Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz polonic #27110 üzenetére

    Minden hónap 10. napja táján van a vizsgálat. Ennek az eredményét látod, de ez még csak a technikai pontszám. A hónap végéig történik meg a beváltható pont jóváírás is, amennyiben arany szinten vagy. Viszont a mobil számod még úgy tudom elég friss, és egy új hívószám legfeljebb a 8. hónapban léphet arany szintre (ha a hathavi pontszáma eléri a meghatározott szintet).

    kali (és polonic)
    Nemrégiben rákérdeztem, és nem elírás az 1GB-os LTE opciónál a 7,2... :(
    Arra a kérdésre, hogy de akkor miért mérnek gyorsabb sebességet egyesek, az volt a válasz, hogy az ügyfél számára kedvezően el lehet térni, de ez nem lesz mindig így (mármint hogy gyorsabb lesz 7,2-nél az LTE opció az XS díjcsomagnál).

    mondomén
    Ilyenkor "Partner 3 vállalati kedvezménnyel" díjcsomag (esetleg Mátrix vagy hasonló) fog megjelenni a számlán, és a flotta díjszabás szerinti havi és forgalmi díjakat kell fizetni. Mivel a flotta díjcsomagok havidíjai rendszerint elég alacsonyak, nem vállalhatsz tarifahűséget, vagyis az alap 1 vagy 2 éves hűséges áron vehetsz készüléket, hiába lesz akár a havidíj többszöröse a számla végösszege.
    Persze ha magasabb Mozaik vagy Next díjcsomaggal vesztek készüléket, szóba jöhet az olcsóbb készülék, de akkor a Mozaik vagy Next díjcsomag szerinti díjakkal kell számolni, nem lesz semmi köze a flottás díjcsomagokhoz.

    [ Szerkesztve ]

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Új hozzászólás Aktív témák