- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Hálózatokról alaposan
- ASUS routerek
- HBO Max & OD topic
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Synology NAS
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
Bocsánat, persze, vízhőmérsékletről van szó... Elvileg az mindig 90 fokos kellene, hogy legyen... Vagy én nem tudom jól? Mert gondolom pont a középső egység a 90 fok, az utolsó a 120, az első meg 60... Legalábbis így szokott lenni skálázva, amikben ültem idáig... Na és, ha jól értelmezem, itt most 90 fölött van nálam...
-
giigz
veterán
Köszi a jokinvansagokat meg1x!
Mivel meg a motorterbe bele sem neztem, igy ezt ma meg fogom ejteni... Folyadekok szintjet leellenorzom, de utana van egy kis dolgom, igy majd csak szerdan megy el a szerelohoz...
Na b@szzameg, most ugrott be, a vetel elott elfelejtettem elvinni kompressziomeresre...
-
giigz
veterán
Van valami jelző, ami jelzi, ha kevés a benzin? Ha igen, mikor szól?
-
giigz
veterán
Fordulatszámmérős órára cserélésről írtam egy kicsit a másik topicban, belinkelem ide is, hátha ti is tudtok benne segíteni.
-
giigz
veterán
válasz Manitou #13093 üzenetére
Hoppá, sejtettem, hogy az lesz a hűtőfolyadék... Jó sötét színe van
Na jólvan, ezt a hetet el autókáztam, csak esténként voltam itthon, tudtam menni... Hétfőn szintén mennem kell erre-arra, bár lehet, hogy 2-3 fele hazaérek, de ha nem, akkor kedden meglátogatom a szerelőt, és akkor végre pontot teszek a dolgok végére, és tökéletes lesz az autó.
-
giigz
veterán
Ja igen, még annyit, hogy nem tudom, mi mikor volt a kocsiban cserélve, én pedig még nem cseréltem semmit. Vagyis annyit tudok, hogy az olaj 6.600 km-rel ezelőtt volt cserélve. Hétfőn beszélek a volt tulajjal, és akkor rákérdeznék, hogy mi mikor volt cserélve.
Amikre én gondoltam, hogy tudnom kellene: gyertyák, vezérműszíj, váltóban olaj, fékolaj?
Meg akkor a folyadékokat is kicseréltetném: hűtőfolyadék, fagyálló.
Van még valami más?
-
giigz
veterán
Néztem ma egy fagyállót, és egy olajszintet. Az olaj így ~7k km után a min. alatt van, a fagyálló meg -50 fokig is bírja... Nem sok ez egy kicsit?
-
giigz
veterán
válasz rob210 #13107 üzenetére
Bevillan, aztán kikapcsol, tehát elvileg nem jelzi problémásnak.
Még annyit, hogy amikor mértem, az egy 30 km-es út után volt, és kb. a minimumon, vagy az alatt egy nagyon picivel. A szervizig kibírja, aztán majd bemutatom a számlát a volt tulajnak, mert ezekről nagyon nem volt szó.
Szerk.: Köszi a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz AMD Power #13110 üzenetére
Megnézhettem volna, de mivel ismerős, meg mindent tökéletesnek mondott, vagy inkább nem is mondott semmit, így azt gondoltam, szólna, ha nincs benne elég olaj.
Idézem: "Összesen annyi problémája van, hogy itt bal hátul a sárvédőívnél egy icipici rozsda, meg a központi zár a csomagtartót nem zárja be, de nyitni nyitja, ja, és a távirányítóban gyenge már az elem."
Na most ebből nekem az következik, hogy minden más hibátlan, mert ha hibás lenne, akkor azt mondta volna, mivel az előző mondattal elvileg kitért minden hibájára az autónak, amiről tudnom kellene...
Igazából nem zavar annyira a dolog, mert nagyrészt pár ezresből javítható hibák, és végül 500k alatt fogok maradni a javításokkal együtt is, de azért elmondhatta volna, elvégre jó viszonyban vagyunk, na mind1, számoltam ezekkel, de csak azt hittem, hogy mégsem lesz rá szükség, mert ennyi erővel az ország másik végéből is vehetettem volna autót, klímával, ABS-szel.
Szóval amiket idáig észrevettem, és csinálni kell:
- Fék nyikorog, elölről jön a hang
- Alapjárattal valami probléma van
- A kormány jobbra húz, viszonylag nagy mértékben
- Kerékben "nyolcas van", érzem néha, hogy rázkódik
- Ajtók nyikorognak
- Műszerfalon kiégett izzó (Ezt nem csináltatom meg, mert úgy is komplett új fordulatmérős óra lesz)
- Centrálzár csomagtartót nem zárja
- A váltó akad egy kicsit 1-be és 2-be
- Olajat kell tölteni, fagyállót kell hígítani, mert az az 50 fok sok lesz egy kicsit.
- Dísztárcsa más az oldalakon, nem mintha nem cserélném majd le, de akkor is elég hülyén néz ki a felemás.
- Kulcs elemcsere
- Erősen kopott gumik, nyári, téli isMost ennyi jut eszembe, egy kicsit más, mint amit vártam.
-
giigz
veterán
Felmértem én az állapotot.
Egyébként kipróbáltam az autót, megnéztem egy-két dolgot, az alapjárati gondot azt láttam, meg a féknyikorgást is. Nem vittem el állapotfelmérésre, mivel tudtam, hogy nagyon nagy baja nincs, és inkább az állapotfelmérés árából javíttatom. Persze ezeket a hibákat lehetett volna alkudni, de mivel igazából el sem akarta adni az autót, ezért is írt egy kicsit magasabb árat, hogy ha valaki elviszi ennyiért, akkor menjen, de ha alkudozás van, akkor meg megmarad neki... Ha a szerviz után még 500 alatt marad a dolog, akkor szerintem nem csináltam rossz vételt, és igaz sok kis probléma, de szerintem kifogok belőle jól jönni, a szerelőm is jó, olcsó.
20 perc múlva indulok, kiderül mi lesz az autó sorsa. "Hát uram ezt roncstelepre kell vinni."
-
giigz
veterán
válasz rob210 #13123 üzenetére
Igen, ez már jobban felszerelt, viszont újonnan forgalomba helyezett, nem csodálkoznék, ha lett volna törve...
Nem lesz itt egyébként probléma, csak sok kis apró javítás kell, ha tényleg az előre eltervezett 500-ból megáll, akkor én elégedett leszek. Ha 5 év múlva el tudnám adni 200-250.000 Ft-ért, akkor azt mondom, hogy 250k bukást megért, hogy van autóm, tehát olyan, mintha havonta 5.000-ért bérelném, az meg nem olyan rossz, csak ne legyen vele sok baj, mert akkor ez a bérleti díj meg tud ugrani szépen.
(#13124) FerNandor: Ismerem a szerelőt, ahova az előző tulaj hordta, most megyek hozzá mindjárt, gondolom elmondja, milyen olajat rakott bele, mit kell rajta csinálni, stb. Ismeri az autót, ő csinálja 10 éve. Csak gondolom a tulaja nem költött rá már hetek, hónapok óta, mióta újat szeretne, és ezt hirdeti.
-
-
-
giigz
veterán
válasz rob210 #13160 üzenetére
Most jut eszembe, akartam a múltkor kérdezni valamit, csak elfelejtettem, de most a belső láttán eszembe jutott.
Ezen a képen lehet látni, gondolom neked is van középen olyan kijelződ, ahol most a 16:10-et és a hőmérsékletet mutatja ki... Nekem is megvan az a rész, de nem ír ki semmit... Annak nem kellene kiírni az órát, hőmérsékletet? És mellette balra az a sok üres terület mit keres ott? Gondolom valami célja csak van...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Na igen, sejtettem, hogy a nagy felületen a rádió lesz... Nekem nem a gyári van, hanem egy Pioneer lejátszó, az mondjuk mutatja az RDS-t, szóval nincs vele probléma... Akkor ez megvan, az a rész üresen marad... Viszont a jobb oldalon se óra, se hőmérséklet...
Péntek 5 óra szerelő, rákérdezek majd erre is...
Mondjuk ahogy beszéltünk, úgy tűnt nekem, hogy az ilyen dolgokat nagy ívben lesz@rja... Na mind1, majd kiderül mi lesz pénteken...
Köszi
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Azt álmodtam, hogy a használtautón 1,4 M Ft-ig nem lehet találni Megane II-t
Álmomban kerestem, de még amikor 1,3-ig írtam be a határt, akkor sem volt egyetlen egy darab MII sem...
-
giigz
veterán
Holnap 5 szerelo, nagyon kivancsi vagyok mar, mit mond, mit csinal...
-
giigz
veterán
Hát b+... Allnek kifele, hogy 5-re vigyem a szerelohoz a kocsit, erre nem indul be... Elkezdi forgatni, vagy tudom is en, h mit csinal, de nem indul be...
Ötlet?
-
giigz
veterán
válasz rob210 #13309 üzenetére
Igen, sajnos mar keso, de meg mindig nagyon jo tanacsot mondtal, es szerintem is az lesz, amit te irtal.
Eljött ket szerelo, megneztek a szikrat, meg egy csomo dolgot, de nem tudtak megallapitani semmit. Aztan hoztak uj gyertyat, de a sok inditozastol addigra mar az akksi lemerult, szoval jovo het kedd 6 oraig nem lesz semmi, itt all az udvarban...
Erre a benzinpumpas dologra visszaterve: Ha tenyleg az, azt most a szerelok nem vettek volna eszre? Mar a vegen ök is kerdeztek, hogy kap-e egyaltalan benzint a motor?
Esetleg lehet azt kellene, hogy felhivom, es megmondom, hogy esetleg ez lehet? Ezt cserelni kell, vagy csak csinalni vele valamit?
-
giigz
veterán
Na az ótó továbbra sem akar indulni... Fel lett töltve az aksi, meg lett nézve 1 óráig amit szemmel lehet látni, sehol semmi hiba. Szikra van, benzint kap a motor, biztosítékokat is megnézték, az is rendben van...
Elvitték a kocsit, holnapra átnézik megint, két variációt vázoltak fel:
1. Mintha csak 2 hengerrel tekerne, így kompressziót mérnek, utána kiderül.
2. Felső holtponti adó nem jó (fogalmam nincs mi ez)
3. Lehet tovább keresni a hibát... -
giigz
veterán
Na itt volt a szerelő, nem ez a holtponti cucc a ludas, hanem valami más kis apró dolog, de azt sem tudom mi az, már amikor mondta, akkor sem jegyeztem meg... Új aksi is kell bele, és ezzel készen is van. Holnap délelőtt ezt megcsinálja, féket, alapjáratot, kormány jobbra húzást megnézi, megcsinálja, délután 4-5 fele birtokba vehetem az autót.
Egy fordulatszámmérős óra és egy dísztárcsa kell, és kész.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Videós, mozgóképes topik
- Anime filmek és sorozatok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- OLED TV topic
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Formula-1
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- MILC felhasználók szakmai topikja
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen