- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Malwarebytes Anti-Malware
- Facebook és Messenger
- Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
- Videó stream letöltése
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- MinDig TV
- SkyShowtime
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz ThodEE #54070 üzenetére
Ha minőségi termosztátot veszel akkor sokáig kibírja ha nem akkor viszont bármikor meghalhat.
Bár ahogy írod, hogy van némi lerakódás a csövekben, lehet, hogy a mostani is csak megszorult valami kosztól. Főzd ki lábasban ha teljesen nyitva hűsd le ha visszazár akkor jó ha nem akkor valóban gagyi volt.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz ThodEE #64981 üzenetére
Mások a mentalitások, más a felfogás. Más a hozzáállás az autóhoz. Ha tudod milyen autó lesz milyen motorral akkor pontosabban is meg tudjuk mondani. Melyiknek mik a nyűgjei, mire érzékeny jobban.
Motorolajban egyet szoktunk érteni, váltóban is. A fék, szervo, fagyálló, klíma az vitatéma. Hagyjuk inkább, nem akarom a topikban a jó baráti kapcsolatot tönkretenni senkivel.[ Szerkesztve ]
-
-
forceberg
veterán
válasz ThodEE #65453 üzenetére
Kondizva nem volt?
Amikor több napig -20 körül volt talán két éve? akkor jártam úgy, hogy délelőtt -17-ben nem indult be a kocsi.
Másnak is ajánlom a módszert: aksi kivesz, lavórban először hideg, majd langyos vízben melegítés, majd mehet vissza a kocsiba. Dehát tudom, hogy dízelbe nem alapból karcsú a 60Ah/540A.Ja, és még mindig az az aksi van benne.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
#89309696
törölt tag
válasz ThodEE #65437 üzenetére
Szerencsétlenről hogy lejött a lakk. Én is eladtam a Kangoot, "testvérek" jelentkeztek érte, 150-ért vitték is. Szerintem a legjobb állapotú autó ami a kezükbe került valaha, még így is. Azt el is felejtettem mondani, hogy oldalt mindkét ajtónál megnyomkodtam és beszakadt az ujjam úgy el volt rohadva, de a kerékíveknél is mállott, amit egy Renault-nál művészet megoldani.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz ThodEE #70796 üzenetére
Aztak.... ha ezt tavaly tudom
bár szerintem jól választottam, olyat akartam, amivel biztos nem szednek ki a sorból. így is nézték műszakin a nyárit, hogy hááát... de aztán átengedték.
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
dik
őstag
válasz ThodEE #79584 üzenetére
Jó ez a kép. Esetleg valaki tudja mi az a Frelub 650 vagyis hol lehet beszerezni vagy mivel lehet helyettesíteni. Sok Renaultba ezt írja, de nem nagyon találok róla semmi infót. Pl. Masterba is ez kell... Persze az is lehet én kerestem rosszul...
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
addikt
válasz ThodEE #89554 üzenetére
A 2013 utániakat ha jól vettem ki Rob-tól, de inkább ő válaszoljon.
Én most kezdtem el nézegetni, jött be opció (1 ideje van hogy kéne újabb autó), mert 3-as Megane-ban gondolkodtam eddig, 1,6-os 113 ló után fura elsőre az 1,2-es Clio, de tán ajánlott típus.
Ez a Szolnoki meg a helyi árakhoz képest elég jó áron van, szóval piszkálja a csőrömet, és nagyjából amit akarok kocsit (hosszú távú tervekben) arra jó lenne, igaz kombi, fekete amit meg alapból nem akarok. -
-
Dyno
veterán
válasz ThodEE #89801 üzenetére
Na most ezt nem értem......
[link] Eszerint olyan mintha neked 5.-be maradt volna 130-nal?
Neked ph3 van? Nekem ph1, de ahogy elnézem neked 5.-be forog annyit mint nekem 6.-ba.
Nekem 130-nál 2600-t forog, de 150-nál már 3000-t. Szóval lineárisan növekszik.
[link] :ph1 adatai#89799diablo1984: Szelepvezérléstől független, a főtengelynek ugyan annyit kell fordulnia Vagy én tudok valamit rosszul
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs