-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
diablo1984
veterán
válasz laca.1 #37543 üzenetére
ha a féltengelyt kihúzod, akkor más már nem is lehet, mert akkor az sem fogja! amúgy menet közben sem búgott a csapágy?
féltengely ki, próba, utána ha kiderül, hogy a csapágy a ludas, bonthatod is le az agyat! nem kottyan amúgy, tehát maga az agy nem "kótyagos"? tengely irányban nem lóg? -
-
rob210
Topikgazda
válasz laca.1 #38143 üzenetére
Első körben nézd meg a csatlakozó nem tört-e el nem ázott-e be.
Aztán ha az nem segít, akkor kilométer óra jeladót kell cserélni.
Ha minden igaz ez kell neked.DE A DIESELHEZ NEM ÉRTEK!!!
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz laca.1 #38145 üzenetére
Szerinted?
Ha leírod a pontos hibajelenséget akkor lehet mást tanácsolok.
De ha nem méri a fogyasztást és csak a ----- villog az nálam azt jelenti nem megy a kilóméter órád.
Nincs amiből a computer kiszámítsa az értékeket, illetve az ingadozó alapjárat 30 km környékén is erre utal, addig ugyanis vészmódban van a kocsi.Aztán lehet hülyeséget írok, de benzinesnél már találkoztam ilyen hibával.
A másik lehetőség, hogy a fedcomp meghalt, de akkor mással is problémád lenne.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz laca.1 #38147 üzenetére
A befecskendezést nem méri hanem impulzus alapján adagolja.
Érdemes lenne rátolni egy diagra, sokkal okosabbak lennénk azonnal.A lendkerék rovátkái alapján ciklikusan adja a jelet, hogy mikor van befecskendezés és mikor nincs.
Összetett komplex dolgok ezek amikben ha egy alkatrész megborul borul az egész rendszer.Továbbra is azt mondom a te esetedben először diag.
Aztán mehet a hiba orvoslása vagy a keresés tovább ha nem dob semmit, de azt kétlem.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz laca.1 #38149 üzenetére
Van egy pár normális szaki aki rendelkezik megfelelő kiolvasóval esetleg még ért is az autóhoz, na oda kell elvinni.
Az nem is fog milliókat kérni.Nem akarok nagyon beleugatni, mert a dieselekhez valóban nem értek, bár ez a része ugyan úgy kell, hogy működjön.
Szóval én ott keresgélném a hibát.Renault power
-
tresh
addikt
válasz laca.1 #38867 üzenetére
1.9 dci be mindbe lesz kiveve ha 5os valtoval lenne de en olyat meg nem lattam.ingadozo alapjart pedig vagy kopott porlaszto vagy magasnyomasu szivattyu farad el. Egyik se olcso mulatsag de en egybe kezelnem a kerdest. Mert hiaba lesz uj pl a magasnyomasu ha a porlasztok csak 60-70%-ak..ha siemens a porlaszto akkor sajnos csere (nem lehet felujitani) ha bosch akkor lehet meg tudjak menteni es kozel 100%-os allapotra hozni. Ez a mutet 300korul van. Viszontnha minden mas patika es meg 5 evig hasznalod akkor nem kerdes hogy megeri ez a mutet.
-
tresh
addikt
válasz laca.1 #38870 üzenetére
100 pacis és 5 gangos akkor elvileg fix lendkerekes.Ha a nagynyomású szelep a hiba csak akkor nem lesz gond. De találgatások helyett én elvinném egy dieseleshez aki megnézi neked és megmondja mit kell cserélni. Be kell vizsgálni a komplett rendszert utána kiderül mi a helyzet az hogy nem ír hiba kódot az autó attól még lehetnek hibás értékek ami végett ugrál az alapjárat. Nehéz ez innen megmondani. Esetleg Maglód vagy hol van Zoltán nevű úriember aki nagy renault szaki lehet megérne egy kört hogy hozzá elviszed és ő elvileg látott már ilyet tudni fogja mit kell javítani
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...