-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz ilyenezalaci #74483 üzenetére
blue print és minőség egy mondaton belül?
Ez nekem új, de legyen vele szerencséd.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Csatravi #74502 üzenetére
A nedves környezetben nagyon jól elszaporodnak a baktériumok és gombák. A filter a hőcserélő előtt van ami környezeti levegő nedvességét jól kiválasztja, ez kicsapódik rajta, ez a kondenzvíz. Ahol kondenzvíz van ott nedvesség van. Ott pedig szaporodnak a kórokozók.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ha zörög akkor már nem elég a töltetcsere az is lehet, hogy valóban be kell olajozni a kompresszort, ehhez van külön olajozó nyílás, és pagos olaj kell mindenképpen a kompresszornak megfelelő, mert a multi olajoktól pontosan ilyen lesz a hangja.
Most még menthető egy olajozás töltetcserével, nem zörög még olyan csúnyán, e később már csak a kompresszor csere vagy felújítás fog segíteni.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #74579 üzenetére
Akkor én egy kihalófélben lévő barom vagyok, de azzal kezdem, hogy a sok , feketekávézaccot, lecserélem a 10en 20 on éves vasakban.
Igen szívok vele, viszont eddig senki nem panaszkodott, hogy sz@r lett a féke.
(sőt, de nem fényezem magam)
Hiába cseréled ki a tárcsát és betétet, ha üzemi működésre alkalmatlan a fékfolyadék.
De igen nekem is volt már olyan, ahol beletört a légtelenítő és olyan is, hogy elmállott a gumicső, azaz cserélni kellett. Ha nem lett volna elhanyagolva nem kellett volna annyit költeni rá.
2 évente megspórolni a 6000.- et nagy biznisz, így 134ezer lett.
(nem értem az embereket)Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz csababarca #74633 üzenetére
kiveszed a magnót.
Vonalkód utolsó 4 jegye.
Egy betű 3 szám.
Google play renault radio code generator.
A 4 jegyből kikalkulálja a beírandó kódot.
Vagy berakod a 4 karaktert és kikalkulálom neked.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz csababarca #74638 üzenetére
Akkor a négy sarkánál a négy lukba bedugsz valamit. (csavarhúzó hosszú szög, erős drót.)
Ezzel oldod a reteszt és kihúzod a magnót ennyi semmit nem kell bontani hozzá fél perc kiszedni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Scenic2002 #74648 üzenetére
tapasztaltam a vicc az, hogy nekem tegnap előtt villant ki.
Rátettem a diagot alapjárati motor hiba.
Kicseréltem töröltem a hibakódot és a lámpa azóta is világít de nincs hibakódRenault power
-
rob210
Topikgazda
közben nekem is megoldódott a hibajelenségem.
Levettem az aksisarut és le is vette a lámpát, valamiért beragadt a fejébe, hiába volt tünetmentes.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Scenic2002 #74687 üzenetére
Tudni kéne mi a hiba.
Ha olyan akkor lehet törölni ha nem akkor meg kéne csinálni.De diag nélkül eltűnni csak akkor fog, ha megszünteted a hibát és jó sokat mész vele.
Van benne egy automatikus rendszerellenőrzés ami ha 7-8 alkalommal nem áll fenn a hiba leveszi a jelet. De ahhoz, hogy tud mit kell megcsinálni tudni kéne mi a hiba..... Ördögi kör.
A megoldás a hibakód olvasás.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Scenic2002 #74694 üzenetére
Megpróbálhatod, bajt nem okozol vele, de szerintem nem fog segíteni.
20 ezer egy kódolvasásra te is Angliában élsz ?Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz ilyenezalaci #74713 üzenetére
Megane 3 nál egyben van a lengéscsillapító porvédővel, tehát azt kell ellenőrizni.
Illetve megnézni, hogy mi lehet még, mert azért van egy két dolog a futóműben.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #74721 üzenetére
A tünetek fojtószelepre utalnak.
A trafó hiba rángatás és egyenetlen alapjárat képében jelenne meg.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz ilyenezalaci #74722 üzenetére
Na M III nál olyat még nem láttam, azt hogy sikerült kivitelezni?
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #74725 üzenetére
Én évente takarítom az enyém, a városi levegő nem tesz neki jót.
Egyébként csak egy tipp volt, sajnos az is lehet, hogy megadta magát a fojtószelep, az utóbbi időben nagyon sokat cseréltem M II nél fojtószelepet.
Megdöglik rajta az elektronika amit nem lehet bontani, de kapni se külön.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Fűnyíró topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- OLED TV topic
- Home server / házi szerver építése
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest