- BOINC: compute for science
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- JavaScript topic
- 47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
dave0825
őstag
Megnéztem a hibakódot, 34-et ír. Lambdaszonda csere, vagy mi szokott lenni általában? Amikor rákerestem délután az FI-re, többnek ezt a 34-est láttam, hogy volt, ez sűrűn előfordult másnál. Könnyen, olcsón javítható, vagy nagy a gond? Mikor megvettük, 180km-es úton nem jött elő, még itthon is néztük, nem villogott így, csak ma, mikor vittük átiratni a nevemre. Szóval valószínű, hogy nem az eladó hibája, mivel eddig nem írta ki.
Mivel én még nem vezethetem, munkatársam vitte el, ő is hozta haza, mikor vettem, de nem érzett ma sem változást, hogy kiírta.[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
-
Micsurin
nagyúr
No offense chill!
Én csak azt mondtam nem tűnik valami masszív cuccnak. De egy kínai verzát rendeltem, a csőkormány lefogatói alá pont betudom majd tenni. A régi LG-vel tesztelem majd!@geresics: Meggyőztetek rendeltem egy kínait, ebben talán nem forrósodna fel navi alatt a Honor mint a mostani zártban.
Ma rájöttem nem bírom a vizsga eredményekre való várakozást, hazaúton mocin nem az eső eshetősége zavart, hanem, hogy nem tudom mi van a nyelvvizsgával. Végig határeset volt, hogy leszakad e az ég de meg se hatott.
Na meg rájöttem miből jön a láncnál az irgalmatlanul rusnya hang. Első lánckerekem, hogy se nem DID, se nem, JT az tuti (Csókoltatom a Wilkert), nem tudom mi de ~20k km alatt U-ra kopott.... Lánc az még fasza, hátsókerék is teljesen okés. Nincs csak 20k a szettben de csak az első kerék a gáz.... Most komolyan teljes szett csere kéne ? Vagy elég csak az első kereket kikukázni ?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Meg ha lenne majd pénz akkor a boxer motor mellé, fél retro scrambler külsővel a bajoroktól.
De addig sok víz lefolyik még. [...] talán, HSM ABS párti lesz, geresics meg elfelejti a feliratokat a thumbnaileken.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veze
őstag
Hátsó emelőben nekem is cserélhető a szem, de egy első szem (betét) amit cserélhetnék benne, önmagában egy ezressel olcsobb csak mintha komplett megvenném szemestől villástól az első emelőt..
azt hiszem le kell koppintanom egy gyári szemet ( 5-ös kazánlemez , betonacél stb) csak az meg idő kérdése mikor jut arra is.. -
canniball
nagyúr
Én is arra gondoltam mint Micsurin: ha olyan erővel szorítja a telefont, hogy az a mucsaröcsögei autópályán is a helyén marad, akkor azt vajon hosszú távon mennyire tolerálja a készülék...? Bár jobban belegondolva itt nem függőlegesen kell megtartania a telefont mint az autóban, hanem (gondolom) vízszintes(hez közeli) állapotban, így mégsem kell annak a rugónak olyan erősnek lennie mint amire első blikkre gondoltam.
Létezik ebből csőkormányra szerelhető verzió?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
z123456789
addikt
válasz Horvi #100570 üzenetére
(#100570) Horvi
Ez a kormány.....(#100605) veze
Próbáltam ezt is, de sajnos nem megy. Szerintem valami kis pöcökkel rögzítve van a kormányra. Esetleg egy furat van a kormányon amibe beleakad a konzol. Illetve az sem lenne jó. Mert bár a kormány végét takarná a végsúly, de a gumi markolat meg nem feküdne fel a kormány végén semmire, mert ott már elkezd a kormány kúposodni. Remélem értitek.Magyarul az Ariete markolatnak azért volt a végén egy olyan fém gyűrű, mert azzal toldotta meg...de én már tényleg elvesztem ebben a dologban.
(#100600) geresics
Milyen videó?Amúgy ha a korábbi markolatot nézem, abban a fém gyűrű valószínű azért volt, mert a makolat vége azzal sem feküldt már fel a végén, de a fém gyűrű meg merevséget adott neki. Így kijjebb lehetett húzni, és már nem is volt 1 cm amit takarni kell a végsúlynak.
Azt hiszem én is kihúzom addig a markolatot, mert ez ilyen, nem lehet vele mit kezdeni, de így meg el fog állni a konzoloktól szerintem.Régi:
Újak:
A legújabb 8mm mély, annyit tud takarni. Ahhoz fogom igazítani.
-
vendingo
veterán
válasz Horvi #100728 üzenetére
Kellene, köszi. Nem sürgős, mert holnap megyek nyaralni.
SV szerintem jó választás, bár én egy kicsit elfogult vagyok vele szemben.
ABS-es téma engem nem érint, soha nem volt, és nem is lesz ilyen motorom, így nem tudom a kérdésedre a választ.
2003 utáni SV-ket nézz, első kiadást nem erőltetném.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
mm89
őstag
válasz Horvi #100914 üzenetére
Szerintem is akksi lesz. Amikor feltöltötted jó volt. Aztán állásban lemerült. Aztán mentél vele, a generátor feltöltötte, ismét jó volt.
Egyébként ne ess kétségbe, kettesben simán be lehet tolni, ha esetleg nagyon lemerülne és nem indulnaAkos
Töltés van, ha jól értem.[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
mm89
őstag
válasz Horvi #100917 üzenetére
Nem volt simsonod?
Ha még sosem toltál be motort, akkor ne a kawával kezdd, nehogy sérülés legyen a vége
Biztos van ismerős akinek van simsonja, vagy valami 50-es váltós motorja, azon gyakorolj, vagy legalább próbáld ki.
Ha nincs akkor a kawát próbáld úgy indítani, hogy nem túl meredek leejtőn megállsz. Motort leállítod.
Gyújtás ráad, kettesbe rakod (valószínűleg kell kicsit lökdösni hogy bevegye), behúzott kuplunggal elkezdesz gurulni. Kb 5-10 km/óra elég is lesz. Innen két verzió van:
1. elég nehéz vagy ahhoz hogy ha kidobod a kuplungot akkor ne blokkoljon a hátsókerék, ebben az esetben megfogatja a kerék a láncon és a váltón keresztül a főtengelyt, ami ugyanaz mintha az önindító forgatná meg és be fog indulni. Ha előtte sokat próbálkoztál akkor lehet kelleni fog kis gáz is.
2. nem vagy elég nehéz (mint pl én - 75kg) és amikor kidobod a kupungot akkor blokkol a kerék és megállsz. Na ilyenkor kell egy olyat csinálni, hogy kiállsz a nyeregből és pont amikor kiengeded a kuplungot akkor adsz egy lendületet lefelé, hogy megnöveld a súlyodat és máris nem fog blokkolni a kerék. Így elforog és beindul.
Mindekét esetben nagyon fontos, hogy amint beröffent, azonnal kuplung be és hagyd hogy járjon. Ez azért kell, mert most a leejtőn akár gurulhatnál is vidáman tovább, de ez csak gyakorlás. Ha egy sík parkolóban kell bemutatni a dolgot, akkor valószínűleg úgyis egyből meg fogsz állni még, tehát nem baj ha bele van rögzülve a fejedbe, hogy kuplung be. Plusz azért is fontos, mert ha mondju előtte már tekertetted az önindítót, vagy bármi miatt kicsit nehezebben indulna be, és kell kicsi gázt is adni neki, akkor nehogy az legyen hogy pl 1/4 gázon beindul, te meg kilősz mint a rakéta
Sík parkolóban még az a nehézség jöhet, hogy ugye elkezded tolni, ráugrasz, kuplung ki, át is fordul a főtengely, de baszik indulni (nekem ez volt amikor szar volt az akku) és akkor el is kell kezdeni tolni ám. Szóval azért mondom, érdemes gyakorolni, hogy ha szükség van rá akkor menjen.Közben találtam egy egész használható videót:
[link]
A különbség csak annyi, hogy ő azt a kis 125-öst sokkal könnyebben tolja, plusz még úgy se blokkol a kereke, hogy nem ül rajta. Na a nagyobbakat így nem fogja betolni. De ha a kuplung kidobás pillanatában ráugrasz akkor már lesz annyi súlya, hogy átforduljon a kerék. Ha egyszer átfordult, akkor már két oldalt két láb le és lehet tolni tovább. Leszálni nem lesz időd, tehát a motor a lábad között, te meg tolod mint egy hülye(#100918) akos727
Igazad van, lehet fesszab is!(#100921) runner 125
Ez csak színében más vagy formára is?ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Laca1212
őstag
válasz Horvi #100980 üzenetére
Addig oké, hogy rövidre kell zárni. Gyújtás ráad. Kijelzi amit. Jó esetben -c00-át, azaz hibakódmentes állapotot és jó TPS beállítást. A dealer módból hogy lép ki? Simán gyújtás levesz és rövidzár kivesz aztán ennyi?
Dealer mód nem ad be esetleg hibakódot, stb?
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz Horvi #100909 üzenetére
(#100909) Horvi
Aha, voltam csapatni. Kb 5 percre felültem, hogy átmenjek haveromhoz a szomszéd faluba...de azt trikóban, és rövidgatyában, csak bukóval.
Progrip markolat nagyon jó, valóban. Ennyit tudok mondani. Max 120-szal mentem, ott nem éreztem semmi hatását a gátlónak. Ez még várat magára, de már tényleg nincs sok hátra a lakás melóból. Becs szó.(#100912) geresics
Köszi.(#100983) Formaster
Üdv itt is!
Azt páran nem is tudjátok, hogy Formaster topictagságával egyidejűleg rengeteg infónk lesz arról: "Hogyan ápold a motorodat?"Triumph nekem is tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz Horvi #101167 üzenetére
Szép darab, jó vétel volt, a képek alapján.
(#101169) Formaster
Kb ugyanaz a szitu mint nálad, csak nekem tavaly októberben kezdődött. Legtöbbet én is Simsonnal mentem ezelőtt, és kb a korunk is ugyanannyi.
Mielőtt még kérdeznéd, én hasonló "tapasztalattal" egy 2004-es Z750-et vettem.Persze, persze, az ápolós kérdésekkel, csak vicceltem. Illetve, ha van kérdés, úgy is oda megyek.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs