- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- MinDig TV
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Linux kezdőknek
- Facebook és Messenger
- Aliexpress tapasztalatok
- Reklámblokkolók topikja
- Sweet.tv - internetes TV
- Milyen routert?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- crok: Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz ThodEE #24350 üzenetére
Az úgy nagyon pontatlan lesz, és gps sem kell hozzá, csak egy telefon, amin van videofelvétel, lehetőleg szaggatásmentes.
Bal kézben megfogod a telefont, a mutató és hüvelykujjad között a telefon, másik 3 ujjad a kormány közepén, jobb kézzel meg váltasz. Közben a km órát videóra veszed, majd 0-100-ig fps alapján tizedre pontosan meg lehet mondani, hogy mennyi volt az érték. Én így szoktam csinálni, bevált módszer [link]
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz ThodEE #24368 üzenetére
Igazából én ezt a nulla -100 at felesleges bohóckodásnak tartom... valamelyik hülye elkezdte ezt az autók műszaki adatai mellé írni mert evvel lehet vakítani a parasztot csak hát mint mondtam már millió tényező kérdése ez pl én érzésre megmondom hogy a cliom az mindent vitt eddig erőbe pedig csak 75 LE meg kis piszka volt benne de kb 3 szór jobbat ment mint a mostani viszont 140 felett azért nem érzetem olyan stabilnak (900kg )
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz ThodEE #24370 üzenetére
A motort... vagy éppen a kasztnit kicsit megritkítani
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz ThodEE #24372 üzenetére
Nem tudom mid van, de 1.4-es szívó benzinből sokat nem tudsz kihozni többletet, még chiptuningos optimalizálással sem. Ha sokat eszik vegyél kisebbet, vagy tartsd rendesen karban, esetleg diesel.
szerk.: Ne keseredj el, 0-50 az enyém is elég hulladék, mire megmozdítja azt a másfél tonnát... Viszont 150nél is úgy előzök, mintha 60-nál előznék meg valakit
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
giigz
veterán
válasz ThodEE #24370 üzenetére
Nekem ~ 5,9 a 0-60 km/h, tehát ha te 200+ kg teherrel ~ 7,0 másodperc alatt futod, akkor szerintem ott minden rendben van, viszont akkor megint csak érdekes, hogy egyenesen miért nem megy a kocsid normálisan, vagy akkor is 200+ kg-mal volt terhelve?
PÜ-ben küldd már el nekem azt a videót, vagy e-mail-ben, aztán megmondom neked, hogy jól váltottál-e, meg pontosan mennyi is az érték...
-
giigz
veterán
válasz ThodEE #24376 üzenetére
Nos, sejtettem én, hogy a méréssel lehet probléma, ugyanis a 0-60-ad nem hogy nem 7 másodperc, de olyan mint az enyém, vagy kb. azonos, tehát 5,9 mp. körül van neked is!!
A 3.-at egy kicsit hamar váltottad 70-nél, azt is lehet 6000-ig (80 km/h), persze ez akkor számítana, ha 0-100-ról lenne szó.
Tehát megnyugodhatsz, szerintem az autód teljesen tökéletes, ennyit tud 75 LE.
Az egyenesben mért végsebesség azért továbbra is érdekes, na meg a fogyasztásod is, esetleg egy kis xado géllel próbálkozhatnál, ha a végsebességet nagyon nem is növeli meg, de ha kopott a motorod, nem tudom hány km van benne, akkor azért tud javítani a kopáson, és az a fogyiban jelentős lehet.
-
giigz
veterán
válasz ThodEE #24748 üzenetére
Azt hiszem volt olyan, akinek azért nem engedték át a műszakin, mert nem a gyári méret volt rajta, pedig nem is különbözött csak kb. 1 mérettel.
Viszont másoknak meg mindegy milyen kerék van a kocsin, nem nézik...
Egyébként nyilván havon jobb a kisebb gumi, meg vízen felúszáskor is, viszont szárazon és nedves aszfalton már lehet a nagyobb lenne a jobb, jó kérdés...
Vagy mivel egyik itt a jobb, másik ott a jobb, ezért lehet célszerű lenne 165-öt venni, talán a fogyi is kevesebb, olcsóbb is a gumi, csak az a kérdés, hogy műszakin átmegy-e...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
giigz
veterán
válasz ThodEE #26342 üzenetére
Én direkt a régi jól beváltat vettem, azt ismeri "mindenki", arról van infó. Nem mellesleg az a legolcsóbb. 3 tubus ~ 200 km-enként, 10 perc járatással, és csókolom, garantált a hatás.
Talán 7.000 Ft volt az egész móka nekem, a váltó majd jövő tavasszal-nyáron kerül sorra.
-
rob210
Topikgazda
válasz ThodEE #26351 üzenetére
Ha a radiátort ki akarod venni azt nagyon gondold, meg, mert nem 5 perces munka.
Én is csak úgy mernék nekiállni, ha lenne rá 2 napom.
A műszerfal legmélyén van.
Viszont ha ilyen olajsaras a kocsi akkor egy motormosót is érdemes beiktatni.
Nekem csodákat hozott ki belőleJah és minden patenttal van a műszerfalban.
A felsőrésze csak patentot tartalmaz.
De ha kertes házban laksz van megoldás.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz ThodEE #26355 üzenetére
Azt kéne első körben kiszűrni, hogy mechanikus hiba van-e vagy valóban a radiátor kakukk.
Én nem hiszem, hogy el lenne dugulva.
Véleményem szerit a szabályzó, lamella az ami nem tereli a levegőt.
Ezt érdemes megnézni a konzol kiszedésével.
Mert az is lehet, hogy a bovden húzódott ki és nem terel a lapát(lamella).Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz ThodEE #26450 üzenetére
Hát akkor marad a csere, vagy ha annyit még hajlandó vagy megtenni leengeded a vizet (hűtő folyadékot) és megfujatod kompresszorral a radit.
Azaz leveszed a be és kijövő ágat.
A teljes hűtőfolyadékot nem kell leengedni!!!
Aztán adsz nakei ha átenged a radi onnantól sinen vagy ha nem akkor legalább biztos vagy benne, hogy a radiátort kell cserélni.
Mert nem kis munka és ha kicseréled és ugyan úgy nem lesz fűtésed eret vágsz.Renault power
-
giigz
veterán
válasz ThodEE #26468 üzenetére
Itt nem latom a listaban, ALCO az nagyon jo, de a Fram, Filtron, Unix is jo, bar szerintem 1-2 evig az SCT is tokeletesen ellatna a feladatat. (2 ev vagy 20-30k km-enkent csere)
Mannfilter szimpla penzkidobas, en Mann-t csak az olajszuronek vettem, legszuro es benzinszuro az olcsobb a jobb, mert nem lehet eszrevenni, hogy a Mann barmivel is tobbet adna. Plane nem 15 eves 1.4 8 szelepnel, nyilvan uj autoba inkabb Mann-t veszi az ember, de nekem idaig tokeletes az ALCO benzin/leg.
-
giigz
veterán
válasz ThodEE #26471 üzenetére
Attol hogy Mann a benzinszuro, meg nem lesz tisztabb a benzin, mintha pl. Alco szuro lenne benne. Plane gondolom majd most utana hamarosan megint szurot fogsz cserelni, inkabb akkor vegyel Mann-t, de tenyleg csak folosleges kiadas, maga a szuro lapja ugyanott keszul, csak a kulso boritas meg a felirat mas, azt kell venni amelyik olcsobb, a feladatot ugyanugy el fogja latni.
Nekem is lett volna penzem Mann-ra, de megis Alco-t vettem, a kocsinak semmi baja, fogyasztas rendben, gondolom a benzint is rendesen szuri ebbol adodoan. Oljaszurobol is csak azert vettem Mann-t, mert ott nagyon kicsi arkulonbseg volt.
Persze mindenki olyat vesz amilyet akar, csak egy kicsit tul van misztifikalva ez a "szurobol csak Mann-t".
-
giigz
veterán
válasz ThodEE #26478 üzenetére
Azt a mindenit, ez az ar nevetseges, nekem ezer valahanyszaz volt a benzinszuro, es teljesen tokeletes, es az is fog maradni meg egy evig legalabb, szerelom 10+ eve nem Mann-t hasznal es rak az "autoiba", es soha nem volt vele problemaja.
A multkor is amikor vele beszeltem at a rendelesemet, azonnal mondta, hogy total felesleges plusz penzt kiadni, csak kidobas, semmivel nem lesz jobb.
rob: Olyan sokszor hallom ezt az "ezen nem sporolok"-at, pedig ez pont egy olyan pontja az autonak, ahol lehet sporolni, mert 2k-s uzemanyagszuro semmivel nem rosszabb az 5k-snal. Inkabb a gumi az, amin ne sporolj, az fontos lehet adott korulmenyek kozott, de a benzinszuro total mindegy milyen marka, a jobb markak kozul el fogja vegezni mind a feladatat.
-
giigz
veterán
válasz ThodEE #26483 üzenetére
En arra lennek kivancsi, hogy rob miert a Mann-t ajanlotta, miert jobb egy olyan szuro, mint pl. a Fram, Wix, vagy Alco.
En ugy tudom, hogy semmivel, es pontosan ugyanugy szurnek/mukodnek, csak eppen a Mann joval dragabb, de meggyozheto vagyok mindig, es most tenyleg kivancsi, hogy vajon miert lenne jobb a Mann-t venni.
-
giigz
veterán
válasz ThodEE #26532 üzenetére
A csörgés neked a kocsi melyik részéről jön kb.?
Csak azért, mert nekem is van ilyen csörgés, de mindig csak egyetlen egy fordulatszámnál csinálja, olyan 1.100-nál. 1.000-nél semmi, 1.200-nál semmi, csak 1.100 körül van valami csörgés...
A kézifék körül van valahol, nagyon közel.
-
rob210
Topikgazda
válasz ThodEE #26536 üzenetére
Felteszem az 5 forintos kérdést.
Nem csak a dob tartó gumibakok vannak megnyúlva és a középdob ver bele a hővédőlemezbe, egy adott terhelési ponton?(lásd 1100as fordulat)
Ha a katalizátor lenne szar, azt egy füstgázméréssel ki lehet deríteni.[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mobil flották
- Melyik tápegységet vegyem?
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest