- YouTube
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Vírusirtó topic
- PHP programozás
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Sweet.tv - internetes TV
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laraxior
titán
Az átlagfogyasztás pontos értéket mutat. Eszerint kapod majd a tankjelző kis pittyogást, kevés van benne. Ha több az AVG-d akkor hamarabb jelez, ha kevesebb, akkor később. Nálam nagyon jól észrevehető télen és nyáron. Télen már a pirosnál jelez, akkor 16liter felett van az AVG 100km-re Nyáron meg vígan beenged a piros alá is, akkor megáll olyan 12-13 literből.
Hátralevő km-re nem tudok mit mondani, meg a felhasználtat sem szoktam figyelni. Egyedül az AVG-t, esetleg ha nagyon nyomom akkor a pillanatnyit, de azt elég könnyű 30liter fölé lőnöm, tehát az sem mérvadó."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
Azt azért vedd bele, hogy nehezen melegszik a motorod, és nem is folyamatosan mész vele, hanem van lassítás, gyorsítás.
De amúgy meg tankolj bele párszor ugyanannyi gázolajat (nem árat írok, mert az mindig változik) aztán figyeld a km-órát. Decire pontosan úgysem fogod tudni meghatározni, csak nagyjából belőni."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
FerNandor
őstag
nem tudjuk, hogy a turbo diesel olaj, miben jobb.
Elf evolution sxr 5W40-böl is van turbo dízel, de csak kb csak franciaországban lehet kapni. amúgy a legközelebbi turbodízel az elf 10w40-es.
a legtöbb olaj olyan, hogy jó benzinesbe is, meg dízelesbe is. biztos a castrolra is ez rá van írva."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
ez a dieseles verzió [link]
Ez a benyás [link]
Ha megnézed mind a kettő Renault RN0700/0710 szabványt támogat ergo jó (elvileg)de viszont a turbo dieseles verzióba a diesel motorhoz optimalizált adalékokkal tolják meg a cuccot jobb hatás végett.. én úgy gondolom hogy így keverve nagy baj nem lehet de csak akkor tettem volna bele ha nagyon necces a történet. Mivel dieselbe nem vagyok otthon majd a dci-s fiúk meg írják milyen olajat dobj a gépbe
[ Szerkesztve ]
-
-
giigz
veterán
Sima 5W-40-es olaj megy bele, semmiféle turbós cuccot nem kell keresned. De ha az megnyugtat, menj be egy közeli szervizbe, és kérdezd meg, hogy a te autóba sima olaj megy, vagy olyat kell keresned, ami kifejezetten turbós dízelhez való. Azt fogják mondani, hogy sima olaj megy bele, és nyugodtan teheted bele.
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha csak a következő fizuig kell, akkor nem értem mit gondolkodsz rajta ennyit.
A turbó diesel specifikus olajokban több a koromlekötő adalék, ennyi a különbség, de az is csak hosszútávon jelentkezik, a csereperiódis vége felé jól jön egy kis tartalék az olajban ezen a téren. Egy hónapig elmegy azzal is amit rátöltöttél. Ha nem tudod mi volt benne, van egy kis kockázat, mert felhabosodhat az olaj, ha nem egyeznek a régi olaj adalékai rátöltöttel.
A franciákba a TOTAL olajat használják, sőt, én a vw adagolós tdi-be is ezt töltöm. Total quartz 9000 5w40.[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
ezek teljesítik a renault szabványt. szerintem a te 1.9-esedre is ez vonatkozik, ami az 1.5-ösre. (index milyen motorolajat használsz topicból)
Követelmény (részecskeszűrő nélkül): RN0710
Ezt teljesítő motorolajok:
Elf Evolution SXR 5W-40,
Mobil Super 3000 X1 5W-40,
Castrol Edge A3/B4 5W-40,
Shell Helix Ultra 5W-40,
Fuchs Titan Supersyn RN 5W-40,
Valvoline SynPower 5W-40,
Repsol Elite Evolution %W-40,
Eni (Agip) i-sint 5W-40,
Motul Specific 0710-0700 5W-40,
Liqui Moly Leichtlauf High Tech 5W-40,
Mol Dynamic Prima 5W-40,
Omv Bixxol premium 5W-40,
Cepsa Star Synthetic 5W-40,
Addinol Mega Power MV 0538 C4 5W-40."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
-
hossszú
őstag
Nem tudom, hogy miért az izzítás hibajeled jelent meg, elméletileg annak menetközben tényleg nem szabadna megjelenni. Nekem mikor rossz volt kettő izzítóm akkor indítás után jelent meg a service jellel együtt, így jártam amíg ki nem cseréltem. Menetközben egyszer sem figyelmeztettet. Amit én javaslok elsődlegesen az az EGR tisztítása, ha az elkoszolódik vagy leragad akkor az tudja szivatni az embert.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
rob210
Topikgazda
Lehet érdemes lenne levenni az aksit ha tudod a gyári kódokat (rádió távirányító riasztó stb.)
És az összes csatlakozót átmozgatni wd40-el befújkálni.
Nekem két hibám volt az egyik a kézifék folyamatosan világított menet közben néha meg akkor sem ha be volt húzva, illetve az injektorom hibát jelzett, szálszakadást.Szépen a csatikat 4szer 5ször ki be dugtam, be wd40-eztem ez 3 éve volt azóta semmi baja.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
FerNandor
őstag
szerintem nem kontakt hibád lesz.
de az egr-t akkor ne egyedül tisztítsd, inkább szerelövel, mert vigyázni kell, hogy a szívó csöbe (asszem, ne potyogjon kátrány meg nem szabad oda befújni a féktisztítót.hallottam már ezt mástól asszem, hogy kigyulladt az izzítás lámpa menet közben, de más volt a hiba oka.
kérdezd meg indexen (renault megane klub) vannak dízelesek."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
fölösleges kiiktatni. ha jól van használva, néha meg van kicist pörgetve, nem nagypapi üzemmód, (nyugodtan lehet öket pörgetni és huzamosabb ideig kicsit magasabb fordulaton használni és) akkor biztosan kitisztul és nem lesz baja. nekem sincs. mondjuk én adom neki a spurit is, de most a második tank megy anélkül, mert elfogyott és még nem vettem.
az nem jó soha, ha egy gyári dolgot akar kiiktatni az emeber.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
hossszú
őstag
Kicsit tovább gondolva az EGR lefalazást szerintem hosszabb távon semmiképpen nem megoldás hiszen ezáltal sokkal több elégetlen üzemanyag kerül a katalizátorba ami hamarabb tönkremenetelhez vezethet.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
FerNandor
őstag
szerintem nem lehet re´gebbi nem EGR-es autókhoz hasonlítani. bár én sem értek hozzá ( denem hiszem, hogy csak egy "fölösleges" szerepe lenne, amit ki lehet iktatni bármilyen hatás nélkül.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
giigz
veterán
Tanulok, egyre jobban megy
(#22787) FerNandor: Azért, amiért az olajcsere és társai...
(#22790) tresh: Köszi a ötletet, a jelenlegi sorom teljesítése után a következő lépés az lesz Még szép, hogy nem cseréltem vezérlést, akar a franc ilyenre költeni, lapátoltam már eleget bele, és mostanában is csak megy folyamatosan. Ha az alapjárati mizériának vége lenne, és az autó számomra megfelelő állapotba kerülne, na akkor kezdenék el gyűjteni a vezérléscserére
-
tresh
addikt
Hát én pesten belül 6 óra után hétköznap mobilis vagyok hétvégén meg szinte bármikor így nekem mind1 mikor hol hogyan a többség döntsön
Na volt időm szóval meg rendeltem az új első szettem a tütübe Audio System MX 165 Plus lett a befutó..már csak a mélyet kéne megoldanom de azon még agyalok
-
rob210
Topikgazda
Ha nem besült, hanem te állìtottad le akkor a motor menthető, a turbó az 90% bogy kuka.
De te nem voltál állapot felmérésen?
Ott egy turbónyomás, meg vizsgálat során, ki kellett volna derüljön a lógása, meg, hogy olajos.
Én ezt nem hagynám annyiban mikor vetted a gépet mennyi ideje?Renault power
-
rob210
Topikgazda
Még mindig nem ìrtad le mikor vetted.
Csak azért kérdezem, mert használt autóra is van 6hónap garancia, érdemes utána járni hogy kint hogy vannak a szabályok.
Mivel az eladónak ezt tudnia kellett, összegányolták és eladták.
Egy két kört érdemes futni a dologban.Nekem ezért is nem lesz soha diesel autóm.
Renault power
-
_NCT
őstag
Szívóbenya és jóccakát. Nincs túlbonyolítva, nem kell fosni a turbótól, de megy ha kell. Nézzél valami 2ezres benyás állatot.
Én nem is tudom...Elsírnám magam ha így odalenne az autóm. Persze nem tudom mennyit keresel, de 200ezer 1 havi keresete valakinek itthon. UK-ban meg aprópénz.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
200 ezer forintért vetted?
LOL az majdnem ingyen volt.sajnálom a dolgot. de nem nehéz addig eljutni, hogy így járjon az autó. csak egy ügyes (elözö) tulaj kell hozzá meg egy kis idö.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
Ilyenkor le kell engedni a megmaradt olajat annak a mennyiségéből rögtön látszik mizu.
Aztán kompresszió mérés és főtengely ellenőrzés.
Itthon kb 20e ből kiderül érdemes-e vele foglalkozni. (ebben benne van a friss olaj és szűrő, ha érdemes)A turbó szerintem is kuka, de azt is érdemes megnézetni.
A garanciális javìtás mindenképen megilletne itthon.
Hasalj rá a dologra, mert ha a javìtás felét ki tudod sajtolni, már jó vagy.A kérdésedre válaszolva nem.
Nekem az autó 1.6os szìvó benzines.Nem rallyzok a családnak 100 ló elég, de igazság szerint én az 1.4el 75lóval is elvagyok.
Ez legalább hibamengesen teszi a dolgát.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hát uram az történt, hogy az előző gazdája egy igénytelen pöcs volt és hajtotta a gépet mint az állat, tetszett neki a nyomatékból autózás.
Azaz beindította a kocsit és nyomta mint postás a csengőt.
Aztán a jól felhevült turbót nem járatta amíg visszahűl leállítás előtt hanem úgy melegen lekapcsolta.
Ezt a szívó kocsi se szereti ha hajszolás után azonnal leállítják, de egy turbós meg főleg.Na mindegy a turbód elkezdett lógni azaz erőtlenebbé vált a kocsi erre még jobban nyomta neki a barom.
A másik verzió az, hogy spontán kegyetlen mennyiségű kilóméter van a kocsiban és elkopott a turbó.
A végeredmény amit te fehér füstként láttál, az az, hogy nem a diesel üzemanyagot, hanem a motorolajat felkapta a turbó mert nem volt már tömítettség, kopott volt nagyon és azt kezdte el benyomni az égéstérbe.
ez azért jó mert ahogy elkezdi benyomni azonnal fel is pörög maximum fordulatra,
Ilyenkor se tiltás se semmi pörög mint az állat amíg van motorolaj a teknőben és van mit felszívnia, amikorra elfogy olyankorra be szokott sülni a motor.Ezért kérdeztem rögtön, hogy sikerült-e lefullasztani?
Renault power
-
kisninja
őstag
Ki el kell vinni szerelőhöz... Megnézni mennyi olaj maradt ahogy rob írta aztán kompresszió stb....
Ritkán kerül egy motor ilyen öngerjesztő folyamatba... Milyen vészleállítóval állítottad le ? Kulcs elforgatására gondolom nem állt le. Csak azért kérdem mert ilyenkor majdhogynem megállíthatatlan a folyamat max lefullasztás.Nah lejár a törlesztő viszont ha a jobb kerék emelkedik vagy süllyed akkor ropog vaszleg a belső szilentek. Ezt valahogy kitudom én is cserélni ?
Illetve néha nehezen indul illetve dadog egy kicsit de kis gázfröccs és rendesen jár a motor. Semmi hiba és nem tudom mire vélni a hibát. Sajnos a közelben semmi hozzáértő.....powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
Laraxior
titán
Az enyémből is fogy minimálisan, az azért még nem azt jelenti, hogy hengerfejes Bár persze biztosan fogyás függvénye.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
giigz
veterán
Amit a múltkor vettem alapjárati motort, én 10k-ért vettem egy boltból, azt a Bárdi megkapja max. 6k-ért, és 26k-ért van fent a honlapjukon alapáron, tehát jelen esetben 400+%-os haszonkulcs
Nem kell félteni a Bárdit, Unixot, stb., aranyáron van náluk minden, a kedvezménnyel lesz hasonló az ár, mint máshol alapból.
-
FerNandor
őstag
na ez nem jött össze.
családi kiruccanás volt amúgy. gyönyörü ez a Szeged, Pécs sírva elbújhat mellette (pécs amúgy is szerintem egy rohadtul szar, semmilyen város). Gyönyörü. Szeptembertöl ott leszek suliban, úgyhogy, ha te is leszel (ott laksz amúgy, ha nem Angliában?) akkor összefuthatunk majd akármikor.a telefonra raktam új androidot és valami kritikán aluli volt, majdnem eldobtam már a francba mérgemben... alig találtam meg a kossuth l. sugárutat, a kovács autósboltot.. hazafelé viszont úgy tünik megjavult, de ez valami brutál volt. alig talál jelet, a legkisebb dologtól elveszti és megint alig találja meg.. szóval áh. felrakom a gyárit, azt mondják, az jó.
majd hamarosan hozok fogyiadatokat
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs