Új hozzászólás Aktív témák

  • Kernel

    nagyúr

    Érdekesen működik ez az adategyeztetés.

    Először megadtam az SMS-kódot, utána a böngészőben nem történt semmi. Jobb ötlet híján nyomtam egy frissítést, ekkor megjelentek a kitöltendő rovatok.

    Mikor ezzel végzek, elküldöm és semmi. Megint a kezdőoldalon találtam magam, mintha mi sem történt volna, email sem jött. Pedig oda volt írva, hogy majd küldenek valamit.

    Pár nap múlva jött egy SMS, hogy ideje lenne egyeztetni az adataim, a hónap végéig. Nahát, végre ideért ez is. Pedig hiányoltam, mert illett volna már rég kiküldeni, eddig csak a TV-ből hallottam. De mi van, ha nem hallottam volna?

    Majd hamarosan egy email:

    Rendszereinkben úgy látjuk, hogy még
    nem léptél be a MyTelenor személyes
    ügyfélszolgálati felületünkre.

    Ha nem emlékszel a jelszavadra,
    a jelszóemlékeztetővel kérhetsz újat.
    Próbáld ki, lépj be!

    Hülyék ezek? Többször is beléptem, épp mostanában is, meg pár éve is.

    Most belevágtam ismét az egyeztetésbe, de másik böngészővel, hátha az volt a gond. SMS kódot megadom, utána ezt van:

    Tehát a múltkori akcióm mégis észlelték (1-2 hete), azóta küldik a levelet? Ilyen sokáig tart? Ha elkallódik, akkor letiltják a számom? Vagy ez a része ráér később is? Miért nem bírtak dobni egy emailt, hogy mégis tudjak a folyamat állásáról?

    Kicsit szánalmas az egész. Mint a személyes felület, illetve egyenleglekérdezés lassúsága is, ami főleg szánalmas.

    [ Szerkesztve ]

    Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

Új hozzászólás Aktív témák