Új hozzászólás Aktív témák

  • pinnacle

    nagyúr

    válasz pinnacle #78269 üzenetére

    Telenortól 1 nap után megjött a válasz. Érdekes, hogy egyes telefonokat nem lehet függetleníteni, pedig más SIM-el feljön egy "Hálózati zár" ablak.

    Köszönjük, hogy készülékfüggetlenítéssel kapcsolatos bejelentésével hozzánk fordult.
    A bejelentésekben szereplő készülékek függetlenítését nem tudjuk biztosítani.
    A jogszabályban meghatározott díjmentes függetlenítés a Samsung S5230 (IMEI: 357 készülékre nem vonatkozik.
    Az előfizető kérésére a díjmentes függetlenítést azokra a készülékre kell biztosítania a szolgáltatónak, amelyekre a jogszabály hatályba lépésekor (2017.október 25.) még érvényes hűség szerződés volt, vagy a hűség szerződés a jogszabály hatályba lépését követően köttetett.
    Ettől függetlenül minden lejárt hűség szerződés esetén biztosítjuk az ügyfeleinknek a feloldás lehetőségét, ha annak nincs akadálya, azaz a feloldó kód rendelkezésre áll vagy még beszerezhető, illetve a feloldás nem jár költséggel a Telenor számára.
    Ez a szóban forgó készülékek esetében nem megoldható. Nincs hozzájuk kód és a szoftveres feloldás sem lehetséges, még térítés ellenében sem.

Új hozzászólás Aktív témák