- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen switch-et vegyek?
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- Sweet.tv - internetes TV
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
peterm711
aktív tag
válasz mihione #42044 üzenetére
Én átéltem ezt, csak egy trafic 2.0 dci-vel 316k km, hála a márkaszerviz amatőr hozzáállásának. Az utolsó 3 olajcsere megejtésekor mindig feloztam, hogy jó volna megejteni a vezérlés cserét is (tehát 90k km) erre az volt a válasz, hogy nem kell, a lánc nem igényel karbantartást, ezért nincs is előírva csere periódus. Tehát pénteken volt az utolsó olajcsere, láss csodát, hétfő reggel a szomszéd faluban 40-es tempónál elszakadt a lánc. 3000 euróba került, és 2 hétig tartott a javítás, de az is hihetetlen amatőr módon. Hozzá sem akartak nyúlni, mert attól féltek, hogyha drága lesz és úgy döntök, hogy nem éri meg a javítás, akor nem fizetem ki nekik a 2 nap munkát még lebontják ( WTF oda hordom a kocsit 8 éve, és mindent készpénzzel fizettem idáig) Egyszóval büdös volt nekik a munka mert ki kellett szerelni a motrot és foglalta volna a kocsi az emelőt, és nem tudták volna csinálni az apró gagyi javításokat a többi autón (fékpofa, olajcsere stb) Mondtam nekik hogy bontsák le, vegyék le a fejet hogy lássuk mi a helyzet, megfizetek mindent. Na akkor motor ki, persze fejet nem vették le mert a bütykös tengelyek levehetők a fej leszerelése nélkül, megállapították, hogy nem hajlott el egy szelep sem, mert a himbák könnyített anyagból vannak, abból az célból, ha összeér a dugó a szeleppel, akkor azok roncsolódjanak, ne a motor többi része. Szóval elég csak a himbákat cserélni.
Nagyszerű, mondom csináljátok, reméltem, hogy kb 1 hét és kész a kocsi. Öszzerakták motrot, visszaszerelték, komplett összerakták az autót, erreföl hív a szervizes hogy baj van, nem idul a kocsi, mert 2 hengerben nincs kompresszió, mert mégis görbe a szelep. Mérgesen bementem a szervizbe hogy most mi lesz, kifogja megfizetni a dupla munkát, mert én biztos nem, mert ugye újra szét kell szedni az egész kocsit, motor ki, fej le 16 új szelep, hengerfej javítás, új tömítés stb... Dadogva beköpték, hogy ők állják a plusz munkát (legalább vmi), ha akkor rám hallgatnak, és leveszik a fejet ez mind nincs, csak hát a felhasználót kötelező hülyének nézni.
Így készült el 2 hét alatt szegény autó, de már nem ugyanaz mint előtte volt, a motor keményebb és a fogyasztés is nagyobb lettHab a tortán, hogy visszarakták a vasreszelékkel tele olajat, mert hogy az csak 2 napos, és inkább öblíttse át az a motrot mint az új olaj.
[ Szerkesztve ]