Új hozzászólás Aktív témák

  • Xantomas

    őstag

    válasz prandris #81217 üzenetére

    Milyen szín?
    Hol van az az 1cm átmérőjű leverődés?
    Csak leverődés, vagy horpadás is?
    Csak a szín sérült, vagy a galván réteg is?

    Én anno vettem, de... pont egy jó árnyalattal sötétebb, a metál részét sem találták el jól, szóval okádék módon néz ki.
    Arra használtam, hogy egy durva meghúzásnál (hátsó sárvédőív ) elfedjem a fémet, hogy míg tart a bizonyítási eljárás, meg mire eljut lakatoshoz, fényezőhöz, ne oxidálódjon. (természetesen pont törlődött a felvétel, mire a rendörséghez került :D így a biztosító sem fizetett, hiába láttam, de a vétkes nem ismerte el, annak ellenére sem, hogy céges autó). Lakatost/ fényezőt meg nem találtam, aki nem azt mondta, hogy ki lesz rakva gittel, ki lesz vágva a komplett hátsó idom, és behegesztenek a helyére egy másikat. Aki meg kvázi kihúzná, és kalapálná 3 hét alatt, 350e Ft-os ajánlatot adott rá, fényezéssel, mert hogy pont tripla lemez van, amivel nem kummantott nagyot, mert tényleg, csak nem a sérült részen.
    Szóval most szépen lassan húzogatom, hőlégfúvóval, meleg ragasztóval, Glexo hideggyurmával formálom, ill kalapálom, zömítem a lemezt, és ha szépek ez ívek mindenhol, újra lesz fényezve az a rész, az összes ajtórányitást, kijavítom, kap egy polírt, és kerámiát az egész autó.

    A motorháztetőn, a festéklepattogzódásokhoz a Carcolornál kevertettem helyben. Igazából évjárat, színkód, típus alapján belövik, a kártyával csak ellenörzik. Van szettjük is.
    Alaposan lemostam, kémiai ónozó (megtuningolva egy kis Ón-II-kloriddal), semlegesítettem, lemostam, műkörmös pipettával, meg fecskendő tűvel feltöltöttem picit domborúra, pár nap múlva síkra csiszoltam, és lakk spray, majd pár hét mulva polír. Nem is látszik a nyoma. Beteg dolog a Covid, amikor nem mehetsz sehova.

    "Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

Új hozzászólás Aktív témák