- AliExpress tapasztalatok
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Microsoft Excel topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- ASUS routerek
- Mikrotik routerek
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
-
just
aktív tag
Igen is cserélni kell a hk csapágyakat az 1.9dci-ben is. Ha valaki 150-200ezer km között vesz autót, nem tudhatja hogy bántak vele. Nálam 3éve volt az 1.9 amikor csapágyas lett, hiába kapott 10ezrenként friss olajat, szűrőket. Porlasztókat zabálta, hiába öntöttem bele minden csoda adalékot, és az új turbónak is 50ezer után kezdett hangja lenni. Aki új korától hajtja az más,de a csapágyat akkor is cserélném.
Two things what i hate. People that can't count...
-
Lokids
addikt
1: Fogalmam sincs mi a menete (de ennek még utána tudnék olvasni)
2: Ki kell menni érte. Mo-n belül nem probléma ha nem tetszik a kocsi, hazajövök simán, kicsi az ország, de ha Berlinben van ugyanez, ott kicsit neccessebb.
3: Nem tudok németül.If you chase two rabbits you will lose them both.
-
Lokids
addikt
Németben sincs nagy választék a CUP verzióból. Szerintetek?
1
2
3
4
5Az árhoz negotiable van írva. Az mit jelent le lehet alkudni 100-200 eurót? Vagy 1000-et is?
Van benn egy ami javítottként van hirdetve. Ezek németbe gondolom nem fillérbaszós javításokat jelentik gondolom.
Németek kiadják a kocsi adatait? Vajon magyar renault szervizbe utána lehet kérdezni?
Hogy érdemes egyáltalán elkezdeni az utánajárást?[ Szerkesztve ]
If you chase two rabbits you will lose them both.
-
mycso
Topikgazda
Igen, most pont ezt mondták, ha kinti akkor nincs motor szám, csak ez a pár karakteres motorkód, illetve lehetnek eltérések. Ezt el is fogadnám, de amit nekem írtak be az a világon sehol nincs, ilyen motorkód nem létezik. Így meg nehéz hozzá bármit is venni (fék, szűrők, stb.)
Amit a kolléga linkelt oldalt, ott alvázszám alapján M9R 854-nek írja, ami megint nem jó, mert ez a kód 127kw-os.
Mindjárt beszaladok a renaultba, aztán rákérdek.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Wiz Khalifa
addikt
Mi a különbség amúgy az olajok között? Hogy 5W vagy 10W?
Amúgy nekem 2001-es 1.4 8v a Thalia. Jelenleg asszem 10W40 van benne. Olajfolyásom nincs és nem is szeretném hogy legyen. Elég ha a hűtővíz folyik el valahol amit nem tudtam még mindig kideríteni hol a szöszbe.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
mycso
Topikgazda
300-ra még jó a 16, gyárilag is van hozzájuk 16-os felni.
Viszont ezen 320-as az első fék. Hogy miért??? Azt nem tudom, bár a francia logikát sosem fogjuk tudni mefejteni.
Én a motorkódok tengerében is teljesen elvesztem már...kegyetlen, ahogy a számozást csinálják.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Louies
tag
Nekem 1,5dci L. III van a fogyasztás miatt vettem. (Napi 230km-t megyek vele) ezért az 1,5dci 110LE motor szerelt autót. Igazat megvallva Meganet akartam, de azt befoglalták a kereskedőnél így lecsúsztam.
Ismerős rá egy napra felhívott, hogy kell-e a lagunája. Akkor már nem volt kérdés.Nem bántam meg, de a mérete és a fogyasztása a nagy előnye ezzel a motorral szerelt opciónak.
Pályán 150 temponál full packkal, 5 utasnál, már harmatgyenge. Szerencsére ilyen évente csak egyszer van.A boy racer kort már ki nőttem, úgy vezetek mint egy nyugdíjas papa. Így nekem elég.
''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
-
rwin5
őstag
Néha nyomom a clio-nak néha nem, de kb 90%-ban csak városban használom és megeszi majdnem a 9-10 litert, tavasszal sem fog nagyon változni úgy néz ki (sajnos - nem sajnos, jó volna valami rendes munkát találnom de nem nagyon sikerül) Nővérem meg akarja csinálni a jogsit, így szerintem majd ő (is) használgatná a clio-t. Nem akarom eladni egyébként, csak magamnak valami mást venni, aminél fogyasztással gazdaságosabbra kijönnék, és mégsem dízeles. Esetleg van valami ilyen autó ahol érdemes volna nézegetnem? Ilyen 6-7 literes, már baráti volna, de a 8 körülivel már ugyanott érzem magam, mint most.
Ezért is kérdeztem egyébként, hogy hosszú életűre lehet-e tervezni egy ilyen általam linkelt autóval, mert ha 2m ft fölött fizetek bármiért is, ami autó (és mégsem bmw) akkor azért jó volna, ha egy darabig bírná.
-
Predator2
addikt
A 0km-es szíj a szerelőtől hazafelé jövet elszakadt.
Gyártási hibás volt a feszítőgörgő. Garanciában vissza kaptuk a pénzünket.
Természetesen volt élő adatos teszt is. Nem a sarki szerelő csinálta, hanem a márkaszerviz.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Turbó csövet levették, a tengelye nem lóg.
Egr takarítás volt otthon házilag, de a Renault Nyéki szerint vagy az, vagy a turbónál eggyik szelep nem nyit.
A turbó nyomás körül nem kerek valami.
Kormol a drága.
Fater jobban eltudná magyarázni, mert ő volt tegnap.
Öcsémnek meg nekem Clionk van.[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
-
rwin5
őstag
az LPG-vel kapcsolatban teljesen laikus vagyok, de már azon gondolkoztam én is, hogy bele kéne rakni az autóba. Megéri még egyáltalán? Azt tudom, hogy egy 3-4 éve mikor először láttam olyat haverom autójában akkor ő nagyon mondta. Tavaly volt főnököm is rakott az autójába, de vele megszakadt a kapcsolat. Mennyi lehet kb összesen a beszerelés minden költséget belevéve?
-
rwin5
őstag
Én sokat használom rövid távra az autót, de annyira rövid távokra, hogy a dízelt ez a használat kinyírná, de ez a 9-10 liter nem olyan baráti, most is néztem, hogy 351 nálunk a 95-ös.. Utánakérdezek majd ennek az LPG-nek mert tényleg ez tűnik járható útnak.. bár az autó csere is nálam tavasszal előjönne nem tudom, hogy ebbe volna célszerű belerakni vagy az "új"ba. Nem nagyon használom az autó csomagterét egyébként, szóval tőlem mehetne oda.
Ha valamelyik topiklakó LPG-s az nyugodtan írhat nekem, köszönöm.
-
rwin5
őstag
Google alapján úgy tájékozódtam, hogy kb ~1 literrel fogyaszt több LPG-t, mint benzint és kb 200e ft a beszerelés mindenestül + még arra rájön az, hogy a forgalmiba is be kell jegyeztetni. Viszont ha úgy vesszük, hogy 200ft-ért tankolnám onnantól az autót akkor lehet több helyre is elmennék autóval, szóval hosszú távon megéri úgy érzem.
Arról, hogy mennyire esik vissza a teljesítmény még nem olvastam.
-
Predator2
addikt
Kormol rendesen. Valamiért a Renault mégis az EGR/turbó/katalizátor hármas körül kutakodik a hiba ügyében.
Turbó csövek gondolom rendben, mert Renault nem rendelt volna be egy új EGR-t. Hiba üzenet nincs, semmi, mint ahogy ereje sem. Ha mégsem EGR nem kell kifizetni és vissza rakják a régit.Élő adatos tesztnél, kitolta a kocsi szemét. Amikor nekem volt jeladó problémám a Clioval, "sírtam" a próba út alatt, úgy bánt a kocsival.
A mostani hiba és a szíj szakadás között eltelt 1-1,5 év minimum. Kelepelni is ennyi ideje kelepel. Nem vonnék párhuzamot a mostani gond, és a szíjszakadás között.
(#47308) -=Tiger=-
Sajnos nem tudok neked segíteni. Nekünk van/volt viszonyítási alapunk. Innen is tudjuk, hogy valami nincs rendben. 5-ben kijött a parton, most meg másodikban szenved. 80-90-nél nem megy többet sík szakaszon.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
andrás47
senior tag
Üdv !
Azt lehet tudni látatlanul , hogy a 2006-os 1,4 Renault Mégane Limousin-ban melyik gyártó által gyártott gyújtó trafók lehetnek ?
Valamint felszereltségtől függően különböző fantázia neveken kerültek forgalomba, van ezekről valahol leírás, hogy be lehetne azonosítani vajon melyik lehet ?
Köszönöm. -
Predator2
addikt
Pedig EGR volt, pillanatnyilag úgy néz ki. Fater otthon megint kiszedte, mosogatta stb... majd vissza.
Elején még kormolt, majd egyszer csak abbahagyta.
Elvitte diagra, élőadatos tesztre is. Az értékek határértéken belül voltak.
Kormolni meg azért kormolt mert teleküldte a rendszert, azt küldte kifelé.Vicc az egész, a kocsi sem jelezte, hogy baja lenne. A híres diagról nem is beszélve, ami már nem először, nem ér egy kalap kakit sem. De az árát viszont szépen elkérik.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Cane
őstag
Okés. Köszi a válaszokat! Szerintem az erősített kivitelt választom majd.
Más. Múltkor cseréltem helyzetjelző izzót. Cirka másfél órás mutatvány volt. Össze-vissza cseszte a kezemet egy vas karosszéria elem. Hihetetlen mennyire kitöltötték a zugokat. Ez a mutatvány szervizben így nézne ki: Izzó 100.- Ft, beszerelési díj/óradíj 10.000.- Ft.▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
diablo1984
addikt
nem egyedi, drága jó állapotú megane2-es benzinesben!
khmm, azért egy 2.0T motor nem egy 1,6 szívóbenya! aki a szívóbenyát keresi, az nem a bevállalós, kockáztassunk egyszer élős fajta! az a 2literes turbós motor meg viszonylag ritka és a turbó miatt még bonyorúltabb is, nem bolondbiztos!
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
Egyébként ez az ár-arány (szerencsére) megmaradt a 3-as laguna-megane között is.
Ilyen évjáratban, motorral és hasonló felszereltséggel (azért valamivel rosszabbal) olyan ~300K-val többe került volna egy megane.
Annó rob-al már többször feldobtuk, hogy addig jó nekünk, míg az emberek nagy többségének az alapfelfogásában a francia autó: sz@rfos és semmit nem ér, a dízelük, meg végkép sz@rfos.Ilyen 2-3M közötti kategóriában, fiatal, jól felszerelt autók között a laguna 3 best of!
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
addikt
azért a fogyasztás beli diffit ne felejtsd kihagyni, a turbós többletköltsége több tud jóval lenni, arról nem is beszélve hogy a híresen fos elektronikából is egy lagunába többet raknak, ami elromolhat!
meg mint írtam, hogy turbóst melegíteni kell, kettőstömegű miatt városi furikázásra nem ajánlott, stb-stb!
ez nem A és A összehasonlítása, itt két külön felhasználási módra való verdák, szívósból lagunából nincs is most alternatívája eladó, ha lenne is, fogyasztásból a megane mindig veri! megane 2 is 5 csillag biztonságra, max a laguna nehezebb és így biztonságérzetet adhat, de a megane-ban is benne van minden ami kell....
mostanában, hogy a dízel lagunámmal eljárok a telephelyre ami 3-4 km és vissza napok múlva megint ennyi, rá kell, hogy jöjjek, erre a dízel nem jó! mire hazaérek sincs üzemi hőfokon a verda, így taposni sem lehet neki, erre a célra az utca végén már fűtő benzines jobb lenne nekem is, igaz ennyit(mint amit linkeltem) nem szánnék rá, de mostanában bujkál bennem a gondolat.... és ez a kék megane teljesen őszintének tűnik, vonalak, elemek a helyén vannak, patika kívül belül(amennyire a képeken látszik) és nem is a fapad felszereltség(4 villanyablak, hátsó roló, stb), igaz nem is egy alap laguna, de ebből az időszakból talán nem is baj az.....
-
diablo1984
addikt
nem is hinném, anyámék a passatjukat már tizenéve gyepálják 95% városban, meghajtva sosem volt, lomha mint a tetű, mikor én hajtottam 1 hónapig döbbenten tapasztaltam, hogy milyen gyenge és lusta, 100-nál torpant, mikor visszaadtam 130nál volt egy kis torpanása már csak, de jobban viselkedett! el tud a kocsi lustulni, ott is a szívósor tele lehet korommal, az enyémben az egr le van falazva, itt max a kipuffban ül el a korom, ütne nem ütöm, csak sajnálom szegényt! a kis benzines yarisom meg már az utca végén fűt, de más elv a 2 kocsi teljesen!
hát ja, vezetési stílus: nem vezet sportosan, konkrétan annak a tsi erejét mellette sosem éreztem, szerintem valami gyűrűtörése lehetett és lemarta a henger oldalát, de a szalonban 2 hét után sem merték a gyár engedélye nélkül szétszedni a motort, mondták, hogy 6700euro lenne bele a blokk, ilyenkor engedély nélkül semmit....
[ Szerkesztve ]
-
-
zalikaxx
újonc
Teljesitménycsökkenés nincs,és változó a hang megjelenése is,van amikor 1200 as fordulat körül hallatszik,van amikor 1600 körül,van amikor 1200 tól egészen 2000 ig de az fölött már soha sem.És ha megállok,ujrainditom az autót akkor elmúlik.Szóval elég érdekes ez a dolog.
-
orosziem81
tag
-
Na_Ta
csendes tag
Üdv!
Következő a helyzet, indításnál ugyanaz, viszont ha ráadom a gyújtást, a motortérben a motoros pillangószelep folyamatos sípoló hangot ad ki. Valami mozgás van benne, mert ha leveszem és újra ráadom, akkor mocorgást hallok belőle.
Alighanem diag lesz ebből, illetve megpróbálok belenézni abba a csőszkaszba.NT
-
Mágus2
Közösségépítő
Sosem vetettem meg a kényelmet, és ha megbízhatóság is társul hozzá, felőlem akár wartburg jel is lehet az orrán.
Az utódot vadászom, valszeg a talisman, passat, superb vonalról lesz. Az ár és az adott áron kínált extra lista fogja eldönteni a kérdést. kb 2-3 év múlva eladom a mostani skodát, ami valljuk be, elég magsra tette a mércét, akkor lesz esedékes a kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
#42667776
törölt tag
Sziasztok! tresh rob210 köszönöm az ajánlást!
Természetesen attól.hogy nincs meg a Laguna még olvasom a topikot és ha már "szóba" kerültem, akkor néhány infó a témához kapcsolódva. Korábban csak Wolf anyagokat használtam, de a különböző autók, más és más lakktípusai miatt ezt fejleszteni kellett így ma már Scoll, meguiar's, Nanolex anyagokat is használok, védőbevonatból wax, nano és kerámia bevonat is rendelkezésre áll. A fent említett fóliázáshoz képest töredék árból újszerű állapotba hozható egy autó hosszan tartó védelemmel. Felteszek néhány képet amin az első fázis utáni szembetűnő különbség látható, ezután még két lépcsőben van finomítva a felület és utána kerül rá a védőbevonat. Ha nem ideillőnek találjátok a bejegyzést, akkor majd törlitek.
-
newwave0507
tag
Ez nem ennyi lenne igazából, csak azért kapom a kedvezményt, mert tőlük volt a turbó. Szakál-Metál kft ez. Ők foglalkoznak felújítással.
[ Szerkesztve ]
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen