-
IT café
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
viktorhu
veterán
válasz Littoral #73799 üzenetére
Így nem fognak, az ügyfélmegtartó csoportot akkor kapcsolhatják, amikor felhívod a telefonos ügyfélszolgálatot, és bejelented, hogy szeretnéd felmondani a szerződést. Nekik van joguk egyedi ajánlatot adni. Tudom, most lehetne hosszan beszélgetni arról, hogy ez így miért nem szép egy régi előfizetővel szemben, de most ez a helyzet. Én a Vodafone-nál így kaptam nagyon jó ajánlatot.
-
4Grider
nagyúr
válasz Littoral #73802 üzenetére
Ja és még annyit: Öreg UPC-sként csak úgy sikerült az évente bekövetkező újabb áremeléseiktől megszabadulnom, hogy mindig a lemondás menüpontot választottam a telefonos ügyfélszolgálatukon. Akkor kaptam csak normálisabb ajánlatot. Ha ők hívtak, akkor mindig csak rosszabbul járhattam volna anyagilag...
-
radio100jozs
őstag
válasz 4Grider #73800 üzenetére
Megerősítem ez teljesen így van. Ezért van az, hogy mi 2 évente egy 15 kártyás csomaggal váltunk, most a Telenorról a Vodára, előtte a Vodárol jöttünk a Telenorra. De sikerül mindig jobbat kapni, mint eddig, vagy percdíjban, vagy több internet, vagy több ingyen sms, vagy kevesebb havidíj...stb. Ha maradnánk, akkor 2 év után csak drágább ajánlatot adnak. Szerencsére már mindent e-mail, telefon el lehet intézni, rögtön kapnak az ügynök, hogy vigyük hozzájuk a számot, és intéznek mindent, így nem is macera egy ilyen számáthordozás szolgáltatóváltásnál.
-
Gubu0101
veterán
Rendelnék telefont online,erre dobálja a "sajnos technikai hiba történt" .Kérjek visszahívást Ez sűrűn van?
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)...Sony Xperia 1 VI…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
Prien
addikt
válasz Littoral #73799 üzenetére
Én nagyon rég azon az állásponton vagyok, hogy a lakossági csomagokat hanyagolni kell - tetszik vagy nem- , az ügyfélmegtartó csoport sem adhat mindenkinek nagyon jó ajánlatot, mert akkor ki fizeti a révészt? Vagy úgyis mondják nálunk, hogy nincs ingyen ebéd.
Intézz egy flottát, nem egy nagy kunszt manapság. Nagyobb létszámú munkahelyeknél is van ilyen lehetőség. Én is ezt tettem, egyedül a netet hagytam meg a Telenornál, még...de már az is kezd előnytelenné válni... gondolok itt a módosított Home csomagokra, ami hejj, de jó , csak épp az elődje sokkal jobb volt.
A kevés is több a semminél.
-
#42308056
törölt tag
Sziasztok!
E-Komfort csomagos számlát továbbra is lehet Telenor üzletben vagy Relay/Inmedio újságosnál befizetni?
Illetve készülékbiztosítást érdemes kötni? Mennyire kicseszős az eljárás? Nyilván bevizsgálják a készüléket, de mennyire jellemző hogy keresik a kibúvót?
[ Szerkesztve ]
-
MadMancs
veterán
-
MODERÁTOR
Off off!
Xiaomi 13T
-
Littoral
aktív tag
e-Komfort
Az egyik családi előfizetésen (itt írtam is korábban) bankautomatán fizettem be havi esedékest határidőben, de a fizetendő díj nem a számla összegét, hanem a következő, még ki nem állított és még nem is esedékes, emiatt még le sem járt számla részösszegét is tartalmazta "tartozás" címszóval (ami miatt egyébként beadvánnyal éltem illetékes hatósághoz). Nos, a lényeg az, hogy nem a sajátom lévén inkább befizettem az egész kért összeget, mit lehet tudni, ugye.
Következmények: nehogy azt higgye valaki, hogy a következő számlába egyszerűen beszámítják a "tartozás"-ként egyébként előre beszedett összeget! Kb. három hónap múlva, amikor belenéztem az account Telenor Online dolgaiba, feltűnt, hogy ez a plusz befizetés nincs sehol, sem számlába nem számították bele, sőt, az online felületen sem, de a kész számlákon sem jelenik meg. Kvázi "eltűnt", mintha meg sem történt volna, minden azt követő számla az aktuális havi összegről szólt, és úgy is lett befizetve. Ha mondjuk elfelejtem a dolgot és nem forszírozom, akkor ennyi, így jártam (készülék részletben+havidíjban kell itt gondolkodni).
Egy érdeklődő email-t követően az derült ki, hogy (figyelj) NEKEM KELL >>>KÜLÖN<<< KÉRVÉNYEZNI A KORÁBBAN BEFIZETETT RANDOM ÖSSZEGNEK EGY SZÁMLÁBA VALÓ BESZÁMÍTÁSÁT, és nem tudják be automatikusan abba, amire egyébként beszedték. Valójában ez a momentum generálta a hatósági eljárás kezdeményezését, mert mi az, hogy befizetek valamit, és 1) nincs nyoma sehol (kivéve a fakuló sajtpapírt, amit a bankautomata adott), 2) számlabefizetés esetén miért nem abba a számlába számítják be a pluszban befizetett összeget, amelyikre beszedték? Meddig szerettek volna rajta ülni?
Most érünk az e-Komfort-hoz. Egy kb. négy hónappal később esedékes számla végösszegéből aztán levontam a korábban már befizetett összeget, és a maradék néhány fillért befizettem. Egyben elküldtem egy "kérvény"-t azzal a felszólamlással, hogy ugyan, kedveskedjenek már akkor ebbe-meg-ebbe a számlába beszámítani a jelenlegi, valamint az előző "tartozásos" fizetést. Külön jeleztem, hogy kedvemre lenne, ha a következő számla nem tartalmazna többletdíjat az e-Komfort csomag megvalósulatlansága miatt (elvégre határidőre csak ~20%-ot fizettem), hiszen a díj legnagyobb része (~80%-a) már három hónapja a rendelkezésükre állt.
No, ez így is lett, lezajlott minden rendben, kérdés, hogy miért kell egy automatizmust ennyire megbonyolítani? Tisztában vagyok azzal, hogy ha ezért az ezer forintért nem túráztatom magam ennyit, akkor egyrészt "elvész" a korábbi befizetés, másrészt simán ráterhelik az ezrest a következő számlára.[ Szerkesztve ]
-
MadMancs
veterán
válasz Littoral #73819 üzenetére
Nekünk is így volt. Előfizetés megszüntetése után my online felületen be lett fizetve az utolsó és a végszámla. Rá egy hétre jön egy csekk tőlük xxx összeg. Nem figyeltünk be lett fizetve a többivel. Jó egy hónapra rá rendezgettem számlákat ( e számlát is le szoktam tölteni mindenhonnan és mappákba rendezem). Akkor tűnt fel hogy hoppá csekk és e számla megegyezik. Kiderült hogy 1, végszámla már tartalmazta az előző számlát is, ráadásul elofizu megszűnésével átállítottam csekkre így a csekk valójában a végszámla volt. Felhívtam őket mizu, azt mondta igen latja hogy van a számhoz 17979Ft túlfizetés, ha kérem visszautalják. Így is lett következő szerdán utalták ( minden szerdán van náluk visszautalásos nap). De most ha nem szúr szemet simán lenyelik ezt a pénzt és eszük agában se lett volna szólni hogy hé a pénzed nálunk van ( kapcsolattartó email rendszerben volt).
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Somatom
veterán
válasz Littoral #73819 üzenetére
Anno a Telekommal jártam így. Volt egy előfizum, kártya a fiókban (csak a teló kellett), tehát a minimális alapdíj ketyegett. Befizettem nekik a hátralevő 10 havit egyben. Már el is felejtettem az egészet, amikor küldték a levelet, hogy tartozásom van. Mi vaaaan? Kiderült, hogy vmi központi számlára tették, mert nem jeleztem, hogy az az összeg az előfizetésem díja. Az az egy db. előfizetésem volt náluk. Mégis, mi másért adtam volna nekik pénzt? Le kellett meccselnem, hogy tekintsenek el a késedelmi kamattól, mivel 10 hónapig használhatták a pénzemet.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
asdf_
veterán
válasz Somatom #73822 üzenetére
Valoszinuleg valami idiota nav-os/allami szabaly miatt, hogy a befizetettt oszeget a szolgaltato csak arra konyvelheti, amire az ugyfel megjelolte (te itt ugye nem jeloltel meg semmit). Volt ebbol regen problema, amikor par szolgaltato ratert, hogy -atalanyban szamlazott dologra- egy boritekban 3 darab szamlat kuld, es ha te ezt mondjujk nem 1., 2., 3. sorrendben fizetted be, hanem 2., 1., 3., akkor volt egy 30 napos kesedelmi kamatod, hiszen az elsot kellett volna eloszor, (a masodik hiaba volt ugyanakkora osszegu, az lenyegtelen, szarjuk lea logikat es az nulla forintos egyenleget), sot ha igazan belecsaptal a lecsoba, es 3., 1., 2. sorrendben fizetted be, az utolsot kicsit megkesve, akkor mivel 60+ napos tartozasod volt, akar ki is kotottek a pics*ba. Aki ilyen baromsagot kitalal, addig utnem, amig meleg...
-
Somatom
veterán
Ezzel csak egy a bibi. Személyesen, kp. -ban fizettem be egy T -s bótban. Aki átvette, az pontosan tudta, hogy mire fizetem be a pénzt. Ha ehhez külön nyilatkoznom kellett volna, azt neki tudnia kellett volna. Szvsz. a többi szolgáltató ügyfelesei sem felkészültebbek, mint a Telenoré.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
aprokaroka87
nagyúr
Üdv!
Holnap be kell mennem a helyi a Telenor üzletbe, a 9-12 óra közti korlátozás arra is vonatkozik?
Tehát még 65 év alatti vagyok.
Vagy ott nem érvényes, bocsi de nem tudom pontosan.Ha volt már bocsi...
[ Szerkesztve ]
-
fant0mi
őstag
válasz aprokaroka87 #73831 üzenetére
Elelmiszer uzlet, drogeria, gyogyszertar, piac.
-
tomp
félisten
válasz aprokaroka87 #73831 üzenetére
Szerintem a szolgáltatói ügyfélszolgálatra nem vonatkozik.
Media Marktba is be lehet menni teljes nyitvatartásban. Nincs életkor meghatározás. -
aprokaroka87
nagyúr
Köszi, na majd kiderül
-
Gubu0101
veterán
válasz aprokaroka87 #73834 üzenetére
Tuti így van,postára is pl mehetsz bármikor Bár itt már a korlátozás értelmét is veszti
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)...Sony Xperia 1 VI…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
tomp
félisten
válasz aprokaroka87 #73834 üzenetére
Max annyi korlátozás van, hogy egyszerre csak x ember lehet bent.
-
MODERÁTOR
-
aprokaroka87
nagyúr
válasz Viktor0610 #73837 üzenetére
Oké, köszi
-
veterán
válasz Viktor0610 #73837 üzenetére
Ezt kb nem nagyon értem, hogy milyen alapon vagy rendelkezés alapján kényszerítenek, hogy maszkot vegyek fel, mikor egészséges vagyok?
Ilyen helyekre be sem megyek...
-
MODERÁTOR
-
iceQ!
addikt
Sziasztok,
Van itt aki Fóton használ Home Net-et? Térerőre lennék kíváncsi, hogy mennyire stabil, illetve hogy a fel-letöltés rendben van e.
Köszönöm!
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest