Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #79335424

    törölt tag

    válasz canniball #61120 üzenetére

    No igen. Főleg azért, mert annál nemhogy a nemlétező injektorhoz, de még a gyújtáshoz sem az akku szolgáltatta az áramot. Az akkut külön tekercs látta el árammal és csak az indexeket meg a féklámpát működtette. Az "n" -es kiviteleken nem volt index és akkumulátor sem. Amikor berúgtad a motort, akkor a lendkerékben levő mágnes forgása indukálta a gyujtótekercs áramát. Az MZ -knek már akkus gyújtásuk volt, de a gyújtáskapcsolónak a legszélső állása az un. dinamós indítás volt, ami kikerülte az akkut és közvetlenül a dinamóról adta a gyújtást a "betolókaros" :) indításhoz.
    Az SV -t nem ismerem. A HD -nál akkor van esély, ha az akkuban még van annyi, hogy egy ütemet forgasson. 1. -ben, vagy 2. -ban semmi esély, úgyhogy 3., kuplung be, nagy lendület és abban a pillanatban, amikor ráugrasz és dobod a kuplungot, közben rányomsz az önindítóra. Ha erre nem indul be, akkor már csak az marad, hogy másik motorral, lábbal tolva felgyorsítanak 80 fölé, majd elengednek és akkor dobod rá a kuplungot. Kell hozzá összeszokás, mert ha előbb dobod rá a kuplungot, akkor mindkettőtöknek kinéz egy gyönyörű szinkronperec.

Új hozzászólás Aktív témák