    - Egy hét múlva csütörtökön jött ismét a futár egy új fóliás ugyanolyan telefonnal, persze szintén SMS/email/hívás értesítéssel előtte. Az új telefont a biztosítási önrész átadása után vehettem kézbe.

    A biztosítási procedura alatt nem volt megkeresés vagy értesítés az ügymenet állapotáról.
    Az új telefonra 6 hónap jótállást vállat a TMX service.

    Ha gondoljátok be lehetne tenini az 1.hsz-ba

    [ Szerkesztve ]

    iPhone 14, Kia NIRO 2018 PHEV, Lenovo Legion

Új hozzászólás Aktív témák