Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    válasz Ck. #23000 üzenetére

    Hát uram az történt, hogy az előző gazdája egy igénytelen pöcs volt és hajtotta a gépet mint az állat, tetszett neki a nyomatékból autózás.

    Azaz beindította a kocsit és nyomta mint postás a csengőt.
    Aztán a jól felhevült turbót nem járatta amíg visszahűl leállítás előtt hanem úgy melegen lekapcsolta.
    Ezt a szívó kocsi se szereti ha hajszolás után azonnal leállítják, de egy turbós meg főleg.

    Na mindegy a turbód elkezdett lógni azaz erőtlenebbé vált a kocsi erre még jobban nyomta neki a barom.

    A másik verzió az, hogy spontán kegyetlen mennyiségű kilóméter van a kocsiban és elkopott a turbó.

    A végeredmény amit te fehér füstként láttál, az az, hogy nem a diesel üzemanyagot, hanem a motorolajat felkapta a turbó mert nem volt már tömítettség, kopott volt nagyon és azt kezdte el benyomni az égéstérbe.
    ez azért jó mert ahogy elkezdi benyomni azonnal fel is pörög maximum fordulatra,
    Ilyenkor se tiltás se semmi pörög mint az állat amíg van motorolaj a teknőben és van mit felszívnia, amikorra elfogy olyankorra be szokott sülni a motor.

    Ezért kérdeztem rögtön, hogy sikerült-e lefullasztani?

    Na meg is találtam ebből megérted mi a baj.

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák