Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Somatom #123640 üzenetére

    Nem veletlen, de megnezted a szamokat? Teljesen ertheto szerintem. Nem varazslat van emogott.

    Megint tul nagy altalanossagban beszelunk.
    A kiskobos kozvetlenbefecs benzin turbomotorok, a downsizingnal ebbe az iranyba haladtak. Olyan nyomatek volt mar alul, mint egy joval nagyobb dizelnek. mentem i3-al, nagyon tervezem a vetelet, annak olyan gyorsulasa van, mint egy 400 as sportmotornak, de 130 utan nagyon csunyan elkezd lustulni. az is 170 loero. Ha veszel egy benzines 170 loeros autot, az is hub.meg elmeny. Ha manualis valtos, akkor a kuplungot kell csusztatnod a nyomatekcsucson, es ott van a nyomatekod, es a hubzmeg elmenyed. Ebben semmi meglepo nincs.
    Mint mondtam a robogoknal cvt valto van. Nem kell varni semmire, ott indul el, ahol a nyomatekcsucs van, vagy annak kozelebe, de be tudod allitani, hogy vegig nyomatekcsucson legyen.

    A dt200 nal erosen megszepultek az emlekeid. Az a motor 33 loero. 102 kilora. Amit leirsz, az egy cr500 as 2T honda.
    En sok km-t beleraktam, de sose volt annyira eros, vagy kezelhetetlen. Ennyi loereje van egy rotax 122 nek, ami 125 kobos, es elsirod magad rajta barmilyen nagyobb motor utan.

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák