Új hozzászólás Aktív témák

  • Xantomas

    őstag

    válasz polonic #83650 üzenetére

    Azért elég mókás ez az euro v4, v5, v6 körüli hiszti. Nem azért mert van, hanem az amiért van.
    A bezzegsogoréknál egyszerűen el lett intézve azzal, hogy 2006 után gyártott euro4-es diesel FAP-pal. Ja hogy ott nem ütik ki a részecskeszűrőt az első hibajelzéskor, hanem megcsinálják / tisztítják...
    Ha a levegőben olyat mérnek ami nem jó, túl magas szálló por, nitrogenoxidok, azonnal megy a pályákon a 100-as korlát 130 helyett (amit be is tartanak).

    Mindegy, mi bejártuk az egész osztrák régiót az 1.9 dci m2-vel, egyszer állítottak félre, akkor letoltak rajta 10 perc alatt egy komplett környzetvédelmi ellenörzést, és ennyi. Gyakorlatban hozza az osztrák forgalombahelyezésű 1.9dci a mai napig az euro5 határértékeit gyárilag adblue nélkül (kis csalás, én azt az üzemanyag mellé töltöm, a Mannol 9994-ben ugyanúgy van karbamid ), igaz, autópályázás után mérve.

    Az a szomorú, ha karban van tartva az az átkozott autó, vagy gyakran ellenörzik, és a hibásakat kiveszik, akkor nem lenne szükség ilyen szigorításokra.

    "Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

Új hozzászólás Aktív témák