-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
harry
veterán
válasz Morales72 #69750 üzenetére
Nálunk a családi autó szintén egy 1.4 focus1, új kora óta, én nagyon kedvelem, igaz vélhetően jobb állapotban van, mint a piac nagyon nagy része, de a megane-nál nekem jobban bejön. De igen, több utassal, főleg emelkedőn már kevés tud lenni. Mondjuk mi is azzal jártunk külföldön, meg nyaralni, meg mindenfelé (én akkor még gyerekként / utasként), nyilván együtt lehet élni ezzel. De bennem is felmerült az igény, hogy következő autónak olyat, aminek azért több ereje van (nem kell sok, de azért ne kelljen már minden előzésnél meg emelkedőn számolgatni meg ügyeskedni).
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
MC Pite
veterán
válasz Morales72 #69750 üzenetére
Miért fogyasztana többet egy értelmes méretű motor a pici helyett?
Azonosan tartva a forgalom ritmusát nem fogyaszt többet egy normális 1.6os mint egy 1.4es (a 101lovas Ford motor speciel egy f***s, a 115 lovas meg újabbakban van már) - sőt, kevesebbet, nem kell kinyomni a szemét.
Ez a 'kis motor kis fogyasztás' csak egy magyar városi legenda. Nem kétezres/kihegyezett motorról beszélünk, de emberek megveszik az ezres kisautókat hogy ne fogyasszon sokat, amikor az 1.4 az optimum és nem eszik többet sem!), kompaktoknál pedig általában az 1.6 lenne (és megveszik 1.2 szívó, illetve 1.4es motorokkal.
Persze, mindig azt mondják jóóó ez, nem sietnek. Igen; csak sokszor nem biztonságos*, előnye nincs, és ha ne adj isten nő vezeti, aki meg ezek után 3 pótos IFÁnyi helyet ha nem hagynak neki, nem mer kikanyarodni sehova, és előzni sem.
*: Főleg azoknál a fogalmatlan birkáknál, vagy rosszindulatú barmoknál, akiket ha előznek, nekiállnak véletlen vagy direkt gyorsítani közben.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-