Új hozzászólás Aktív témák

  • amargo

    addikt

    Sziasztok!

    Újfent kellene egy kis segítség.
    Adott egy router, amit párhónapja vásároltam az edigital-nál. Garanciális javításba visszavittem a minap, mert a készülék fagy, konkrétan félnap, egy-két nap és a router lefagy. Ilyenkor nem lehet elérni, hálózatból kihúzva, majd vissza sem történik semmi - lehet túl melegszik.

    Ilyen megesik, nem tulajdonítok neki problémát viszem vissza a készüléket az említett üzletbe. Ahol is a végén az átvételi jegyzőkönyvén közlik velem, hogy menjek ki majd ki a szerviz telephelyükre.
    Régóta nem volt garanciális ügyem, de ez így szokott menni, hogy majd futkossak az eszközöm után?

    “The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

Új hozzászólás Aktív témák