- VoIP telefonálás
- Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- ASUS routerek
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Hálózatokról alaposan
- Facebook és Messenger
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz Geresics #123416 üzenetére
A chopper csak a látványról szól. Az, hogy jó vele túrázni, csak urban legend. Nem véletlenül nem alakítottam át az enyémet. Korábban építettem egy hardcore chopper -t és háromszor voltam vele egy Erdély túrán. Először, utóljára és sohatöbbet, pedig akkor még kőkemény, ifjú titán voltam. Később is sokat túráztam chopperesekkel, láttam, hogy miket művelnek. Minden kanyarban estem rájuk, pedig az enyémben is ugyanolyan motor volt.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Geresics #123420 üzenetére
Ez is csak egy sztereotípia. A HD és a chopper nem szinonímák. Az enyém is HD, de semmi köze a chopperhez. Mezei naked, három tárcsafékkel, elöl/hátul húzó/nyomóban állítható telókkal. Gyárilag még a lábtartó sincs elöl, csak a felfogatási helye van meg a bölcsőn. Vagy, ott vannak az FLH -k. Ha egy Ultra -val mész, a komfort alapján meg nem mondod, hogy nem egy fullos Goldwing van alattad. Egy Goldwing pedig elég messze van egy chopper -től.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz djeperto #123422 üzenetére
A HD -nak volt már korábban is
szerencsétlenkedésepróbálkozása ebben a kategóriában. Buell XB12X Ulysses. Fínoman fogalmazva nem lett sikerstory.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Geresics #123428 üzenetére
Én csak próbálok küzdeni a HD -k beskatulyázása ellen. Cirka 80 ezer Km -es HD tapasztalattal azt mondom, hogy a HD egy remekül motorozható gép, ha jól választunk típust. Volt már gyorsabb motorom, terepen jobban használható, de általánosságban eddig a HD -m kényszerített a legkevesebb kompromisszumra. Ami pedig a fenntarthatóságot, az alkatrészbeszerzést illeti, az minden más típusét felülmúlja, legyen az bontott, vagy új cucc.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz bacus #123515 üzenetére
Így van. Tachográfot minden autóba, motorba!
Rendőr kiintett rutinellenőrzésre. Kiolvasta a tachográfot, megállapította, hogy az elmúlt 30 percben előfordult, hogy az országúton megengedett 60 -nál gyorsabban mentem, viszont 30 percnyire egyik irányban sincs autópálya. Már ki is mérte rám a 100 Eurós büntit. Sőt! Az új tachográfoknál meg sem kell állítson. Elég menet közben a közelembe jönnie, úgy is ki tudja olvasni a menetadatokat. Nem kell ide traffipax. Mész egy döntögetős Mátra-kört, hazafelé egy Védát megközelítve a tachográf feltolja a menetadatokat, a rendszer elemzi és mire hazaérsz, már a telódon az üzenet a befizetendő büntiről.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz Biqci #123555 üzenetére
Az ilyesmi halmozottan veszélyes. Motorostalálkozón négyen aludtunk a sátorban. Arra riadtunk, hogy a sátrat beszakítva beköszön egy kormány és a haverom barátnőjének a fejétől pár centire becsapódik. Kiugrottunk, ahogy tudtunk. Akkor az ember már rángatta fel a motort. Hirtelen felindulásból hatalmas pofont kapott a haveromtól. Később derült ki, hogy szegénynek semmi köze sem volt a motorhoz, csak látta, hogy dől és próbálta elkapni. Nagyon kínos volt, haverom nem győzött bocsánatot kérni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz FeniX- #123622 üzenetére
Mit kell erről még beszélni? Leírtad a lényeget. Egy kis benzines (főleg egy kétütemű) olyan, mint egy kurva ruhája. Alul semmi. A villanyos úgy indul meg nulláról, mint ahogy egy benzines abban a szűk tartományban húz, amiben a legnagyobb a teljesítménye.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #123627 üzenetére
Mentem én már power szelepes 2T -vel. (Yamaha DT125 és DT200. A 125 -ös új volt, én járattam be és utána "nyitották" a szelepet). Alul az is harmatos volt. Abból indultam ki, amit etnies linkelt. A specifikáció szerint 4KW és 170Nm, ami ugyebár nulláról megvan. Összehasonlításképpen az 1450 köbcentis HD -m 115Nm -t tud 3000 -nél.
Csongi:
Nem tudom, hogy mi a bajod azzal a robogóval. 16" elöl, 14" hátul, a képeken van egy méretes plexi, hosszú ülés, csomagtartó. Én ezzel ellennék a városban.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #123633 üzenetére
Nem volt még villanyautóm, villanymotorom, de az összes tesztben és az összes tulaj megemlíti(k) a hub...meg gyorsulást. Ez nem lehet véletlen. A benzinesekben van nyomatékváltó, de azt a fordulatot el kell érni és váltás közben zéró a nyomaték.
bacus:
Nekem nem kell bemutatnod a Harley-feelinget. De, minden motornak vannak gyenge pontjai. Az enyémnek az egyik ilyen az önindító szabadonfutója. Nem egy nagy bűvészet kicserélni, viszont 40 rugó volt akkor, amikor 60 -ért tudtam venni egy Simsont. Szóval, a HD nem egy tipikus városban rohangálós motor. Arra ideális egy ilyen villanyrobogó. Próbáltam a Simsont is befogni, raktam rá 60 -as hengert, de úgy is egy örökkévalóság volt elérni a 70 -et. Vettem egy 125 -ös, 4T Scarabeot. Na, annál rendben volt a menés. Viszont, ha dinamikusan mentem vele, akkor annyit evett, mint a HD.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #123639 üzenetére
Persze, hogy érezni a különbséget. De, annál is úgy volt a gyorsítás, hogy húztam neki egy kövéret, hogy átlendüljek az alsó fordulatszámtartományon. A 125 csak meglódult, a 200 -as viszont, ha tartottam ugyanezt a gázállást, akkor 4 ezertől egyenesben elkezdte emelni az elejét, kanyarban meg kiforgott a hátulja. Komolyan megdöbbentem, hogy gázelvétellel kellett gyorsítani.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #123643 üzenetére
Mentél Sur-ron -nal? Nyitott volt? Mik voltak a tapasztalataid?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #123642 üzenetére
Nem szépültek meg. Egy lekoszlott, kölcsönzős gép volt. Krétán béreltünk pár motort, nekem jutott a DT200, mert játszani akartam. Ha motoroztál már Görögországban, akkor tudod, hogy mennyire csúszósak az utak. Ha egy ilyennel szólóban mész egy takony szerpentínen, akkor mit csinálsz? Naná, hogy nyelezed. Én is így tettem és tök jó volt, hogy minden kanyarban keresztben volt alattam a motor. De, ha úgy akartam kanyarodni, hogy leejtem a fordulatot, akkor nuku feeling, robogóvá vált a vadállat.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz Tamás9x #123741 üzenetére
El sem tudom képzelni, hogy ezt miképpen szeretnéd abszolválni. Ez még egyedül is embert próbáló feladat. Utassal sztem képtelenség. Sztem pakold fel a gépet, üljetek fel és menjetek itthon a hegyekben egy esős, dagonyázós hétvégét! Biztos vagyok benne, hogy át fogjátok értékelni a projectet.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Tamás9x #123767 üzenetére
Sztem félreérted. Megfelelő rákészüléssel sztem jó buli, én is belevágnék. Pl. műhóddal állandóan figyelne egy csapat, akikkel online kapcsolatban lennék, hogy szükség esetén egy helikopter, vagy egy nagyhatótávolságú szállítógép azonnal értem tudjon jönni, vagy ejtőernyővel a szükséges felszereléssel, új motorokkal el tudjon látni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Chris0321 #123785 üzenetére
Akinek egy MZ -hez szerelő kell, az ne induljon neki ilyen túrának! Egy MZ -t hurcolós szerszámokkal, az út szélén, az utolsó csavarig szét lehet kapni és össze lehet rakni. Kerékcsapágyat biztos vittem volna magammal. Kicserélni sem nagy művészet. Gázfőzővel fel kell melegíteni a kerékagyat és utána gyengéden ki lehet pofozni a csapágyat.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #123787 üzenetére
Végigszereltem az összes MZ -t a 125 -ös Trophy -tól, a 250 -es ETZ -ig. Próbálom felidézni, de a 250 -esekhez az egyetlen célszerszám, ami eszembe jut, az a kuplunglehúzó. Az meg elfér a tatyóban.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #123791 üzenetére
Ezeket a szerszámokat még csak ilyen képen láttam. A csapszeg gyönyörűen kijön krovafejjel is. A többi is kiváltható mezei kéziszerszámokkal.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #123795 üzenetére
Sztem félreértettél. Nem kalapálom a krovát. Átdugok rajta egy menetes szárat, szemből egy nagyobb krova, ami a dugattyún támaszkodik, két alátét és mama a menetes szárra és tekerés.
Patronos csapágykihúzót melyik csapágyhoz használnád? Mert én már az összeset kiszedtem és nem kellett hozzá ilyen. A blokknál meg be kell tekerni egy csavart alul, a kipuffogótartó menetébe, annak a fejét támasztékul használva az oldalt fordított blokkot megcsapkodni és a főtengely súlyának a húzásától megnyílik a blokk eleje. A végét kell óvatosan utánafeszegetni egy csavarhúzóval, persze nem a tömítő résznél bedugva a csavarhúzót.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #123798 üzenetére
Milyen szemetelés? Az MZ egy rendszámos MKP, tehát az arról folyó diskurzus itt minden szempontból ON topik. Ha hátul, a blokktartó fülnél dugod be a csavarhúzót, az egyáltalán nem befolyásolja a motor használati értékét. Azt a CX blokkot neccesebb lenne az út szélén így szétborítani.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #124013 üzenetére
Nem értem, hogy miért kellett elesnie. Ha jól láttam, akkor ez egy enduro. Ahova került az útról, ott kellett volna kezdődjön a túra élvezetes része. Minek akarta visszaterelni az útra? Függőleges motorral beugrat a susnyásba, aztán nyél. Szemben ott az a dombocska. Az isten is ugratónak teremtette. Utólag meg azt mondja a többieknek, hogy meglátta a lehetőséget és nem bírt ellenállni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #124039 üzenetére
Hmmm... Nekem úgy rémlik, hogy R100 GS -sel még Dakar -t is nyertek.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #124044 üzenetére
A Dakaros R80 valójában 1000ccm fölött volt és 230Kg körül volt a versenysúlya. Ha Dakart lehet ilyen tömegű géppel nyerni, akkor talán egy útszéli susnyáson is képes átmenni. Persze, ehhez kéne egy olyan motoros is, aki számítógépes segédberendezések nélkül is képes bevenni egy kanyart.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
válasz tboldi #124060 üzenetére
Azért itt van némi kavar. Az MZ -ben csúszógyűrűs, gerjesztőtekercses generátor van. Annál a szabályzó csak a gerjesztőtekercs feszültségét változtatja. A japánoké általában más rendszer (csak általában, mert pl. a CBX 1000 -emen is csúszógyűrűs volt). De, még azoknál is lehet eltérés. Pl. a GS, GSX Suzukik európai változatainál kikapcsolt világítással csak két fázis ment. A világításkapcsolón át volt vezetve a harmadik fázis, így az csak akkor ment, amikor az izzó terhelte.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #124073 üzenetére
Lehet, hogy pályáznod kéne, mint ahogy nekem is. Szárazon elvagyok, de nedves úton nagyon nem érzem. Autóval jó esőmenő vagyok, teljesen jól kezelem, ha csúszik az autó. Motorral viszont nagyon lassan kanyarodok vizes úton, mert egyáltalán nem érzem a határt.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #124075 üzenetére
Valahogy nekem sincs kedvem bepanírozni a HD -t. Meg, az eső sem jön rendelésre. Már ha egyáltalán lehet esőben pályázni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz csongi #124080 üzenetére
Attól függ, hogy mit értesz terepezés alatt. A budapesti utak már terepezés? Bacus azt írta, azért jó, mert könnyű vele felugratni a járdára. A cikk szerint az ember előzőleg egy gyökéren hajtott át, aztán tört ki az eleje. Akkor most mi a terep?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz bacus #124085 üzenetére
A 3. -ban jártam erre-arra. Melyik kilátó? Árpád?
Én még a régebbi, 1150 -es GS -sel töltöttem el két napot. Nem az én világom. Mondom ezt úgy, hogy egyébként szeretem a terepezést. Nálam a terepezéshez kategóriában a DRZ400 lenne ideális. A GS -sel inkább olyan érzés volt a terep, mintha egy elefánt hátán törnék utat. Persze, símán lehet, hogy csak én voltam kevés ahhoz, hogy játszak vele.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #124100 üzenetére
"Arra a felvetesre, hogy ilyenekkel mennek a dakaron"
A felvetés nem ez volt. Úgy szólt, hogy GS -sel nyertek a Dakaron. Nagy különbség. Citroen kacsával, meg Vespa robogóval is mentek a Dakaron, de a győzelemre elég esélytelenek voltak.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #124105 üzenetére
Nagydarab, kéthengeres boxer, kardán. Gondolom, azóta csak jobb lett, különben fölösleges lenne a fejlesztői munka.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #124108 üzenetére
Egyetértek veled abban, hogy amiket használnak, azok nem a legalkalmasabbak arra a feladatra, amit a kamerával láttatni akarnak. De, lehetne, csak az már nem az a motor lenne, amit a user a boltban megvehet, ergo nem lenne olyan reklámértéke.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Madwe #124117 üzenetére
Nekem egy Master Lock Criterion 8239 -em van a biciklimhez. Ennek a lánca rövid volt, vettem egy azonos minőségű, hosszabb láncot. Csináltattam neki gyöngyvászon tartót/tokot a bringára. Motorhoz még nem használtam, de biztos, hogy a tanktáskába raknám.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #124120 üzenetére
Azt nem tudom. Nem nagyon szoktam kikerülni a látótávolságból úgy, hogy ne lenne vki, aki figyel a gépre. Szóval, addig kell kitartson, hogy a tolvaj még guggoló pozícióban legyen, amikor odaérek.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #124124 üzenetére
Egyébként a láncot kéziszerszámmal nem vágják el. Legfeljebb flexelik. Lakatból meg lehet mást venni. Külön is beszerezhető ez a minőségű lánc.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz etnies #124129 üzenetére
Az épített mocimon csak a hátsóra tudtam rárakni. Indulásnál:
-Mi a f..ért nem gurul? Biztos valamelyik Mókamiki cimbi követ rakott a hátsó kerék elé.
Nagy mázlim volt, hogy lenéztem, mielőtt bő gázzal átlendültem volna a "kövön". Reccsent volna a féknyereg.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen