Új hozzászólás Aktív témák

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    Szerintetek ez a súly normális?
    Kéttömegű és teljes kuplungszett csak 2 kiló lenne? Hámiatkmböl vannak ezek papírból?

    Úgy döntöttem, hogy 450 ezer km után (bár nincs semmi erre utaló jel, de jött egy kis mellékes) kicseréltetem ennyi km után az egész hóbelevancot, de ez a tömeg kissé furcsa... gondolom csak elírás lehet...

    ------------

    A múltkori gumi témára visszatérve: AA minősítésű NOKIAN rakattam fel, de pár hónap és több, mint 20 ezer után sajnos brutál elkezdtek kopni. 200 feletti folyamatos autókázás a német pályán és leállva megérintve a gumikat forrók voltak, pedig az aszfalt, max 30-65 körül lehettek, már ahol kapta a napot. De mi van kánikulában? Egyszerűen nem bírják ezt a sebességet sokáig.... :/
    Szóval, 225/55 R16 Dunlop bluresponse-re cseréltem, [link] amiket szintén így tesztelve kb éppen lanygyosak voltak. A nokian baromi jó gumi, rendesen tapadt, de a kopás után már éreztem, hogy egyre szarabb pl megállásnál (is). A 225-öt mellett azért döntöttem, mert muszáj a nagy sebesség miatt a vastagabb, de gyárilag 215 ad meg az ajtómon a rönó. Viszont gumi kalkulátorban a 225/55 R16 szinte megegyezik a gyári 205/60 R16 "adottságaival" méret, km etc...és nem vettem észre, hogy emiatt jobban zabálna, de olyan mintha dróton húznák. Nagyobb biztonságban érzem az egész bódét még 250 körül is.

    Szóval nem értem a gyári ajánlást, ami az ajtómon van, mert mint írtam 16-ra 215/55 van írva, de ott jóval nagyobb százalékos eltérések vannak, mint a a 225/55-nél. Furcsa ez az egész meg egy fasság, de komolyan :) A saját tapasztalatom az, hogy nagyon frankót tett az autónak a 225, ami még felmegy a gyári 7-es acélokra.

    Vélemények? :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák