-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz bardi #143021 üzenetére
Estenkenti motorozas novelt veszely faktor. Rossz idozites.
Keso delutani rendben van. Estebe hajlo felesleges riziko.
Sztem jobban jard korbe ezt az egeszet.
Itt az eleted a tet, de rosszabb esetben toloszek egy eletre.
Kurva nagy elvezet, de pont akkora a riziko faktor is.
Vannak zart palyak, ott lehet nagyot elvezni sport motorral.
Kozut erre csak kicsit alkalmas.
Az utobbi idobe a kozlekedes minosege nagyot hanyatlott sajnos.Az utak allapota is gyenge.Ottani kezdesnek inkabb nyomatek fele nezelodnek.
kormany csapkodasra kevesbe hajlamos motort.Belathatlan kanyaros erdos utak. Semmi ertelme a 100Lonak nem fogod kihasznalni.
1-2 fokozat, a tobbit ki is lehet szerelni. .
Nekem semmi eplvezetet nem adna egy ilyen. Ott meg egy supemotoval is jobbat lehet csapatni. A sport motor nem jo a szuk kanyarokba.
Ott a nakedek tura motorok mennek jol.
Kis sebessegu kanyarok, a csutka kormanyos sport motorral nem nagy elvezet sztem. Ha marr terd koptatosan tudsz menni akkor igen, de oda eljutni csak zart palyan fogsz. Kozuton hamarabb fogsz tavozni mint azt stabilan megtanulni.
Ket szezon pikk pakk elmegy. Kepzes egy ket alkalom.
Batran kezdhetsz kisebbel. Eladhatobbbak mint az ezres tarsai.
Hidd el, a legnagyobb elvezet ha eletben maradsz. .5 perc ules teszt is fontos, de ez keves a jo donteshez.
Mint mondtam, ha az erzelem kerekedik felul, akkor meg elni a szerelmet. .
Szerelmes voltam egy burgmanba. Soha nem akartam Olasz robogot.
Sir a szivem az olasz utan, es tobbet burgmanbol nem kerek. .
Gyonyorunek lattam az NT-t. Jo volt, de nehez volt, es n boldogultam vele. Nem az en karakterem.
Tenere ronda, de rajta ulve egy masik vilagba leptem.
A konnyedseg, nem akart megolni, nem vitt rosszba.
Irtozatosan konnyen iranyithato, bicikli szinten.
Pedig egy ven majdnem veteran koru motor.Imadom a sor4-et. Nagyon szeretem a motor karamterisztikajat.
Nincs hirtelen ebredo ero, kormanyt fejelo motor fek. .
De akkor sem kell. Hiaba teszik kulsore egy rakat regi sor4.
Szenvednek a motoron a motorral.
Nagyon keveskenek sikerul elsore jol valasztani. Ha nem igy lenne a hasznaltpiac alig menne.
Nem kell felni a valtastol. Nem ordogtol fakad.
Te sem ujat nezegetsz. -
Topiccsendőr
addikt
-
csongi
veterán
válasz bardi #143108 üzenetére
Bandit, GSF, Diversion utolso evjaratai, 99utani.
Tura aszfalt, Nt650V.
V2: DL650, Transalp 650, 700.
Sor2: TDM, A CB500 alacsony lesz. Versys650.
KLE500 az utolso kiadasok.Egyhenger teljes tarhaza. Ulespozicio legjobb.
Itt Tenere, Freewind jatszik.A tobbi japan terep allat.
A lista 48Le tol indul, es kb 80 nel er veget.
A TDM szemelyeben. De eleg iszakos. . -
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #143117 üzenetére
4 hengert irtal kovetelmenynek, de kapod az 1-2 hengeres ajanlasokat is. Talan dijazod a kulonleges technikai megoldasokat.
trx 850. Félidom. Tdm sor2 blokk. 83 lo. Acelcso vaz, 5 szelep, 270° elekeles, v2 hang.~210kg teletankolva. 40 kg difi a vifferhez kepest, ez nagyon nagy fegyverteny, bar ez alul huz, es nincs ridebywire, ami kisimitja. ha nem birod a gazt kezelni, itt ez meg fog indulni. Es meg csak porgetni se kell hozza. Őszi, nedves faleveles napokon kersztbe csuszas van 2000 fordulaton.
Tulkepp a japan monster. Csak jobb.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
-
-
-Maci-
addikt
válasz bardi #143754 üzenetére
Ahogy írod: próbálós.
Van "cipő", ha bokáig ér a nadrágod protektora. Van feles megoldás lábszár középig.
Illetve van csizma térdig, sípcsont protektor nélküli "külső" lábszáros nadrághoz.
Nekem van mind a 3.
Legjobban a térdig érő, 3 csatos TCX csizma jön be. Erre lábszárvédő nélküli textil nacit tépőzárazok körbe.[ Szerkesztve ]
If you don't know where you are going, any road will take you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
neutron23
csendes tag
válasz bardi #143754 üzenetére
Én ma motoroztam először az új bőrruhámban és az új csizmámban. Mugenrace Sphantom 3. Sokkal kényelmesebb, mint amire számítottam. Persze azért 20perc után a csizma már nyomott egy helyen mind a két lábamon, meg kicsit zsibbadtam is, de alapvetően jó az érzése. Ha betörik rendesen tök jó lesz.
A bőroverálban otthon mászkáltam egy órát, most rajtam volt a motoron kb. 2órát. Kellemes csalódás, nagyon szar benne setalni meg mozogni, a motoron meg baromi jó, a végére teljesen kényelmes volt. Nem is izzadtam bele. A csípő protektorok még puhulnak kicsit akkor tokeletes lesz.Csizmából én ugyanabból a méretből-típusból többet próbáltam fel. Változó a gyártási minősége, pl. volt amelyikben a koptatócsavarok szúrták a lábujjamat. Ki kellett azt válogatni, amiben ez nem volt gond. Mindenképpen minden ruhát próbálni kell, rá kell szánni az időt, különben csak szívás van.
-
neutron23
csendes tag
válasz bardi #143760 üzenetére
Ja, en felprobáltam ezt a 1490-es csizmát, nekem a pályás csizma jobban bejott, a 1690. Amúgy ha csak utcázol, én ennél is valami kényelmesebbet vennék, már úgy értem olyat, amiben még könnyebb mozogni. Én utcára bakancsot hordok, Modeka Le Mans. Szeretem, mert lehet benne gyalogosként is működni, sokkal szabadabb.
-
neutron23
csendes tag
válasz bardi #143798 üzenetére
Nem tudom, sosem voltam még arra. A népszerűsége miatt egyszer szerettem volna bemotorozni az ottani környéket, hogyha olvasok róla, akkor tudjam mi van. Csak mindig akad valami probléma. Egyébként nem nagyon izgat semmilyen itthoni útvonal, motorral a mátrában sem voltam soha.
-
vendingo
veterán
válasz bardi #143802 üzenetére
Más pixelnél is olvastam ilyen szétrázós jelenségről. Én ezt használom 10+ éve, illetve nagyobb túráknál a nagy tanktáskába teszem. Én kormányra telefont nem tennék, féltem a kamerát.
Nekem is 6a van, pont belefér ebbe a tokba. Kormányon xrider szokott lenni, de az még nem lett bekötve az új gépre.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vihartigris
őstag
válasz bardi #143802 üzenetére
Samsung S20 FE, quadlok kormányközépen 4 hengeres (soros) motoron.
QL remegésgátló nélkül
QL remegésgátlóval
Mindkét videónál a telefon aktív volt a telefon videóstabilizátora.bármi reciproka a semmi
-
macilaci78
nagyúr
válasz bardi #144229 üzenetére
Érintésérzékeny kijelzők típusairól van egy jó írás a lapcsaládon.
A kapacitív panel az ujj elektromos vezetőképességét használja ki, vagyis a vezetőképes cérnának hozzá kell érnie a felülethez.
Ezzel szemben a rezisztív kijelzőre elég csak nyomást gyakorolni, ami mehet akármilyen kesztyűben, vagy akár egy nyalóka pálcikájával is. Telefon mellett navigációs készülékeket is gyártottak ilyen kijelzővel, pl WayTeq.
Lehet amúgy, hogy egy telefon, tablett mellé kapható aktív ceruza is megoldaná a gondodat, amit kesztyűben is meg tudsz fogni, vagy csak egy földelő karpereccel kombinálsz egy kesztyűt.vlevi: nem próbáltad a kesztyű egyik ujját hozzáadni valamelyik ujjhoz?
Érdekelne a tapasztalatod. Egy textil kesztyű nem biztos, hogy jó, mert a textilszálak elmozdulhatnak egymástól, de egy bőr kesztyű elvileg jó lehet.Samsung I900 Omniához adtak kulcstartó méretű teleszkópos ceruzát. Ez mehet a slusszkulcs mellé is és kesztyűben is használható. Persze azért nem menet közben.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
vlevi
nagyúr
válasz bardi #144229 üzenetére
Ahol közel van a kezedhez a kesztyű, ott van rá esély, hogy érzékel, legalábbis az én kesztyűm az ilyen.
A gugli maps ezen két tulajdonságától én is agybajt kapok...
De sajnos másik navit nem találtam még, ami lezárt képernyőn is fut. Így nem kell mennie a kijelzőnek egész nap, csak amikor van valami érdekes szitu, akkor bekapcsolom a képernyőt, de feloldani nem kell, és látom a térképet.
Sajnos a többi, pl. waze, nokia here, az igo, sygic, ... ezt nem tudja. És hát, ujjlenyomattal feloldani tényleg nehézkes egy telót, kesztyűben
Ceruza jó 5let, működik is, csak nincs hova tenni.[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz bardi #144234 üzenetére
Be kell menni személyesen. Én is ezt tettem, egy fél órát válogattunk az eladóval, mire színben, fazonban, méretben megfelelő touch-os kesztyűt vettem...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #144408 üzenetére
Ha raulsz egy manapsag jonak mondott sportturara, es ugyanakkora feket huzol, mint a viffernek, akkor azonnal beleharapsz a plexibe. Egy modernebb motornal nem erzed azt a himbilimbit kanyaroknal, vagy szitalast nagy sebessegnel. Ha ennyire igenytelen minden, akkor a fek sosem kopik el, sem a fektarcsa. A futomu meg rossz uton sem vag hatba. Valamit valamiert termeszetesen.
ettol en meg szeretem birtokolni, csak en nem tudok megfeledkezni arrol, hogy manapsag milyenek a motorok. ha benezel a markahoz tartozo kisegyhazhoz, barmelyik markacsopiba, ott termeszetesen ez a vilag legjobb motorja.
A szelvedelme jobb egy szupersportmotornak, mivel a kormany helyzete miatt ott lejjebb van a felsotested. Ezt is erdekesnek talalom. Es azok a nyikorgo baszok, hogy a plexi belsejet is teleraktak takaro idomokkal, amik egyfolytaban nyígnak. a kvarcora... kiborit. Ha a 90 es eveket kellene egy targyban megjeleniteni vhogy, az valoszinuleg a kvarcora lenne.
A blokkja az jo. Mondjuk en azzal a tervvel vettem, hogy atepitsem, normalis futomu-fek, es 90 es evek retro fenyezese. Rc30 vagy rc45 replikanak.
Erdekes, hogy ugyanabbol az evbol valo a ducatim. mindig kivancsi voltam a kulonbsegre, hogy akkoriban hogyan kepzeltek el a motorozast a ket gyartonal. Orulok, hogy mindkettot lehetosegem van kiprobalni. A vfr kremes a ducati szarazkuplungos blokkjahoz kepest. Az a 944 kobos v2- es egy nyers szar ahhoz a v4 hez kepest, hangban legalabbis a szarazkuplung miatt. A tobbit (vibracio) a v2 hengerelrendezes rovasara irnam, ezzel nem lehet mit csinalni. Tehat hogy 4000 nel simul teljesen ki, stb. A gazt nagyon finoman tudja a v2 is venni, a befecs tokeletesen tud mukodni, de valahogy nem jut az ember eszebe egy 90 es evek fejlesztese, inkabb 1960-70. Az a hemiszferikus egester, hatalmas 2 db szeleppel. Ennek ellenere 10 ezret elforog a desmo vezerles miatt. Kulonben sztm tul nehezek lennenek azok a hatalmas vasszelepek.
Ha vmi ennyire szar, arra mondjak a tesztekben, hogy ferfias. Ha valami annyira jol mukodik, mint az a v4, arra meg azt, hogy unalmas. Sosem ertettem ezt a tulzast.
De. Hogy lehet, hogy nem er le a kozepsztender sosem az olaszon? Es usd villa van rajta, 320 as tarcsakkal, brembokkal, az akkori superbike-on levo fekekkel, minden fele allithato futomuvel. Emelle befecskendezeses. 90 es evek kozepen. Ha vettel egy sportdobot, ahhoz adtak egy masik epromot, amit beraktal a vezerlobe, es kesz a tuning. Az eleg menő.
Megneztem volna a ket motor kozotti arkulonbseget akkoriban, mert ha a ducati duplaannyiba kerult akkoriban, akkor nem biztos, hogy a legjobb valasztas ar/ertek aranyban. Mindegyik mashogy szar, vagy mindegyik maskepp szeretheto.Explosión de dos tiempos
-
miezez
csendes tag
válasz bardi #144853 üzenetére
Lényegében az elektromos gázkar, annak szögállása és fordításkor a szögsebessége csak egy paraméter a vezérlő elektronikának. És az fog történni, amit a gondos mérnök kitalált és leprogramozott. Iszonyú sok paramétert vesz figyelembe a motorvezérlő, ebből egy párat az ember is tud módosítani (gázkar, dőlésszög stb.), de hogy pontosan mi történik egy motorban, azt már a szoftver határozza meg egy korszerű motornál. ECU, EPS, ABS, ASR és számos perifériára dolgozik azon, hogy ne Te vezess a hibáiddal. És persze, engedik kikapcsolni (a töredékét). Ne legyenek illúzióink.
-
Shadowbull
addikt
válasz bardi #144853 üzenetére
Egyrészt a fojtószelep állása nem mindig 1 az 1ben megfeleltethető a gázpedál állásának. A vezérlő a saját feje után megy, amikor beállítja a pozíciót, különféle okokból. Például lefulladásgátlás, emissziós okok, kisköbcentis szívómotoroknál használt trükk hogy a fojtószelep nagyobbat nyit mint amekkorát a gázpedál állás indokolna, hogy az autó erősebbnek érződjön. És lehet még kismillió ok.
A másik az hogy a fojtószelep álláson kívül vannak még egyéb paraméterek, amiket tudnak befolyásolni, automataváltónál a visszakapcsolás, turbónyomás változtatás, komfortfunkciók deaktiválása, szelepvezérlés állítása, ilyesmi. Ha gyorsan nyomod le a pedált akkor tudja a vezérlő hogy sietni akarsz, ehhez módosítja a rendszert.
Nyilván egy motorkerékpár kevésbé komplex, de azért egy modernebb példánynál vannak azért lehetőségek.
[ Szerkesztve ]
Egyél hozzá kenyeret!
-
senior tag
válasz bardi #145233 üzenetére
Ezt a kabátot vettem végül, ebben gerincprotektor nincs is, csak a habszivacs. Ajánlottak hozzá való level 2-es protektort, viszont a protektoringemben is az van, méretben nagyjából azonos volt az általuk mutatottal, így első körben nem vettem meg hozzá.Majd karira Amit linkeltél, az nekem tuti nem fér alá, elég passzentos a kabát. Az volt a bajom az összes nőivel is, hogy a hátánál az ujjánál bugyros volt, a csipőnél meg alig tudtam összehúzni, szóval nekem egy pólón kívül semmi nem fér alá.
A nadrágban lévő protektorokat nem néztem még, ahogy azt se tudom, hogy a csípőnél itt is szivacs van-e még vagy már protektor. Ez amúgy pont férfi nadrág, mert a nőiből ami jó volt csípőnél az lábra hosszú volt, ezt felvettem és mintha rám öntötték volna Volt hozzá térdkoptató is. Annyi, hogy egyelőre nem összecipzározható a kettő, de megvan mindennek az ellendarabja, majd átvarrjuk rá.
A farmerom mondjuk pont olyan, hogy a cordurámba lévő level 2-es protektor pont belefér, így azzal tuningoltam fel.
Igazából baromi jól jártam ezzel a 30 rugós protektoringgel, az összes protektor benne level 2-es, így igazából bármelyik cuccom fel tudom vele turbózni, a ktm-es cordurám is hasonló áron vettem, abban is a térd az level 2-es volt. -
senior tag
válasz bardi #145253 üzenetére
Az előbbit én is néztem, csak méretben nem volt rámvaló
Amúgy minőséginek tűnt. Ezeket néztem még, árához képest ez is jónak tűnt, csak ez is nagy volt.
Igen, azt mondták a boltban, hogy 99% hogy össze lehet kapcsolni mindent mindennel, a gyakorlatban az enyémet pont nem lehetett De az több sebből is vérzett, a cipzár mérete sem volt azonos. Amúgy körbe is össze lehet ezeket cipzározni, meg van egy kis cipzár, amivel meg csak hátul a deréknál. Az enyémhez adták a gatya és a kabát ellendarabját is, így igazából csak újra kell varrni a cipzárt, nem egy nagy dolog. -
Oppenheimer
veterán
válasz bardi #145278 üzenetére
A fo Bukk utvonal motorozhato, de azert ne szamits Matra minosegu aszfaltra. Roman aszfaltra meg plane ne. Faleveleket nem tudom, en asszem 2 hete jartam ott legutobb, akkor meg jo volt, de az meg nyar volt, most meg mar tel van.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
hroberto
addikt
válasz bardi #145293 üzenetére
A Felsőtárkány - Lillafüred közötti rész nem túl jó. A megyehatárig tűrhető, a borsodi rész sokkal rosszabb. Sok az úthiba, és a sárfelhordás. Ráadásul mostanában vagták az útszéli fákat Répáshuta és Lillafüred között, úgyhogy most az a megszokottnál is mocskosabb az út.
Xiaomi 14, KTM 1290 Super Duke R Gen3
-
hroberto
addikt
válasz bardi #145297 üzenetére
Azért nem mondanám, hogy szar, de a jó nem ilyen.
Én Gyöngyösnél felmennék a Mátrába. Mátrafüred - Parádsasvár között tökéletes, aztán tovább Sirok és Egerbakta között megint parádés az út. Mondjuk ha már ott vagy Egerben, akkor szerintem menj a Bükk felé. Azért lehet arra is jókat kanyarogni.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 14, KTM 1290 Super Duke R Gen3
-
vlevi
nagyúr
válasz bardi #145361 üzenetére
Én vagyok olyan hülye, hogy motoros nadrágban, csizmában nyár közepén felgyaloglok pl. Drégely várához
Utána végem van, mit a botnak, folyik rólam a viz, de nem a csizma a szűk keresztmetszet.
Sőt, volt már, amikor a gyökereken félreléptem, jól jött, hogy nem fordult ki a bokám. -
Biqci
aktív tag
válasz bardi #145388 üzenetére
Semmi baj, olvastam már olyat régebben, hogy valaki panaszkodott a fékhatásra, hogy mennyire legyengül, aztán kiderült, hogy valami dombos terepen csak a hátsó fékkel fékezett és természetesen a fékfolyadék feladta a rá adományozott feladatot...
Tehát jogsival vs. jogsi nélkül esetén te jössz ki jobban"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz bardi #145391 üzenetére
Nézd, ez olyasmi, mint az autóknál a kézifék. Tudsz vele fékezni, akár állóra is, sőt kell is ha játékból meg akarod indítani a seggét. De igazából nem erre találták ki...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- 3D nyomtatás
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- UHD filmek lejátszása
- iPhone topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- 2024 őszi fórum peca
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- ÚJ, bontatlan Ubiquiti Unify Protect IP kamera (G3 Pro, G4 Pro, G3 Flex)
- Black & Decker konvektor (2000W)
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen