-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz zsolt19900 #24649 üzenetére
Attól függ mihez képest. Mivel V2 ezért a nyomaték meg van. Nem száguldozós masina az tuti. De Súly/Lóerő arányában nem áll rosszul
-
csongi
veterán
Valakinek tapasztalata ezzel a vassal?
[link] -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #24685 üzenetére
Köszönöm!
Akkor annyira nem rossz Túrasport kategóriába van sorolva, pár vélemény alapján kényelmes hosszú távon is. Bár sok nincs belőle a piacon. Erre a relére panaszkodtak mások is, és a kuplung lamella sem valami nagyon erős darab. Ezek lapkás szelepesek már igaz? -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #24688 üzenetére
Igen ez az üvegesedés amit említettek. Gondolkozom rajta Az ára elfogadható lenne, de tartok a láncos meghajtástól, elég költséges egy dolog. Tapasztalatom nincs benne, hogy hány Km bírhat ki, és milyen árak vannak lánc ügyben.
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #24694 üzenetére
Az nem olcsó, bár a szerelést megoldom magam. Viszont ha számolok semmivel sem drágább mint egy szíj csere, sőt a szíjas hajtás lehet költségesebb. Nekem 12ezrenként kell cserélni, és a legolcsóbb is 20rongy, de ha más gyártótól veszem akkor lehet ez 30ezer is. Szóval ha 25 ezret elmegy egy szett, és én cserélem ki akkor jóval olcsóbb. Nah kezdek bezsongani. Mennyit ehet egy ilyen Rotax V2-es 1000.es blokk?
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #24696 üzenetére
Ilyen gondolataim vannak nekem is Jó a megerősítés. Az alkatrészek miatt tartok én is, de a világháló csodákra képes . De ez csak agyalás és nyálcsorgatás szintjén van, még meg van a sajátom, szóval inkább infókat gyűjtök . Köszönöm a segítséget.
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #24698 üzenetére
Nem veszek motor megnézés és kipróbálás nélkül. Most csak lehetőségek és típusok között agyalok. Később meg kipróbálok párat, kell e egyáltalán nekem a 1000ccm és 100 feletti lóerő. De sanszos hogy nem így a 40hez közel már nem éltet a száguldás, viszont piszkosul tetszik a motor
-
csongi
veterán
válasz zsolt19900 #24700 üzenetére
Háát igen. Most is Olasz motorom van, az elektronika egyszer már leszívatott, de sokat tanultam belőle. Minden motornak meg van a maga kis mumusa. Annyira ettől nem félek. Motorikusan legyen megbízható,a többit megszerelem magam is. Akinek van az dicsérte, Olasz motor és a velejárókkal együtt szerethető masina. . Ahhogy elnézem videókat, nem kell halálra forgatni, 3-6ezer között tökéletesen motorozható. A 10ezres tartomány piros.
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #24703 üzenetére
Egy Cb 500-as Hondán vizsgáztam, nyugodt jószág volt, de a sok váltás miatt el ment a kedvem a váltós motortól, de ha 2-3 ba lehet motorozni városba az már más tészta gondolom több fokozatot nem nagyon kell használni az 50-60Km/h hoz. Városon kívül meg 5-6 al el lehet az ember többnyire. A súly meg nem annyira idegen, a Bálnám is 210Kg. 15/14-es kerekeken.
-
csongi
veterán
válasz zsolt19900 #24705 üzenetére
Nincs benned semmi hiba fel is kell váltanod, pont ez amit nem szeretek, az állandó váltás. Neked mekkora fordulatot produkál 100Km/h tempónál legnagyobb fokozatban?
vendingo: Ezért imádom az automata váltom. Nem vonja el a figyelmet a váltogatás. De remélem hamarosan ezek már nem lesznek kérdések, és eljön az elektromotorok ideje.
-
csongi
veterán
Sikerült felpezsdítenem a topikot egy kis váltás mizériával .
Egyébként nem akkor van bajom a váltással, mikor gyér a forgalom, hanem nagy forgalomban, valami elképesztő sebességgel tudnak itt délen közlekedni. Apám,,,, úgy kanyarodnak hogy a 0 és az átesés határán. Agyfaszt lehet kapni. Még automatával is nehéz felvenni a tempót. HA előzöl akkor meg nyomja neki. Siralmas komolyan mondom,valahol a 30-40 között. Kriminális. Lehet Ezért nem barátkoztam meg vele eddig.De jövő minden nappal előttünk áll. -
csongi
veterán
"Takaroggyá
Én maradok továbbra is annál, amikor a motor felbőg erőteljes motorfékes visszaváltásnál "A kipufogóba király hangtechnikát lehet építeni, olyan hangot töltesz rá amilyet akarsz Az egyik sarkon v2 a másikon sor4 a harmadikon 2ütemű hangot is tolhatsz, de ha ez nem elég akkor mehet a tehén bőgés is .
Egyébként ez is egy megoldásra váró dolog, mivel az elektromos eszközök zajkibocsájtása minimális, és a forgalomban az egyik figyelem felkeltő a hang.. Pl gyalogosként vagy kerékpáros vagy akármi, egy gépjármű hangjára felfigyelsz, de egy hangtalanra nem fogsz, csak ha látóteredbe ér. Gyakorlati tapasztalat. A suzuki Wagon R+ motorja annyira csendes, hogy a bicajost hátulról lelökhetném az útról, mert nem hallja a gépjárművet, ezért nem veszne észre csak mikor dudálok. Az isuzu diesel, nah annak van hangja és mire oda érek lejeb húzódnak.Szóval hang kell, fontos dolog.ujskodas: Majd telnek, múlnak az évek...........
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz ujskodas #24730 üzenetére
A simson meg a poniromet nekem sem marad ki az életemből Arról nincs szó, hogy ne boldogulnék el egy váltós motorral, sőt . A gond a közlekedés.Én nem találom az összhangot a déli közlekedési morállal
Kínlódás itt vazze, agyatlan a közlekedés, olyan sebességi tartományokban közlekednek, hogy az elképzelhetetlen. Motorral éppen nem esel át a kanyarba de képes előtted még kinyomott kuplunggal és fékezve kanyarodni. Egy zöld lámpán királyság ha 4 autó átmegy .Zöld lámpánál fékez, vagy lassít 40-ről fék nélkül.(egy élmény mögötte motorozni) Sáv váltást csak 30Km/h vagy azalatt képesek kivitelezni. A kanyarodó sáv elején megáll és kitekert nyakkal néz hátra, hogy mikor fogynak el az autók. Ez itt a megszokott az általános. Nah ilyen forgalomba azért sokkal kényelmesebb egy automata. Nem kell félre érteni a hsz-om, nem azért nem tudnék váltani, hanem mert a sok idiótára elég figyelni. Ez egy katasztrófa egy Pesti közlekedéshez képest. Itt találgathatsz melyikbe lenne jó. Tudom ilyenkor jön az elférek a kettő között is osztott sávos úton, de nem éri meg kockáztatni. Képesek a külső és a belső sávban egymás mellett haladni 40-el, miközben látja hogy ott vagy mögötte, de nem engedne el, inkább hátráltat. Évente Kb 50-60ezret letekerek vegyes üzemmódban a motortól a 3,5t ig. -
csongi
veterán
válasz zsolt19900 #24734 üzenetére
Egy kicsit keletebre
-
csongi
veterán
válasz HUfantom #24737 üzenetére
Ez felénk is betegség A kedvencem a biciklist terelgetik a gyalogátkelő helyre, és az üres körforgalomba nézik jön e autó jobbról , és sorohatnám még a végtelenségig. Sajnos ilyen a Magyar közlekedés. Igaz a mondás, hogy vizsgán amit tudsz annak felét nem használod a hétköznapi közlekedésben. Sajnos!!!
-
csongi
veterán
Ez a láthatósági dolog eléggé érdekes. Egyes gyártók próbálják integrálni a ruhába a mellényt, és ez tetszik. Sajnos az emberi hülyeség még mindig magasabb mint az értelem. A divat meg hogy mi néz ki jól fontosabb és eladhatóbb mint a biztonság. Egy figyelem felkeltő színekkel készült ruházat többet ér mint bármi más. Ezt a fekete szart ezelőtt 10 évvel el kellett volna felejteni. Én a ruházatot világos színben készíteném, és a karok és a váll részeket a környezetből elütő színben. A mellkasi rész látszik kevesebbet, azt kitakarja a motor, a hátát láthatóbbá tenném. A sisakot pedig, csak jól látható színben. Jövőhéten átvariálom a sisakom színezetét, és jó kis rikiíó színeket teszek bele, vagy legalábbis olyat amit lehet kapni fóliába
-
csongi
veterán
válasz vendingo #24880 üzenetére
Ez jól hangzik! Csak szerintem nem sok értelme van. Mikor a foszforeszkáló funkció életbe lép, akkor már a világítás erőteljesebb és nem biztos hogy észrevehető lesz. Tehát a szemből világító lámpa mögött mindegy mi van rajtad úgy sem látszik. Véleményem szerint a nappali és szürkületi közlekedésnél kellene javítani az észrevehetőségen, és leginkább városban. A sorközt lévő motorost nehéz észre venni, és bizony nekem is volt már olyan hogy sávot váltottam, csak éppen egy motoros volt a két jármű között. Akkor sem vettem volna észre a sávváltás megkezdésekor ha láthatóbb rajta cucc, de hamarabb észre vettem volna, mint ahogy befejezem a sávváltást. Ergo hamarabb lett volna időm korrigálni. Baleset nem lett, ős korrigált és így befértem. köszönés és tovább haladás. De ilyen példa balra kanyarodó jármű esete is. Szemből egyenesen haladó jármű mögötte motoros, a fekete kis sisakja nehezen észrevehető, és az előtte elhaladó jármű a 95-99% kitakarja, csak a csityak látszik. Nah szemből jármű elmegy, balra kanyarodást megkezd, és nini egy motoros. Nah ezekben a szitukban segíthet egy láthatóbb cucc. Évente Kb60ezret vezetek.
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #24932 üzenetére
Én sem értem miért ilyen nehéz ez. Úgy tekintenek az emberek a közlekedésre mintha csak ők lennének az utakon. Szerintem a megoldás, az általános iskolákban el kellene kezdeni oktatni a kreszt, kötelező tananyaggá tenném. És aki szociálisan alkalmatlan rá nem engedném jogosítványhoz jutni. Tehát lenne megoldás, de a pénz világgal ez ütközne. Íme, adott esetben ennyit ér egy ember élet. Jól megbüntetik az illetőt. És akkor mi lesz? Lesz helyette másik kettő barom. Kíváncsi lennék egy olyan statisztikára , amiben korosztályonként mutatnák be a balesetek számát, és mellékelve az érvényes vezetői engedélyes idejét, és megtett kilométerét. Olyan rohadék gondolataim is vannak, hogy a jogsira chipet tenni, és mint az ötödik elemben szépen letiltja a járművet ha nem érvényes jogsi De látom azt is, hogy a megtett úttal arányosan lehetne fizetni hozzá az adót még pluszba, mert ezt is hozzá terveznék a hongatyák ez tuti.
10 éve vezetek, ebből mopeddal 5 és nagy mocival két évet. De ennyi idiótát életemben nem láttam, és egyre több van belőlük. Kriminális a helyzet. Az én központú világ egyek velejárója. -
csongi
veterán
Osztrák testvéreknél oktatják!
Valamikor réges régen egy messzi ... Nekem még volt kresz fakultatív foglakozás. Szabadon választott, kötelező volt A jobb tanulók más fakultatív órára jártak, amivel az életbe semmire sem mentek, de legalább látom hogy közlekedni sem igazán tudnak , de régen legalább volt ilyen.Daywalker : Nekem az nem tiszta, hogy ha 4 sávot lépet át, vagy akár 3-at akkor hogy a túróba nem volt idő korrigálni vagy vész fékezni? Valami a sebességekkel nekem nem stimmel. És azért ennyire szét szakadjon a motor.... hmm, nem tudom. Szerencsére megúszta és mihamarabbi gyógyulást neki , az autósnak meg el lehet venni a jogsiját úgy 5évre.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz runner 125 #25006 üzenetére
Mi a tököm ez? mit fut utána? Húú baz ezt kellene küldeni a Nasanak fejtsék már meg mi ez, lehet valami földönkívüli eszköz
-
csongi
veterán
válasz pakriksz #25021 üzenetére
Ha van 20ezred pluszba, akkor korlátlan. Az A2 is ad sok lehetőséget a kategórián belül, de ha rendesen kedvet kapsz egy túra motorra, és egy jogsi kategória foszt meg a vágyadtól, akkor az elég szomorú ügy lesz szerintem. Ha pedig az az összeg már nem kifizethető számodra, akkor A2 . A B125 csak akkor javasolt ha egyedül motorozol, és lemondasz a pályáról és a dinamikusabb motorozásról. De neked kell döntened.
-
csongi
veterán
válasz vendingo #25077 üzenetére
Neked ez tényleg nagyon megy
Ilyen esetben egy bevásárló központ jól jöhet. Festéshez vagy hajfestékekhez lehet kapni külön ezt az átlátszó eldobós kesztyűt. Szerintem mindenre felmegy
Úgy tűnik te és az eső olyanok vagytok mint a borsó meg a héja
Tegnap hazafele én is kaptam esőt, de felkészültem rá és esővédőbe gurultam, alig lettem vizes, már mint az eső védő. A legtöbbet egy szemben elhaladó autótól kaptam aki telibe pumpált a nyomsávban lévő vízzel -
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #25107 üzenetére
Mondtam az elején vegyél egy 250-es robogót . Ha meg nem robesz akkor 400alatt ne gondolkozz szerintem.
Egy 400-as robogó sem eszik többet 3,5-4 liternél. Ahogyan te motorozol, szerintem ez a világ ami igazán rabul ejtene Nekem volt 250-es Burgonyám. 90-100-as tempót erőlködés nélkül vitte egy személlyel hegynek fel hegynek le. . Ha akkor Kymco 250 xcyitngot veszek még most is az lenne szerintem.mocsamisi: Mérjétek meg a töltést és kiderül mi a kevés. Ha töltés van az akksi fos. Ha nincs töltés, nem biztos hogy generátoros. Lehet ezen kívül még vagy 100 baja, ami kevésbé költséges.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
A mostani piacon eladni valamit is.. hááát. Nem mozog semmit. Ugyan azok a gépek vannak fent 3-4 hónapja. Senmi nem szeretne áron alul eladni semmit, hisz annak nem sok értelem van. Sajnos sok a hiteles és az anyagi gondokkal küzdő ember ezért egy típuson belül, hihetetlen ár eltérések vannak. Több százezer forint is egy fél millás gép osztályban. A kintről behozott motorok meg csak húzzák lefele az itthoni árakat. Most nagyon nehéz vevőt találni.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #25125 üzenetére
(A robogó nem motor, és szerintem tényleg így is van)
Azért mielőtt ezt kijelented, próbálj ki egyet. Akár egy 250-es vagy 400-as körülit.
Pakolhatósában verhetetlenek szinte. És mivel egyedül motorozol leginkább, mindegy milyen tempót tudsz az útviszonyok miatt, senkit nem tartasz fel.
Nem attól lesz egy motor motor mert váltó van rajta. Ilyen elven egy automata váltós autó nem autó, vagy egy Yaris nem autó, mert sehol sincs egy Sl Mercihez képest.
Nem kérdés hogy a kerékméretből fakadó komfort kisebb ezeknél a típusoknál, de nem is a Magyar utakra készült.
Nem tagadom, hogy gondolkozom egy típus váltáson, de soha nem mondanám azt, hogy egy robogó nem motor.
Két kereke van motor hajtja meg, és ugyan úgy törik mindened mint ha "igazi" motorral történne az emberrel baj. -
csongi
veterán
Jaj már ez a kenőpénz. Az nem úgy megy már mint régen. Előre kell fizetni, és lezsírozni a dolgokat. Egyedül a kreszt kell megcsinálnod a többin mindegy mennyire vagy béna akkor is átmégy Így kb 60 ropival többe kerül mutatvány.
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #25241 üzenetére
ez ígyvan . De robogó és robogó között is van eltérés. ahogy nő a köbcenti úgy nő vele a kerékátmérő és a konfort érzet. A kerselet pedig egyre nagyobb ezekre. nem véletlen erőlködik a BMW ebben a szegmensben. Azért erőlködés mert a blokk és váltó Kymco és jó pár alkatrész még, csak másképp hangolva a 650-es blokk. Ezt a gyártó Xcyting 700-aként dobta piacra, és nekem abban jobban tetszik a hangja, mint egy villanymotor .
De ha van már felajánlásod, akkor élj vele és gurulj egyet a burgival. Egyébként hétvégére tervezek egy napos Valamit. ha van kedved lemehetünk Gárdonyba egy ebéd és haza. Ott kipróbálhatod az enyémet is
Egy napos gurulásnak jó lenne. és ha valaki csatlakozni akar akkor várjuk szeretettel.
DigitXT:
"De ez itt OFF. Habár a topik címek is furcsák, mondhatni előítéletesek...
Mindent a robogókról / kis motorokról! Mintha lenne igazi jelentősége, hogy
valakinek "csak" CG125-ös gépe van, akkor az már nem is írhat ide.
Vagy mondjuk aki 650-es Burgmanon ül, az nem mehetne motoros túrára.."
Nagyon egyet értek
Most jut eszembe mára bartonos korszak óta itt koptatjuk a felületet[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Agárdon Szombaton egy találkozó?
Ki jönne el? -
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #25308 üzenetére
Szerintem nem sötédedik, de lehet tévedek.
-
csongi
veterán
A videó alapján elég gyorsan reagál de nem túl gyorsan, szóval vibráló váltásokra nem kell számítani.
Amint látom a holnapi nap nem igazán jó, legyen vasárnap a találkozó! Úgy álla dolog ketten lennénk Csongrád megyéből.
SymbianOS: Add le a rendszámot, és még pénzt is spórolsz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kés topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Wise (ex-TransferWise)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest