- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- AliExpress tapasztalatok
- Microsoft Excel topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- ASUS routerek
- Mikrotik routerek
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Soulfly842
addikt
válasz Joccc07 #61384 üzenetére
Konkrétumok nélkül, nagy általánosságban. Hogy most már egyenesbe ezt a flotta kérdés-kört (nem csak a te esetedre fókuszálva).
Olyan szinten automatizált volt, hogy eddig engedte - nem lennék meglepve, hogy most már ezt is egyenesbe tennék. Bár más kérdés, hogy a szerződéskötéskor aláírásra kerül egy nyilatkozat, aminek az alábbi passzus is része:
"Tudomásul veszem, hogy a fenti kedvezménynek a Szolgáltatónál történő igényléséhez a Szolgáltatóval mobil rádiótelefon hálózaton nyújtott szolgáltatásra vonatkozó előfizetői szerződés (a továbbiakban előfizetői szerződés) megkötéséhez / módosításhoz szükséges iratokon túl rendelkezem az 'XY' által kiadott munkáltatói igazolással, illetve szolgálati nyugdíjas igazolvánnyal, melyet a szolgáltató részére az előfizetői szerződés megkötésekor /módosításakor átadok/bemutatok". (hozzátenném a munkáltatóinak 30 napnál frissebbnek kell lennie)
A webshopos vásárlásnál eddig, aki így vásárolt senki nem tett eleget. Ergó, szabálytalanul járt el (a nyilatkozatban vállaltak alapján nem tett eleget a Magyar Telekom és a munkáltatója által keretmegállapodásban/a nyilatkozatban leírtaknak és a szerződési feltételeknek sem).
Mindezek mellett - nagyobb részben ennek köszönhetően - sokan vissza is élnek a kedvezményes flottával, s több esetben ezzel próbálták kijátszani azt, hogy az adott díjcsomagra már nem voltak jogosultak (megszűnt dolgozói jogviszonyuk, stb), s hiába bejelentési kötelezettséggel tartozott volna az előfizető (ilyen esetben lakossági/egyéb csomagra lenne köteles váltani), de ezt tudatosan elmulasztották és webshopon vásároltak hozzá.
Ez nem arról szól közel sem, hogy éppen elég kedvezmény van a készüléken, így webshopost nem kap valaki - hanem az igénybevételi feltételekről!
"Tudomásul veszem, hogy amennyiben a kedvezményre való jogosultságomat elvesztem - megszűnik a jogviszonyom XY-val - akkor azt a szerződéses jogviszony megszűnésének napjától számított 8 napon belül a Szolgáltatónál bejelentem. Az ennek elmulasztásából eredő kárért felelősséget vállalok. [...]"
Áthidaló megoldás lenne természetesen, ha erre kialakításra kerülne valamilyen folyamat. Munkáltatói postán valón elküldése stb, egyéb úton történő archiválása. Bár ennek a jogi/szabályzás háttere gondolom szintén nem lenne egyszerű.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen