- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen program, ami...?
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Microsoft Excel topic
- Mesterséges intelligencia topik
- Linux kezdőknek
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Synology NAS
- Milyen routert?
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Füge007
senior tag
Próbálták javítani, nem sikerült. Nálam is először ki lett tisztítva, de csak letapadt, így csere, bár ahogy néztem nem is lehet javítani, mivel fixre van sajtolva. Igen a trend a csere, nem javítunk cserélünk. De sajnos az alakatrészek is egyre silányabb minőségűek, és ez is közrejátszik ebben. Fogyasztási cikké vált az autó, is ez a nagy helyzet.
A programot a gyári renault cégtől kapták, Baumgartneréknál rakta be egy szai, aki ért ezekhez. Igen van benne cooler, szép nagydarab . Tehát amit a gyár is használ az került bele, sőt még utánna is finomított rajta.
A befecskendező rész hibái sajna gyerekbetegségei a dCI motoroknak. Ha megnézzük már látjuk talán ez sem véletlen. Jön a tankból az üzemanyag, a magasnyomású szivattyú után a nyomás 200 bar körülire nől, majd a befecskendező szivattyú után eljut a befecskendező fejben 1000 bar körli nyomással fecskendeződik be. Ezt az óriási nyomást hosszú távon nem bírja semmi. Esetemben a piezzo kristály kopott el a fejben, nem zárt tökénletesen, ezért járt egyenlőtlenül a motor, így fejcsere lett a vége.
Füge