-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz gabx76 #30352 üzenetére
valamiért én 50-60k körülire emlékeztem lista áron erre a cuccra.. meg így jobban utána olvasva hogy mi a feladata és hogy épül fel szerkezetileg hát érdekesnek tartom az árát...meg maga az hogy 1500 tól adja a több nyomatékot és az alatt "lekapcsol" nem tudom ez mire volt jó.. mert átlagba egy 16v -vel 2000-3000 között autózol. Ezért is meg dicsérném a mérnököket no meg a kettőstömegű és így tovább dolgokért.. régen ez miért nem kellett és miért ment minden flottul..hmm bocs hogy így ennyit írók de ezen most meglepődtem
-
rob210
Topikgazda
válasz gabx76 #30712 üzenetére
Ismeretlen.
Én nem hallottam róluk.
A facet egy elég szar után gyártó a Meyle viszont vegyes nagyon jó cuccokat is gyárt meg nagyon szarokat is.
(Facetból 3 termosztátot dobtam ki 4 hónap alatt mire vettem egy GATEST)
Egyszóval erről nem tudok véleményt mondani, mert trafóból ezeket nem ismerem.Renault power
-
válasz gabx76 #30891 üzenetére
Ebay-es ez is, viszont ez kocc ugyan olyan, mint a gyári. Itt a link: [link]
pl.: a szürke meg a bézs, még mindig 3000ft körül van.
Viszont érdekes, hogy így feltolta az árát, mert én 10Euróért vettem egy hete rendeltem kb. Van neki több színben is.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
kisninja
őstag
válasz gabx76 #31784 üzenetére
én anno a formula3000.hu ról rendeltem...
De szerintem az NGK jobb az volt régen du megtudom nézni mi volt a pontos tipusa KB 120K kibírtak azok a gyertyák. Ez az eyquem el is faszán megy a kocsi csak van mikor behallatszik az rádióba valamelyik gyertya..powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
giigz
veterán
válasz gabx76 #31848 üzenetére
Útvonaltervet megszoktam nézni előre, hogy ne forduljon elő ilyen, de a múltkor csak simán GPS alapján mentem, legrövidebb út... Hát valami mezőgazdasági úton mentem vagy 10-20 km-t, de az olyan kátyús volt, hogy az nem igaz... Amikor 40-re gyorsítottam, hogy feltehessem 4.-be, már nagyon sajnáltam az autót...
-
Reaper04
aktív tag
válasz gabx76 #32268 üzenetére
Szia!
De fura mód csak az első néhány másodpercben (fél percben) jelentkezett, aztán abbamaradt.
Kíváncsi vagyok reggel mikor beindítom újra jelentkezik-e a hiba ...Okoskerék ... amit linkeltél videón, melyik hangra kell figyelni? A sistergést?
Amúgy nálam nem ilyen hang van. Holnap felveszem én is aztán belinkelem. Nem tudom mi lehet.
-=Tiger=-: bocim van, tehát megane ii 2003, 1.6 16v. K4M760
de fent vagyok a PH-s renault tagok és autóik oldalán -
Reaper04
aktív tag
válasz gabx76 #32268 üzenetére
Sziasztok!
A tegnap említett egyenetlen járás a bociban ma nem jelentkezett. Tegnap is csak az első másodpercekben-percben.
Viszont a másodlagosan észrevett hang továbbra is megvan. Bár a kettőnek gondolom nincs egymáshoz köze.
Mintha ez régebb óta meglenne, csak nem vettem észre ... ?!Felvettem videóra a motortérben, illetve a jobb oldali keréknél. Utóbbinál mondjuk jobban hallatszik. A szíjhajtás felől jöhet így első bökkre, de nem tudom biztosra.
A videón ha figyeltek hallani a motor hangja mellett egy kicsit "élesebb" ritmusos furcsa hangot....Szerintetek mi adhatja ezt a hangot? Az okoskerék adná ki ezt a fura hangot? Vagy a szíjhajtás?
Köszi előre is!
Üdv: Dave -
gabx76
senior tag
válasz gabx76 #34699 üzenetére
No, hibakód megvan:
p0638
Fojtószelep (Gondolom ez a pillangószelep)
Control Range/PerformanceElső körben azt a tippet kaptam, hogy a pillangószelepnél fújjak be kontakt spray-vel.
WD-40 van itthon, ebéd után teszek egy próbát.tresh: Tudom milyen a trafóhiba. Nos, ez SZVSZ nem az lesz. Amúgy Valeo van benne, amiből 2 zsír új. Gyertya pedig gyári Eyqem, nyáron lett cserélve.
[ Szerkesztve ]
-
gabx76
senior tag
válasz gabx76 #34701 üzenetére
Nos, a tisztogatással nem oldódott meg semmi. Megnéztem a gyertyákat is, jó feketék voltak, gondolom az elégtelen égés miatt.
Elsőre azt hittem, hogy rendben van, de aztán elkezdett megint ingadozni az alapjárat, kiálltam a parkolóból és az első gázadásra meg is hülyült. Olyan, mintha hirtelen nyitna a szelep és jobban, mint kellene, mert felbőg a motor.Aztán elengedem a gázt és lefullad, finom gázadagolásra is rángat az egész kaszni.
Holnap reggel veszem a bátorságot (ma már rám sötétedne) és leszerelem a fojtószelepet, aztán kitakarítom belső oldalról is, meg megnézem a kontaktokat.Persze még alkohol sincs itthon a takarításhoz, hogy honnan szerzek féktisztítót kocsi nélkül 23-án, na az is szép lesz...
A legbosszantóbb az, hogy persze most lenne rá a legnagyobb szükség, így a karácsonyi családlátogatásnak is lőttek. (Ezt játssza mindig: tavaly esküvőre mentünk volna, mielőtt megkukult benne az injektor...)
27-e előtt nem találtam senki szakit, aki ránézne.
Motorhőmérséklet-jeladó hibája okozhatja ugyanezt?! Erre gondoltam még...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz gabx76 #34714 üzenetére
Fojtószelepház tisztítás+új tömítést neki és jónak kell lennie. Vagy is én másra nem tudok tippelni már csak hogy elkoszolódott és emiatt bohóckodik. Még annyi ha ki takarítottad és összetetted ne ijedj meg egy darabig magasabb lesz a fordulat majd pár napon belül magától helyre áll vagy diaggal alap értékre rakjátok.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz gabx76 #34748 üzenetére
Miért csodálkozol, ha befújtad akkor most van kenése, a baj csak az, hogy a WD40 onnan hamar ki fog száradni.
Tehát kb.2-3 hét múlva szedheted szét megint ha akkor litium zsírral kened meg (sprayben van) akkor jó lesz sokáig.Amíg jó addig egyébként ne szedd szét.
Renault power
-
gabx76
senior tag
válasz gabx76 #34748 üzenetére
Korai volt az öröm.
Lementem most még egy próbakörre.
Már indítás után láttam, hogy gáz van. Alapjárat ugrándozott, egyenetlen járás. Gázadásra baromira felpörög, üzemanyagszag,"Check Injection".
Morcosan kiszálltam és otthagytam a francba.
Szerintem én már nem izzadok vele, Karácsony után viszem szervizbe. -
kisninja
őstag
válasz gabx76 #34753 üzenetére
Tényleg neked elektromos gázpedálod van.... Szerintem valami ki van kopva, vagy a gázpedál potija vagy valami a fojtószelepnél . De lehet nincs igazam nincs M2 esem.
P0638 Fojtószelep-mozgató beavatkozótag vezérlő tartomány/teljesítmény (1.hengersor)powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
#10726912
törölt tag
válasz gabx76 #34758 üzenetére
Akkor magas az alapjárat és egyenetlen, ha benzin szegény a beszívott keverék. Az ugrálás is amiatt van, hogy annyira kevés a benzin a keverékben, hogy nem képes begyújtani.Nem tudom, milyen vezérlésű az autód, de a gázadásra felugró, de alapjárat helyett magas fordulaton pörgő erőtlen motornak ez a legvalószínűbb okozója. Ezt okozhatja légtömegmérő hiba, alapjárati motor hiba (ha van, ami hideg indításkor a szívató szerepét látná el, próbáld melegíteni a motort, ha kisimul a járása üzemi hőfokon, akkor ott keresgélj), próbálj utána nézni a fojtó szelep okozta hiba leírásnak, a neten megtalálsz pontosan mindent. De ha van pl olyanod, hogy vezérmű tengelyre szerelt jeladó, akkor azt is érdemes ellenőrizned... A WD 40-et pedig csak kis idejű kenésre használd, elektromos csatlakozások kontakt hibáit ne fújkálással javítsd, hanem első sorban csiszolással, amit csak lehet, csiszolj,, karistolj kés heggyel, ezután fújd be többször kontakt löttyel s járasd meg a csatlakozókat, sokszor dugd össze és húzd szét, közben többször löttyöt neki. Próbálj tájékozódni továbbá, hogy milyen alkatrészek vannak a kocsiban, s azoknak meghibásodása milyen tüneteket produkál. (a 1-esem kapcsán így tanítottam ki magam a lambda szonda és az alapjárati motor hibáinak jeleire).
Sok sikert! -
-
SZATA
senior tag
válasz gabx76 #34862 üzenetére
"A vicc az, hogy ez a kis alkatrész kapható különböző márkanevek alatt 5000 és 50000Ft között."
Ismerős szitu, most ősszel játszottam el, annyival bonyolítva, hogy nem fixen volt rossz, hanem időnként dobott hibát. A csere után meg kiderült, valószínűleg nem is azzal volt a baj, mert utána is jött a hiba, hanem a fojtószelep és a tömítések környékén.
Új hozzászólás Aktív témák
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen