- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
CriticalHit
őstag
válasz MC Pite #88400 üzenetére
Éppen, hogy azt látni amint nem alulról, hanem elölről/felűlről a levegőszívó cső és a szoleonid szelep lebontása után férhető hozzá a motorolajszűrő.
rob210: "Tányéros leszedő". Köszi. A videón látható gyári LS932 Purflux a jó szűrő választás?Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
angyalpc2
aktív tag
válasz MC Pite #88647 üzenetére
ijj
Ez az olajban futó szíjas PSA talán EB2DTS? Rettegnék tőle Pedig a 308-al szemezek,
A szíj megrepedezik, az aprólékok meg eltömítik az olajpumpa szívó csatornájának a szűrőjét. olaj nélkül meg meg ... Kb 60e km után mindig le kell cserélni a szíjat meg a kartert levenni ha jót akar magának az ember... mondjuk más bajt nem szoktak felsorolni.
Fogyasztás? -
vzsryl
nagyúr
válasz MC Pite #88661 üzenetére
Nekem eddig bevált a módszerem. Nem muszáj követni, csak megpróbáltam kicsit segíteni.
Ha van egy megbízható kereskedő, akkor nyugodtan lehet nála vásárolni. De akkor számolni kell a hatalmas felárral. Értelemszerű, hogy a kereskedő profitból él, tehát súlyos százezrekkel olcsóbban is hozzá lehet jutni egy hasonló minőségű verdához, mint amit ő árul. De ehhez sok időt kell beleölni a keresésbe (főleg kezdőknek).megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
mycso
Topikgazda
válasz MC Pite #88660 üzenetére
Akkor neked szerencséd volt.
Xantomas-hoz csatlakozva, nekem is volt pár "azonnal indulunk megvesszük, de soha ide nem érő jelölt"
Aztán volt a telefonban az autó árának egyharmadát lealkudó (illetve lealkudni akaró).
És természetesen olyanok is akadtak, akiknek tutira kell, de ő nem jön el, hanem üljek autóba és autózzak el hozzá 2-300 km-t.
No meg olyan is, aki megnézte, igazából nem tudott belekötni semmibe, de talált egy karcot, vagy egyéb hülyeséget (11 éves használt autó, 300k km után nem vatta új, ez volt a bajuk) és szintén irgalmatlan alkuba kezdett.Igazából eléggé hátrányból indulok: "sokat futott", diesel...
Illetve ebben az ársávban ha valami 1-2 százassal olcsóbb (még ha romsz@r állapotban is van), akkor azt veszik meg.Xantomas: mi a megane régi sztorija? Azt láttam, hogy 1-2 fb csopiba is fent van pár hete
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Mortein
tag
válasz MC Pite #88889 üzenetére
Mindegyiket nyomatékra kell
-Mekkora nyomatékra?Ha hátul is cserélnél, akkor vagy visszatekerő kell, vagy ha elektromos kézifék, akkor meg diag.
-Hátul is cserélnék van speckó Fékdugattyú visszatekerő kit Megane 3-hoz vagy bármilyen általános kit jó? Amennyire én tudom nem elektromos a kézifék, de azt honnan tudom kideríteni?Rugót figyeld meg, hogy hogy van rajta
-Erről kellene több infó.legyen B terved a csavar kiszedésére
-A csavar lefurása lenne a B-terv? Ha igen akkor sima acélfúró elég hozzá vagy valami erősebbet érdemes keresni?Legyen fékszereléshez pasztád.
-Hőálló rézpasztára gondolsz?Ezzel kellett volna kezdeni a kérdést :
Már két éve mondta a szerelő a márkakereskedésnél, hogy a köv. szezonban cserélni kell a tárcsát és a betétet, de magamnak, hogyan tudom ellenőrizni, hogy mennyire kopottak és cserélni kell?[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz MC Pite #88987 üzenetére
Ez nem átlagos autó. Nyilván nem átlagos felhasználásra vásárolják. Ahogy én sem.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
forceberg
veterán
válasz MC Pite #88987 üzenetére
Passz. Látod ezt meg sem néztem, szerintem a sima, érzésre is pörgetni kellett. 3e felett ébredt.
6l alatt jártunk vele 1000+ km-t mentünk.
Tavaly 1,4-es C-Elysé volt, azzal is elégedett voltam.Régebben volt 1,4-es Kia Rio, na az alig akart menni.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #88984 üzenetére
És nyilván robnak megvannak a saját inputjai és szempontjai, de 99% úgy fikáz, hogy életbe nem próbálta, vagy egy ténylegesen szar alapján leír minden mást is.
Ezt fejtsd ki kérlek bővebben!!!
Mert ez így nekem nem túl szimpi mondat.
Erősen félreérthető a megfogalmazás.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
angyalpc2
aktív tag
válasz MC Pite #88984 üzenetére
H5Ht 1.33 még marad 130-160le verzióval...
De ez valami új motor, mert 3 hengeres 1.2 nem volt eddig.
HR12DDV (furat 75,5mm) néven ami nem azonos a HR12DDT / HRA2 (Renault H5Ft) (furat 72.2mm) elromlós régi fajtával és nem azonos a csak nissanokban használt hasonlóan 3 hengeres miller ciklusos HR12DDR-el sem (furat 78mm)
Nem tudnak normális számozást adni...nincs elég betű szám?
https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_HR_engine#HR12DDV_(Renault_HR12)1.2 Mild Hybrid Advanced 48V 6sebességes manual
1.2 E-Tech Full Hybrid 7 sebességes aut
https://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Austral#Renault_Espace
https://www.planeterenault.com/1-gamme/8-futures/10541-futurs-moteur-1-2-et-1-5-tce-hybrides-2022-2025/
Gondolom majd lesz az 1.5TCE is
https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_KR_engine
KH5T Nissan Qashqai, Xtrailban elég...Mondhatnánk bevált a 0.9TCE és az 1.0TCE elképzelés. Nyomatékosabb hatékonyabb, kisebb blokk és súly a 3 henger. De hogy hengerlekapcsolás miért nincs az érthetetlen
Ennyire nehéz megoldani? TSI1.5 vígan megy csendes, takarékos nem elromlós.
EURO6d-re írják, de esélyes hogy a 7-et is teljesíti, csak szoftver vagy 1-2 alkatrész módosítás, csere amit már eleve így terveztek.Valószínűleg utolsó benzin motorok voltak az elektromos váltás előtt. Dízel meg már nem versenyképes fogyasztásban. Nem jelentős a különbség az új hibrides motorokhoz képest 5-6- liter benzin(sőt bizonyos körülmények közt városban 2-3körüli) vs 3,5-4,5 liter dízel. Aki kifizet ekkora kocsit, annak nem a benzin ár fog számítani.
Inkább az a furcsa, hogy miért nem a 1.6etech hybrid, ezek szerint annak kampec lesz, Hiába ment jól, hiába jó a körmös autováltó, sok a fogyasztása. Már látszik, hogy kuriózum lesz.Hát elég zavaros
Kadjar 4,450m -> Austral 4,510m Compact crossover SUV de .. Austral (Rafale)4,600 és Austral (espace) 4,722m
Valamint a kaleos1 4,520-> Kaleos 2 4,672m> 4,600
Eközben Espace 4 4,661m és gand 4,859m espace 5 4,878m
Valószínűleg nem fogy inkább és összevonnak modelleket. és 1 platform csak "long"
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Horgász topik
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- EAFC 24
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vicces képek
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Diablo IV
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen