-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Madwe
nagyúr
válasz
Hőguta #124732 üzenetére
Én ugyan xsystemet vettem, s még konkrét személyes tapasztalatom nincs, de amiket általában mindenki mondott az az h a dual rendszernek nincs értelme - lévén az egyoldalúval is rendesen keni a láncot teljesen s a dualt nehezebb felszerelni fixre s pontosra, könnyebben elmászik.
a cső végét a lánckerékre ajánlja a scottoiler is h ahhoz hozzá is érjen enyhén s azon lecsorogva érje el a láncot - így kerül oda ahova való. A láncra csepegtetőset a szél, menetszél össze vissza tudja dobálni, nem ajánlják (ez egyébként a felszerelési útmutatóban is szerepel majd)
[ Szerkesztve ]
-
LustaDick123
tag
-
bacus
őstag
válasz
Hőguta #124736 üzenetére
Nekem dual fej volt, de még nem így nézett ki. Teljesen jó volt, nem tudom milyen a simpla fej, de nálam a dupla bevált. Akkor az igazi, ha a műa vége már hozzáidomult a hátsó lánckerékhez. Ott sem "csepeg", mert ahogy forog a lánckerék a centrifugális erő már rá is vitte a láncra. A kis lánckeréknél két probléma van, kicsi a hely, hogy belülre tudd tenni a fejet, illetve kb 3x olyan sebességgel forog mint a nagy lánckerék..
A lánchoz ha hozzáér (láttam ilyen szerelést), ott igen zavaró volt a hátra fele forgásnál.., szinte le akart törni a kis cső, márpedig néha kell tolatni is a mocival.
Kis tartály is elég lehet, te tudod mennyit túrázol, illetve tudsz e vinni magaddal még olajat. Vagy nem kened, nem tragédia, ha pár száz km-en nem kap kenést. Láttam ár egyébként olyan "zacskós" scottoiler tartályt, ami ennek a levegőztető csövébe ment bele, azaz ez mindig ugyanazon a szinten volt mindaddig amíg az ülés alatti zacskóban/tartályban volt olaj. (levegő helyett olajjal pótlódott).
A vákumos rendszer egyetlen - igaz óriási hibája -, hogy állítgatni kell, hozzáigazítani a hőmérséklethez. Ezt kicsit lehet az elhelyezéssel javítani, ha olyan helyre rakod a tartályt, ami a motorhoz közel van, de sosem lesz állítgatás mentes. Nagyjából be lehet lőni, és egy alkoholos filccel megjelölni, mikor hova kell állítani.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
mokus1
addikt
válasz
Hőguta #124752 üzenetére
Fazerben 2004-2008 közöttieket nézem, Hornetben pedig még a kereklámpás széria előtti 2002-03-asokat nézegetem. A kereklámpások már nem tetszenek nekem.
Igen olvasgattam, igazából a megbízhatóság azonos.Akkor igazából amelyikből találok egy számomra megfelelőt, illetve jó állapotút.
-
bacus
őstag
válasz
Hőguta #124816 üzenetére
Szerintem teljesen nem fogod elzárni, de ha a kívánatos percenkénti egy csepp és a minimum állásban mondjuk 15 percenként cseppen egyet, az közel van a zárt állapothoz.
A teljesen nyitott állapotban sem folyik mint a vízcsapDebilon: bocsi, én arra írtam, hogy nem így, hogy a vákuum nem csinál csak nyit zár, a mennyiséget nem az szabályozza. De most vissza olvasva.. : ELNÉZÉST kérek, nem is irtatok ilyesmit.
Amennyire "buta" a v-system, mert tulajdonképpen az egyetlen okosság benne az automata vákuumra működő elzáró csap, szóval annyira jól működik, tulajdonképpen könnyű vele az élet, időnként fel kell tölteni, extrém hőingásnál esetleg utána állítani, inkább több olajat adni, mint kevesebbet, de ennyi.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz
Hőguta #124824 üzenetére
Lol. A normál üzemben 1 csepp 1 perc, kell azért járasd, hogy tócsa legyen !
A helyzet nem ilyen egyszerű, mert lesz olaj, főleg ha előtte fújkáltad és nem azzal kezded, hogy a kis lánckeréknél alaposan kitakarítasz. Mert onnan a lánc olajozás kiverődött olaja mindent leold és a kitámasztón szépen lefolyik.
Amikor én felszereltem, persze nem volt takarítás, mert előtte volt lánccsere pár héttel és ugye akkor volt takarítás..., pár nap után már szégyelltem megállni a járdán, mert komoly folt volt a motor alatt, elmentem kitakarítani.Azután volt, amikor elég szélsőséges ingadozás volt a hőmérsékletben pár napon belül, 2 fok és 18 fok, nem állítottam utána. Nem csak a rendszám, de még a dobozom hátulja is olajpettyes volt, azt a tartályt amit nekem 2000 km alatt evett meg normálisan, azt egy tankolás alatt (kb 300km) leürítettem
Egyébként csak a scottoiler sárga olaját használtam, és mintha még lenne egy felbontatlan flakon, ha valaki megvenné privátba írjon rám.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
válasz
Hőguta #124837 üzenetére
Én valahogy így oldottam meg az olajozást a VFR-en
Viccet félre téve, a 750-es NC D-re szeretnék feltenni olajozót, ezért követem a témát, számoljatok be minden pró-kontráról
Ja és bocsi, hogy nem a nagyrobogós topikban kérek hozzá tanácsot[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Tamás9x
őstag
válasz
Hőguta #125120 üzenetére
Majd csak nyugtával dícsérjük a napot
a tervek szépek, a megvalósítás már más
A legszebb az egészben, hogy még vízum ügyben sem tudok haladni, mert senki sem tudja mi meddig és hogyan fog tartani, és változik e bármi is..
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Topiccsendőr
addikt
-
tboldi
nagyúr
válasz
Hőguta #125281 üzenetére
Attól a dátumtól, amikor viszed. [link]
A veszélyhelyzetet meg nemrég hosszabbították meg 90 nappal, úgyhogy még tovább is ráérsz. Márc. 15-ig a korlátozó intézkedések (kijárási tilalom este, meg a többi) vannak meghosszabbítva.
Szóval május 23. + 60 nap jelenlegi állás szerint, azaz július 22-ig lehet elhúzni a műszakit (meg minden egyéb lejáró okmány megújítását).
[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz
Hőguta #125287 üzenetére
Nem akarom teljesen elvinni a témát off-ba, de a vírus terjedése elsősorban azoknak az embereknek köszönhető, akik nem elég fegyelmezettek (rugalmasan viselik a maszkot ((ha egyáltalán), nem mosnak kezet rendszeresen-alaposan, mindent összefogdosnak). Ők aztán továbbadják a családtagjaiknak, kollegáiknak és ismerőseiknek a vírust, nagy részük tünetmentesen kihordja a betegséget. A baj, hogy pont ezek a közvetítő emberek azok, akik oltatni sem fognak, hiszen ők egészségesek, soha nem betegek, amúgy is ez csak egy kis nátha, az oltásban benne van a chip és/vagy a mellékhatások, tesztelve sem volt, stb, stb
Majd amikor az ilyen emberek nagy része átesett a fertőzésen, akkor fog lassulni a terjedés. Ez időbe telik még Magyarországon, jó ha tavasz végére vége lesz belőle. A javulási folyamatot egy komolyabb lockdown vagy az oltás gyorsíthatja fel, elég szkeptikus vagyok ezekkel kapcsolatban.
Ami reményre adhat okot nektek, hogy odahaza gazdaság élvez nagyobb prioritást a járványkezeléssel szemben.Én nagyon remélem, hogy a covid idén már végre elmegy a fszba, mert Alpok-túra van tervben megint, remek lenne, hogy 7 ország aktuális járványügyi szabályzatát kellene beleterveznem...
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
csongi
veterán
válasz
Hőguta #127391 üzenetére
Nem kell kidobni.
Jelen esetben igen magas lehet a javitasi koltseg.
Henger dugo valahogy csak csak tulelte,es hasznalhato maradt.
De a hengerfej, fotengely, mar felujitasra szorulhat.
Persz nem tudjuk mi allt be, es azt sem mit takar a beallt blokk.
Beallt, de atforog, vagy meg sem mozdul.Mindig benne van a riziko a hasznalt blokkba.
Azert van lehetoseg cserlni, ha megis xar lenne. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Hőguta #127391 üzenetére
En nem pontosan tudom, hogy mirol beszelsz.
Ha valami olaj nelkul jart, akkor fotengely, hajtorud, dugattyu, es veztengely siklocsapagyai miatt az egesz hengerfej cserevel kell szamolni. Van egy kuplungod, meg egy valtod, ami jo maradt.
Kolompolt a motor, amikor leallt. Szerinted aprobb baj, amit otthon megcsinalsz, a szerelo meg le akar huzni?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Predator2
addikt
válasz
Hőguta #130672 üzenetére
Somoto megsértődött rám/zokon vette, mert kicsit megszóltam a munkájukat.
Nem megbántani akartam őket.
Felkerestem őket, megbeszéltünk ezt azt. Kis idő elteltével felkerestek, és küldtek pár képet.Megköszöntem a képeket, majd írta, hogy nem hoztak lázba a képek.
Írtam neki, hogy tényleg nem, mert nem tetszik. Az a hátsó ülés mint egy kilós kenyér.
Értem én, hogy a kényelem miatt vastagodnia kell az ülésnek, de ez látszatra majd 3x olyan vastag mint a gyári.Végül elmentem Üllőre a Berger motorhoz, ott csináltattam meg az ülést.
Ilyen lett. Egyelőre csak rövidtávon mentem vele, de kényelmesnek tűnik. 90k volt.
Benne volt a szállítási költség, illetve visszakaptam a gyári szövetet.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Somatom
veterán
válasz
Hőguta #130936 üzenetére
Igen, mi is felbuszoztunk. A Grossglockner szerpentínen zéró volt a látótávolság. Road Captain -ként volt para. Eccercsak keresztben voltak alattam a csíkok. Hu b.meg, álljunk meg! A képeslapokról derült ki, hogy az volt a gleccser kilátójának a buszparkolója.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
HoaryFox
őstag
válasz
Hőguta #130929 üzenetére
Ez jutott nekünk. Amúgy ja, elég sokan gondolják versenypályának, de azért nem rossz muri, én tavaly voltam még a Kiskawával, élveztem, nem is voltunk sokan (talán 2-3 ember ment oda-vissza rajtam kívül).
Ja és ez valamelyik hétköznapi nap volt, hétvégét el se tudom ott képzelni, mi lehet.[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
#14787072
törölt tag
válasz
Hőguta #130936 üzenetére
Szinte ugyanez játszódott le velünk is: 2006-ban voltunk a Sasfészeknél, mi, Magyarországon szocializálódva lezártunk mindent, sisak, motor, stb. jobbról-balról. Aztán jöttek svéd motorosok, motor letámaszt, bukó letesz a földre, kabát a motoron, aztán eltűntek órákra. Minden ott volt érintetlenül.
-
-
válasz
Hőguta #125446 üzenetére
Sziasztok!
Most indulok egy CBF 1000-et nézni és izgulok
Első komoly motorom lesz. (Fiatalon volt egy kis 70 köbcentis.)
Tiszteletben fogom tartani a gépet és ésszel kezelni, de olyat akarok amiben van bőven tér fejlődni és kényelmes túrázni kettőnknek.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
bacus
őstag
válasz
Hőguta #143563 üzenetére
Persze, lehet, Giau-n 2x is voltunk, Sella-n is voltunk, Timmelsjoch-ra akartunk menni, de az odavezető út és egy kerülő út is le volt zárva, majd nagyon esőre állt, inkább délnek fordultunk. Silvretta-n tavaly voltunk, meg azért az már messze lett volna tőlünk.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok