Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz fireproof #65613 üzenetére

    szia,

    adott tekintetben a szolgáltató és a gyártói/szerződéses szervizes ügyintézés elkülönül, a szolgáltatón keresztüli ügyintézés tekintetében nincs jelentősége, hogy milyen névre került beregisztrálásra a my samsung felületen - alapesetben azéra, aki a készüléket a szolgáltatónál vásárolta -, a jótállási jegy a készülék adataira van kiállítva, így azzal bárki intézheti a szolgáltatónál és a direkt szervizben is, viszont számla esetén a szolgáltatónál a szerződött félre van szükség, akinek a nevére az kiállításra került.
    a vásárlástól számított egy éven belül - tehát a jótállás első (kötelező) évében - lehetőség van a my samsung felületen az eredeti tulajnak törölni a my samsung regisztrációt, te pedig azt követően saját névre átregisztrálhatod.

Új hozzászólás Aktív témák