-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
dellfanboy
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #63378 üzenetére
mindenbol van. bimota tesi modellek, bmw gs modellek, virtualis forgaspont? az bicikli tema.
bolintasgatlo pedig nem mukodott jol sosem. amkor osszeul az elso telo, segiti a kisebb utanfutas a bekormanyzast. nincs ra szukseg. egy ideig hasznaltak versenysportban is, de belattak hogy semmi ertelme.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #63378 üzenetére
Fékfüggetlen rugózás miatt lett megcsinálva (amennyire tudom) pl. a BMW telelever meg paralevel rugózási megoldásai.
A bólintásgátlóra nem vágyom, nekem az 100%-ig megfelelt volna az igényeimnek, amit a GSXR-en tapasztaltam. Azok amúgy minden lényeges paraméterükben állítható rugózó elemek (előfeszítés, húz/nyomó csillapítás), és ugyanez elmondható a 600-as és 750-es GSXR futóműről is.
Szerintem amúgy ez lenne a minimum már egy 70-100 lóerős gépbe, nem az a bazári vacak, amit a legtöbbe manapság szerelnek. Nem gondolnám, hogy annyival drágább lenne előállítani egy ilyet, gondolom itt is a marketing, "vedd a drágábbat és megkapod" elv.(#63380) HGabor89: Ez ennyit tud. Gyári olaj van benne, gyári rugó, és megfelelően beállított előfeszítés. Mást nem tudok tenni vele. A gyárban belőtt 70KG-os pilótához képest is csak bő 30kg súlyfeleslegem van.
(#63381) persuader: Hangot kell adjak a véleményemnek, miszerint mekkora seggfejség burkoltan lehülyézni az embert mindenféle indoklás nélkül egy nyilvános fórumban. Ha már ilyet írsz, egy rövid indoklás lett volna az abszolút minimum.
(#63385) persuader: A másik testi adottságaiból gúnyt űzni sem éppen egy kultúrált dolog a véleményem szerint.
Egyébként nem a hátsó kerék szokott sikongatni úthibákon, hanem az első. Gondoltam, a teleszkóp szóból egyértelmű lesz, hogy arról van szó, nekem hátul rugóstag van, de úgylátszik mégsem.(#63386) Czimby: Azért ennyire vacaknak nem kéne lennie a gyári 70kg-os rugónak sem egy 100kg-os riderrel. No mindegy... Nem akarok erre a gyári förmedvényre már költeni, valmai komolyabb teleszkópra gyűjögetek inkább, majd abba rakok a súlyomnak megfelelő rugót.
Próbáltam "kompenzálni" erősebbre tekert előfeszítéssel, de akkor más téren lett nagyon vacak, szval hagytam inkább úgy beállítva, ahogy kell.(#63387) Mosquito34: A smiley-t a végén nem teljesen értem.
(#63388) Lomha 8V:
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Lamborghini – Lian Li együttműködés
- ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Csúcskategóriás PCIe 5-ös SSD-k a Gigabyte-tól
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Synology NAS
- Mini-ITX
- Sorozatok
- További aktív témák...
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep