- DIGI internet
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Zyxel NAS326
- Windows Insider Program
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- A svájci nemzeti bank szerint rossz ötlet a jegybanki digitális pénz
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Windows 11
- Microsoft Office és Office 365 topic
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Nem minden esetben.
Sok gyárnál csinálják azt, hogy a "keret" hátlapjára tesznek fel egy csúszó csatlakozót amibe belenyomod a fejegységet és az azon található csatlakozó belecsússzan.
Ilyen esetben nincs kábelezés.
De ez a ritkább eset nagy álltalánosságban van kábel.
A te gépedet nem ismerem, de renaultéknál a kábeles nem a dokkolós verzió szokott lenni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Az csak a generátor szÍja.
Viszont a golfnál tÍpushiba, hogy ha az elszakad vagy kirepedezik, kiszálasodik és felkap a vezérműszÍj egy darabkát belőle, akkor elviszi a vezérlést és szétveri a motort.
A sogor golfját is pontosan ezért kellett generáloztatni. (meg elég sok ismerősét)
Azonnal cserés.
Nem vicc, ezer párszáz forint a szÍj de 100.000.- hibát generál!!!!!!![ Szerkesztve ]
Renault power
-
Csatravi
senior tag
Egy kicsit jobban figyeld meg a dolgot.
A gyári bekötésnél mikor világít a nappali menetfény meg a tompított is akkor bizony világít hátul a helyzetjelző.
Mert ugye az úgy működik, hogy
1. Nappali menetfény (semmi nem világít vele együtt)
2. Parkolófény, tompított, reflektor. (Nem világít a nappali menetfény)Másik, bizonyos autóknál most elterjedő verzió.
1. Nappali menetfény (semmi nem világít vele együtt)
2. Parkolófény, tompított, reflektor ( nappali menetfény világít a többivel együtt de csak 50% fényerővel)
tehát ilyenkor a nappali menetfény + fényforrást jelent a többihez de csökkentett fényerővel. -
Csatravi
senior tag
Akkor nem értem a problémád.
Leírod, hogy44. § A forgalomban részt vevő járművek kivilágítása
(8) Lakott területen kívüli úton a forgalomban részt vevő gépkocsit nappali menetjelző lámpával vagy tompított fényszóróval, mezőgazdasági vontatót és tompított fényszóróval felszerelt lassú járművet - tompított fényszóróval - nappal és jó látási viszonyok között is ki kell világítani.Eleget tesz ennek a követelménynek az aki felkapcsolja a nappali menetfényt ? Igen.
Eleget tesz ennek az aki felkapcsolja a tompítottat és még mellette világít a nappali menetfény 50%-os fényerővel ? Igen.
Akkor most mi is a probléma ?
Ha elég a menetfény azt használom ha nem elég mert a látási viszonyok megkövetelik akkor felkapcsolom a tompítottat, hogy a hátsó lámpák is világítsanak. Ennél rosszabbat csak az csinál aki semmit nem kapcsol fel. -
rob210
Topikgazda
Ez mitől xenon , xenon gázzal van töltve?
Mert akkor mondjuk pont parasztvakÍtás az egész.Renault power
-
rsf
senior tag
Ebben az idézetben benne van az én álláspontom!
Én úgy gondolom, hogy egy autó üzemmelegen működik az élete kb. 90%-ában.
Az autó motorjában alkalmazott technika szabja meg hogy hozzá milyen olaj az ajánlott. Nem véletlenül van az hogy a 30.000-es olajperiódust a motor tudja megfelelő olajjal.
A fenti idézetben is utalnak rá, hogy az olajfilm fentartása a lényeg, hogy ne legyen fémes érintkezés a motorban. És mivel az x40-es használat során x30-as lesz ebből következik hogy az x30-as meg x20-as ami már annyira vékony filmet képez, hogy melegen nagy fordulaton már nem ken eléggé. Mondjuk egy hosszú autópálya tempó mellett.
Ezért én csak az azonos vagy magasabb minőségen belüli hideg oldali olaj vékonyítást pártolom. Ugyanis hidegen még fontosabb a jó kenés mert a vastag olaj nem jut el mindenhová egyből és nem is fér be olyan könnyen mint a vékony. És ugye hidegen nem véletlenül nem szabad pörgetni és terhelni az autót. Ezzel biztosítjuk, hogy a vékonyabb olajfilm réteg nem fog elégni és elég lesz a kenése addig amig rendesen felmelegszik.
Ezért vagyok most bajban ugyanis nem találok a piacon RN720 vagy Acea C4-es 0W30-as olajat.Üdv.
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
Wiz Khalifa
addikt
Nekünk autóemelőként árulták.
MÁS:
Most a kapu előtt mentem lassan ide-oda de nem recsegett. A kocsi alatt nincs hó hogy elnyelje a hangot, hanem csak egy pirinyó kis jég van de az is a kocsi segge fele.A végén kiderülne hogy a lengéscsillapító volt, mivel a jobboldaliba ki volt ugye folyva az olaj, gondolom eléggé száraz volt. Mind1, majd ha a hó nagy része elolvadt, meg épp nem leszek beteg akkor meglesem jobban. De örülnék neki ha a lengéscsillapító lett volna, csak valamiért előröl lehetett hallani.
Smoke some weed nigga!
-
Cane
őstag
A jelenség: Visszajött a hideg és nem vészesen de kissé nehezen veszi a fokozatokat. Nem recseg, nem ad hangot de mintha darabosan váltana. Kuplung holtjáték hibáról is olvastam, emiatt is kérdem, hogy állítható ennél a tipusnál vagy minden automata. Esetleg szükség esetén váltóolaj ellenőrzés, utántöltés is kellene?
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
rob210
Topikgazda
Első körben a hidraulika folyadékot cserélném.
Ez felel a kuplung keménységéért és megfelelő működésért.
Ha ez nem oldja meg akkor kuplung csere.Ellenőrzés, kézifék behúz 1- be teszed a kocsit.
Elkezded felengedni a kuplungot.
Ha fél vagy fél előtt lefullad, akkor a szerkezet tárcsa jó, ha majdnem teljesen fel tudod engedni akkor kopott a kuplung és csere.Renault power
-
diablo1984
veterán
2-es szervóolaj tartály
3 fékolaj tartály
1-4-es az nem tartály az biztos, bár így a képeken nem látszik, hogy mi hová megy, de a 4-es valami szivattyú vagy vákumos rész lehet.....(#51014) salieri.: akitől vetted, az mit mond? Remélem cseréli! Egy vezérműszíj nem annyira drága asszem kb 5ezerből kijön, cseréld ki, nehogy az olaj meggyengítse a szíjat és azért később elszakadjon!
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A légterelő léptető motorja adta be a kulcsot. Az autó most fűt, nem hűt, mert a fűtőradiátor felé tereli a lefegőt.
Meg kell fogni a két klma csövet a motortérben a tűzfal közelében, ha az egyik hideg, akkor a klma hűt, csak a levegőt nem vezeti a hőcseérlőn keresztül az utastérben a rendszer.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Ehh azóta nem volt használva?
Mert akkor meg is van a hiba tessék elféradni egy klímáshoz.Jobb esetben csak tölteni kell, és szivárgást ellenőriztetni, hol enged lehet az akér egy O gyűrű is.
Rosszabb esetben megtapadt a kompresszor, ez vagy felújítást vagy cserét jelent.
III.- kerületben tudok jó klímást ha kell.Renault power
-
orosziem81
tag
Szia,
Több helyen is olvashatod, ha kicsit utánanézel, hogy a klímát ajánlott 2 hetente legalább 1x üzemeltetni a kocsiban, mert a hűtőközeg keni a rendszer alkatrészeit. Ha mondjuk téli mínusz 20 van 1 hónapig én akkor is be szoktam kapcsolni 1-1 alkalommal.
Érdemes erre odafigyelni. -
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs