-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #143005 üzenetére
Nezd, a problema nem az eleted elso vagy a masodik motoros szezonjaban kezdodik, hanem amikor magabiztos lesz az ember, es elkezdi jobban feszegetni a hatarokat. Ugy, hogy nem hulyegyerek tini.
Explosión de dos tiempos
-
Pocee
senior tag
válasz macilaci78 #143037 üzenetére
Azért veszélyes,mert nem mindenki higgadt megfontolt és közel tökéletes mint Te.
Mr.Brightside
-
csongi
veterán
válasz macilaci78 #143101 üzenetére
Lehet lassan menni, komotsan meg minden.
Csak minek akkor a nagy eros gep?
Nagyobb lesz a cerka? Vagy szembol nagyobb motorosnak tartanak az integetok?
Ez a majd hozza, bele nő elmelet egy baromsag. .
Semmi mas, csak lelektani onkielegites.
Es nincs ezzel baj. .
Csak miert kurva nehez beismerni? Es miert kell illuzionista magyarazatokat adni? Mert esszeru magyarazat nincs.
A motor ero szempontjabol hot felesleges. Netto deficit, tobblet fogyasztas, dragabb uzemeltetes, de ugy megyek vele, hogy esszel es betartva a szabalyokat.
Ezt egyszemely, egy 50Le motorral is abszolvalja.
Az auto piacon tetten erheto ertelmetlen LE novekmenybol athozott rossz beidegzodes es gondolkozas mod csapodik itt el.
Aki vesz kezdesbol egy nagy vasat, sosem erti meg, miert felesleges.
Nincs viszonyitasi alapja. Fogalma sincs milyen elvezeteket hagyott ki.Es valojaban mitol benazikGazdasagi szempontbol, meg veszek egy olcsobb kisebb jobb allapotut.
A maradekot ruhara benzinre koltom. Ha mar gazdasag.
Esszel meg ovatosba meg mittom en milyen ervek vannak felsorolva.. egy kisebbel is lehet.De a sziv diktal, es meg kell elni a szerelmet.
Tok rendben van, csak nem kell a suketeles melle. -
etnies
senior tag
válasz macilaci78 #143101 üzenetére
Mindenre van példa pro és kontra, de a statisztika szerint a tapasztalatlan sofőr és erős jármű (nem csak motor) veszélyes elegy. A motorozás azért különleges, mert elég egyetlen hiba és zsákba kerülhetsz, míg autóban általában a Race01-ek élik túl a hülyeségüket és másokat ölnek meg. Ott az árral növekszik a biztonsági szint is, míg motoron nem igazán.
A gyenge motor szar fékkel ideális kombo, mert nem csábít száguldozásra, de megtanulod mi az a féktáv, hogyan kell progresszíven fékezni, hátsó féket használni. Ha mondjuk dual fékes motorral kezdesz, fogsz-e másik motoron hátsó féket is használni ösztönszerűen, vészfékezésnél.
Új motoros el fog esni. Ez biztos. Minél kisebb sebességgel és tömeggel esel el, annál jobb esélyed van túlélni.Sokáig lehetne ragozni, de a lényeg: a fizikát meg kell tanulni ahhoz, hogy jó legyél. Az F1 pilóták is gokarton kezdenek, nem véletlenül. Senki sem születik motorosnak, azt meg kell tanulni és alap nélkül nem lehet házat építeni.
Amióta az eszemet tudom ez olyan visszatérő vita, mint a milyen olajat.."önmagam hite vagyok magamban"
-
Somatom
veterán
válasz macilaci78 #143101 üzenetére
Hogyne lehetne. Amihez egy 600 -ast erőltetni kell, azt egy 1200 -as lazán hozza. Ugyanannál a tempónál kisebb fordulat, több erő. Ez tartósságot prognosztizál. A HD -n 1500 -nál váltom a következő fokozatot, 1200 -zal lehet krúzolni. 4000 körül 140 -nel megyek. 20 év, 60 ezer Km, bontatlan blokk, olajcserék között nulla olajfogyasztás. Kétszeméllyel, felpakolva is van hely, kényelem. Nem ilyen egy ideális túramotor?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bardi
aktív tag
válasz macilaci78 #143107 üzenetére
Valami hasonló engem is érdekelne, 184 centi 78 kg kb, országút, és első körben itthoni túrák max, utast valszeg soha nem fogok vinni. Nem kell 90-100 ló Japán márka érdekelne, nagyon max 1,2 milláig.
'92 Honda VFR 750
-
Somatom
veterán
válasz macilaci78 #143107 üzenetére
Tőlem kérdezed? Egyértelmű. Valami FL. Pl. Street Glide, Electra Glide, Tour Glide.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
etnies
senior tag
válasz macilaci78 #143107 üzenetére
Elég speciális eset vagy a méreteid miatt, kizárólag túra, túra-endurók jöhetnek szóba, abból is a nagyobb fajták.
Konkrét javaslatom nincsen. Ha mondjuk DL-re felülsz, akkor utasnak már nem jut hely, mert ketten együtt túllépitek a maximális terhelhetőséget.
Neked nagyon utána kell járni majd ennek."önmagam hite vagyok magamban"
-
martonx
veterán
válasz macilaci78 #143107 üzenetére
Én a helyedben kinézném, hogy mik tetszenek. És akár hirdetésre jelentkezve (próba kört nem nagyon szokták engedni), végig ülném őket.
Utána azt venném ami ez alapján a legjobb kompromisszumnak tűnik.Én kérek elnézést!
-
Mentolka
senior tag
válasz macilaci78 #143107 üzenetére
Én azt tudom ajánlani, amit próbáltam:
Kissebb darab vagyok (177cm 100kg), de az utas hasonló plusz csomagok.
15 év kihagyás után 40évesen vettem újra motort (tehát újraKezdő voltam), a szempontjaim hasonlóak, mint nálad (hosszabb utak kényelmesen + plusz ingázás). TDM900A lett véve - sor2, 900ccm, 86LE. Tulajdonképpen pont elég volt mindenre, és a tudta, amit kellett. Használtam 60e km-t, soha nem volt vele probléma, eladtam 115e km-el.
Helyette lett (több típus kipróbálása után) Kawasaki Versys 1000SE. Ez már tényleg mindenre alkalmas, hosszútávon is kényelmes (eddig nálam 600km volt a legtöbb egyszerre) az utasnak is, kitűnő futóműve van, erős (120LE) lassan-gyorsan menni tudó erőforrás, jó fék. A korábbi verzióit is dícsérik. Cserébe nem könnyű (250kg).Ezeket ajánlhatom, de kezdőként mindenképp menj el vezetéstechnikai tréningekre (rengeteget adhat)! Bocs, azt nem figyeltem, mennyi a kereted?
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz macilaci78 #143107 üzenetére
BMW R1250 RT.
Bár most látom annak csak 226 kiló a terhelhetősége.
[ Szerkesztve ]
Egyél hozzá kenyeret!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #143122 üzenetére
Van olyan tuning, ami a teherbirast szolgalja, erosebb rugot kell vegyel a villakba, es a hatso rugostagba. Ezt a regebbi motorokon en vasarlas utan azonnal meglepnem, en nem vagyok extrem nehez, ~90kg de nekem is kellett rugot cserelni par motoron. Es itt megint szerintem felreertes van. Az a futomu, ami kenyelmes, nem igazan lesz jo, mert annak alapfeltetele a sulyodhoz merten gyenge rugo. Van aki erre mondja hogy jo. Amennyiben nem terheled soha az eletben annyira, hogy a nagyon kozeli hatarait elerd. Jo lesz.
Most nem mennek bele a merevsegbe, belsőcső átmérőbe, a rugo a legfontosabb elso korben.Ettol viszont meg a segedvaz repedhet egy ido utan, ha folyamatosan tulterheled utassal es csomagokkal.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #143122 üzenetére
Illetve amit nem ertek. Miert a te sajat sulyoddal viszonyitod azt, hogy el birsz banni egy motorral?
Mi koze van a te sulyodnak a vezetestechnikadhoz, amit egy 60 kilos ember is meg tud csinalni?Explosión de dos tiempos
-
fattyu
veterán
válasz macilaci78 #143107 üzenetére
ez 230 kiló csomagok nélkül. szerintem nincs olyan motor aminek a max össztömege ezt tolerálja.
pl egy dl 1000 ami egy nem kicsi túraendúró 205 kilóval terhelhető... legalábbis gugli hirtelen ezt mondta
bmw r1250 gs 216 kiló...
k1600 210 kiló...és ezek kifejezetten a nagy túravasak... szerintem ezt engedd el.
tuningolni rugót persze lehet erősebbet beletenni. de a forgalmiban attól még ott lesz a megengedett maximális össztömeg. Egyszer történik bármi, és úgy falcol le a biztosító mint az első barátnőm.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
csongi
veterán
válasz macilaci78 #143143 üzenetére
Nem tudom, de barmire is kepesek, ha kifizeteserol van szo.
Amiket leirtam tipusok kb.Sajnos sok alternativa nem lesz. 230 kg utazo sulyal komoly korlatok kozott vagy.
Ilyen formaban 10 talan 15 ezret fut el egy gumi szett. 100 ezres tetel. .
-
etnies
senior tag
válasz macilaci78 #143143 üzenetére
A kettőtök súlya 230. Erre rájön csak a két bukósisak, ami 3 kg legalább. Ha felvesztek motoros ruhát, az még minimum 5. Ha mentek túrázni, akkor kellenek dobozok és tartóvasak: 5-7 kg. Ha tesztek is bele valamit 15-25kg.
Legyen 255 kg.Gyorsan végig szaladtam néhány motoron, még a Goldwinget is megnéztem, jellemzően 200 kg körül van a maximális terhelhetőség, ti ezt 10-20%-al túl fogjátok lépni.
Ha a fogyás nem megoldható, akkor nektek két motor kell szerintem.
norbert1998 -> Stormihoz van alacsonyított ülés vagy akár csináltatni is lehet. Én 183 vagyok, nem okoz nehézséget a kezelése (mondjuk 13 év után kerültem rá). Súlyom 80 kg, 6 éves korom óta sportolok.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Mentolka
senior tag
válasz macilaci78 #143122 üzenetére
A motoros talikon tényleg sok típus előfordul, és érdemes beszélgetni a tulajokkal előny/hátrány témában. Most lesz ez pl.: Sirok
De amúgy a legtöbb márka szalonban megengedik, hogy ráülj, sőt többnyire próbakörre is viheted a gépeket. Én is sokat kipróbáltam, mielőtt vásároltam.
-
Micsurin
nagyúr
válasz macilaci78 #143157 üzenetére
NC nagyon jó próbáltam nekem nagyon fun volt utassal csak az volt a bajom alig éreztem dinamikusabbnak mint az 500-asom, nem kellett annyira forgassam de ezen kívül nem akaródzott jobban szedni a virgácsokat.
De a felépítése nagyon kényelmes az biztos.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bacus
őstag
válasz macilaci78 #143170 üzenetére
Hagyjuk ezeket az autós hasonlatokat, mert teljesen más motorral közlekedni mint autóval. Persze segít az autós tapasztalat, felismered a táblákat, tudod kinek van elsőbbsége, de motoron egész másképp éled meg a sebességet, a távolságot, stb.
Van amikor 30-70 km is kikészít motoron, fáj a fenék, meleged van, kiszáradsz, stb, hol lehet ezt összevetni az autózással?Most azt gondolod, hogy együtt motoroznál még 3-4 motorral, akkor Te inkább lemaradnál, stb? Hát volt már akinek ez ment, de sajnos a többség az cikinek érzi, hogy lemarad, ha megelőzik, ezért túlvállalja magát. Ez tuti.
"amikor a teljes időben" az oktatás mind az egy órájában? Képzeld el, milyen amikor ezt 10h-ban csinálod 4-9 motorral mögötted.
"Gondolom, hasonló instrukciók elhangzanak túrán is, az irány megvan, majd odaérek." Vannak örök érvényű szabályok, meg van esetleg egyedi is. Az örök érvényűeket illik ismerni, ezeket nem fogják elmondani, utána kell olvasni. Az egyedi szabályokat pedig elmondják. A túra vezető sokszor előre megmondja a tempót, azt nem tudod tartani, akkor este a vacsinál tali . Egy fizetett túrán pláne nem tarthatsz fel 3 napig 9 másik embert. De ez már nem közös túrázás, hogy reggelinél és vacsoránál találkozol a többiekkel
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
veterán
válasz macilaci78 #143184 üzenetére
ahogy neked tetszik.
Szerintem mind ettől tartunk igazán.
Középsztender mennyire antikrisztus a hornetre? Van egy bontos, akinel van hozza 30-ert, jelentosen konnyitene a karbantartason. Van valami ellenerv, ha gyarilag nincs rajta?Everybody lies.
-
KrAt
veterán
válasz macilaci78 #143187 üzenetére
"nem megyek többet csoportos túrákra, mert nem nekem való."
Hójajjj, hányan nem értették meg, amikor pár ilyen "túrázgatás" után, ami kanyarvadászatba csapott át, azt mondtam, hogy bár tudok olyan "gyorsan" menni, de nekem ez kevésbé' élvezetes, mint bámulni a tájat a saját kocatempómban.. Jött a győzködés, hogy belejössz majd, menni fog, mondtam, h most is megy, de kényelmetlen.. Azóta egyedül..(vagyha meglesz a motorod, mehetünk együtt, mi háromajtós szekrények )
-
fattyu
veterán
válasz macilaci78 #143143 üzenetére
akármi is megeshet ha rádnéznek... nem bántás vagy beszólás volt de nyilván látszik rajtad nem vagy pici.
illetve: 25%-al átlépni a megengedett maximális terhelést.
hát nem tudom. mi van ha a váznyúlvány letörik egy kátyúba hajtás alkalmával. Okkal van max terhelhetőség. oszt ha elhagyod az asszonyt mert a te meg ő meg csomagok súlya, katasztrofális anyagfáradást idéz elő?
az utassal részét szerintem töröld az elképzelések közül.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Pocee
senior tag
válasz macilaci78 #143196 üzenetére
Miért nem opció faragni a súlyod?
Ilyen többletnek azért komoly eü kockázata is van...pl szív,de nyilván tudod Te ezt...
De gondolj bele,hogy át kell majd dobnod a lábad a motor ülése felett,nyilván lehet próbáltad is már de egy pillanatra egy bokán fordulsz ami reméljük nem adja meg magát magadra rántva a motort.
Ha már ilyen szinten megfontolt vagy,hogy tudsz Te majd lassan is menni nagymotorral,akkor esetleg az élet más területén is kamatoztasd mert élni jobb mint nem.Mr.Brightside
-
neutron23
csendes tag
válasz macilaci78 #143202 üzenetére
Intermittent fasting. Próbáld ki. Először napi két étkezéssel, majd napi egy étkezés. Kalória számlálás nincs, egy időablakban lehet enni. A lényeg, hogy minél többet legyél üres gyomorral. Tehát mondjuk 11-14óra között eszel, előtte-utána semmi. Legalább 14-16órát kellene üres gyomorral lenni, de a legjobb 18-20óra. Nasi, édesség nincs, üdítő nincs, pékáru nincs. Víz, hús, magvak, sok zöldsèg, kevés rizs/krumpli/tészta, egy kevés gyümölcs
-
macilaci78
nagyúr
válasz macilaci78 #143212 üzenetére
Endokrinológus! Ez a szó nem jutott eszembe.
Nem akarom offolni a topikot az eddigi probálkozásokkal és hatékonyságukkal. Legyen elég annyi, hogy kicsinek is nagy voltam, amire volt példa abban a paraszt családban, amibe születtem.Amikor volt némi sikerem, akkoriban a rendszeresség megvolt. Ha jól emlékszem, az a próbálkozás ebben különbözött a többitől.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Shadowbull
addikt
válasz macilaci78 #143225 üzenetére
Majd egyszer számold össze a kalóriákat mondjuk egy teljes hétig, de mindent amit megeszel, nasit, üdítőt, jajezcsakpárfalatnemszámit dolgokat is, aztán átlagold vissza egy napra.
Nagy összegben mernék fogadni hogy brutális értékek jönnének ki.
Egyél hozzá kenyeret!
-
Shadowbull
addikt
válasz macilaci78 #143241 üzenetére
Szerintem nem gondoltam én azt ott túl, csak toltam
Egyél hozzá kenyeret!
-
Micsurin
nagyúr
válasz macilaci78 #143241 üzenetére
Személyiedző és dietetólógia aztán majd irányba raknak nem a neten lesz ez megoldva.
Sok sikert tudom nem könnyű az életmód váltás, mióta pám cukros mi minden lisztet és tésztát kicseréltünk lowcarb lassú glikémiás indexű megoldásra azóta pizzától lazanyáig vagy tésztáig bármit tud enni Ő is én meg képtelen vagyok a 79Kg-ról elmozdulni.
Nehéz megindulni de ha egyszer van szakember aki út irányba rak és van kitartás akkor a végén jó lesz az.---
Feucht-ban vannak az interkomok, szerintem ha benyeli őket a feketelyuk fixen agyvérzést kapok. Hétvégére az volt a terv a lévai vár már azokkal karöltve lesz.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
válasz macilaci78 #143309 üzenetére
Terd a szivacsos protektor mogott, boka a magas csizmaban, a vallak jo kerdes, a taska es a kabat ott nem annyira fed, de az nem halos ha jol emlekszem.
A kezemen szoktam eloszor erezni, hogy fazok, ott direkt nem is veszek fel vastagabbat a nyari kesztyunel, ha ott fazok, akkor mar nem jo otlet menni, egyelore ez a rutin van meg motoron es biciklin is.Everybody lies.
-
Biqci
aktív tag
válasz macilaci78 #143309 üzenetére
Nem tudom, én inkább fázom, minthogy ömöljön rólam a víz. A hideg ellen jobban tudok védekezni, ami pedig az ízületeket illeti, az már nem szempont. Ha eddig nem volt gond, ezután sem lesz...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
vendingo
veterán
válasz macilaci78 #143387 üzenetére
Ha az amúgy is magas árhoz ez is hozzátartozik, akkor lehet inkább várok. Olajat alap, hogy cserélek, de ilyen beavatkozásokkal nem kalkuláltam, bár nem is biztos, hogy a felsoroltakból mind szükséges lenne.
A legnagyobb bajom, hogy a kevés km miatt túl sokra tartja.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
pepucs
tag
válasz macilaci78 #143463 üzenetére
Fülbe Alpinestar Motosafe Pro, beszélgetni is tudsz benne. Esetleg Tour de az nekem csak országútra jött be cserébe csak akkor veszed ki ha megérkeztél. Döglött bogarakra nagyobb benzinkutakon van szélvédőmosós víz és kéztörlő.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
veterán
válasz macilaci78 #143463 üzenetére
En benzinkuton szoktam megallni es a kobakot le se veszem, a vizes kefevel lemosom a plexit elore dolve.
Everybody lies.
-
Debilon
addikt
válasz macilaci78 #143463 üzenetére
A DL-en nem nagyon kell sisakrol bogarat pucolni ekkora plexivel ami ezen van (ha jól látom)
Egész napos menet után sem feltétlenül, 250 km után meg pláne (szerintem)
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
etnies
senior tag
válasz macilaci78 #143463 üzenetére
Mikroszalás rongy. Előbb lelocsolod a plexit sok vízzel és vársz egy percet. Vagy teszel rá egy vizes rongyot vagy valamit, lényeg, hogy ázzon. Utána letörlöd két mozdulattal. Így lesz karcmentes, nem kellenek drága csodaszer, meg egyéb, PW csodaszerek. A PW nagyon átszövi a motorozást, jelentése: parasztwakítás.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Mentolka
senior tag
válasz macilaci78 #143625 üzenetére
Verőce volt a pontos helyszín, a strandnál lévő zebra.
A képen a jobb oldalon autók parkoltak, és nem lehetett rendesen látni a gyalogost. Akkor épp nézelődött egy, és az előttünk haladó autós konkrétan beletaposott 2 lábbal a fékbe.
Kb.25-30-al csorgott a forgalom, a kolléga próbálta kikerülni az előtte vészfékezőt, de már csak félig sikerült neki.
Jobb térd ficam, kifordult. Bal csukló szilánkos törés. -
-Mosquito-
őstag
válasz macilaci78 #143772 üzenetére
Budaörsi úti baleset. [link]
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz macilaci78 #143778 üzenetére
A legálist majd az aktuális 88 és a halálközti vérkomcsi öregbútordarab NKH-s fogja eldönteni ott és helyben.
Havernak az Africat a gyári csövezés miatt akarták megvágni...
BMW-s cimbit meg az "utólagos" kormányfűtés miatt ami tűzveszélyes... nem is tudom láttam-e már 1150-et markolatfűtés nélkül. De igen az biztosan csak utólagos lehet mert a motor túl öreg akkoriban nem volt divat.Gitegylet az egész.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
neutron23
csendes tag
válasz macilaci78 #143785 üzenetére
Vészhelyzeti manőver erre szerintem nem nagyon van. Azt gondolom iyenkor a szerencsének van a legnagyobb szerepe. Mindenki próbálja magát felkészíteni tréningekkel a legrosszabbra, de nyilván csak élesben derül ki, hogyan reagálsz. Lehet hogy 10évig évente több tréningen is részt veszel és amikor helyzet van, ugyanúgy rámarsz a fékre és megy az eleje, mint ahogy szerencsétlen Kawásnál. Egyébként én úgy látom, hogy az esetek többségében egy elkerülő manőver hatásosabb a nagy fékezésnél, ha van hova menni. Nyilván helyzetfüggő. Ehhez lélekjelenlét és ügyesség kell, nagyon jól kell tudni olvasni a forgalmat és átlátni a környezetedet. Szerintem ez is egyfajta intelligencia, amit bizonyos szintig lehet fejleszteni, a többi meg vele született. Nagyon jól látszik a forgalomban, hogy kinek mennyi jutott belőle, vagy hogy ki mennyire szarik bele. Mert van aki akar, csak nem megy neki, folyamatosan rossz döntéseket hoz, őket segíteni kell.
Szerintem a legjobb ha defenzíven, sok tartalékkal vezetünk, legyen az autó vagy motor, és fáradtan, tompán nem megyünk, ez a legfontosabb.
-
Biqci
aktív tag
válasz macilaci78 #143784 üzenetére
Nincsen minden lepapírozva németben, nem kell feltétlenül. Legyen E száma és nem fognak kötekedni. Nekem sem volt beírva a Remus dob, csak a E-t nézték vizsgán.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
KoVee84
senior tag
válasz macilaci78 #143785 üzenetére
Kaptam én is el már oldalról autót és úgy úsztam meg 0 sérüléssel, hogy 50 körülről fékeztem, majd mikor láttam hogy ez bizony csatt lesz, akkor nem ragaszkodtam a motorhoz és konkrétan általános iskolai szekrényugrással átdobtam magam az autón. Ha nem bőrruha van rajtam és jobban fel tudom húzni a lábam és nem akad be a C oszlopba, akkor talpra érkezem (így volt benne egy majdnem szaltó).
Én annak tulajdonítom a sérülésmentes esést, hogy az már a negyedik volt, így nem ragaszkodtam már annyira a motorhoz, mint az elsőnél, amikor még annyira kapaszkodtam, hogy el is törtem a hüvelykujjam.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #143784 üzenetére
Az utolagos turbo nemetorszagban peldaul nem buko.
Illetve ha olyan jarmuvet akarsz itthon forgalomba helyezni, ami vmilyen szinten atalakitott, akkor erdekes modon nemetorszagban kell forgalomba helyezni, majd onnan athozni magyarorszagra. Mert magyarorszagon semmit nem lehet atalakitani.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #143816 üzenetére
Nem minden esetben. Euro 4 5 nel egy hatalmas katalizatorod van, amirol leszedheted a vegdobot, nem lesz sokkal hangosabb semmi. Ezeknel a motoroknal a vegdobokat cserelni teljesen ertelmetlen, es hozza sem fersz az ecu hoz.
Explosión de dos tiempos
-
vihartigris
őstag
-
Micsurin
nagyúr
válasz macilaci78 #143825 üzenetére
Minden reggel látom a székházon a magamét, ronda? Igen, nagyon. Ez van.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz macilaci78 #143867 üzenetére
Értem a kiváltó okot, de az ilyen sima szalagkorlát általában a legnagyobb probléma motorosoknál. Átcsúszni nem tudunk alatta, a tartóoszlopot pedig vagy eltaláljuk vagy nem.
Szalagkorlát nélkül becsúszik a susnyásba ami megfogja, biztos úgy is lett volna sérülése, de nem halál. Pl itt van ez a srác, aki lezuhant a szakadékba, de a bokrok megfogták. Van ennek egy hosszabb verziója is, de most nem találom. Vagy ha mondjuk dupla szalagkorlát van...Én nem is nagyon tudom így hirtelen, hogy mire jó ez a sima szalagkorlát. Esetleg lassú tempónál. Autósok is általában átszakítják, kamionok pláne, az autó utasterébe simán bevág ha úgy van, motorosoknak meg semmi esélyük ellene...
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-Maci-
addikt
válasz macilaci78 #143864 üzenetére
Nézzétek meg a képeket.
Hiányzik a bal oldali doboza.
Lehet abban volt a sártor. Kinyílt a doboz, onnan téphette ki a szél.
legalábbis nekem ez a tippem.If you don't know where you are going, any road will take you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
vlevi
nagyúr
válasz macilaci78 #143939 üzenetére
A gázt tartani kell jóval alapjarat fölött, és hozzá taposni a hátsó féket, ezzel tudod nagyon jól szabályozni. Fontos, hogy ilyenkor ne vedd el a gázt, mert azonnal lefullad, és beborul. Vagy engedd fel azonnal a féket.
A motort pedig a rutin pályán nem dönteni kell ( nem úgy, hogy dolsz vele), hanem lenyomni. A motor dől, de te felette maradsz függőlegesen, mint a supermotosok.
Ezt elég nehéz elsőre fejben összerakni, de ha megvan, akkor minden sokkal egyszerűbben menni fog. Lenyomasos technika nélkül a motoros vez.treningek teljesítése lehetetlen. Azzal viszont könnyűnek mondható. Ha lenyomod a motort, és oda nézel, ahová kell, akkor majdnem magától működik, ha nem jól csinálod, akkor kínszenvedés.
Én se tudom készség szinten alkalmazni, de amikor figyelek rá, akkor azért csak összejön
[link] -
A Zéé
addikt
válasz macilaci78 #143965 üzenetére
"Sajnos van különbség a vizsgára felkészítés és a motorozásra felkészítés között."
bizony... Öcsém ugyanakkor, de másik suliban csinálta a jogsit mint én, mert a barátnője oda akart menni. Na ott a túlélésre játszottak. Csúsztatott kuplung, összevissza fékezés, mindent mondtak nekik, hogyan tudják megoldani a vizsgát, míg nálunk azért tolták azt a részét is, hogy értsük, hogy mi miért történik, ne csak megoldjuk valahogy.
Azt a körözést pl. gyakoroltuk egyszer külön együtt, hát nekik semmit nem mondtak azokból, amiket nekünk. Ilyen szempontból én jó helyre kerültem, de se a Pesti, se az Egerszegi iskolára nem lehet panaszom, mert ezeket amiket az alap tréningeken oktatnak, mi mind tudatosan gyakoroltuk, már a rutinpályán is. Az más kérdés, hogy ettől még ugyanúgy nem tudok a saját mércém szerint jól motorozni, de azért látom testközelből is, hogy milyen sokan vannak még nálam is jóval alacsonyabb szinten, akiknek a meglepetés erejével hat, hogy kuplungolás nélkül meg lehet csinálni pl. a rutinos a szlalompályákat.Just a simple Lineman...
-
JóGéza
aktív tag
válasz macilaci78 #144166 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen