-
IT café
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
viktorhu
veterán
-
viktorhu
veterán
HD Startnak mennyi most az EU roaming adatkerete? MyTelenorban látszik a roaming adatkeret? Most nem roamingolok, így nem tudom kipróbálni, de a feleségem Spanyolországban van, és aggódik, hogy el ne fogyjon a nete közben (képeket posztol, messengeren hív stb.)
-
viktorhu
veterán
A sales-esek részéről teljesen kamuzás ez a csomagmegszűnés.
Nem tárgyalunk direkt marketingessel!
A verzió: körülnézek a weboldalon, hogy melyik díjcsomag felel meg legjobban, és kiválasztom + megnézem, hogy máshol lenne-e jobb ajánlat számomra.
B verzió: az előző pont után ügyfélmegtartóval tárgyalok, hogy ennél jobbat tud-e nekem mondani.
C verzió, szerintem kb. minden HD-s ügyfél esete: elégedett vagyok a mostani csomagommal, és nem váltok. És nem érdekel, hogy mivel hívnak. Majd egyszer, ha tényleg megszűnik, akkor majd kapok egy értesítést, hogy milyen másik csomagba kerülök át, és akkor jöhet az A pont, de addig (meg azután sem) nem érdekel, hogy milyen ajánlatokkal hívogatnak.
-
viktorhu
veterán
válasz #73222400 #70316 üzenetére
Vodapárti vagyok főleg a roaming miatt, de Telenorral majdnem bármilyen tetszőleges helyen és időpontban nagyobb sávszélességet mérek, mint Vodafone-on. Viszont szezonban Siófokon meg a Telenorral nem lehetett esténként semmit csinálni (filmet néztünk volna), és a Vodafone-ról sikerült.
-
viktorhu
veterán
válasz #73222400 #70479 üzenetére
Mi ez a speedof.me? Nincs olyan random mérés, ahol a Vodafone ne lenne kb. fele sávszélesség a Telenoréhoz képest. Egyszerűen a Voda jóval kevesebb sávszélességgel frekvenciával rendelkezik, mint a Telenor. Mivel Budapesten és több helyen is mértél, és nem egy kieső rosszul lefedett vidéki helyszín volt, ahol pont a vodás torony a jobban látható, biztos, hogy a méréseddel volt valami probléma.
-
viktorhu
veterán
válasz #73222400 #70499 üzenetére
Pedig eléggé képtelenségek, amiket írtál. Pont a roaming, amiben a Voda a legjobb - a világ egyik legnagyobb szolgáltatója, és a legtöbb helyen úgy megy a net, mintha itthon használnád.
Szóval ha itthon a Telenor és a Telekom lassabb neked, mint a Vodafone, külföldön meg a Voda roaminggal van baj, akkor mégicsak a saját készülékeddel lehet a probléma.
-
viktorhu
veterán
válasz #73222400 #70510 üzenetére
Nekem még a galaxy S8-am van, de működik tökéletesen a Telenor és a Voda hálózatán is. Nem szolgáltatói a szoftvere (azt egyébként a Samsung hivatalos szoftverével is le lehet cserélni a független romra, nem kell hozzá hackerkedni - nekem egy régebbi samsungnál a szerviz cserélte le garanciaidőn belül).
-
viktorhu
veterán
válasz Landsmann #71322 üzenetére
Még egyszer: nem dual aktív a készülék, így nem tud más simet használni az adatkapcsolathoz hívás közben, csak amelyiken épp a hívás megy. A másik sim olyankor nem elérhető és internetezni sem tud.
Forgalomfigyelő alkalmazással meg kellene nézni, hogy milyen alkalmazás hova forgalmaz, de ha a telefonod forgalomszámlálója mutatja a megtörtént adatforgalmat, akkor annak a szolgáltatóhz semmi köze nincsen.
-
viktorhu
veterán
válasz TeeJay #71340 üzenetére
Mi8 lite-ra nekem nem akarták bekapcsolni, aztán abban maradtunk, hogy át akarom tenni a kártyát Galaxy S8-ba, igy bekapcsolta a nő, de lelkemre kötötte, hogy nehogy a mi8 lite-on bekapcsoljam a voltét. Nincsenek problémák véle, de itt lehetett olvasni kompatibilitás gondokról nem támogatott telefonokkal.
-
viktorhu
veterán
Ez így van, de az is nyilvánvaló, hogy nem lesz forrás a ZTE nélkül újraépíteni a hálózatot, így meg marad a hegesztgetés. Ez az egész volte történet nagyon félresikerült, nem olyan, mint a 3G telefonálás volt, hogy az elején voltak ugyan szakadások, de ment a rendszer az utolsó noname telefonnal is.
-
viktorhu
veterán
Erről beszélek, a 3g egyszerű volt, a 4G-ből viszont kifelejtették a telefonálást, és utólag kellett belehackelni. Előszedtem egy mt6750t alapú mobilomat, ami igen jól szolgált a maga idejében, beleértve a CA-támogatást is. Most nem sikerült a voltét életre keltenem benne, mert az nem egy olyan dolog, hogy csak beírsz egy apn-t, és már működik is. Ilyen bénaságra nem volt eddig példa a gsm óta, hogy szabványos telefon szabványos hálózaton ne működjön.
-
viktorhu
veterán
Nem, én voltét támogató telefonokról beszélek. A szolgáltatónak meg kell osztania a konfigurációt a gyártóval, aki meg küld szoftverfrissítést. A kisebb gyártók ebből a körből kimaradnak, illetve lemásolhatják más telefonokról a konfigot. Miközben a 4G működéséhez elég a szabvány támogatása, és max. egy apn-t kell beállítanod.
-
viktorhu
veterán
Nekem 9400 forint lett volna a gigabites vezetékes net, telefonnal együtt viszont 4640. Szóval hiába nem használom a telefont, igen, megéri előfizetni, ha a két szolgáltatás együtt fele annyiba kerül, mint az egyik önmagában.
Az olcsóbb tévék meg nem okostévék, az enyémben sincs semmi extra funkció, szóval nem, azt sem kell kifizetni.
Ugyanígy a mobilra sem kötelező mindenféle csomagra előfizetni, ha az ember nem használja. Ha meg használja, előbb-utóbb kialkudhat egy egyéni ajánlatot a saját használati szokásai alapján.
-
viktorhu
veterán
válasz BPéter1984 #71820 üzenetére
Nézz körül, hogy mi a legjobb ajánlat, amit kaphatsz, utána hívd fel a vodafone ügyfélszolgálatot, mondd, hogy fel akarod mondani a szerződést, és kapcsolnak egy ügyfélmegtartót, akivel megállapodhattok egy egyéni csomagban.
-
viktorhu
veterán
válasz BPéter1984 #71824 üzenetére
"a vodánál ígérnek kedvezményt ha maradok"
Miért olyan nehéz megtanulni, hogy nem így kell kedvezményt kérni? Tele vannak példákkal a fórumok. Lemondani kell, és akkor jönnek az igazi kedvezmények, sales-es nem tud komoly kedvezményt adni, csak az ügyfélmegtartó csapat.
-
viktorhu
veterán
válasz BPéter1984 #71831 üzenetére
Nincs semmilyen probléma, én párhuzamosan használom a két szolgáltatást, nem veszek észre különbséget. A speedtest igen, bár pont ahol én lakom, ott egyforma kb. a kettő sebessége, de telefonon a használat során nincs különbség az internetben sem.
Én nem kértem korlátlan netet, csak 5 gigát, ahhoz kaptam korlátlan hálózaton belüli hívást + 100 percet hálón kívül + 9 vagy 10 forint a további telefon percdíja, ezért fizetek 3000 forintot.
A két szolgáltató korlátlan csomagja között a különbség a külföld, mármint a pirosnál a korlátlanság EU + Svájc + Török számokat hívva is értendő, meg ha jól emlékszem roamingban is korlátlan a net, plusz nincs a napi 35 gigás limit belföldön mint a Telenornál.
Ha tényleg nagyon sok mobilnetet használsz, de mellé nem kell a korlátlan hívás, akkor szerintem a telenor 100 gigabájtos csomagjai érik meg nagyon ár-érték arányban (pl. 100 giga + 120 perc 7990). A Red Live-oknál viszont már 9990-ért is elég sok netes dolog korlátlan (videó, messenger stb.)
Mellétehetsz egy neked tetsző hangcsomagot, és megkérdezheted lemondáskor a vodától is, hogy mit lépnek erre - azzal fogják kezdeni, hogy megnézik, mennyi adatot használsz valójában, te elmondhatod, hogy ez elég-e neked, vagy csak azért használtál ennyit, mert drága volt stb. Ha nem tetszik az ajánlat, elindítod a számhordozást.
-
viktorhu
veterán
válasz BPéter1984 #71833 üzenetére
De ha csak úgy vagy vele, mint én, hogy szeretnél időnként mást is kipróbálni, és arra vagy kíváncsi, hogy ha átmész a Telenorhoz, akkor kell-e valami negatívumra számítanod, akkor megnyugtathatlak, hogy nem kell
-
viktorhu
veterán
válasz erahurka #72637 üzenetére
Ügyfélmegtartósan simán beleférne szerintem. Másik cégnél 3000 forintos egyéni csomagban kaptam egyebek között 5 giga netet is (+ korlátlan hálón belül + 100 perc hálón kívül + 10 forint a további percdíj). Céges telenoros flottába meg bevihetném kb. havi 3000-ért munkavállalói csomagban a számomat, és abban már 20 giga net lenne. Ez utóbbit egyénileg nem adják, de ha régi előfizető vagy, biztosan meg tudtok állapodni.
-
viktorhu
veterán
válasz erahurka #72648 üzenetére
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy fel szeretném mondani a szerződést, kapcsoljanak ügyfélmegtartót.
Az ügyfélmegtartó megkérdezte, hogy mit szeretnék, tett egy ajánlatot, megállapodtunk. Értelemszerűen segít, ha keresel alternatívát, amit fel tudsz mutatni, hogy javítsd a tárgyalási pozíciódat.
-
viktorhu
veterán
válasz viktorhu #72778 üzenetére
Update: felhívtam a 1220-at, rendesen hülyének néztek, a rendszer szerint galaxy a40-et rendeltem, azt is tettem a kosárba. Mondtam, hogy itt a visszaigazolás előttem, de csak a hülyének nézés ment. Így már azért nem tetszik a történet, legalább elismernék a hibájukat, és semmi probléma nem lenne.
-
viktorhu
veterán
válasz DrBubo77 #72813 üzenetére
66 ezer forintért. És nekem nem törölték, hanem küldtek helyette egy A40-et
Amikor felhívtam őket, hogy ez meg hogy, akkor az ügyfélszolgálatos megmagyarázta nekem, hogy márpedig biztos, hogy az A40-et tettem a kosárba, ő látja. Arra, hogy itt van a kezemben a visszaigazolás, az volt megint a válasza, hogy márpedig biztos hogy...
Úgy látszik az A40 helyett a Z Flip került a rendszerbe, aztán amikor javították, furcsa módon a már élő rendelések is javítódtak.
-
viktorhu
veterán
válasz #72445440 #72817 üzenetére
Nem is vártam, simán elfogadom, ha lemondják. Az viszont nem tetszett, hogy csak úgy küldtek helyette egy random másik készüléket, és letagadják.
Mindenesetre az már mindenképpen visszaigazolás, amikor azt írják, hogy a készülék csomagolás alatt, meg feladták, meg átvehető.
#72818 Nem rossz kép, hanem rossz szöveg:
Samsung Galaxy Z Flip 256 GB, tükör lila
A link is a Z Flip leírására mutatott.
[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
válasz wwenigma #72920 üzenetére
Nagyszerű volna: ahányszor változnának az árak, a szolgáltató szépen kidobná az ügyfeleket, ők meg kapkodhatnának, hogy hogyan tudják megmenteni a telefonszámukat. Ez ennél sokkal felhasználóbarátabb megoldás: ha nem akarod folytatni, akkor pont úgy történik, ahogy leírtad: vége és kész, nincs "trükközés". Ha folytatni akarod, akkor annyi a dolgod, hogy feltöltesz. Ha váltani akarsz, elindítod a számhordozást.
A feltöltés viszont mindenképpen új szerződés lesz árváltozás nélkül is, ezt nem te döntöd el, és nem is a szolgáltató.
-
viktorhu
veterán
válasz wwenigma #72923 üzenetére
Úgy mondod, mintha kényszerítenének a feltöltésre. Már leírtad, hogy jobban szeretnéd, ha simán csak kidobnának, és megszüntetnék a számodat - ennek semmi akadálya nincsen.
Aki viszont ezt nem szeretné, annak biztosítják a zökkenőmentes átmenetet egy aktuális díjcsomagba. Meddig kellene szerinted fenntartaniuk a régi díjcsomagokat? Mondjuk 1000 év elég lenne?
-
viktorhu
veterán
-
viktorhu
veterán
válasz Littoral #73799 üzenetére
Így nem fognak, az ügyfélmegtartó csoportot akkor kapcsolhatják, amikor felhívod a telefonos ügyfélszolgálatot, és bejelented, hogy szeretnéd felmondani a szerződést. Nekik van joguk egyedi ajánlatot adni. Tudom, most lehetne hosszan beszélgetni arról, hogy ez így miért nem szép egy régi előfizetővel szemben, de most ez a helyzet. Én a Vodafone-nál így kaptam nagyon jó ajánlatot.
-
viktorhu
veterán
válasz INGJOKE #73854 üzenetére
Már leírtad, nem szükséges.
A front office-ban dolgozók a legveszélyeztetettebbek. Biztos, hogy sokan el fogják közülük kapni a vírust, és biztos, hogy tovább fogják adni a családtagjaiknak. Bárki belehalhat, főleg idősebbek, betegebbek, de fiatalok és egészségesek is, viszont egy túlélt légeztetés is elég simán életre szóló tüdőkárosodással tud járni.
Ha maszk viselésével tizedére tudjuk csökkenteni a front office-osok kitettségét, azzal nagyon sok életet meg tudunk menteni. Ha oda se mész, azzal még tovább csökkented a kockázatot.
Itt most nem fenyegetés, ha azt mondod, hogy nem mész oda, hanem kifejezetten kérés, hogy aki teheti, ne menjen. Ha ezzel valakinek a halálát megelőzöd, akkor azzal szuper dolgot csináltál.
Teljesen értelmetlen most azt követelni, hogy én vagyok a vásárló, a kényelmemért vállalniuk kell az életveszélyt is - nem kell, és nem is szabad, most más dolog sokkal fontosabb.
-
viktorhu
veterán
válasz Dr. Romano #74131 üzenetére
Galaxy S8-ba akarod áttenni a sim kártyát, és ezért kéred a volte aktiválását. Plusz ugye ott a kód a xiaominál a típusazonosítás tiltásához volte esetén.
-
viktorhu
veterán
-
viktorhu
veterán
válasz #08176384 #74373 üzenetére
Szerintem egységes név lesz. Az O2 névvel sem a végtelenségig rendelkeznek, szóval akár a Telenort, akár az O2-t hosszabbíthatják. Nyilván ez nemcsak névhasználatot jelent, hanem pl. roaming és egyéb franchise jellegű együttműködést is, és mivel szinte az egész balkánt + kelet-középeurópát lefedi a cseh cég, értékes franchise partner lehet mind az O2-nak, mind a Telenornak, szóval lesz tárgyalási pozíciójuk. Fordítva a cseheknek az O2 lehet a jobb partner - a Telefónicával sokkal nagyobb cég áll mögötte, míg a Telenor most már csak a nordic régióban erős, ahova a mi régiónkból sokkal kevesebben utaznak, mint az O2 / Movistar területekre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Asus VivoBook X412F - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 650 G5 - i7-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Asus VivoBook S410U - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 450 G3 - i7-6G I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gar!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen