- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- macOS PC-re
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen NAS-t vegyek?
- Router gondok
- Linux - haladóknak
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Vírusirtó topic
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Pete55555 #56399 üzenetére
Na azt a corollát nagyon gyorsan felejtsd el.
Az egy rozsdabogja, ha már ilyen a küszöb.
Meg amúgy is. Egy öreg autó, a 2003-as INV az finom abba bele lehet ülni, van értelme foglalkozni vele.A cliot most megnéztem az a motortér minden csak nem bizalomgerjesztő.
Hiányzó burkolatok, pl, fedcomp kábelköteg takaró, etc. Ezt az autót vagy nagyon rendbe kellett tenni, vagy nagyon elhanyagolták és ami tört deformálódott, azt csak kivették és jól van az úgy is elven működött.Most már azt is látom, miért nincs bizodalmam felé, az a kiegyenlítő tartály nem sok jót tartogat a jövőre nézve.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #56412 üzenetére
Igen haver sírt, hogy baj van megnéztük töröltük, nem jött vissza valami régi beragadt kód lehetett.
De van egy csomó minden amit még nem értek rajta.
Pl. van benne egy fék légtelenítő menüpont ami mind a 4 keréken külön elvégezhető.
Indításra el is kezdett valami brümmögni, de leállítottam, mert nem tudtam hogy működik.
Tanulni kell még iszonyat sok mindent tud.Köszi a győzködést.
Havernak megjött problémamentesen így én is megmertem rendelni, mert horror sztorik keringenek a rendelésről.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Pete55555 #56419 üzenetére
Nem gúnyolódnak.
Az nem ilyen, csak próbálnak rávezetni arra az útra ami nem egy 100méteres árok aljára vezet.
Hidd el amikor én vettem a meganet én is számolatlan mennyiségű autót néztem meg, mire ezt megláttam felmértem a hibáit.
Megalkudtunk az árára és azóta is hűséges társam.De olyan autókat láttam amikről el se hittem, hogy van rajta műszaki vizsga, persze hibátlan megkímélt állapotúnak hirdetve.
Egy csomó ki volt fotoshoppolva.
Volt olyan amelyiknek a hossznyúlványa nem lett volna már sóder szitálásra sem, jó, de törésmentesnek hirdette.
Az pedig csak akkor rohad el, ha össze vissza volt a kocsi csukva.
Egyszóval csak féltünk attól a cliótól, azzal csúnyán fel fogsz ülni a szopórollerre, így látatlanul is azt mondom.
De ne legyen igazam, és végülis, ha csak a szomszéd utcába kell átugrani érte akkor uccu neki azt az 5 percet megéri ami alatt kiábrándulsz belőlle.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Szendwich #56426 üzenetére
Érdekes ilyen hibáról még nem hallottam annál a motornál.
De hibakódot kéne dobnia, meg élőadatban látni kéne miért nem mi nem felel meg az indításnak.
Azaz villany nincs vagy nafta.Az hogy gázpedálra beindul eléggé a benzin probléma irányába viszi el a lehetőségeket.
Ami viszont lehet a folytószelep hibája.
Amikor kitakarították, vissza lett tanítva géppel az alap értékekre?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Steven #56425 üzenetére
Az egy letört cső.
Ott van benne a csonk mert a cső amúgy 8as ha jól látom.
Ami miatt nem okoz gondot az az, hogy ez valamilyen leválasztó visszavezető cső.
Meg kell nézni honnan van letörve.
Véleményem szerint a benzingőz leválasztó visszavezető csöve lesz ami a szívósor (ha szembe állsz a kocsival) jobb oldalán alul van a légszűrőház és a szívósor között lefelé néz, ilyen igencsak hülye döntött pozícióban. Sokan letörik amikor kiszedik a folytószelepet takarítani.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #56452 üzenetére
A thaliával egy baj van, hogy az fapad.
Van benne klíma van benne 1.4 16V amivel már használható is mert könnyű a kaszni, van benne lufi.
Viszont kemény kicsi ülőlapja van az ülésnek, szűk egy 190 es embernek amilyen én is vagyok.
A csomagtartója nagy és használható, az utasterével ellentétben.
Én pár napig vezettem eggyet, el lehet viselni, de érzed a kisautós méretet nagy seggel.
Ami előnye, hogy már nem torziós a hátsó hídja, keveset fogyaszt, elég dinamikus az 1.4 16 V-vel.
Ami hátránya a lámpái bemattulnak időről időre és akkor polír lakk kell rá, különben nem látsz vele.
A csomagtartója 60%, hogy beázik, a kéderek kiöregedésével, deformálódásával.
Eszméletlen szokhatatlan helyen van az elektromos ablakemelő kapcsolója.Amúgy olcsón fenntartható takarékos élhető mérete ellenére kisautó.
Ha a puritánsága nem zavar teljesen vállalható és egy 4 tagú családod bőven kiszolgál.(csak ugye te elsőre elvetetted a sedanokat )
A jappán és német autókat pedig ezért az összegért én elfelejteném a helyedbe akár milyen szerelő akar rábeszélni.
Ennyiért vagy nagyon öreg, vagy nagyon szétrugott vasak vannak.
A poloval már megégetted magad nem akarod mégegyszer a nyakadba venni a sz@ros zsákot, ha jól sejtem.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz forceberg #56501 üzenetére
A légyzsák hiba ha csak csatlakozó akkor oké.
De mondjuk az tény, hogy ennyiért csodát nem szabad várni, és végülis csak egy kettes megane.
Diaggal kell menni megnézni mindent és akkor bele lehet vágni.Miután ment vele az ember és nem kopog nem csörög, meg a fékei nincsenek halál állapotban.
Mert az rögtön egy százas, ha fékcserével rajtolsz.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz forceberg #56504 üzenetére
Igen az MII ha tetszik ha nem mondjuk ki, hogy futóművileg azért kicsit alul van méretezve.
Főleg azért, mert 3 ajtóstól a grandtourig ugyan az mindegyik alatt a futómű.
Azt pedig a renault is elismerte, hogy a PHII eseknél javítottak a futóművön és a kormányzáson.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Gabady #56509 üzenetére
A stabpálcára gondolsz nem?
Mert a stabrúd az a nagy hajlítgatott izé aminek a végéhez hozzá van csavarozva a két gömbfejjel a stabrúd.Monroe, moog, swag, és társai szerelhetők nyugodtan.
Neked a komplett lengőkart ajánlom, ha te csinálod, mert a szilenteket amúgy nem fogod tudni kikönyörögni a helyükről. (minden préseléssel van bent)Azt mindenesetre nem árt megnézni, hogy valóban a lengőkar vagy a stabrúd kopog-e.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Gabady #56524 üzenetére
Ez nekem úgy tűnik valamilyen fémes hang.
Az pedig a főtengely szíjtárcsa lesz.
Ugyanis az két fém részből áll közte gumiágy.
Amikor a két fém rész el el csúszik egymáshoz képest, mert elszakadt körbe a vulkanizált gumi akkor pontosan ilyen hangja van.
Vedd le a jobb oldali kereket, fehér festék filcel jelöld meg a főtengely szíjtárcsát egy vonallal a teljes keresztmetszetében.
Indítsd el hajtsd meg és amikor a hang jelentkezik állítsd le nézd meg.
Ha a vonal eltérést mutat akkor az csúszik ami azonnal cserés!
A II es megan ugyanis felkapja a kiszakadó darabokat a vezérléshez és az komoly 200ezres tétel ha szakad a szíj vagy átugrik.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #56529 üzenetére
Nem az MIII maga a megbízhatóság.
Nem vicc a diesel is kiforrta magát addigra már, a benzinesük, már az egyes meganeban is örök volt.
Egyszóval az egy jó választás.
Én szívesen át is ülnék egy fluencebe (sedan megane), de most is mint mindig sokminden fontosabb mint az autó csere.
Amíg a kisöreg megy addig nem lesz csere.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz polonic #56531 üzenetére
Nem vagyok benne biztos, utána kéne olvasnom, amihez most nincs kedvem, de mint ha olvastam volna valahol, hogy az akumulátor töltöttségét figeli a fogyasztók fügvényében, és ha alacsonynak ítéli meg a szintet visszaindít, hogy legyen töltés.
De majd nálam okosabbak megmondják.
Az űrtechnológiához nem értek.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz polonic #56535 üzenetére
Ha kiveszed az akkut előtte tegyél rá egy memória őrt.
Hidd el megéri beruházni rá.
A te autód már igen sok mindent tud elfelejteni.
Amit persze vissza lehet tanítgatni, de én biztos nem pöcsölnék vele.
Tölteni minden akkut lehet csak nem ugyan úgy kell őketRenault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Gombinyó #56548 üzenetére
Ehh..
Ezt hagyjuk.
Kevesebb üzemanyagot éget el ez tény, de itt meg is áll a tudománya.
No és amikor kb.80-100ezer között beadja a derekát az önindító a típusok 30-40%-nál, akkor meg jön a sírás
Nem véletlen kapcsolja ki ezt a funkciót a felhasználók 70%-a akik utána olvasnak.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Zsírkréta #56579 üzenetére
Ez talán a hőgombára utal.Hát én egy dologra tudok gondolni.
A klíma nyomáskapcsolójára.
De azt hűtőközegnek szokták írni.
A Hűtő rendszerben magában tudtommal nincs nyomáskapcsoló.
Aztán lehet nincs igazam, de én erre az egy dologra tudok gondolni.
Ami jeladó van a hűtőrendszerben az a hőgomba, de annak nyomáshoz nem sok köze van.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz xuldar #56582 üzenetére
Semmi baja a hátsó hidadnak, ott a hátsó rugók azok amik kivannak és valószínűleg a rugótányérokban is áll az ezeréves kosz ami szépen rohasztja a rugó alját és töredezik majd apránként a menetből egy egy darab.
Le kell kapni a kereket és megnézni milyen állapotban van.
A IIes meganeoknál a hátsó hídnak nem szokott baja lenni csak ha törve volt a kocsi, de akkor meg keresztbe fut kopik a gumi etc.Frenk nem nem teszi le a seggét, ennek már spirálrugós a hátsó futóműve is.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hát gyerekek, kivagyok.
Ma egy MII es grandtour alatt töltöttem a napom.
Fékcsere komplett, stabpálca, kormányösszekötő, és talpas gömbfej csere lett volna.
A hátuljával minden rendben is volt, de az eleje.
A két légtelenítő csavart kapásból beletörtem mind a két nyeregbe.
Aztán jött az ima és szerencsére sikerrel jártam ki tudtam hajtani a beletört légtelenítő darabkákat, de aki járt már így az tudja micsoda über mázli, hogy kijött. Igaz volt ott minden melegítés is, de kijött ez a lényeg.
Na ezután mindenre felkészültem. Jól tettem, az autó megmakacsolta magát.
A gömbfejet nem lehetet kiszedni a csonkálványból.
Mindent megpróbáltam amit csak lehetett.A kiütő meg se moccantotta.Jött a célszerszám, elszaladtam a barátomhoz.
Hát mit ne mondjak, nem mertem eltörni, mivel nem az enyém az eszköz és amúgy sem 10 forint egy ilyen.
Egyszerűen nem lehetett kiszedni. Ezt ugye melegíteni nem lehet, mert itt van a csapágy és elég sok a műanyag gumi szerelvény.Egyszóval a gömbfej nyert.
Maradt a tulaj értesítése új időpont lesz belőle, és kiveszem csonkálványostúl az egész lengőkart, majd jön az ipari prés. Itt más megoldás nem maradt.
Az autóról annyit, hogy a csavarokat amikett kellett cseréltem, mert pattogtak el a francba.
A sózás jót tesz a vasnak, mindenki ennek tudatában vegyen Osztrák és Német behozott autót.Azért egy végeredményt beteszek, mert az így már szép látvány.
Rengeteg rozsdamaró csiszolás és féktisztító után[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
https://www.youtube.com/watch?v=b9tUUvv-z_w
Lehet nekem is ezt kellett volna, beszerzek még egy kiütőt
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Diablo 3
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen