- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
- A Google helyét akarja az OpenAI, hétfőn jöhet az AI-alapú kereső
- ASUS routerek
- Netflix
- Windows 10
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Aliexpress tapasztalatok
- YouTube
- Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Programozás topic
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
Igen, geresics elírta mert vagy ő sincs vele tisztában vagy csak nem figyelt, te meg elhitted és rögtön azzal számoltál. De ha gondolkodtál volna akkor te is észreveszed, hogy 50 MB/s az irreálisan magas és nincs a consumer piacon kamera ami ilyet tudna.
Hülyeséget írtatok, javítottam hogy ne terjedjen. Felesleges megsértődni.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz etnies #100797 üzenetére
Nem kell milliós forgalom a vp9hez. A YouTube algoritmus feltöltés után megpróbálja megjósolni hogy mennyire lesz népszerű az adott feltöltés. Vannak videóim amik 300 megtekintés után megkapták a vp9et, vannak amik 3-5 ezer után sem mert a feltöltés utáni napokban senki nem nézte, csak később “felkapott” lett valamiért.
Így spórolnak az erőforrásokon. Rendszeres 1-2 ezres nézettség már elég ahhoz hogy mindig megkapd a jobb kodeket, vagy az első 1-2 órában legyen rajta többszázas aktivitás.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Nekem is volt 550D kb 5-6 éve, az a gép nem mindegyik kártyával ment jól, válogatós volt. Az 550D topikban régen volt is egy lista hogy melyik c10es kártyákkal működik simán és melyikkel nem, szóval az nem egyedi eset. Plusz a melegedés is betett neki néha.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #100921 üzenetére
Az egy dolog hogy a motor szép, de gyönyörű tiszta is
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Én sem akartam elpazarolni a motorral vásárolt power kettőt, pedig így utólag azt mondom magamnak hogy egy olyan gumival mint amit idén vettem sokkal hamarabb és könnyebben megtanultam volna motorozni. Egy szar gumi egy tapasztalatlan embertől szerintem marhára elveszi az önbizalmat, a gumi csere után meg mintha másik motorom lenne. Szóval így utólag okosan azt mondanám a négy évvel ezelőtti önmagamnak hogy azonnal párban cseréljen top kategóriás gumira.
(Meg hogy ne FZ6ot vegyen hanem R1et )https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Ez hülyeség. Nem önfegyelmet tanultál hanem azt hogy ne merj 5 foknál nagyobbat dönteni meg hogy szétfossad a bokád egy úthiba vagy porosnak tűnő ív miatt.
Kezdőként amúgyis egy ördögi kör egy ilyen gumi: amíg hideg addig csúszik mint a kurvaanyja, ezért paráztat, mivel paráztat ezért nem merem megterhelni eléggé, mivel nem terhelem eléggé ezért nem melegszik be, és mivel nem melegszik be ezért továbbra is bizonytalan lesz. Aztán szépen kockásra kopik ami tovább ijesztgeti majd a kezdő motorost.
Például pánikoltál korábban a vágott slick miatt, miközben amikor először kipróbáltam rögtön az első kanyartól mintha sínen húzták volna vele a motort. A jelenlegi gumimmal is ugyanez az érzésem, de amikor a CB1000R-t próbáltam azon az S21R is rögtön az elejétől full magabiztos volt. Teljesen más így motorozni.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Formaster #101013 üzenetére
Nem egy fehér R1 véletlenül? Ha igen akkor megvan persuader miért nem ír egy ideje
Egyébként eddig se terveztem nyugat felé indulni, engem már valszeg az osztrák határon lelőnének, Svájcig el se jutnék
Az olaszoknál a YouTube videók alapján viszont szabad a pálya, ha az közel van neked akkor az jó lehet.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz etnies #101038 üzenetére
Neked lehet ott kezdődik, de nekem marhára mást jelent motorozni, engem hidegen hagy a táj meg a feldobozolt túrák.
Kirándulni meg nyaralni kocsival esetleg repülővel járok, olyankor érdekel a táj, de az más.Tátrát nem kell bemutatni, csomó idő mire eljutni a jó minőségű szakaszokig és amennyi jó rész van ugyanannyi a szar út is a szlovákoknál, lengyeleknél jobb a helyzet és a lengyel oldal kultúráltabb is sokkal, de ott meg keskenyebb és kevesebb út is van.
Nekem egy Horvátország például sokkal vonzóbb motoros célpont, meleg jó idő, rengeteg a jó minőségű és kanyargós út ahol lehet neki küldeni, és nem baszogatnak semmiért, lazán veszik az életet.
Évi 2-3 alkalommal utazok Svájcba munka miatt, azt sem kell bemutatni, de nem véletlen nem indultam el még csak Ausztriába se motorral.Ferdzsoo leírása után viszont észak-olasz elég szimpatikus lett
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
[link]
How to drive in Switzerland
Ez most pont aktuális témahttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #101197 üzenetére
Figyelj, a SuperZonetól nem kell sokat várni, ha tudod mit akarsz és képben vagy akkor jó az ár/érték arány, de ha fogalmatlanul mész oda akkor már nem 100% a dolog Barátnőmnek amikor néztünk bőrruhát akkor még azt is kurva nehéz volt megtalálni abban a boltban hogy melyik a női ruha és melyik nem, össze-vissza voltak a boltban elszórva. Hívtunk egy eladót, hogy segítsen egyáltalán megtalálni, majd adott egy kabátot ami méretben jó volt rá de az ujja nagyon rövid volt, a következő méretnek meg jó volt az ujja de lógott elöl hátul.
Erre mondja az eladó hogy "nálunk a vásárlók 90%-a úgy vesz ruhát, hogy valahol nem jó rá a méret, és a későbbiekben vagy együtt él vele vagy magára igazíttatja szakemberrel"
Nagyon bizalomgerjesztő Ezután udvariasan megköszöntük a segítséget és távoztunk. Szóval az egy ilyen bolt.Majd átmentünk a MotoStarba, és hibátlan kiszolgálásban volt részünk, és a ruha amit vettünk mindenhol tökéletesen passzol rá.
De ha a HJC jó volt rád akkor miért ragaszkodsz mindenáron a Scorpionhoz?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Formaster #101222 üzenetére
Feltételezem az alkatrészek ott sem drágábbak mint máshol, inkább a munkadíjban lesz különbség, vagy hogy megy ott? Mennyi ott az átlag rezsióradíj egy márkaszervizben? Az 500 frankos olajcsere brutál
Egyébként nem hinném hogy 2-3 óránál nagyobb dologba egy közepes Yamahánál 20 ezer km-nél bele tudsz futni. Ami meg általános fogyó dolog az új motoron is ugyanúgy fog kopni mint a használton. Kormánycsapágyat nézném még, az alkatrész nem drága de a cseréje elvihet 1-2 munkaórát.
Ha újat szeretnél akkor vegyél újat, de ha a pénz miatt számolod akkor azon lesz nagyobb az értékvesztés, a szervizelése ugyanannyiban lesz, hacsak a használtat az előző tulaj nem rúgta le tropára. Vásárlás előtt nézesd át szakemberrel ha te nem érzed magadnak biztos benne és ő majd elmondja hogy mire számíthatsz.
Egy vadiúj MT-09 ára 8200 CHF? Vagy az valami speckó ajánlat? Mert az kurva jó annyiért, 2,3m Ft átszámítva kb, itthon meg 3m az ára...
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Azt hittem hogy a gázt húzni egyszerű, erre kiderül hogy rosszul csinálom
Videó
Olaszul beszél de van rendes angol felirat hozzá.Ebből a markolásból hogyan nyúl vissza a fékre? Teljesen elengedi a gázkart kvázi csak a másik kezével fogja addig a kormányt és utána nyúl rá a fékre, vagy visszaforgatja először a gázt aztán visszahelyezi a tenyerét az eredeti pózba és utána fékez?
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #101293 üzenetére
Nem voltam ott, nem hallottam hogyan mondta, de nem lehet hogy nem lesajnálni akart csak egyszerűen fura/hülye volt a stílusa és csodálkozott vagy érdeklődőtt valójában? Esetleg haverkodni akart egy márkatárssal
Vannak csodabogarak akik hülyének vagy magukat hülyén előadó embereknek tűnnek.
Héregnél jött hozzám oda a múltkor egy régi gixxerrel egy srác és random elkezdte magyarázni hogy 90-100-zal veszi a lassú kanyarokat, de a lenti részre már nem megy mert ott 150-160-nal tempózgatná őket hogy lent legyen a térde, meg ilyenek Kb nem is válaszolgattam neki mert el akartam indulni az meg csak ott állt előttem és mondta hogy ő milyen királyul megyhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #101342 üzenetére
Kocsival volt nekem ilyen. Fékeztem a zebra előtt a gyalogosnak, de közben végig a visszapillantót néztem. A mögöttem jövőt láttam hogy egyáltalán nem lassít, ekkor a szemem sarkából láttam hogy a gyalogos még nem lépett le, én felengedtem a féket és rá a gázra (addigra alacsony fordulaton volt szóval minimálisat se gyorsult a kocsi kb). Eddigre észrevette a mögöttem jövő is hogy baj van és hallottam hogy csikorog a gumija aztán láttam a tükörből hogy félrerántotta a kormányt is. Végül 20-30 centire sikerült engem kikerülnie, mellém érve már mutatta is hogy bocs.
Ha nem nézem a tükröt és nem lépek le a fékről és adok gázt akkor belém jön.
Ha a gyalogos már lelépett volna és előttem van akkor fogalmam sincs mi lett volna, pláne így utólag. Ahogy épp abban a tizedben döntök, valószínűleg tapostam volna a féket tovább, de remélem ezt soha nem kell megtudnom.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
A sebességhez képest olcsón megúszta, a motor totálkár de a csávónak egy karcolása se lett.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz V.Stryker #101485 üzenetére
"biztos nem 50-el ment, mert ő annyival maximum állni szokott"
Ez mekkora szöveg már Nagyon jóEzt az érdekképviseletet bárki bármikor megbízhatja, vagy előbb tagnak kell lenni náluk? Ha jól tudom ugyanaz a faszi csinálja mint azt a motoros biztosítást.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
válasz Novics #101652 üzenetére
Nekem kabátba rakható van, de ha mostanában vennék akkor az Alpinestarsnál pár éve van egy olyan megoldás, hogy a külön felvehető gerincvédő felső részét bele lehet patentolni a kabátba. Így nem kell külön le-fel venni hanem kvázi egyben van a kabáttal, csak alul kell betépőzárazni és kész.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Bocs ha senkit nem érdekel de muszáj kicsit kidühöngenem magam. Kamera pont nem volt fent... Héreg - Bajna szakaszon mentem ma oda-vissza többször.
Sportmotoros cimbora velem szemből kielőzi a kocsit egykeréken. Nem sima powerwheelie hanem 45 fokos szögben állt a motorja kb, mindegy, a lényeg hogy magasra emelte. A sávjába baszott visszamenni, csak azért nem csapott tele engem szemből mert én elkezdtem egy jó nagyot fékezni és lehúzódtam az út jobb szélére teljesen. A mögötte jövő haverja is persze úgy előzte a kocsit hogy csak azért fért el mert lehúzódtam, de ez már addigra lényegtelen volt. Plusz gondolhatjátok hogy én sem mentem lassan.
Mivel ez kicsit meghatott ezért félreálltam az egyik kanyarban, mondom megvárom amíg ez a két hülye kimotorozza magát és elmennek máshova vagy tankolni vagy valami. Jönnek megint, elmegy az első aki majdnem telibeegykerekezett engem 5 perccel korábban, majd jön egy autó, autó mögött meg a másik srác. Megelőzte a teljesen beláthatatlan balos kanyarban az autót, ledöntött motorral, végig a szembesávban. Mindenki kurva nagy szerencséjére pont nem jöttek szembe, de az nem rajta múlt.
Egyáltalán nem vagyok az a nyávogó fajta, leszarom ki milyen állat módjára motorozik, de vakon szembe sávban ne forduljunk már el, meg a szembejövő motorost ne szorítsuk már le a picsába.
Ja és bónuszba hazafelé gsxr-es srác úgy jön a nekem jobbos kanyarban szemből, hogy nem csak hogy ő lóg át testtel teljesen, hanem a motorja is fullra, és mindkét kerék a felezővonalon. Ezektől eltekintve nagyon jót motoroztam ma.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Shad0w #101830 üzenetére
Hehe, 10:04-kor még nem működött a hétfőire a reg, 10:05-kor igen, de mire kitöltöttem és rányomtam be is telt a bronz, rá 2 percre az ezüst is. A keddire elvileg holnap reggel 10-kor nyit a reg, ha sikerül akkor jövök mozgóbójának
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Shad0w #101872 üzenetére
Ez egy FZ6N szóval abban sem vagyok biztos hogy a 220-at elérem majd, vagy ha mégis akkor lehet hogy megállni nem tudok majd Az első 1-2 menetem úgyis arról fog szólni hogy keresem az íveket meg a féktávokat.
Az Euroringet szeretem nagyon, de az akciós napokat kerülöm, egyszer voltam és tényleg tömegnyomorMilyen motorral jössz?
Én 13:10-től foglaltam be a délutáni 4 menetet
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #101891 üzenetére
Pont ezt akartam írni, az a Shoei kapott rendesen...
Ez még a nem felújított szakasz, az új részen a galyatetői elágazástól már a motorosokra is gondoltak.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #101914 üzenetére
Az rendben van, de meg lehet oldani igényesen is, mint ahogy a többi gyártónak sikerült is.
(#101915) Bogyó bá' na baszki, lehet hogy tényleg Erre nem gondoltam
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #101918 üzenetére
Hehe, pont most írom össze a gondolataimat róla a következő vidihez, gondoltam különszedem a szövegeléstől az eye candy videót
Nem tudok róla hogy történt-e változás, én annyit hallottam hogy finomítottak a kezelhetőségen és ennyi.Meglepően nagyon jó motor. Ez a Suzi használhatóságban és motorozhatóságban nagyon ott van. Mentem vele városban, országúton, M0-n, és a héregi szerpentinen elég sokat. Pályán kéne még kipróbálni. Minden körülmény között patent volt, városban is finoman és könnyen kezelhető, 150-160-as tempónál sem szakítja le a fejedet, valahogy úgy van ezen is a kijelző előtti idom megcsinálva hogy leveszi a fejedről a terhet. A CB-n pl már 140-nél leszakít a menetszél.
Szerpentinen meg akkorát motoroztam vele, hogy magam sem hittem el. Nagyon könnyen kanyarodik, nagyon stabil kanyarban, jól mozogja ki a hibákat is, 100% magabiztosság végig. Jók a fékek, precízen adagolható, jó fékerő, nincs gumis érzet. A CB első fékje pl egy gumis érzetű kétállású adagolhatatlan kapcsoló ehhez képest.
Érezni rajta hogy miért ilyen "olcsó" de inkább csak dizájnban, meg hogy nincsenek benne a ma már megszokott elektronikai extrák. De a TC nekem nem villant fel, pedig lenyeleztem, és az ABS is talán egyszer ha kapcsolt, azt se vettem volna észre ha nem látom a kijelzőn felvillanni.
Akciósan 3,3m most az új ára, én dobnék rá egy gyorsváltót meg egy blippert, egy Arrow dobot, a markolatot kényelmesebbre cserélném és ennyi, kb 3,6 - 3,7m-ből így lenne egy kurva jól motorozható ezres naked. Ehhez képest a CB1000R 4,2m-ról indul és a dizájnon kívül annyi hogy nagyon jól kanyarodik, de túl nyers és kevésbé használható, nekem az nem jött be.
Ja és ugye van ebben is 1-2-3-ban tiltás, amit power commanderrel ki lehet szedni. AGOMotorsnál full Arrow rendszerrrel megpadozva 180 lóerőt mértek rajta, gyárilag meg 148 Nem mintha nekem nem lenne elég a gyári, csak mondom hogy van benne potenciálEnnyire élvezeteset a Tuono-val motoroztam, azzal mondjuk mégjobbat Annyi hogy azzal erőből kellett kanyarodni, ez a Suzuki meg kb magától ledől.
Nekem ez a GSXS sokkal jobban tetszett, mint a CB1000R vagy az MT-10 (az S1000R már sajnos rég volt és keveset is mentem vele), sokkal könnyedebb volt vele csapatni.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Te a GSX-S1000-ről beszélsz? 0 azaz nulla vagyis N-U-L-L-A hangja van gyárilag. Léteznek gyárilag egész jó hangú motorok de ez biztos nem tartozik közéjük
A 750-esen egyébként Bódis volt, na az olyanokat hörgött, durrogott, ropogott, hogy imádtuk A 750-es is jó kis motor amúgy, de nagyon szar rajta az ülés és az első fék mintha 2 tizedes késéssel reagálna bármire amit a karon csinálsz. Az adagolhatósága sem túl jó.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen okostelefont vegyek?
- EA Sports WRC '23
- Asztalos klub
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mini-ITX
- Spórolós topik
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- ASUS routerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest