-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Ebben vitatkoznék.
A diesel nagy előnye főleg, hogy autópályán hihetetlen keveset eszik és a tartós üzemre van kitalálva.
Magyarán ha nincs sok hidegindítás, akkor igen tartós tud lenni.
Na ez nem volt az.De a fogyasztása előtt tényleg le a kalappal mert az 4.6 literben megállt.
Ami elképesztő jó, számomra, lehet hogy dieseles körökben ez nem meglepő.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Legyen neked igazad olyan mindegy nekem benzinesem van az is lesz mindig.
Én szívem szerinte gy 1.6 16V-vel kieggyeznék az elkövetkező 5 évben.
De valószínűleg a titkon dédelgetett álmom nem jön össze.
Mert nem sikerül eladni anyum házrészt és így azzal is csak a költség, van.
amit eddig félretettem pénzt az elmegy az üres lakás állapot megőrzésére, marha boldog vagyok tőle.
Renault power
-
biker
nagyúr
igen, túlvállalja magát, kicsit, kapkod, és....
Autó: itt a Wagonr a ház előtt, bár épp szívok, mert jó kis michelin energy van rajta, de az nyári gumma a hó meg 10centi. reggel nem mentünk oviba. de már olvad. ezt már kihúzom vele.
anyagilag nem fog földhöz vágni, úgy érzem.
szombaton volt komplett vezérműszíj szett csere, két hosszbordás szíj csere, 4 gyertya csere, szelephézag ellenőrzés, szelepfedél ömítés csere, anyag 21e, munka egy tizes, mert 2 órát szívtunk, hogy ne kelljen levenni a klímakompresszort, és töltetni 13-ért a klímát, amúgy 2 óra és egy 5-ös lett volna.
+ 4 kerék le és fék ellenőrzés 5 órát szereltünk[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Egy nagyobb diesel szintén pályára való és enni sem fog, illetve jóval kevesebbet, mint egy hasonló benzines.
A kis dieselek valóban nem pályára valók, ott már "sokat" esznek, és könnyebben kinyírhatóak --> folyamatos magas fordulat. (meg ugye a nemtörődömség)
Bár érdekes, mert az enyém az első 220-240k km-ét, pályán, országúton tette meg.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
giigz
veterán
Érdekesen olvasom ezt, amikor írjátok, hogy a Focus 2-nél kényelmesebb a Megane, mert nagybátyám Megane-ról váltott Focus 2-re, és szerinte ég és föld az ülés a Focus javára...
Egyébként az 1.6 benzines Focus tényleg nagyon hangos... 90-nél még elmegy, 3000 alatt forog kicsivel, annyira nem vészes, de az én 1.4-es Megane-om halkabb... Viszont 130! Na ott már 4000 alatt forog kicsivel a Focus, és valami brutálisan hangos...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Na ezt ne is mond ma reggel megvadultam hazafelé.
30 al a letakarított úton.Berágtam odakúrtam a 3.as 4000en aztán szépen kielőztem a kollégám számolta 8autóból álló oszlopot.
Persze havon mert a szembejövő sávban még nem volt a hókotró.
Csaptam rájuk rendesen a havat, biztos megjegyezték na a barom állatja.
Pedig csak tudtam, hogy az én kerekeimmel lehet menni 50 et havon is, baj nélkül.
De nagyon tatszett ahogy verte ki rájuk a havat oldalraMeg is érdemli a sok tutyimutyi barom.
Ha olyanok a körülmények én is azt mondom menyjen lassan ne legyen baj, de egy letakarított úton normális körülmények között miért kell 30 al menni?Renault power
-
aktív tag
tresh: En hiszek Neked, csak en ilyesmiket olvasgattam (bar ebbol van, ami I-es Megane-re vonatkozik):
"Hátsó lambda-szonda hibával mehetsz nyugodtan az autóval:
mikor rájött a szám.gép, hogy rossz (ez eltarthat egy ideig, ezért nem gyúlladt ki azonnal törlés után a lámpa), onnantól nem veszi figyelembe a jelét, hanem úgy megy, mint egy hátsó lambda nlkküli motor, lényegében hibátlanul. AZért hosszabb távon nem árt kicserélni..
Az első lambda-szonda, az már jobban meg tudja hülyíteni a motort..""Egyébként a hátsó lambda szonda a motor mûködésére nem hat ki, csupán ellenõrzõ szerepe van. (környezetvédelem, EOBD)" - Ez viszont tuti Megane I -re irtak.
-
aktív tag
tresh: Jo, de ha ez tenyleg igaz, hogy a hatso visszaall alapertekre es nincs "check engine" lampa, akkor honnan jossz ra, hogy a lambaszonda rossz? A leirasok szerint a hatsonak nem kellene nagy fogyasztast produkalni, nem?
Mert MMA87 eseteben gondolom a nagy fogyasztas miatt dugtak "gepre", es csak azert derult ki.Amugy egy szonda 30eFt, es nekem az uj univerzalis fem katalizatorom is annyi volt
Szerk.: MMA87: Megkerdezhetem, hogy miota van meg a kocsid, es mennyit mentel vele azota? Meg mennyire hasznaltad hosszabb tavokra? (100km felett)
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
tresh: Haaat, nekem mar mind1, de nem hiszem, hogy sikerult volna 45eFt-ert gyarit szerezni barhonnan. Kipufogosnal csinaltattam meg, egyuttal csereltettem a hatso dobot is (az is univerzalis). Ott mutogatta a szerelo, hogy a gyari dob szetnyilik egy helyen, ennek az univerzalisnak pedig nincs ott hegesztes. En hiszek neki...
A gyari katalizator meg keramia beteses, ez meg fem. Szerintem (remelem) tobbet fog igy birni, es nem fog csorogni, mint a gyari.
En sztem jol jartam vele. Amig hasznalni fogjuk ezt a kocsit, szepen kiszolgal, es a hangja is nagyon fincsi lett.De amugy en se nagyon semmibol az univerzalis cuccokat....
MMA87: Es miota van meg, mennyit mentel vele osszesen, miota megvan? Amire kerdezni probalok: legalabb hasznalod rendesen a kocsit, ha mar ennyit koltesz ra?
-
aktív tag
tresh: Igen, az a valtomerete 16 colosban. Viszont most csak 4db 15 colos acelfelnim van, ahhoz cserelni kellene.
Szemezgetek, hogy veszek valami alufelnit a kocsira, de sajnalom ra a penzt. Mert valami szepet vennek, meg akkor legalabb 17 colosat. Nezegetem a felniket, de nagyon keves jo 4x100-as felni van, meg kevesebb, aminek stimmel az agymerete. Szoval meg utana tehermentesitot venni, meg csavarokat, felnikozepet... tul sok macera...Szerk.: Ja, es mielott mondanatok, hogy vegyek gyarit: Annyira nem tetszik, es dragan adjak.
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
Ha lenne ilyen 19-esben...főleg ennyiért...
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
Ezekre az utakra a 17" is sok 16-ot ajánlottak nekem is, hogy azzal vállalható itthon
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
aktív tag
-
aktív tag
tresh: De 17 colosbol is van valtomeret: 205/50 R17. Ha ilyen gumit teszek a 17 colos felnire, akkor a kerek atmeroje semmit nem valtozik (2mm-ert), tehat csak a gumi lesz "peresebb", a motornak ugyanakkora kereket kell meghajtani, nem hiszem, hogy sulyban pedig akkora kulonbseg lenne a 16 vagy 17 col kozott.
A gumiszelesseg meg igy ugyanakkora, mint a 205/55-nel.
De megertem, hogy esszerubb lenne (a magyar utakra) a 16 col, csak azt nem erzem olyan nagy valtasnak. Akkor marad a kis acel 15 colos a disztarcsaval... nem is olyan csunya... -
-
aktív tag
tresh: Hat igen, ugy lenne az igazi... vagy egy 285 szeles uthenger Amugy sok 17es felnin latom, hogy a hatso gumik kicsit szelesebbek. Ti feltennetek elsokerekes kocsira hatulra a szelesebb kereket?!
(#17596) Reaper04: Hat szerintem en is maradok a gyarinal. Az olcso, nincs gond vele. Az alufelni maceras, draga, es azonkivul, hogy jol nez ki, nem sok elonye van.
(#17597) mycso:
- A 18 colos durvan nez ki, tetszik, de: draga, es tehermentesito kell hozza, a guminak se markajat nem latom, se gyartasi evet.... szoval arra a gumi meg 40-50eFt, ha cserelni kell.
- A fekete nem tetszik.
- A CC felni meg 205/50-es gumival van szerelve, az nem valtomeret, szoval 100eFt+gumi... es meg annyira nem is tetszik....
- Az utolsonal meg megint ki tudja, milyen gumi van rajta... nem rossz, nem rossz, de nem ez az elkepzelesem.Meghat az is hozzatartozik, hogyha 17-18as kereket tennek fel, akkor kicsit ultetni is kene rajta. Szoval osszesen lenne 150-200eFt-ba, hogy kicsit szebb legyen a kocsi, viszont minden masban rosszabb lenne, es meg az erteken is rontana, mert "boyracer" lenne.
(#17600) MMA87 Varnam a joidot, hogy lemossam szepen, polirozzam, waxoljam, aztan lefenykepezzem, es vegul photoshoppoljam Lesz kep, igerem!
Szerk.: Ez a felni nem draga, ha ilyen aron megy el, mar csak zoldre kellene festetni a peremet, es akkor egesz szep lenne.
(#17614) tresh: tudom, hogy hatsokerekesnel van igy, pont ezert mondom, hogy eleg hulyeseg elsokerekesre feltenni...
(#17615) MMA87 azt akarom, hogy igy nezzen ki: Megane vagy Megane
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
tresh: 18-asbol is van meg valto meret, ez pl sztem szepen meg van csinalva: Megane RS, bar gondolom sokaknak a szine nem fog tetszeni
(#17615) MMA87: Sztem 17-18 colnal ultets nelkul van egy kis "traktor" beutese a kocsinak De jo lenne latni egy kepet 17 colos felnivel ultetes nelkul... mindjart nezek valamit.
Ahhh.... ezert mondom, hogy nagyon maceras... felesleges penzkoltes....
-
aktív tag
tresh: Haaat, amit Megane-okhoz lattam az 40-50eFt (csak rugo).
Nezzetek hulyenek, meg izlesficamosnak, de amugy ezen meg talan elgondolkoznek: Alessio Csak keves a leiras, sztem kene meg hozza tehermentesito (ET-szam sincs, szoval lehet nyomtavszelesito is), meg le kellene festeni a felnit, meg gumit venni ra... szoval ezzel is 100eFt-nal lennek...
-
aktív tag
tresh: Alig van par hirdeto, aki normalisan kitolti. Pedig nem kellene tul sok adat. Meg a sok gumikereskedot birom, hogy sosem irnak gyartasi evet. Tudom, hogy ezzel sokakat atvernek, es eladjak a meg elozo evezredbol maradt gumikat, de igy meg sem nezem a hirdetesiket, pedig lehet lenne, amit megvennek...
Na mind1, ma beszeltem a gumissal, jovoheten hozza a gumikat, ha addig nem latok jo alufelnit, akkor marad az acel. Utana mar nem cserelek, akkor lesz teli es nyari szett is.
Most csereltuk 50eFt-ert elso lengescsillapitot Bilsteinre, 2 ev gar van ra, biztos nem cserelem le
-
aktív tag
tresh: Haaaat, nem megyek le hidba ettol a felnitol. Nem rossz, de a szine is olyan semmilyen, meg kar, hogy sikban van, nincs formaja.
Nem mutat tul rosszul, de sztem picurka ultetes kene ennek is, meg kisebb ET szamu felni, vagy nyomtavszelesito, mert a hatso kerek igy olyan kis bena... -
Ck.
addikt
Koszi, meglesem. Remelem ennyi lesz csak a baj.
Ma jobban kiteszteltem a problemat, es erzesre olyan mint amikor nem megy minden henger vagy kimarad a gyujtas. A kipufogobol folyamatos csettego hang jon, razkodik az auto es ha lepadlozom eloszor nehezen porog fel utana oke, de hallani hogy erolkodik. Ugyanigy viselkedett regen a Mondeom amikor gyertya/kabel problema volt. Lehetseges hogy itt is az van es a keves uzemanyagnak semmi koze hozza? Miert csattog pl. a kipufogo? -
_NCT
őstag
Fater nekem ma mondta, nem biztos h jobban jártam volna drágább, fiatalabb autóval, mert arra is lehet hogy ennyit rátapsolhattam volna.
Ő azt mondta, h felvett volna 1 misi kölcsönt/hitelt és egy új Thalia-t vett volna. Azt az 1 misit meg 1 év alatt szépen visszafizettem volna. Csak ugye új autóhoz normális garázs, casco stb is kell, mi van ha ellopják, gtk-ra törik stb..... Első autónak nem a szalonból szoktak választani.... No meg lakásvásárlás előtt állok, nem a kocsira akartam keresni, főleg nem a hitelesre... Továbbá mikor azt kihoznám a szalonból annyit buknék rajta kapásból, mint amit a mostani autómra ráköltöttem...
Igaz h mellette szólt h új, enyém, 0km-es, garanciális vagy 5 évig stb....De úgy vagyok vele, hogy majd...
Az biztos h a következő kocsim garanciális lesz...Persze használtan
Nem rosszak a Renault-k, mert ami kellemetlenséget okoz, azt az úton visszaadja kényelemben, de tény h van tőle megbízhatóbb autó is. 02-03'-as Megane II is olyan mint egy régi 3-as BMW. Autószerelőnek való
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Elemlámpa, zseblámpa
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen