- XPEnology
- Videó stream letöltése
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Sweet.tv - internetes TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen switch-et vegyek?
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabady
aktív tag
Új alkatrész forrás.
Gyári alkatrészek a szalon árak töredékéért és lengyel raktárról szállítanak, így vám sincs.*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Jaded
senior tag
Rob!
Ennél a Clionál az 1.5dCi mennyire lehet gázos?
[link]
Nekem a 106-ossal nincs gondom. Ahhoz képest milyen lehet? Képen tűrhetőnek néz ki, lehet elmennénk megnézni.Renault Megane IV Limited
-
Gabady
aktív tag
válasz rob210 #66405 üzenetére
Van pár alkatrész ami szerintem kifejezetten jó áron van. 1 hét a szállításuk EU-n belül.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
atosan
addikt
Hali,
Ötödik ajtón van matrica maradványom, mármint valamikor leszedték de a ragasztó még ott van. Ezt mivel érdemes eltávolíttani?Maine coon
-
rob210
Topikgazda
Megnézni meglehet, de azt ugye tudod, hogy ebbe egy laza 200 al több volt. Dieselt nem azért vesznek az emberek, hogy ne járjanak vele
Ettől még ha viszel magaddal valakit akinek villáskulcs volt a jele az oviban lehet értelmes autó.
Ezek nincsenek agyonhúzva így elég jól bírják, a turbó is alap, tehát, ha nem rúgták szét még sokat elgurul.
Euro 3as! Nem tudom számít-e.Renault power
-
Jaded
senior tag
-
Dyno
veterán
válasz Gombinyó #66391 üzenetére
Igen akkor a regadót kell befizetned, amúgy a teljesítményadó(csak itt valóban a súly utána adózol) hasonló összeg mint ha személyautó lenne, a pálya matrica dupla összeg még mert más kategóriába esik, illetve ahogy írtad a kötelező lehet több, de én csak ennyiről tudok, más nem nagyon van ami többletköltség.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Indítom a kocsit, ment fél percet azt leállt amíg a csomiba pakoltam. Indítom, szokásos rángatózás és megállt megint. FHP újra, ezen gondolkodni se kell mivel most már negyedjére jött elő. Nem kínlódok vele, mert már egyértelmű a hiba. Megrendelem azt a szart, meg a 4 gyertyát aztán meglátom utána jó lesz-e. Illetve hát jónak jó lesz az biztos, mivel az a baja.
Toronycsapágyat meg majd kap akkor ha jól viselkedik. -
#89309696
törölt tag
válasz #89309696 #66416 üzenetére
Kipróbáltam, lehúztam a csatit meg visszadugtam, semmi mást nem csináltam és tökéletesen működik. Mentem két kört azt utcában, hogy a benzinhányadék kipárologjon a kipuffból aztán leraktam. Nem megy sehova addig amíg nem jön meg a cucc hozzá.
Ebből egyértelmű az is, hogy nem a jeladóval van gond, hanem a csatlakozója kontakthibás, de mindenképp megveszem a jeladót a csatlakozóval együtt, mert akkor beforrasztom fixre az újjal aztán nyaljon be a sok croissant képű. -
#89309696
törölt tag
A K20TT gyertya is jó? Mert Kauffernél K20PRU-ból csak 3db van raktáron.
FHP-ból melyik a jó márka? Mert amihez van csatlakozó is abból csak Metzger van és ez a márka itt sose volt említve a kereső szerint. Illetve mekkora ellenállásút? Mert 230-250-270 Ohm is van, 250-es a legtöbb.
-
Jaded
senior tag
válasz rob210 #66422 üzenetére
Beszéltem az eladóval, annyit mondott hogy olajcsere most volt, rugók és lengéscsillapítók voltak cserélve rajta, a hátsó fék új. 30e km-t tett bele, mert felköltözött Pestre, az autó pedig vidéken maradt, így hétvégente volt csak használva. Ő a 4. tulaja, rozsda egy pici van az egyik hátsó kerékjárati íven (azt mondta egy fél körömnyi).
Holnap kiderül.. nagyjából azt nézzem meg rajta, amit az 1.2-es esetében mondtál?Renault Megane IV Limited
-
#53366784
törölt tag
Üdv!
Használtautó vásárlás előtt állok, a kiszemelt egy Scenic II. (2006-os évjárat, automata)
Feltűnt egy-két dolog a kinézett autón, erre szeretnék választ kapni:
pl. normális dolog az, hogy az autó egyik oldalán a hátsó kerék előtt van kőfelverődés tompító "matrica" a másik oldalon meg nincs?
A csomagtartó mintha ferdén állna (az egyik oldalon magasabban van a műanyag alsó rész teteje, mint a másikon (fél cm-ről van szó).
Ezek összeszerelési hibák lehetnek?
Elvileg az autó karambolmentes.Köszönöm!
-
#53366784
törölt tag
válasz molnarpeter #66430 üzenetére
A bal hátsó ajtó sincs egy szintben az elsővel.
Sem a teje, sem a díszcsík vonala. -
#53366784
törölt tag
válasz molnarpeter #66432 üzenetére
Köszönöm, azért gyanús ez, mert ezen az oldalon nincs a matrica és itt van feljebb a csomagtartó ajtaja is.
De megnéztem HD nagyítható képen több Scenicet, össze vissza tapasztalható a matrica hiány és a ferde csomagtér ajtó is.
-
rob210
Topikgazda
válasz #53366784 #66433 üzenetére
Scenicből nagyon sok a törött, rommátörött 2,3,4 db ból összerakott!
Legyél észnél nagyon.
Legfontosabb a kocsi alámenni.
Vigyél egy törölközőt plédet akármit és nézd neg az alját, ha javítva volt ott azonnal kiszúrod.
Akkor pedig akármennyire is tetszik hagyd ott, mert szívni fogsz vele.
A renault nem rohad amig a gyári elemekből áll ha sérül és megbontják a gyári galvanizációt vége a dolognak.Renault power
-
#89309696
törölt tag
Robibá, a hahun miért 72kW-nak (98Le) van írva a legtöbb Clio 2000-2004 között mikor azokba nem okoskerekes az 1.4-es motor? Ugyanaz van bennük, mint az enyémbe is ami 70kW 95 Le.
Az oldal ennyire buta, hogy nem tudja vagy az embereknek nincs fingja róla milyen motor van az autójukban? -
#hpq
aktív tag
Sziasztok!
Szakértői véleményeteket szeretném ki kérni. Van egy Renault Clio III 1.5 84LE diesel autóm, és észre vettem, hogy elől a hűtőn áll az olaj. Nívópálcát megnéztem, teljesen normális, valamint utoljára novemberben volt olajcsere. Néztem, hogy az egyik csőnél ami nem tudom mi lehet, van egy nagyobb lerakódás és ott olajos a motor oldala, viszont az olaj hogy kerül előre a hűtőre? Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek honnan jöhet ennyi olaj és mekkora lehet a probléma? Mivel az autót napi szinten használom munkába járásra.
Hibakód nincsen egyenlőre.Előre is nagyon köszi a válaszokat!
// -
-
molnarpeter
nagyúr
Intercooler lyukasnak tűnik nekem. Turbó ellenőrzése indokolt lehet. Nekünk 1.9 dCi a végén már az egész autó elejét összefröcskölte így, teljes terhelésen vészmódba állt az elvesző töltőnyomás miatt, illetve részterhelésen kormolt szegény (DPF nélküli verzió volt).
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz diablo1984 #66438 üzenetére
Akkor mi adja a lóerőkülönbséget a 95 és 98 lovas között, ha egyáltalán nincs okoskerék 1.4-nél? Átalakítom a Megane-t is már akkor lol.
Hajmeresztő árak vannak egyébként, a Clio2 ph2 drágábban megy, mint a Megane1 ph2.
499 ezernél járok és itt kezdődnek a ph2-k ami már megnézhető, alatta ph1 van csak.
[link]
Mondjuk ez vicces, hogy a világító motordiagnosztika jelzőt meg se említi, de nem lep meg az autók fele szerintem villogó műszerfallal jár idehaza meg keletebbre és teljesen normális dolognak veszik.
Mondjuk ez az autó a kevés használat miatt is kiesik, nem tesz jót egy autónak. A sajátomon is látom hogyan pusztul le a nem használattól.
Mindegy, a lényeg, hogy 500 alatt nincs normális Clio, ellenben Megane már bőven kapható ott. Nem értem a különbséget, semmiben nem modernebb, nem biztonságosabb, nincs 4 légzsák, nincs ABS alapból, ugyanaz a motor stb.[ Szerkesztve ]
-
ilyenezalaci
tag
Sziasztok. Megane 3 (ph1 90 LE) grandturba milyen gyártmányú jobboldali motortartó bak ajánlott? Kissé meg van ereszkedve és rázza a kormányt is.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #66437 üzenetére
Mert sokféle motorkód van k4j750/740/712/ etc. Hogy csak a leggyakoribbakat említsem.
Azaz van ami 95 le és van ami 98le. Meganeban is van 98le pl. Az MII is az, pedig a motortömb ugyan az, csak más a körítés és az elektronika.
Nem hülyék megnyugodhatsz.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
#hpq
aktív tag
válasz molnarpeter #66440 üzenetére
Sziasztok!
Köszönöm a választ, nagyon sokat segített!
Rob210 tanácsa alapján a mai nap folyamán szét szedem és kitakarítom, amennyiben meg lyukas akkor körbe nézek és veszek egy másikat.
Van esetleg leírásotok a Renault clio III elejének leszerelésére? Izzó csere miatt amúgy is le kell szednem az elejét, csak látom hogy tele van patenttal.// -
-
#53366784
törölt tag
Én is köszönettel tartozom rob210-nek és molnarpeter-nek - majdnem megvezetett minket a tulaj egy autóvásárlásnál - ők segítettek meglátni azt, amit laikusként nem tudtunk a helyszíni megtekintéskor.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #66446 üzenetére
Szedán nem jó, mert pakolni is akarnak bele magas dolgokat, akkor inkább keresek neki ferdehátú Megane-t.
A fojtószelepháznál jobb oldalon hallok valami kattogást egyébként, bár nem konkrétan kattog hanem inkább levegős, pneumatikus tompább kattogás. Ez lenne a nemrég említett benzingőz visszavezető? Mert akkor nem foglalkozom vele, ami kattoghat az kattogjon ha akar.