-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
shiNIN
tag
válasz vendingo #6404 üzenetére
"bringa nem jó mert délbe mindig hazajárok kajálni"
És? Bocs, de nem értem, ez miért gond. Vagy itt jön be az időre optimalizálás?
Én nem jártam haza enni délben anno Elég volt nekem a 13 km gyaloglás naponta No, azt nem csináltam sokáig, ott már rezgett a léc, főleg, hogy a vége belvárosias voltA robogó tényleg rossz, ha alig eszik kevesebbet egy kocsinál... Rendes autó eszik vagy 4 litert (némely hibrid hypermiler kezekben 2 alatt, de az már tényleg extrém), rendes robogó vagy 125-ös motor pedig 1.5-2-t.
OK, OK, nem mindenkinek a spórolás az első, pl. nekünk sem, csak mondom. Nagyon jó döntés lehet egy kicsit többet fogyasztó járgány, ha az ember kihasználja a pluszt és élvezi, valamint meg tudja fizetni.Te tudod. Alvaro 15km-ről néha tuti bicajjal járna be Az egyébként kellemes is szép időben, csak a 12 órás műszakok tükrében más kicsit.
-
shiNIN
tag
válasz vendingo #6591 üzenetére
Az jó Én hiába tudom, hogy mások 5-ször annyira bedöntik (bár nem látom, én mennyire. nyilván kb. semennyire), az engem így nem sarkall arra, hogy bátrabb legyek. Szerintem majd kialakul, csak mennem is kéne szerencsétlen motorral, egy év telt el a 25 ezres szervíz óta, s még mindig nincs itt a 30 ezres ideje. Tavaly ősszel már bele se jöttem, eddig tavalyelőtt novemberben voltam messze a legjobb. Idén valahogy jobbnak tűnik a helyzet, a saját ház jót tett lelkileg.
A legnagyobb döntéseim véletlenül történnek, illetve amikor már unom a fékezést az éles kanyarok előtt. Ilyenkor a sebességem max. 50, de a kanyar olyan szűk, hogy ez is impresszív. Ilyenkor picit meghűl bennem a vér, de azért jó.
A hypermiling engem bátrabbá tesz, főleg hegyről lefelé. Muszáj bevenni a kanyart az aktuális sebességemmel, amennyiben azt még biztonságosnak ítélem, a felesleges fékezés buta dolog és lelki vívódásokat okoz -
shiNIN
tag
válasz vendingo #6683 üzenetére
Az ausztria várasra megyünk is (2 napra. nagyon picike a táv, rádobunk 140-140 km-t ). Én már rég szerettem volna másokkal is menni. Egyszer voltam rövidke együttmotorozáson, nagy élmény volt. Főleg Budapesten száguldozni, de hát így is lemaradtam... Én országúton, szép tájakon szeretek menni, olyan kanyargós utakon, ahol nem is tudok gyorsan Alkalmazkodni mondjuk nem szeretek, bizonyos határok között persze nem gond. Ezért megy az ember olyanokkal, akik valamelyest hasonlatosak hozzá.
Nagy tömegben nekem nem lenne jó, s agyonszabályozott keretek közt sem. De én még mindig jobb vagyok, mint Alvaro, aki mindenütt nagy követési távolságot hagy, a forgalmas budapesti utakon is, valamint egyfolytában vibrál a sebessége 70 és 100 közt. Az enyém sem állandó, de egyenletesebb. De az én motoromat nem is hatja meg annyira a gyorsítás/legurulás, s én is csak akkor szeretem alkalmazni, amikor valamiért különösen logikus számomra.[ Szerkesztve ]
-
boogie84
veterán
válasz vendingo #6892 üzenetére
tanktáska. Ezt meg tudják hozni ők: motor sprint. Euro árfolyamon hozzák. Kérdezz rá. Kinéztem magamnak a pöttömöt, de úgy néz ki h most nem nagyon lesz időm motorozni.
EÜ csomag, ez jóez még?
Te hol vettél EÜ csomagot?
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
doc
nagyúr
válasz vendingo #6890 üzenetére
huuuu de gyonyoru az a ZZR egyszer lesz egy ilyenem, csak kawa-zoldben
nekem Louis-bol vasarolt kb. 40 euros magneses tanktaska van, a tavalyi horvatorszagi nyaralason remekul bevalt, f@szan pakolhato, van rajta terkeptarto, es egy panttal vallra is veheto (sajna nem hatizsak, pedig olyat kerestem, de ez is teljesen jo). a Logout blogomon megtalalod az irast, ott van fenykep is rola
-
senior tag
-
shiNIN
tag
válasz vendingo #6940 üzenetére
Értem én, de a fékkar végének akkor sincs köze semmihez szerintem. Mondjuk én azt sem értem, miért olyan fontos a láncvédő. Hosszan magyarázták, hogy simán csonkolhatja a lábamat, én pedig közöltem, hogy a lábam sok tíz centivel előrébb van, de utasként is megpróbáltam odadugni, nem megy, ha akarom se. Nem hatotta meg őket, de a fő, hogy alapvetően aranyosak voltunk, s szép volt a szemünk vagy a fene se tudja, s kaptunk matricát. Ennek fél éve lehet, még mindig nincs rajta láncvédő, mert nem olyan egyszerű dolog ez, a harmincas szervíz mellett remélhetőleg ez is meglesz, a szerelő ismer embert, aki tud hajtogatni egyet
Cili kap nagy plexit és a szerelő tiltakozása ellenére hosszabb lesz az áttétel. Iszonyú rövidek a fokozatok, 40 körül van az ötödik alja, úgyhogy országúton már kissé pörög a kicsike. Van ismerősöm, aki már csináltatott ilyet, nem lehet különösebb gond. Amúgy is irreverzibilis folyamat. Majd meglátom, mennyit gyöngül, valóban többször kell-e váltani (nagyon el kéne csesznie a harmadikat, hogy ez igaz legyen, a felső 2 fokozat úgyis csak sima haladásra volt jó, ha nyomatékra van szükség, visszaváltok), s mi lesz a fogyasztással. Annak javulnia kell az áttétel hosszabbítás miatt és romlania a plexi miatt. Rendes saját plexitlen tankom nem is volt, egyetlen full idea tankomban ilyen szezon eleji kis bénázások meg eső volt, ami elrontja a dolgokat.
A 48 órás fog érdekelni, teljes tankokat megyünk együtt Alvaróval, ő pedig a legjobb fogyasztást akarja elérni a mezőnyből. Komoly realitása van a dolognak, de majd meglátjuk Valszeg nem tudom megverni, pedig mennyire poénos lenne, hogy ő próbálja nagyon és nekem sikerül -
shiNIN
tag
-
Djuree
félisten
válasz vendingo #7048 üzenetére
nem olyan vészes az, nem kell egész nap járatni. lehet időzíteni. meg akkor sem jó ha megy ha otthon vagy (betegséget okozhat). legjobb melóból hazaérés előtt 1-2 órával elindítani, mire hazaérsz hűvös lesz és ki is kapcsolhatod. utána meg már késő délután nem melegszik fel annyira a lakás, ha mégis akkor fél órára még beindítod.
sajnos nálunk nincs "klímakultúra", mindenki járatja összevissza, azt sem tudja a nép 90%-a hogy működik[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
shiNIN
tag
válasz vendingo #7102 üzenetére
Igen, feltűnően nem voltál ott, gondoltam, talán megijedtél az esőtől. A motorosok valamiért félnek tőle Mi beleesünk, ha napos időben indulunk, ha nem. Igen sokat motorozom esőben, pedig nem direkt csinálom.
Mi nem is számítottunk esőre, úgyhogy nem vittünk esőruhátSzombaton többnyire 17 motor volt. Én eleinte középen, aztán eléggé hátul mentem, így sikerült elindulni, néha egyes türelmetlenek le is előztek, csak hogy aztán fékezzenek egy nagyot... Elég hamar rájöttem, hogy tök felesleges leváltani és felzárkózni, amikor elkezdenek rohanni, mert úgyis nagy fékezés lesz belőle a következő kanyarnál vagy falunál.
Voltak azért kellemes részek is. A szerpentineken szétmászott a csapat s mindenki ment, ahogy akart, de ilyen nem volt sok. Volt laza kanyargós szakasz, ahol teljesen jól s együtt ment a társaság, 80 körül, kellemes kis levezető, s nekem frissítő volt pénteken hazafelé.
De ha én azt mondom, hogy a kanyarokat gyakran unalmasan vettük (nem mintha bírtam volna végig izgalmasan, bár ki tudja, sokszor megálltunk), az már előrevetíti, hogy ilyeneket a jövőben nem tudok sokszor csinálni. Rejtély, hogy képesek rá azok, akik döntögettek a néhány szerpentines részen.
Logisztika sok volt, tájnézés helyett inkább arra próbáltam rájönni, mit fog csinálni a következő percben az előttem levő tömörödő-kinyúló kukac S miért pont a laza kanyarokban tömörödik olykor...
A falvak kriminálisak voltak, egyenes terepen is többnyire behúztam a kuplungot, annyira tötymörgött a társaság, ez kettesben sokkal jobbNekem a pénteki nap tetszett jobban. Rövideket álltunk és hét motor volt, a zavaró kukac-effektus nélkül. Bár a rövidke szerpentin végére feladtam. Szerintem maximum 5-tel vettem be az utolsó, igen szűk U kanyart. Éles kanyarokban eleve rossz vagyok, de fáradtan még csak nem is próbálkozom. Majd gyakorlom. Kincsesbányán van két U kanyar, természetesen azok sokkal-sokkal lazábbak (de többnyire jön a busz)
Érdekel, hogyan fogok menni ezután, mert azért sokkal bátrabb voltam, mint normálisan, amivel persze nem mondtam sokat. Azt csodáltam, hogy az egyik szerpentinen egy kb. hetes csoportot vezettem. Miért nem előztek meg? Én a "nem látom be a kanyart, tehát nem megyek bele gyorsan semmiképp" mottó alapján mentem, sokszor 80 alatt (ez természetesen egy laza szerpentin volt, egyetlen éles kanyar nélkül), húzóerő nem volt (jobb vagyok, ha mennek előttem, ők ráadásul indikátorok is tudnak lenni a kanyarokban)...
Nem bántam meg, hogy elmentem s várakozással tekintek a 48 órás túra elébe Meg tudjuk-e járni az első, 10-kor induló nap a Mecsektől a Bakonyig az összes magyar hegyvidéket, ez különösen érdekel. Mi megteszünk mindent, épp csak gyorsan nem fogunk menni. Sötétedésig biztos meglesz a Kőszegi-hegység, de onnan tovább... Izgalmas lesz Meg fárasztó is. Ki kell fejlesztenem lábpihentető technikákat, mert nem tudunk megállni pihenni, max. egyszer napközben. Vagy kétszer, ha olyan kényesek vagyunk Vagy ha éjfélig megyünk. Ilyen röppihenőink lesznek, itinerezés közben, de le se szállunk, ha a kérdés nem igényli.
Jut eszembe, volt egy 5 literes tankú emberke szombaton. Merész dolog olyannal túrázni.
-
shiNIN
tag
válasz vendingo #7110 üzenetére
Valahogy mi igen sokszor beleszaladunk az esőbe. Egyrészt megyünk sokfelé, több napra is, másrészt van előre programunk, amire, ha esik, ha fúj, elmegyünk (ilyen volt a tavalyi ausztriai Walpurgisnacht). Évek alatt elég sokat áztunk, ez ilyen.
Én a szelet kerültem, mert nem volt élvezetes a szeles motorozás, valamint fárasztó is volt a karomnak/vállamnak. Aztán ideköltöztünk a Móri-árokba, ami egy kifejezetten szeles darabja Magyarországnak. Bele kellett jönnöm. Most már nem félek s nem kapaszkodom görcsösen nagyobbacska szélben sem, bár hiányolom a plexit.
Nyilván nem indulok el esőben és nagy szélben, ha van választásom (ha van valami határozott tervem, akkor már megyek, ha nem extrém a helyzet), de már nem igazán izgatom magam miattuk, az úgyse segít semmit. Remélem, a nagyszemű jég és a szupercella kimarad az életemből, a villám se csap belém meg ilyenekKicsit már kezd hiányozni a motorozás (problémás hobbi, csinálod egy csomót s csak a kedved jön meg még többre ), de körbenéztem a szokott motoros oldalakon.
Holnap utas leszek, nem akarom kínozni szegény motoromat, elég lesz a szerelőig hallgatni a lánccsörgést... -
stifi
senior tag
válasz vendingo #7340 üzenetére
a D-linknek van wifis routerhez való wireless kamerája, csak az a baj hogy kültérre nem javasolja.. lehet ettől függetlenül nyárra megérné beruházni egyre a riasztó mellé, télen meg úgyis lebetonozom a motort, nem baj ha a kamera nem bírja a hidege, addig felviszem a lakásba..
nyáron viszont a sátorba lehet beszerelek egy ilyet ezek közül..
a pláne benne, hogy wifis, online streamen nézhető az aktuális kép a neten keresztül és bizonyos ideig visszamenőleg tárolja is a felvételeket ami menthető... e-mailben üzenetet küld mozgás esetén, ha valaki besurran, hiába teszi tönkre a cuccot, a weben már fenn van a felvétel, van közte éjjellátós kivitel...
a probléma csak hogy nem tudok neki 220-as aljzatot biztosítani, elemes verzió meg nincs ezekből...kiábrándít hogy ilyeneken kell törni a fejem, hogy védhetem meg a munkával megkeresett saját tulajdonom az eltulajdonítástól.. néha úgy fel tudom baszni magam ezen..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
runner 125
nagyúr
válasz vendingo #7360 üzenetére
Nálunk (Sopron mellett) is fúj a szél. A Nap még süt, felhőt nem nagyon látok, de a 'vihar' előjele már megvan. Legalább most nem kell öntözni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Varoz
őstag
válasz vendingo #7508 üzenetére
90-él nem lehet több.
Az is csak vette az engedélyét ezek szerint. Ugyanis lehet több, 90 +-30.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Djuree
félisten
válasz vendingo #7508 üzenetére
"a f@szom se számolja meg" munkamorál ftw
mint mikor pesten nem volt metrójegyem, lefelé voltak ellenőrök, elmentem mellettük le a mozgólépcsőn. utánamszóltak hogy jöjjek vissza mutassak jegyet, én meg szaladtam lefelé. egyik ellenőr a másiknak: "utánamész?" "megy a f@szom."
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Topiccsendőr
addikt
-
runner 125
nagyúr
válasz vendingo #7541 üzenetére
Ha, tényleg a kertben áll az nagyon necces, mivel gondolom full rozsda az egész, így meggondolandó.
De, fotó jobb lenne róla.Van egy MZ fan barátom, vele tavaly mentünk el egy szürke forgalmis, kék-fehér 250-esért.
Ez is elég ramaty állapotú volt, pedig garázsban volt tárolva letakarva.
Noh meg a legfontosabb, h vizsgáztatható-e, ha semmi papírja nincs, akkor szerntem felejtős, max alkatrésznek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Varoz
őstag
válasz vendingo #7541 üzenetére
Szerintem igen. Ha értesz hozzá akkor fillérekből meg lehet csinálni.
Az én Jawa-m is így lett. Éveket állt, telesz.rták a tyúkok, a hengertérben egérfészek volt.
Jelenleg költségileg 20 ezernél járhatok. Pedig le is festettem, meg új az ülésen a műbőr.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
runner 125
nagyúr
válasz vendingo #7626 üzenetére
Mekkora SV-d van, illetve merre szoktál járkálni vele? 84-esen nem?
A hétvégén oda-vissza húzott el erre felé többször is egy SV 1000, valami full nyitott dob volt rajta, mert brutálisat szólt végig.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #7677 üzenetére
Nekem meg a ZX-9R az első, még én is élek a 143 ló ellenére. Fejben dől el...ezzel is el lehet motorozni finoman. Szóval mindenki azt vesz, amit akar...aki hülye, robogóval is képes meghalni, pedig arra még jogsi sem kell
Egyébként nem tudom miért gondolják egyesek, hogy pályára elég a szar gép mert úgyis a sóderágyban köt ki a paraszt. Igen, vannak idióták, de a többség, aki először kerül pályára, az be van fosva és óvatosabban megy. Ha pedig élvezni akarja, akkor muszáj jó állapot.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest