- XPEnology
- Linux kezdőknek
- Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bittorrent topik
- Rendszergazda topic
- Hálózati / IP kamera
- Windows Insider Program
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Synology NAS
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
KubanitoS
veterán
Ramius: Grat a motorhoz, való igaz, meglepően jól néz ki.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Erről esetleg valami vélemény?
A Gladiusról azt írtátok, hogy gagyi, viszont a blokkja kiváló. Összehasonlítva ezzel a Bandittal, ez jobb (értsd: komolyabb, jobban összerakott, nagyobb kategóriájú) motor elméletileg?
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz
yodamastah #8727 üzenetére
Köszi a gyors választ. A motort én hosszabb távra szeretném megvásárolni és nem aszfaltbetyárkodásra kellene, hanem egy kényelmes, megbízható és erős gép kellene, amivel biztonságosan meg tudok tanulni motorozni és amiben van erőtartalék is, ha kell. (Ezért nem is foglalkozom az ennél a kategóriánál gyengébb gépekkel.)
Az 1200-as Bandit véleményed szerint ennél mennyivel "durvább"? Talán rossz a kérdés, hiszen nyilván mind a kettővel lehet lehet száguldozni és engem nem az érdekel, hogy az "ezerkettes" egy másodperccel hamarabb gyorsul százra... Talán inkább úgy fogalmaznék akkor, hogy az 1200-as bandit mennyire lehet kezdőbarát motor? Vajon mennyivel lehet nehezebb kezelni? Ilyen szempontból érdekelne a dolog.
Azért hoztam fel a nagyobb motort, mert van arra is némi esély, hogy zsír újonnan lesz lehetőségem megvásárolnom a motort és bizony a 650-es és 1200 Bandit között durván 300 ezer forint van árban.
Én magamban azt érzem, hogy be merném vállalni a nagyobbat is, hiszen a motor csak akkor megy gyorsan, ha a vezető akarja.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz
yodamastah #8729 üzenetére
Ismét logikus választ kaptam a kérdésemre, köszi szépen.
Igazából én is ilyesmikre gondoltam az 1200-as kapcsán, mint amiket leírtál. Egyértelmű, hogy "könnyebb" vele motorozni a nagy erőtartalék miatt. Ahogyan látom, ez a Bandit széria ráadásul nem az agyatlan száguldozásról szól, hiszen a nagy Bandit is megáll száz ló alatt, pedig majdnem kétszer akkora, mint a 650-es.
Majd elválik mi is lesz, egyelőre még nem találtam meg az igazit.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz
yodamastah #8731 üzenetére
Fogyasztása egyébként hogyan alakul az efféle nagy blokkoknak?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
-
KubanitoS
veterán
válasz
Buster17 #8777 üzenetére
Csak keresgélned kell egy kicsit, parancsolj:
KAWASAKI Z 400 J
YAMAHA R1-Z 250
SUZUKI GS 125 S 8kwIlletve töménytelen mennyiségű Simpson / MZ áll rendelkezésre ezért a pénzért. Annyit azért én hozzátennék, hogy ez elég zsákbamacska, lehet veszel egy gépet és egy pár hónapon belül a 250 ezer többszörösét is ráköltheted.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
-
KubanitoS
veterán
válasz
Buster17 #8804 üzenetére
Kísérletezz, ha szeretnél, lehet még szerencséd is lesz. Nekem két dolog tűnt fel egyből ezen motoron: 125 köbcenti rendszám nélkül, illetve tuning alkatrészekből összeállított blokkal rendelkezik. Az előbbiért könnyen megvághatnak, utóbb miatt ez akár egy széthajtott motor is lehet. Én biztos nem venném meg...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Erről a motorról vélemény? Túl szép, hogy igaz legyen?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz
DonThomasino #9030 üzenetére
Egy kicsit olvass vissza, volt itt egy elég komoly társalgás arról, hogy egy nagy robogó motornak minősíthető-e.
Egyébként a kérdésedre a válasz: nem.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Most ezen annyira meg kellene lepődni? A benzinkutak rohadt drágák, főleg az autópálya mellettiek.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz
runner 125 #9279 üzenetére
Volt szerencsém egyszer beszélni egy ilyen motor tulajdonosával. Tőle tudtam meg, hogy Ausztriában van egy cég, ami vállalja az átalakítást.
Nagyjából 12 millió forintba fájt az egész, de gondolom ebben benne volt a motor alapára is, szóval saccra olyan 3-4 milló lehet az átalakítás és lehet a tulaj plusz egymillióért rakott bele egy-két extrát is.
Egyébként nem tudom mi a jó ezekben a gépekben. Ez se nem motor, se nem autó. Nem hinném, hogy egy ilyenben is meglenne az a szabadságérzet, amelyet egy motor nyújthat...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz
markymango #9534 üzenetére
1.2 misi körül lesz szerintem minimum.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz
NINJA_V #9538 üzenetére
Csak nehogy felkerüljenek használtautóra. Családi okok miatt eladóvá vált szeretett és megkímélt motorom. Szalonállapotú, valós kétezer kilométerrel, esőt elvétve látott, csak városban használtam. A motor ugyan lejárt külföldi okmányokkal rendelkezik, de a műszaki vizsga nem jelenthet gondot. Ha a héten jelentkezel ajándékba adok hozzá egy másik blokkot.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Nos, ha hozzám csak egyszer ilyen stílusban szólt volna az oktató, én is megosztottam volna a véleményem róla, mielőtt leváltom. Most azért fizessek jó sok pénzt, hogy kulturálatlan stílusban társalogjanak velem, mert tanuló vagyok és nem megy minden elsőre?
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Ha már másoltál a totalcaros oldalról, én is megteszem:
Saját sztori: orditozós bunkó, aki az összes csajt tapizta menet közben. Ebben a fórumban pedig láthatóan sokan összekeverik a szigorúságot a bunkósággal. Elemzem:
Bunkóság:
Káromkodás, különösen a nebulóra vonatkozóan
Orditozás
Szexuális célozgatás, tapogatás
Magánügyek okán képzés helyett várakoztatás
TettlegességSzigor:
Tudatos fegyelmezetlenség szankcionálása (felfüggesztés, hazaküldés, stb.)
Hibára való következetes figyelemfelhívás
Tudatos figyelmetlenség szankcionálásaAmit sokan nem értenek meg, hogy az ügyetlenséget, a mozgáskoordinációs hiányosságokat, netán egy figyelemzavart nem gyógyít meg az orditozás. Sőt. Általában, aki hibázik, az nem szándékosan teszi, hanem egyszerűen nem képes az adott feladatot végrehajtani. Ez ellen csak egy gyógyszer van: türelmes gyakorlás. Az orditozás csak és kizárólag az oktatóról állít ki bizonyítványt: egy bunkó, képzetlen, alkalmatlan barom, akinek csak eddig terjednek a képességei. Eddig a szakmai része, most jön a személyes. Az oktató abból kapja a fizetését, amit a mellette ülő fizet. Hogy a k.. anyjába mer kultúrálatlanul viselkedni a kenyéradó megrendelőjével??? Akkor is, ha csak 17 éves!
Szokás a bunkóságot megmagyarázni azzal, hogy a közlekedés veszélyes üzem, meg aki pityergős ez ne akarjon vezetni. Hazugság, ezzel csak félrebeszél, aki erre hivatkozik. A gyereknevelés, az iskola is veszélyes üzem: a gyerek jövője múlhat rajta, mit és hogyan tanul. Valami miatt mégsem megengedett eszköz az áramütéssel nevelés egy rossz válasz esetén. Ez az egész probléma egy dologra vezethető vissza: az MHSZ/ATI világ felfuvalkodott baromjaira, akiknek a mentalitása ma is ott él az iskola vezetők és tulajok között.Az én motoros oktatóm is odavert nekem, nem is egyszer, de csak akkor, amikor tényleg nagy baromságot csináltam. Megértette velem, hogy az életemmel játszom, de egyáltalán nem volt bunkó ember. Lehet ezt másként is csinálni, nem csak anyázva mindenért.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz
runner 125 #9794 üzenetére
A képek alapján a blokk is lehet Ifából.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Bizony szar érzés, amikor meg kell válni egy autótól/motortól, amely az életed részévé vált az utóbbi x évben. Szerintem aki érzelmek nélkül meg tud válni a saját járművétől, az nem is igazán szerette azt.
Reméljük gondos gazdája lesz a mocidnak.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Ezek szerint a futásteljesítmény is rendben van.
Erről a gépről van szó mellesleg? Nehogy aztán felhívjam és rád licitáljak.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Igazából még egy kicsit korai erről írni, nem is akartam, de Steven bejelentése után most már nem tudom magamban tartani a dolgot.
Nekem is ki lett választva a motorom, amelyet a következő hetekben fogok tudni átvenni.
Sok helyen jártam, de végül egy Yamaha XJ6-osra esett a választás.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Köszönöm szépen mindenkinek a jókívánságokat!
Kicsit vicces volt a dolog, hiszen a Yamaha soha nem tartozott a kedvenc motoros márkáim közé, én magamban a Honda és a Suzuki mögé helyeztem rangsor szerint és őszintén szólva csak azért mentem el ebbe a konkrét Yamaha szalonba, hogy meg tudjam nézni élőben az ott árult használt CBF600-ast, ugyanis a közelben egy Honda szalon nem volt, ahol lett volna készleten. Aztán a helyszínen megláttam ezt az XJ-t és azután nem volt kérdés mit is szeretnék. Érdekes dolgok ezek.
Djuree: Gondolkoztam rajta, hogy az XJ-t második motornak használom a pocketbike mellett.
Végül a pocketbike maradt, cserébe rendeltünk a motorra gyári bukókeretet és egy Yamahás tankvédő matricát, valamint a tulaj 20%-os kedvezményt adott a nála vásárolt ruházati kellékekből. Ez is nagyon jól jött, hiszen első motor lévén, még rendes bukósisakom sem volt, így egy helyen be tudtam szerezni a sisakot, egy normálisabb (nyári) kabátot, valamint egy cipőt is.
A teljes képhez hozzátartozik az is, hogy ez a motor 2009-es gyártású, de azt hiszem a hozzá adott extrák (doboz + ABS) és a jelentős pénzbeli engedménnyel összességében kifejezetten jól jártam.
Már várom a pillanatot, amikor végre átvehetem.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz
Steven #10007 üzenetére
Nagyon jól néz ki tényleg a moci. Most, hogy leírtad, hogy két évig nem is használták, eléggé best buynak tűnik.
Trélerrel hoztad el?
A képen a csávó:
1. A motorhoz járt?
2. Egy random járókelő, aki nem bírt magával, miközben fényképeztél?
3. Te vagy?
4. A régi tulaj, aki nem képes elengedni (szó szerint) a kedvencét?Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Itt van ez a totalbikeos link. A cikket olvasd el, ha érdekel, de főleg az utána lévő kommenteket javaslom. Ott le szokták írni az olvasók a saját oktatós tapasztalataikat, illetve, hogy kit javasolnának. Olvasd a többi B125-ös cikket is, ott is hasonló a helyzet a kommenteknél.
A kérdésedre visszatérve: a rutinpályán igazából nem is nagyon lehet mást, mondani, minthogy játssz a kuplunggal.
Hiszen főleg erről szól az egész, na meg az első körben a nézelődésről. Ha valami konkrét problémád van, beszéld meg vele. Ha semmi sem segít és csak a kuplungot hajtogatja örökké, nézd meg, hogy az oktatód véletlenül nem-e egy kibernetikus organizmus a jövőből, akinél lemerült a duracell elem és ezért nem tud mást mondani.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
-
KubanitoS
veterán
válasz
vendingo #10123 üzenetére
Említetted a Versyst. Amikor motornézésben voltam, eljutottam Ceglédre a Kawa/Yamaha szalonba. Ez maximum két hónapja lehetett. Volt bent náluk egy narancssárga Versys 0 km-eres, 2007-es évjáratú 1.4 millióért.
Ha esetleg érdekel a dolog.
szerk: meg is találtam, de úgy néz ki ez csak 650-es...
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
A BMW az BMW mind árban, mind minőségben, ezt tudomásul kell venni. Ennek ellenére az én egyéni véleményem az, hogy motorban nem igazán látom értelmét kétszer-háromszor annyi pénzt kiadni egy BMW-ért, mint egy másik ugyanolyan jó motorért. Az még rendben van, ha valaki autót vesz a bajor márkából, még ha rohadt drágán is, de egyes kocsik között ugye ég és föld a különbség. Egy BMW modellben lehetnek olyan technikai újdonságok, amelyek egy olcsó autóban nincsenek: tolatóradar, automatikus parkolás, hibrid technológia, éjszakai látás mód, egy rohadt nagy motor stb... Főleg e dolgok miatt mondhatjuk azt, hogy okkal drágák a BMWk.
Motorkerékpárok tekintetében viszont én azt gondolom, hogy a BMW annyival nem lehet jobb, mint egy átlagos, megfizethető, elnyűhetetlen japán motor, akár a tömegcikk Suzuki. Abban is van például nagyköbcentis modell a BMW árának töredékért, viszont minőségben, elnyűhetetlenségben nem hinném, hogy hatalmas nagy különbségek lennének, nem úgy, mint az autóknál...
A motorok tekintetében nem igazán tudok efféle csúcstechnológiáról. Van ABS, markolatfűtés, esetleg beépített GPS, de ezen kívül passz. Ugyanúgy kell motorozni egy BMW-vel is, mint egy átlag japán motorral.
Nem azt mondom, hogy rosszak a BMW motorok, illetve, hogy ne képviselnék (feltehetőleg) a csúcsot a motorpiacon minőségben, motorikusan és árban, viszont szerintem a motorok között koránt sem fedezhetőek fel akkora különbségek a márkák között, mint az autók esetében.
Röviden és tömören, szerintem motorok esetében a BMW főleg az emblémája miatt kerül annyiba, amennyibe. (Csak nehogy megverjetek ez utóbbi kijelentésem miatt.
)
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz
lujo10 #10148 üzenetére
1998-ban költöztem szüleimmel Gyulára Mezőkovácsházáról, akkoriban még nem volt probléma az utakkal.
Nagyjából egy éve mentem a Civic Type-S csöppet alacsony autómmal Mezőkovácsházáról Orosházára és ott olyan szinte szar lett az út, hogy miután 30 és 50 km/h között megtettem az utat (egyébként folyamatos 30-as tábla van kitéve) a kocsi jobb első felfüggesztésében egy gömbcsukló megadta magát. Egy hétre rá mehettem a szervizbe. Azóta sem jártam arrafelé, de nem is fogok. Inkább kerülök Mezőhegyes fele, ha muszáj arra mennem, bár ott sem sokkal jobb az út minősége tudomásom szerint...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz
Integra #10147 üzenetére
Pontosan erről van szó, pont ezt írtam én is, amikor megjegyeztem, hogy véleményem egy japán motor tartóssága azonos, de lehet jobb is a BMW-nél. A szervizdíjakról ne is beszéljünk. Ismerősünk mercijébe egy szimpla olajcsere százezernél kezdődik.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Látom írogattok láncsprékkel, meg olajokkal kapcsolatosan. Mivel nekem is mostanában lesz meg az első motorom (talán már a jövő héten), ezért jó lenne tudni, hogy pontosan miféle teendők vannak. Milyen dolgokat érdemes elvégezni, milyen időtartamonként, mire kell figyelni stb... Magyarán tanácsokat szeretnék kérni motortartás ügyben.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Megnéztem a videót és tényleg botrányos, amit ez a barom művelt. Ugyan nem vagyok a száguldozás pártfogója, de persze én is láttam már jó pár autópályás száguldozós motoros videót, ahol a belső sávban jó gyorsan mentek, de véleményem szerint ez belefér. Németországban az autópályák egy részén még sebességkorlátozás sincs, nem mintha ezzel újat mondtam volna. A videón lévő emberke nagy sebességgel többször a sávok felezővonalán ment el autók között. Ilyet szerintem normális ember nem csinál. Ha elnéz valamit, a nagy sebesség miatt tömeges karambol is lehetett volna áldozatokkal. Én örökre elvenném a jogsiját az ilyennek és egy-két évre börtönbe is küldeném nyugodt szívvel. Hadd gondolkozzon csak el az életéről...
Elolvastam a cikket is, az utolsó bekezdésben mindösszesen annyi van megemlítve, hogy 2007-ben Magyarországon is volt hasonló eset, akkor a vétlen motoros halt meg. Valóban nincs odaírva, hogy a motorosok rendes emberek és Pityuka szeret hetvennel az Alpokban krúzolni, viszont az sem volt odaírva, hogy az összes motoros köcsög. Pusztán közölték a tényt, hogy nálunk is történt már agyatlan vezetésből eredő halálos kimenetelű baleset. Szóval nem igazán értem mi dühített fel...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Véleményetek szerint egy 50-es robogón hány kilométer után érdemes fékbetétet cserélni?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz
Topiccsendőr #10357 üzenetére
Ez eszembe sem jutott, nem semmi.
Egyébként mindösszesen arra akartam rákérdezni, hogy mi az általános tapasztalat. Autóknál minimum 40-50 ezret kibírnak a betétek, gondoltam van robogókra is egy általános vélemény. De hagyjuk is inkább.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz
zenwalk #10504 üzenetére
Az Aprilia RS125 a tipikus tini gépezet, egy pörgős, kétütemű motor. Ha nem vigyáztak rá, csak hajtották, mint az állat, akkor lehetnek vele problémáid.
Nézegetve használtautót, a normálisabb RS125-ök olyan hatszázezertől kezdődnek. Őszintén szólva én egyik négyszázezres RS-t sem merném nyugodt szívvel megvenni a fent lévőek között.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz
Topiccsendőr #10512 üzenetére
Valóban, ezzel nem lehet vitatkozni.
Ezt lehet olvasni az egyik hirdetésben, inkább nem is mondok semmit:
Családi okok miatt eladó, egy magyrországi 10 000 km futott, motorikusan hibátlan, apróbb esztétikai hibákkal( előző tulajdonos)lásd a képek. 2. tulajdonostól eladó.
Itt egy másik:
Nagyobbra váltás és idő hiány miatt eladó!
zenwalk:
Én azt tanácsolnám inkább, hogy vegyél egy egszerű motoros dzsekit, abban benne van az összes szükséges protektor. Később majd el tudod dönteni mit is szeretnél pontosan.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz
zenwalk #10717 üzenetére
Az első kérdésedre, miszerint Ak-val csak max 100-zal lehet menni, nos ez egy oltári nagy baromság.
Véleményem szerint a 125 és 250-esek között olyan hatalmas nagy különbségek nincsenek, kivéve, hogy az egyik kétszer olyan erős, mint a másik.
Komolyra fordítva a szót: még a z AK-s tanulómotor is 250-es volt annó ott, ahol én tanultam vezetni, szóval nem hinném, hogy probléma lenne a nagyobb lökettérfogat. A 125-öst sokkal hamarabb ki fogod nőni.
Amiket nézegettél: Kawa Ninja 250 szerintem kitűnő választás lehet, de van a Hondának is 250-ese. Szerintem jó helyen tapogatózol árban is. Ennyi pénzért, mint amennyibe a linkelt Kawa került, már lehet jó gépeket venni. Szóval, ha rá keret, mindenképpen valami hasonló motort nézegetnék.
Az Aprilia RS 125 kétütemű a 250-es Kawával szemben, ezt azért vedd figyelembe. Pörögnek, mint az állat és ha emellett nem foglalkoznak a géppel, akkor ott csak a baj lesz...
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok