-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #100042 üzenetére
Az aláöltözetüket amúgy nem ők készítik, benne van a címkében is hogy ki gyártja, csak rányomják a Dainese logót. Nem tudom mi nálad a viseltes, az enyém szerintem nem az pedig régebbóta használom. Black Friday akcióban vettem amúgy, volt rá -30%
A kesztyűm (Spyke Robotic) nekem is elég szarul néz ki 2,5 szezon nagyon vegyes használat után, de nem vagyok benne biztos hogy egy akármilyen más sportkesztyű ugyanilyen használat mellett sokkal jobban nézne ki.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Ferdzsoo
addikt
válasz CyberPunk666 #100063 üzenetére
Ebbe ne menjünk bele. Nem függ tőle. Hőmérséklettől függ, de búvárkodásnál tök mindegy mindig párásodna. 8 éve búvárkodom...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #100105 üzenetére
nekem úgy tűnt, hogy a kormányt elrántja picit jobbra, a motor feneke kitör balra, és még megpróbál ellenkormányozni, de akkor már veszett fejsze nyele.
Ha nagyon okoskodni akarnék, akkor azt is idefotelfizikáznám, hogy rossz a motoron a tartása, mert nem szorítja a tankot lábbal, és ez miatt nagyon előremegy a súlypontja! Szinte előreesik a motoron, és ez adja meg a végső löketet az eséshez. Talán a helyes tartással is már meg lehetett volna úszni a perecet.Ez persze semmit nem változtat azon, hogy a hunyó az autós!
Szerk.:
kár, hogy nincs sisakkamerás felvétel, mert innen úgy tűnik, hogy még a feje is előrebillen, és a szeme már az esés előtt azt nézi, hogy hova fog esni, érkezni. Hihetetlen, de ilyenkor már az sokat segít, ha a fejünket felszegjük, és nem bólintunk előre. Csináltunk BMW tréningen ilyen gyakorlatot, és hihetetlen különbség van az között, hogy a messzeségbe nézünk, vagy a bójára![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
canniball
nagyúr
válasz CyberPunk666 #100102 üzenetére
A blokkoló hátsó kerék nem gáz, a blokkoló hátsó kerék ha megcsúszik oldalra viszont az. Lehet a hozzád hasonlóan sokat pályázó motorosoknak az sem, de szerintem legtöbbünknek nincs ezzel a helyzettel olyan rutinja (nekem legalábbis tuti) amivel ki tudná védeni, mert a köszúton szerencsére nem sokszor adódik ilyesmi.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
yodamastah
őstag
válasz CyberPunk666 #100116 üzenetére
Hátul kell csak nagyot fékezni Ott 130 fölé gyorsult nekem a gixxer. Célegyens végén csak belenyúlsz ledöntve.
-
-Mike-
addikt
válasz CyberPunk666 #100184 üzenetére
Mi megyünk, te melyik nap mész?
-
-Mike-
addikt
válasz CyberPunk666 #100233 üzenetére
Mi szerdán.
-
tboldi
nagyúr
válasz CyberPunk666 #100396 üzenetére
Suzuki Choi Norival menjetek. Nyerni nem fogtok vele, az biztos, de garantáltan közönségkedvencek lesztek.
[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz CyberPunk666 #100464 üzenetére
Van erősített DID, de szerintem a 13k pályán még sok is.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #100754 üzenetére
Random life hack: odacsaptam a bicikli lánctányérját egy sziklának itt Horvátországban, emiatt a lánc lehetetlen módon beszorult a tányér és a váz közé. Úgyhogy szétszedtem a láncot, a kezem meg tiszta olaj lett. Mosogatószer nem ér ilyenkor semmit, ultra dermet meg nem hoztam. Barátnőm sminklemosója viszont lehozta egy másodperc alatt az egészet, kb az ultra derm nem szokott ilyen hatékony lenni.
Szerk: nem válasznak akartam hanem újnak, bocsi.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
etnies
senior tag
válasz CyberPunk666 #100754 üzenetére
Augusztus 23-án jön valaki a Honda Safetyre?
"önmagam hite vagyok magamban"
-
őstag
válasz CyberPunk666 #100815 üzenetére
Minden hídon ottvannak ezek a fémbetétek. A hőtágulás miatt iktatnak ilyeneket a híd közepébe.
Ha hídon mész, számíts rájuk. -
Grillo
senior tag
válasz CyberPunk666 #100817 üzenetére
Dilatációs hézag. Mondjuk van is előtte 30as tábla.
-
tboldi
nagyúr
válasz CyberPunk666 #100935 üzenetére
Keine Panik, ez az olaj (egyik) dolga, hogy lebegtesse a koszt.
-
etnies
senior tag
válasz CyberPunk666 #100937 üzenetére
Nincs annak semmi baja Az első 500-1000 km között bekoszolódik az olaj, de attól még nem okoz semmilyen problémát. Sőt, az a jó, ha fekete, akkor teszi a dolgát.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #100937 üzenetére
Az Sv650-en rövid (8-9km) utakkal is 3-4000km, mire elkezd elszíneződni a Motul 7100.... Az 5100 sokkal hamarabb elkezdett feketedni.
-
Formaster
addikt
válasz CyberPunk666 #101194 üzenetére
Igen, én minap tapasztaltam Schubert sisakokkal. A C3/C4-ből az L iszonyat kicsi, füleimet elroppantotta, szemeim kigülledtek XL már jó, de az eladó szerint számoljak a tágulassal és ha nem lesz passzentos akkor zavarni fog a rezonancia tempó mellett. Az E1 modell L mérete viszont teljesen jó, amit nem is bánok a plusz napellenző miatt, viszont a C4 kommunikációs megoldásával nem kompatibilis, de majd körbenézek milyen aternativa van, amúgy is drágállom a 200 euro körüli árát.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz CyberPunk666 #101194 üzenetére
Eddig ennek mégis az erős ellenkezőjét tapasztalom, nem volt olyan Nolan ami jó lett volna, egytől egyig mind a homlok vonal fölött nyomott.
Ellenben volr rajtam CS-15, IS17, FG17, TR1 és mind jó volt.
Ettől függetlenül...
Lehet, -Sharkok feljebb- akkor sőt.... Nem is ezzel volt bajom hanem a hozzáállással. Még csak megse fordult a fejében, hogy nézünk egy XL-est mert lehet tényleg csak kicsi.Tipikus esete annak, mikor egy felnőt meglát egy huszonévest, és az első benyomása ez biztosan hülye az adott témához, mondván fiatal és nem lehet tapasztalata.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #101209 üzenetére
Ötletem sincs, hogy ez mitől lehet!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tboldi
nagyúr
válasz CyberPunk666 #101287 üzenetére
geresics sem hasal a Pegasón szerintem. Vagy igen?
-
Horvi
őstag
válasz CyberPunk666 #101288 üzenetére
Sz@rni kell rájuk, lealázod őket pályán aztán csá Amúgy meg magának vesz motort az ember nem másnak.
(#101289) tboldi Vagy csak alíg lát ki a műszerfal fölött és azért takarja ki a tank a képet ha melkaspántot használ
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
dellfanboy
őstag
válasz CyberPunk666 #101288 üzenetére
azt is emlitsd mar mar meg hogy ez pontosan melyik versenypalyan tortent?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Micsurin
nagyúr
válasz CyberPunk666 #101293 üzenetére
"Ezek a tipikus mocis tali szökevények, akik ott feszítenek ált. az 1000-res gixxeren/ciberén/ninán természetesen vagy zsír új vason vagy egy kétezerhez közelin, életükben nem merték még kihasználni de van, és mindent fikáznak."
Ma már megfogalmaztam őtet.
@geresics: Köszi, egy mellpántot berendeltem, természetesen szigorúan aliexpressről.
Azért játszok most a témával mert SJ4000 Wifi / 4000+ bármit játszok elhelyezésben, olyanok a felvételek mintha 0,75-ben játszanád le, 90-110 közti tempó városinak hat. És ugyan ezen kamera párossal haverom mociján és sisakján marha jó felvételeket lőttünk már a nyáron. F650 / MT Blade[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #101293 üzenetére
Nem voltam ott, nem hallottam hogyan mondta, de nem lehet hogy nem lesajnálni akart csak egyszerűen fura/hülye volt a stílusa és csodálkozott vagy érdeklődőtt valójában? Esetleg haverkodni akart egy márkatárssal
Vannak csodabogarak akik hülyének vagy magukat hülyén előadó embereknek tűnnek.
Héregnél jött hozzám oda a múltkor egy régi gixxerrel egy srác és random elkezdte magyarázni hogy 90-100-zal veszi a lassú kanyarokat, de a lenti részre már nem megy mert ott 150-160-nal tempózgatná őket hogy lent legyen a térde, meg ilyenek Kb nem is válaszolgattam neki mert el akartam indulni az meg csak ott állt előttem és mondta hogy ő milyen királyul megyhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
válasz CyberPunk666 #101315 üzenetére
Dettó, sőt nekünk... lehet nem jól rémlik az út de nem isbez a lényeg gyöngyösin (sáv, bicikli sáv, parkoló sáv) ha nem mentünk elég középen mellénk jött az autóval, hogy érezzük milyen szar lesz ha nem figyelünk
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz CyberPunk666 #101347 üzenetére
A hátsót gondosan ellenőrizd, az elsőt azt viszont mindenképpen cseréld - ki fogja nyírni az új láncodat.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Teasüti
nagyúr
válasz CyberPunk666 #101352 üzenetére
Olyan drága két lánckerék?
-
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #101467 üzenetére
Látod, ha rendes motorod volna, azt nem fogtad volna meg!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
akos727
senior tag
válasz CyberPunk666 #101467 üzenetére
Egy hasonlót én is beadtam tegnap 1.2-es Banditommal tele tankolás után. Mondjuk a Bandit elég nehéz, percekig sokkos állapotban voltam
-
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #101555 üzenetére
Szerintem ha megkérdezed bármelyik ezzel foglalkozó céget, akkor tudnak erre mondani valamit. Egy telefonhívást, vagy e-mailt megérhet!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
dellfanboy
őstag
válasz CyberPunk666 #101555 üzenetére
kenjed be ilyennel[link]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Novics
senior tag
válasz CyberPunk666 #101662 üzenetére
Végül L2K-t rendeltem. A FreeLite-ről szinte semmit nem találtam a neten, szóval szkippeltem. A sub4-et meg soknak érzem. (Mármint nagyobb, vastagabb, meg jóval drágább.)
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
veze
őstag
válasz CyberPunk666 #101662 üzenetére
ha ennek a méret M és L határán billeg, akkor a kisebb felé billenjen a mérleg, vagy majd magára huzza az ember a nagyobbat max hátul jobban leér..
és a derék ( vagy inkább has ) méret mennyire szabadom állítható ? pl egy 100 vagy 105cm méretnél már épp csak összese ér szinte a tépőzár ha az nem XL méret ? -
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #102143 üzenetére
Tavasszal mindenképp elmegyek a Honda off road tréningjére, mert idén szinte teljesen kimaradt a terepezés. Ha nem is lesz izgalmas, mindenképp hasznos lesz ennyi kihagyás után!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tboldi
nagyúr
válasz CyberPunk666 #102150 üzenetére
Szereldmagad?
-
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #102150 üzenetére
Ha lejössz Pécs mellé, akkor megoldjuk - de lehet picit messze van Neked
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tboldi
nagyúr
-
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #102154 üzenetére
Az szép! Max 1 órás meló - két olyan bénának, mint én meg a haverom...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tboldi
nagyúr
válasz CyberPunk666 #102157 üzenetére
Nem tudom, sosem voltam még ott, Mosonmagyaróvártól kicsit messze van.
A legutóbbi Totalcar videóban (BMW E39 szilentcsere) nem tűntek olyan rossznak a szerszámok.
-
runner 125
nagyúr
válasz CyberPunk666 #103076 üzenetére
1,5 éve már írtam h hamar eljön a csere ideje.
Igen, gyanítom a forumhuszár kategóriába tartozom én is nálad, de az a baj h ugyanazt a napellenzős nézőpontot tolod általánosítva, mint persu.
Megtanulni motorzni.
Hol? Pályán? Igen, oda lehet jól jött a 300-as neked. (Bár meddő vita és nem áll szándékomban ezen konfrontálódni veled, de az egész számomra némi önigazolást sejtet. Megnyugtasd magad h az új motor értékének a felét 1,5 év alatt megérte elbukni, hisz túlélted.)De itt a forumozók talán 3 ember kivételével 90%-ban utcán motoroznak és 90%-ban utcai motorozás kapcsán vetődnek fel kezdőmotoros kérdések.
Oda pedig megfelelő intelligenciával, önismerettel, rá lehet ülni egy 600-as 100 lovas motorra kezdésnek, továbbra is.Nah de nézz vmi faxa 600-ast, ebből meg szállj ki minél jobb áron.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #103076 üzenetére
Arra, amire Neked kellett, arra tökéletes volt a 300-as. Talán egy 2T 125 is ugyan olyan jó lett volna, de az ember meghúzza a határokat, és mindenki máshol. Én sem fogok 2T könnyű terepmotort venni, hiába tudom, hogy jó - egyszerűen nem akarom, és kész.
Pályagépekben én tuti nem fogok tudni értelmes tanácsot adni, így inkább meg sem próbálom!
De a tréninggel kapcsolatban igazad van! Én olyat még nem láttam, hogy valakinek ártott volna, pedig évente 2-re megyek mindig, egy terepesre, meg egy bójásra, és ebből nem engedek, legfeljebb megint 3 lesz!
Ha leírod, hogy milyen gépek vannak a listán, akkor a többi "fórumhuszár" ( ) biztos tud majd tippet adni, vagy legalább gondolatébresztőt elindítani!
Amúgy azt vettem észre, hogy túraenduró fronton megint kezdenek lefelé menni köbcentiben az álommotorok! Eddig 1200-asokra csorgattuk, aztán jött az új Africa 1000ccm-el, ami ráébresztett, hogy az F800GS is lehet olyan jó, és az EICMA-n bemutatják a KTM 790 Adventure R-t, amin nagyon gondolkodom, hogy be is ruházom! Eléggé Jolly Jocker gép, és tényleg mindenre (amire nekem kell) alkalmasnak tűnik!
Aztán egy ideje szállingóznak a hírek a KTM 390 Adventure-ről, ami lehet, hogy még sokkal jobb volna nekem rövid, és közép távú terepmotornak, a nagy túrákhoz meg be lehetne szerezni egy használt 1200GS-t pl, vagy akármi mást, ami ugyan elmegy földesúton, de azért nem terepmotor!
Ha figyelembe vesszük, hogy a 390 Duke ára 1,6MFt, és az Adventure jellemzően 3-10%-kal drágább a nagyobb testvérek esetében, akkor simán várok rá még 1 évet! Mondjuk a 790 esetében is erre az árazásra építek (itt a 790 Duke 2,9MFt)![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #103074 üzenetére
Mennyit szánsz rá? Milyen évjárat érdekel? Gondolom rendszámos kéne?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-Mike-
addikt
válasz CyberPunk666 #103074 üzenetére
Vegyél 600rr-t, ha versenyzel is kocsik ellen, van esélyed hogy kidolgozza a user error-t a futóműve
Race with Lamborghini GOES WRONG ('sztaqrva mekkora mák ) -
Teasüti
nagyúr
válasz CyberPunk666 #103114 üzenetére
Pedig erőből kell ellenkormányoznom 150-nél. Hirtelen ledönteni a motort meg szerintem konkrétan gyenge lennék a 36 centis karommal.
Kikerülő manőver se olyan egyszerű, még 90-nél se. Jó, ha egy métert arrébb tudom tenni a motort a sávban egy hirtelen mozdulatra.170 kg szárazon, csutka kormány, Pirelli Diablo Strada gumik, 96 mm-es utánfutás. Már ha ez mond vmit.
(#103117) vendingo
Na ez az! Én meg lesek minden kavicsot.[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz CyberPunk666 #103114 üzenetére
Mi van veled Cyberpunk? Jó régen írtál ide. Pályázás kapcsán jutottál eszembe.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz CyberPunk666 #108795 üzenetére
(#108795) CyberPunk666
Na! Csak hogy előkerültél, már aggódtam.
Múltkor pont téged kerestelek, hiányzott a nicked.(#108800) etnies
Brutál! -
Daywalker
addikt
válasz CyberPunk666 #110744 üzenetére
Másik topik: [link]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
etnies
senior tag
válasz CyberPunk666 #110749 üzenetére
Szerintem egy 125 cm3 4T üzemeltetése olcsóbb hosszabb távon, mint egy 50 cm3 2T, még akkor is, ha rendszámos.
Ha mégis 50-es kell, akkor nem lesz gondod sem az olaszokkal (Piaggio, Gilera, Malaguti, Aprilia stb). Nagyjából ugyanazt a pár blokkot teszik mindbe, alkatrész lesz hozzájuk.
Nincs tuti vétel, jó állapotút kell venni."önmagam hite vagyok magamban"
-
csongi
veterán
válasz CyberPunk666 #110750 üzenetére
Ez is csak resz adat.
Egy erohatas felett mindegy milyen lesz a sisakod allresze. Akkor is otthagyja a fogat az ember.
Azt az adatot kellen osszehasonlitani, hogy mekkora eronel nyilik ki a felnyithato sisak, es mekkora eronel torik ki a nyaka az embernek.
Valoszinunek tartom, hogy a nyaktoreshez kevesebb ero szukseges.Hiaba sharp teszt szigora, ha nem elettanilag atgondolt. Hiaba birja ki a sisak, vedi meg a fejed, ha leggyengebb reszek serulnek mindegy lesz. De a sisakba is serul az agyad halalosan Ece pont ezeknek a figyelemebe vetelevel tesztelt.
-
senior tag
válasz CyberPunk666 #110760 üzenetére
Divatból, kényelemből nem teljesen zárt sisakot felvenni pont az a kategória, mikor a melegre hivatkozással (szintén kényelemből) nem öltözik be valaki rendesen..
Hülye perspektíva de: Ráadásul ez esetben az ember fejéről van szó, azon mi az a rész amit 'elhagyva' még élvezni lehet az életet... ? (a kihullott hajat kivéve..)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Elemlámpa, zseblámpa
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen