- Milyen routert?
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Linux kezdőknek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Zyxel NAS326
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Delphi programozás
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz rob210 #17447 üzenetére
Köszi!
Látod hajszálpontosan ezért erőltettem ezt a mérést, mert sejtettem, hogy valami gebasz van nálam...
Nekem 4.-ben 21 mp, tehát 6 mp előnyöd van, ami nem kis dolog... Azt pedig nagyon furcsállom, hogy 5.-ben gyorsabb volt, majd ma elmegyek és teszek mégegy mérést 5.-ben is...
Első dolog: Neked az a fogyasztáscsökkentő nem okozhat + teljesítményt?
Második: A szelepek beállítása nekem menne, vagy vigyem el szerelőhöz?
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Nem szomjasabb, mint a Megane...
Persze, én is tisztában vagyok vele, hogy adott áron a Megane egy b@szottjó vétel, sok extrával, jó törésteszt, jól néz ki, kényelmes, jó motorral, stb. Viszont rengeteg hibája van, talán egy kicsit megbízhatatlanabb, mint a Focus-ok.
Haveromnak Focus 1 van, megvette, aztán azóta nem költött rá semmit. A családban is van egy Focus 2, már 120.000 km-t raktunk bele, a 6 év alatt egyszer kellett rá költeni 40k-t, azon kívül semmi, csak a kötelező dolgok. Semmi nem romlott el rajta.
Persze, fölösleges összehasonlítani a kettőt, itt annyi a lényeg, hogy én egy kicsit megbízhatóbb, jobb szerkezetnek tartom a Focus-okat, viszont drágább... Használtautónál meg csak az számít, hogy a vételkor milyen állapotban van, mert Focus is lehet lelakott, amire egy csomót rá kell költeni, meg a Megane is...
[ Szerkesztve ]
-
-
giigz
veterán
Érdekesen olvasom ezt, amikor írjátok, hogy a Focus 2-nél kényelmesebb a Megane, mert nagybátyám Megane-ról váltott Focus 2-re, és szerinte ég és föld az ülés a Focus javára...
Egyébként az 1.6 benzines Focus tényleg nagyon hangos... 90-nél még elmegy, 3000 alatt forog kicsivel, annyira nem vészes, de az én 1.4-es Megane-om halkabb... Viszont 130! Na ott már 4000 alatt forog kicsivel a Focus, és valami brutálisan hangos...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Ez nagyon keményen néz ki!
-
giigz
veterán
Egy kis fogyasztás: 25 L-ből 410 km-t mentem = 6,1 L (30% város 70% országút)
-
giigz
veterán
Jézusom, mennyi col van itt, nekem meg 13-as
-
giigz
veterán
Igen, én panaszkodtam. Aztán megállapítottuk, hogy
- ez az autó ilyen, gyenge, de kajál rendesen
- a vezetési stílusom sem volt jó, szinte alapjáraton erőltettem a motort
- alapjárati motorom nem jó, és az alapjárat 1100 körül van 750 helyett
- felső holtponti jeladó valószínűleg nem jóEzek járulnak hozzá ahhoz, hogy az elején 9 liter volt a fogyasztásom, aztán mérséklődött 8 L-re, aztán változtattam a vezetési stílusomon, akkor lett 7 liter körül, most pedig legutoljára 6,1 L-re jött ki. Én sem értem mi lett vele, hogy 9 L-ről hirtelen leugrottunk 6,1 L-re, de ez van, én nem bánom
Szerk.: Ja, és a 8-9 literkor ment a fűtés, most pedig már nem használom.
Szerk2: A szelepeim hézagjainak távolságát is be kell állítani, mert az nagyon nincs rendben...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Amikor 8 litert evett, akkor is kb. hasonló volt az arány, a 9 literes időszakban meg tiszta város... De igazából ez nem kicsit meglepett engem is, remélem tartja majd a jó szokását.
Bele sem merek gondolni mi lesz itt új olaj, xado kezelés, rendes alapjárati motor, szelep állítás, felső holtponti jeladó csere után, ja meg belerakom a rob210 féle fogyi csökkentőt, bele sem merek gondolni, 5 liter alatt fogok járni vele?
-
giigz
veterán
Ti milyen 40k-s gumiról beszéltek, meg h ott kezdődik? 15k körül már lehet jót kapni...
-
giigz
veterán
Jaaa, hogy ennyivel drágább Komolyan azt hittem hülyeséget beszéltek, úgy gondoltam, hogy ha a 13"-os 15k körül megy, akkor majd a 17-18"-os 20k körül, de ezek szerint nem...
Hát akkor meg kell a francnak akkora kerék, így is elég drága a gumi...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Egy kis húsvéti probléma...
Ma reggel indítanám be az autót, hát nem sikerült, így biciklivel kellett mennem locsolkodni, de legalább tudtam inni
Na szóval ráadom a gyújtást, semmi probléma, aztán indítanám be, és hopp, lecsapta az áramot, elment az áram, se zárni se nyitni nem lehetett távirányítóval a kocsit, a kulcsot meg mintha be sem raktam volna, elfordul, de nincs áram, tehát nem történik semmi. Rádió, semmi nem működik, viszont a bal oldalon a biztosítékoknál vagy minél a piros lámpa világít. A sebességmérőnél szintén világít a piros lámpa.
Aztán akksinál kicsavartam a sarut, majd visszacsavartam, és megint működik minden, megy a távirányító, megy a rádió, ráadom a gyújtást, aztán nyomom tovább a beindításra, és megint lecsap mindent, még mielőtt megtekerné, szintén nem működik a távirányító, és semmi más... A kormány mellett a piros fény világít, de egyébként semmi...
Szóval nem tudtam beindítani a kocsit, valaki tudna nekem segíteni, esetleg valakivel fordult már elő ilyesmi? Mi lehet a probléma?
Erről van szó, a lecsapás után ez világít, de nem lehet beindítani... Akkusaru levétel visszarakás után pedig kezdődik minden elölről, de beindítás előtt elmegy az áram...
Előre is köszönöm mindenkinek!
-
giigz
veterán
válasz rob210 #17679 üzenetére
Igen, amint szerelő kezében lesz, az lesz az első, hogy ez a riasztó megy a levesbe... Már a múltkor meg kellett volna csinálni, na mind1, most már tuti nem marad tovább...
Fogalmam sincs nekem sem mit keres ott az a led, ezek szerint neked sincs ilyened... Érdekes, gondolom ez csinálja azt, hogy leblokkolja az áramot, vagy valami ilyesmi hülyeség...
Tehát akkor azt kellene kideríteni, az a led mit érzékel, ami miatt világít, és ebből adódóan mit blokkol... Gondolom az a riasztó avatkozik közbe valami miatt...
Szerk.: Ja, és akkor ez egy olyan probléma lesz, amit én nem nagyon tudok kideríteni, hanem marad majd kedden a szerelőmre, vagy inkább egy ilyen villamossági haveromat hívjam?
-
giigz
veterán
válasz rob210 #17682 üzenetére
Igen, ez a gányolás nem hiányzott nekem sem...
Nekem most úgy van, hogy pl. gyújtás nélkül megy a rádió... Gondolom az is jobb, ha csak akkor megy, ha a kulcs benne van, és gyújtáson van...
Meg ugye a csomagtartó ajtót külön kell zárni...
Azt nem tudom neked hogy van, de nekem ha szimplán kulccsal nyitom ki az autót, tehát nem távirányítóval, akkor szintén nem tudom beindítani, csak akkor, ha a távirányítóval is kinyitottam...
Lényeg a lényeg ennek a gányolásnak vége, kedden hívom majd a szerelőt, és akkor minden elektronikai hülyeséget megnézünk, meg ez a riasztó megy a francba...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Semmi reagálást nem mutatott a riasztóra. Két állás van, gondolom on-off lehet, de semmi különbség nincs, ugyanúgy világít a led, és ugyanúgy zár-nyit az autó, és gyújtás után amikor akarnám tekertetni, hogy beinduljon, ugyanúgy elmegy az áram, lekapcsol minden, csak az a hülye led marad...
-
-
giigz
veterán
válasz kisninja #17696 üzenetére
Van elég az akkuban, egyrészt elég jó minőségű, pár hónapos, és rádió, meg minden megy egy "újraindítás" után, de alapból el sem kezdi forgatni, tehát arról szó sincs, hogy nem lenne elég a töltöttség, itt az van, hogy az egész áramkört lecsapja, amikor elkezdeném beindítani...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Nemsoká jön egy ismerősöm, kértem tőle egy multimétert, szóval mindjárt meg lesz mérve mennyi V van benne
-
giigz
veterán
Egy picit szükül a kör: Az akksiban 12.28 V van...
-
giigz
veterán
Na megvan a gond
Itt volt a rokonság, mondtam nagybátyámnak h nem indul az autó, elmeséltem a tüneteket, és mondta h az önindító reléje nem jó, vagy maga az önindító. Kimentünk, megmozgatta az önindítót, vagy az önindító reléjét, nem tudom, aztán mondta hogy indítsam be, beindítottam, és beindult
Tehát holnap el tudom vinni az elektromos szerelőhöz, és akkor a riasztót kivetetem, meg megnézzük mi az a pirosan világító led, és akkor az önindító reléjét kicseréltetem, és készen is lesz
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Én a helyedben M1-et vettem volna, mint azt tettem én is Így 1.000.000 Ft a zsebben maradt nekem, neked pedig maradt volna.
Persze tudom más igények, de nekem M1 és M2 között semmi különbség nincs, A-ból B-be elvisz, és nekem most ez kellett.
Persze extrásabb a tied, meg "szebb", újabb, talán kényelmesebb is, de ez megér 1 millió forintot?
-
giigz
veterán
Én is azt hittem, hogy üzembiztos, aztán 4 hónap alatt 2x is nem indult be Viszont ha most ki lesz cserélve a relé, meg majd megkapja a "nagyszervizet", utána már azt mondom, hogy én erre az autóra olajcserén kívül nem akarok semmit költeni amíg nálam lesz
[ Szerkesztve ]
-
-
giigz
veterán
Ja igen:
- Önindító relét honnan tudok venni, mennyibe kerül?
- Középső kartámaszt milyet ajánlatok? Van aki utólagosan rakott be?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest