- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Mobilinternet
- Router gondok
- Facebook és Messenger
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen NAS-t vegyek?
- OpenWRT topic
- Synology NAS
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90993 üzenetére
Amit én a f@szbukos videókon láttam a munkásságából: mások által szétqrt karbik rendbe hozatalához, beállításához nagyon ért, máshoz meg nemigen...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #90996 üzenetére
Ismeretlen súrlódási tényező a meneten. És egy 14 éves rugóról van szó esetünkben.
A gyakorlati kivitelezés mikéntjétől nem beszélve.Hmm lássuk...
[kép]
Talán egy apró kopás szerű sáv úgy a kétharmadánál? Itt valóban vmi kopás figyelhető meg körbe a paláston.
És íme a csavar felőli vége:
[kép]
Ezt lehet tekerni, de kiakasztani sehogy se. Vagy nem jöttem rá hogy. Gondolom a rovátkák szolgálnának erre vmi betéttel. -
zamar
csendes tag
válasz Topiccsendőr #90993 üzenetére
Nemrég volt egy videója ahol talán GS500 szelephézagot állított, illetve már csak azt ecsetelte hogy mennyire állította a szívó és kipuffszelepeket. Beindítás után egyértelműen szelephangja volt és azt mondta a videóban, hogy ez ilyen, kopott a motor, öreg, stb. Valaki odakommentelte, hogy a gyári érték xy, nem pedig annyi amire ő rakta, erre válaszul leoltotta hogy ne szóljon bele vagy menjen máshova kommentelni. Én a hozzászólásomba becsatoltam a gyári manual értékeit, majd törölte a videót. A következő videóban csendben járt a motor és mondta hogy kész jöhet a gazdája.
Itt el is vágta magát nálam sajnos, pedig érdekesek voltak a videói.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91009 üzenetére
Ez a trükk nem állt rendelkezésemre mielőtt nekikezdtem.
No nem baj, majd legközelebb. Ma beállítottam rendesen a kézi feszítőt. Jónak tűnik. Ha cserés is a lánc+lánckerék, esetleg a vezető sínek, akkor az talán meg fogja tudni várni a decembert. Leálláskor tervezek egy felújítást. -
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #91035 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a segítséget, közben megtaláltam én is, hogy ezzel a rugóval vana bibi.
Állítottam rajta, ez a mai vizsga után viszont cserés lesz, mert kicsit meg van nyúlva, ezért kell taposni.
Köszönöm mégegyszer! -
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91069 üzenetére
Igen a német autópálya Komárom felé vezető 13 főúton van!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91092 üzenetére
Utána átment csopperesbe? Jogos, azok mind mennek akár 320-at is!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91094 üzenetére
Óra szerint több ilyen is van pl: ZZR 1400 akár 5.ben is óra szerint.
Azt hogy valójában az mennyi érdemes lenne megmérni, egyszer Talma mondta hogy nagy a különbség a óra és a valós 300 között.Nézd csak a kis 2T-t.
Óra szerint tuti 200.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91096 üzenetére
Igazából nem is ez érdekelne a KX esetében sem, hanem az amit itt történik.
Nézd végig ha van kedved, nem fogod megbánni!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91098 üzenetére
Sokszor kuplung nélkül is!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Laraxior
titán
válasz Topiccsendőr #91158 üzenetére
Ekkora kulonbseg van a tuszelep arak kozott?
Nekem a GSX750F-be darabja 2500HUF volt.
Asszem olyan 72ezer km korul adták meg magukat."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91214 üzenetére
Nagyjából egy nyelvet beszélünk!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #91214 üzenetére
Köszönöm a hasznos tippeket, tanácsokat. Ha lenne elég keret akkor biztos újat vennék, vagy minél fiatalabbat, azért ezt még átgondolom. Lehet, hogy emiatt el is halasztom a következő szezon elejére, közepére a vásárlást, elvagyok még egy darabig a kis 400-as Zephyr-en. Új motorokban fogalmam sincs mi lenne az ami a feltételeimnek megfelelne. Max 3 milla amiért 0km-eset vennék.
Sor 4 - egyenes deréktartás - menetszél védelem - városi/túra használat - dobozolhatóság - 60kg/174cm-es adottsághoz.
Ebben az árszegmensben szerintem nincs nagy választék. 2-3 milláért használt, fiatal, pár éves motorból viszont biztos nagyobb lenne a választék.
Ha váltok akkor jót, megbízhatót, és könnyen kezelhetőt szeretnék venni. Azért addig kipróbálnék egypár ajánlott típust, hogy mennyre motorozható nekem. SUZUKI GSF 650 S
Sajnos nincs nagyon nagy választék a motorokat bérbeadóknál, van ahol egész borsosak a bérleti díjak. A linkelt oldalon 12.000ft 1 napra, annyit még szánnék rá, hogy kipróbáljam. Ha elmegyek egy kereskedésbe, és ha kilehet próbálni akkor szerintem csak pár km -t lehetne vele gurulni, ami nem sok. Egy egynapos 300-400 km -es túrán azért sokkal több tapasztalatot lehet szerezni szerintem.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91280 üzenetére
Akkor ennek fényében csak az ülés alacsonyításában gondolkodnék baboss helyében.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #91356 üzenetére
Középiskolás korom óta nem mentem ki Mecsek Rallyra. Egyszerűen 2-3 éven keresztül már nem éreztem a "varázst", azóta meg nem éreztem késztetést arra, hogy kinézzek...
Hogy ON is legyen:
Szerintetek csereérett a lánc?
Kép1: simán,
Kép2: hozzányúlva[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #91441 üzenetére
Ajánlom akkor figyelmedbe ezt a videót a fenti listából! Erre mondom azt, hogy
1.) nem normális
2.) ez egy félisten
3.) nem normális
4.) nem normális*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #91441 üzenetére
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #91444 üzenetére
Akkor nézegesd a képeket.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91451 üzenetére
Nem is szabad egy lapon említeni őket, egy ilyen monstrumokkal könnyebb terepre tud kimenne egy átlag halandó, az ilyen mutatványokhoz meg nagyon komoly tudást igényelne.
Na de az meg még kevesebb aki be is vállalná vele, itt azt is számításba kell venni ha esel, rád dől, betakar a motor.
Én nem tartom alkalmasnak ilyenre, meg a motorosok 95% is ezen a véleményen lenne egy próbakör után.
A legviccesebb az volt amikor a crosspályán ment egy Simsonnal ugyan úgy végigcsinálod.
Ha így megy végig crosspályán akkor elismerem, első ugratásnál törne ketté a pilótával együtt.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
imibogyo
veterán
válasz Topiccsendőr #91441 üzenetére
Azzal tökéletesen egyetértek, hogy nem a klasszikus értelemben vett "terepmotorok" ezek, de azért nem szarnak be egy kis terepezéstől. Nyilván nem ilyennel indul neki az ember az Erzbergnek, vagy az általad is linkelt fél-triálos terepeknek. De szerintem az evidens, hogy ezek nem is erre vannak tervezve, nem komoly terepezésre készültek, hanem "terepes-túrázásra", ahol nem kell 1 méteres sziklákon átvágni, meg 8 métereket ugratni, vagy függőleges "falakon" felmenni, hanem ahol nyugiban, relatíve kényelmesen, de nem (vagy nem igazán) kiépített utakon lehet haladni. Meg van ezeknek is a helye.
Ezek a gépek szerintem annyival nyújtanak többet a "sima" túra motorokhoz képest, hogy ha "odakeveredsz" egy enyhe-közepes nehézségű terepre (mondjuk évente pár alkalommal), akkor nem kell beszarni, át lehet vele vergődni, de hogy állandó jellegű (komolyabb) terepezésre valaki ilyet vegyen azt kétlem.
Ott ahol a túra gépekkel és a "sima" utcai motorokkal szenvednek egy ilyen gépen még vigyorogva és élvezetesen lehet haladni, ráadásul nem is kis tempót. Mindezt relatíve kényelemben, nem haldokolva. Egy változatos terepeket felvonultató túrára nem is tudok jobb motortípust elképzelni... Ráadásul ilyen távon, mint pl. ez a túra (napi akár 100-300 Km), megnézném, hogy ki hogyan száll le egy 300 EXC-ről, meg egy például KTM 1090-ről...
Arról nem is beszélve, hogy én mindig utáltam a személyi kultuszokat... Ez a félisten duma, meg hasonlók a sírba tesznek... Meg kell nézni, hogy "átlagemberek" mit művelnek ezekkel a vasakkal és milyen túrákat teljesítenek velük (pl. a YT-on számtalan ilyen van). Evidens, hogy nem csinálnak olyan trükköket, mint a "profik", de egész komoly terepeken és egész komoly távolságokat lenyomnak és kétlem, hogy ennyi félisten élne a világban...
(#91455) Gaboman: nagyjából kizártnak tartom, hogy egy 300 Km-es táv után ugyanúgy szállna le az ember az EXC deszka üléséről, mint a 1090 zselés "foteljáról". De lehet, csak én vagyok túl finnyás... A DRZ 400 E után pl. a 1050 Adv. egy teljes megváltás volt kényelem szempontjából.
[ Szerkesztve ]
-
imibogyo
veterán
válasz Topiccsendőr #91456 üzenetére
Csak pont ez a lényeg, hogy egy ilyen motorral és azokon a terepeken ahol ezeket használják nem állsz végig... Meglesném milyen lábizmai vannak aki 300 Km-t végig áll egy motoron... Tényleg ennyire érthetetlen ez? A terep részre OK az állás, de pont a videót is azért hoztam példának, hogy a legtöbb ilyen vasat (akinek van esze), az nem csak és kizárólag terepen használja (pláne nem kemény terepen), tehát nem csak állós rész van és ott ahol nem állsz a motoron, ott össze sem hasonlítható a két motor típus kényelemben...
Ha ulsz terepen, azt utcai motorral is vegigulod.
Persze, hiszen egy GSX-R pontosan úgy rugózik és mozog például murván, vagy nagyon szar úton, mint egy 1090... Értem... Még véletlenül sincs szerepe a terepen motorozásban a majd 3x akkor rugóútnak, meg a teljesen más csillapítási karakternek, a 21-es első keréknek és az összes többi apróságnak...NEM az a kérdés, hogy végig tudsz-e menni egy adott terepen egy akármilyen motorral (akár Simsonnal is végig lehet szenvedni egy földutas csapatást, de azért na....), hanem az, hogy amikor majd 3-5 óra hossza múlva leszállsz a motorról, akkor az árokba akarod-e dobni a vasat amin ültél, vagy egy szendvics-üdítő páros benyomása után jöhet egy újabb hosszú etap... Ez pontosan ugyanaz a különbség, mit amit ti mondtok a kemény terepre egy light-enduró és mondjuk egy 1090 között, csak itt terep-krúzolásnál fordított a helyzet. Fura, hogy az egyiknél érzitek, hogy melyik az ideális választás, a másiknál meg nem...
Gaboman:
Az EXC ülését is lehet párnázni, és ahogy Persu is írja egy enduró motoron legtöbbször állsz.
Megint szezont a fazonnal... Egy enduró motoron lehet, hogy legtöbbször állsz, de egy TÚRA-enduró motoron nem... Az EXC ülését pedig párnázhatod, ahogy akarod, akkor sem lesz belőle hosszútávon kényelmes ülés... Egy ilyen ülésből, akármilyen párnázással sem lesz ilyen... Pont...Nekem a legnagyobb út 110 kilométer volt terepen, na ott kifingottam rendesen, de bele sem merek gondolni egy nagy monstrummal mi lett volna.
De megint kihegyezed a dolgot terepre... Ott ez evidens, de én meg 690 Km-t mentem le a 1050 Adv.-vel, úgy hogy relatíve komolyabb terep szakasz is volt benne úgy ~40 Km Szlovéniában és nem volt semmi bajom sem utána (az evidens fáradtságon kívül). Ezt nem értitek meg, hogy én (mi), nem a terep céleszközök létjogosultságát kérdőjelezzük meg (sőt...), csak arra próbálunk rávilágítani, hogy igen is van egy (még ha szűknek is tekinthető) célközönsége és van létjogosultsága is a nagy túra-enduróknak is... Én legalábbis biztosan vennék egy 1290 Super Adventure R-t magamnak, ha nem most vettünk volna házat (én az új motorra szavaztam, de nem én nyertem )...[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #91480 üzenetére
Nem kell hasra esni amit linkeltem. Csak azt szerettem volna érzékeltetni, hogy egy ~250-300kg-os motorral a maguk módján eljárnak offroadozni,míg más ekkora gépekkel az aszfaltról sem mennek le. Igen, sokkal többet sz@pik ekkora géppel,amihez már több tudás/rutin kell de mégis van kedvük ehhez.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
imibogyo
veterán
válasz Topiccsendőr #91483 üzenetére
A terepet nem birjak jol. Valszeg mert nekem a terep nem ugyanazt jelenti.
Ebben biztos vagyok. Nektek csak a nagyon komoly terep a terep amit linkeltél is (és amit én az endurózáshoz/triálhoz kötök a fejemben) és nem látjátok, vagy nem akarjátok, hogy ennél sokkal lájtosabb terepmotorozás is van a világon.Ha nem tartasz hulyenek mast, akkor olvasd vissza mit irtal.
Semmi ilyet nem írtam, visszaolvasva sem látom sehol, hogy mást hülyének tartanék, csupán csak annyit írtam, hogy nem értem, hogy ti mit nem értetek. És azt tényleg nem értem, hogy egy lényegében céleszközről (és bizony nem ugyanaz a két cél a két motortípus esetében), hogy nem lehet látni, hogy melyiknek hol a helye a világban és melyiknek mi az értelme.De utoljára leírom, aztán be is fejeztem. Nektek felesleges egy ilyen gép létezése, másnak meg nem az. Én a magam részéről mind a két "végletet" szeretem és ha az erőm még engedi, akkor tartani is fogok egy könnyű gépet komoly terepes szórakozásra és egy ilyen (vagy hasonló) komolyabb vasat (terep)túrázásra, mert nekem egyik sem alternatívája a másiknak, mind a kettőnek látom az értelmét.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #91483 üzenetére
így ki tudja mennyi hsz után definiálhatnátok végre a terep fogalmát, illetve annak fokozatait, mint pl lájtos terep, terep terep, hárdkór terep, stb
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Khaosz55
addikt
válasz Topiccsendőr #91439 üzenetére
Szia ma szétszedtem az öreg suzuki RV125-öt.
Itt a video: [link]
Lendítőkereket levettem megnéztem mennyit jár szemre kb 0,5mm lehet a holtjáték. Kivettem a főtengely szimeringet. Ott látszik, hogy a csapágy a helyén és a főtengely nem szorul meg a csapágy belő átmérőjén tehát nincs túlfedés, gondolom ez a van a túloldalon is. Radiális irányba semmi holtjátéka nincs a főtengelynek. Amikor megmozgattam a csapágygolyó tartó kosarat akkor a belső átmérő elfordult a főtengelyen. Annyit tudok megpróbálni, hogy megbotlom a túl oldalt. Ha jól emlékszem túl oldalt egy ferde fogazású fogaskerék van és mögötte van egy hézagoló gyűrű, szerintem ott tudnák hézagolni. Nem emlékszem 22 éve szedtem szét utoljára nem volt baja csak hajtott a kíváncsiság.
Levettem a hengerfejet is. A hajtókar csapágynak a dugattyúnál és a főtengelynél nincs holtjátéka nem volt fémes hangja ha ellenőriztem tehát lineáris irányban nincs probléma a tűgörgős csapágyakkal a hajtókar dugattyú-csapszeg és főtengely-csap oldalon. Viszont a dugattyút újjal kicsit tudom mozgatni jobbra balra, nem tudom ez gond-e. Elméletileg nem gond mivel a hajtókar-dugattyú csapszeg kialakítás olyan hogy kb 10mm tud mozdulni a dugattyú a csapszegen jobbra balra. Ott már cseréltem tűgörgőt, a hajtókar is tud jobbra balra járni a főtengely csap részén. Elméletileg Így jó mert a henger vezeti meg központosan.
72-től gyártották ezt a mocit tehát itt 45 éves technikáról beszélünk.
Megnézem majd a túloldalt is. Azt tudom, ha bemelegszik a moci és ha ráhúzom alacsonyabb fordulaton a gázt és kb 4000-5000-es fordulaton egy ideig jön egy fémes csörgő hang a blokkból. Lehet akkor kalimpál jobbra balra a főtengely. Van egy robbantott ábrám a blokkról de katasztrofális minőségű.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91536 üzenetére
Hát laikusként arra gondolok, hogy nagy motor, nagy nyomaték, utazóban bőven elbírja, de a lényeg, hogy alacsonyabb fordulat utazósebességnél, ergó alacsonyabb fogyasztás.
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91536 üzenetére
Én örülnék az autóban egy 6. overdrive-nak, autópályán kicsit hangos a Jazz. Mondjuk akkor meg alacsonyabb fordulaton nem lenne elég ereje leküzdeni a légellenállást.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
kcsa
veterán
válasz Topiccsendőr #91543 üzenetére
Ford topikban ezt pár embernek próbáltam elmagyarázni, de csak odáig jutottak utána is, hogy 6 sebesség = alacsony fogyasztás. Azóta nem szólok bele.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Khaosz55
addikt
válasz Topiccsendőr #91509 üzenetére
Nos szétbontottam, még a blokk közepét nem húztam szét, de látszok, hogy a jobb oldalo tehát a kuplung felőli oldalon nem jó a főtengely csapágy. Axiális irányban elmozdul. Rendelek hozzá csapágyat szimeringeket és blokk közép tömítés, meg henger tömítést. Lehet, hogy kap új gyűrűt is, mégiscsak 36 éves a gép.
Az a kérdésem, hogy ha kicserélem a csapágyakat és berakom az új csapágyat ne használjak csapágyrögzítőt?[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
válasz Topiccsendőr #91551 üzenetére
Szia,
az öntvényben nem fordult meg a csapágy. Kiszedtem a csapágyakat. Megmelegítettem a fészket és után könnyen ki tudtam ütni. Egyik csapágy rossz. Az egy standard csapágy a másik a meg spéci csapágy nem lehet europába kapni amcsiba van. Van rajta egy szoknya lemez ami a 2T olajat a főtengely hajtókar csapágyához tereli a 2T-s olajat. Egyébként ez jó viszont ez fordult meg a főtengelyen.Most vennem kell egy pótalkatrész katalógust, mert a suzukiban semmit sem tudnak erről a motorról.
A motorban 33 000 Km van volt már szétszedve én szedtem szét 22 évvel ezelőtt mert a berugó kar racsni rossz volt, ahhoz is szét kellett butítani.
A dugattyú gyűrű ha a hengerbe rakom akkor a két vége között 0,8-0,9mm távolságra. Gyári manual szerint 1 mm a max.
Valami oknál fogva első túlmérette megfúrattam még 17 éves koromba miért nem tudom, szerettem mocikat bütykölni, de senki nem tanította nekem én magamtól jöttem rá mindenre. Nyilván ez nem jó de ez volt a hobbym. Most 22 év után tudatosult bennem, hogy sajnos túl nagy lett a furat, vagyis felső határ értékes. A henger nincs megkopva nincs benne váll hanem a dugattyú gyűrűk nélkül 0,15mm hézaggal van benn. Kimértem. Szerviz manual szerint 0,05-0,15mm lehet a hézag.
Valószínűleg ezért is van, hogy a hogy dugattyú gyűrűt ha a hengerbe rakom majdnem felső határértéken van tehát 0,8-0,9 mm. 1 mm a megengedett. Szóval nem tudom, hogy vegyek-e új gyűrűt hozzá.Ráadásul a gyűrűt sem mindegy hogy rakod be 7 fokos dőlészöge van. Anno én ezt fordítva raktam be és első 10 km alatt túlhevült a motor akkor jöttem rá, hogy valamit elcsesztem, aztán megfordítottam a gyűrűt.
A helyzet, hogy a dugattyú jó állapotba van a gyűrű nem engedte át a kompressziót mert a dugattyú szoknyája egyáltalán nem kormos.
-
Khaosz55
addikt
válasz Topiccsendőr #91575 üzenetére
Végre megtaláltam a neten az alkazrész katalógust. Ez alapján majd megkérdem a suzukit tudják-e szállítani.
Ez lenne a spéci főtengely csapágy azt hiszem ez az 1974 modellé. Enyémen nincs rajta a külső gyűrű.
[link]Szerintem a jobb oldali csapágy tönkre ment. Aztán elkezdte rángatni a főtengelyt a rezgéstől utána meg megmozdult a csapágy a tengelyen bal oldalt.
Furatmikrom nincs egy mérését nem fogok venni. Sajnos nem én tehetek róla, hogy ilyen nagyra fúrták anno...
15000 km mentem vele így. Meg tudom megéri megfuratni 2. túlméretre, de sajnos nem ismerek senkit aki megfúrná szakszerűen. Dugó+gyűrű szett csapszeg+csapágy 30k.Még ha tudnék valakit aki érti és rendesen meg tudja fúrni...
Azt azért hozzá teszem évente megyek vele 100 km-t. Nekem ebbe a mociba a koplett fiatalságom volt benne ilyet nem látni minden nap.
Majd el lesz mosva minden rendesen.
-
Khaosz55
addikt
válasz Topiccsendőr #91582 üzenetére
-
Khaosz55
addikt
válasz Topiccsendőr #91584 üzenetére
Győrben lakom.
Most már lassan meg lesz minden alkatrész. Mármint meg tudom rendelni. Csapágy is lesz szerintem. 44 csavart kiszedtem nem akart szétjönni. Nem erőltettem beviszem valahova.
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
válasz Topiccsendőr #91586 üzenetére
Szia. Ez igazán rendes tőled.
Most a következőt teszem:
Beviszem a henger dugót egy műleybe ök felfúrással foglalkoznak. Megmutatom nekik. Ha kimérik és azt mondják ez pl 0.15mm ez király akkor oda semmi esetre sem viszem.A műhelyem mellett van egy marós eszterga műhely. Berakjuk 2 csúcs közé és kiórázzuk a főtengelyt megnézzük mennyi az ütés.
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #91586 üzenetére
Nem gondolkodtál még egy international service assistant-ban?
Vennék ebayről egy mosógépet még egy esztergapadot,nem hoznád haza?Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #91589 üzenetére
Basszus Vtr párti vagyok,olyan csúnya a tl segge,nem tetszik meg egy ismerős haverja azt mondta a Suzuki nem megbízható .
Amúgy sose felejtem el,amikor megjelent a tl,két halasi srác vett is,az egyik yosi rendszerrel,elindultak,szépen kicsivel alapjárat felett elkezdték húzni és a yosis nyomatékból elkezdte füstölni a gumit,kicsit fel is állt ott akkor
De sajna tényleg nem tetszik a forma[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
imrufo
tag
válasz Topiccsendőr #91596 üzenetére
Az biztos, hogy kormánygátló már a kezdetek óta van a TL-en. Meg az is biztos, hogy özvegycsinálónak hívják, esetleg még a motorok Freddy Krueger-ének.
De hogy meghalt-e tesztelés közben újságíró, arról nem találtam sehol hiteles infót. Ami miatt az özvegycsináló nevet kapta, az a hátsó rotációs csillapító. Ami akkora találmány lett, hogy azóta se csinált senki hozzá hasonlót. (ráadásul töri a vázat a fellazult rögzítése a TLS-nél)
Pályán pár kör alatt a hátsó henger hője megszüntet minden csillapítást, ami miatt hempergett boldog-boldogtalan.
Közúton nincs gond vele, max. Mátrában 4-5 kör után érzem, hogy kezd pumpálni ész nélkül. Pályára meg nem megyek. -
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #91604 üzenetére
azt hittem az rcv azért ilyen drága mert lehozták a pályamotort utcára és tettek rá világítást meg rendszámot
nem tudom milyen érzés lehet egy 60milkós gépet belevágni a sóderágybaMr.Brightside
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91619 üzenetére
Végülis nem csináltam meg elöl az előfeszítést, a hátulja meg a gyári alap 4-es (középső) állásban van.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91621 üzenetére
Vegyem keményebbre a hátulját? Ki fogom próbálni.
Annak elvileg lenne más előnye is: könnyebb lesz középállványra húzni a vasat.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91613 üzenetére
Ne tedd!
Ez végett a motor végett ne, inkább egy EXC 525 hidd el nekem.
Vagy ha mégis csak is 2008 utánit amin történtek ráncfelvarrások, típushiba javítások.
Ha ott is olyan buta befecskendezése van mint a korábbi évjáratúaknak akkor nem fogod sokszor élvezni vele a motorozást durvább terepeken.
Viszont gyors terepen meg szárnyalni fogsz rajta!
kotyesz75 2008 vagy 2009 évjáratút vett, Ő nagyon dicséri és szereti, itt éppen egy patakmederben motorozik vele, én ilyenre nem szerettem használni, bár az ő tudása sokkal nagyobb mint az enyém volt.
Hallva a gázfröccsöknél mintha finomabb lenne alacsony fordulatnál mint a régebbi verziók, de ide az általad is kedvelt 2T mindenképpen jobb választás.
Nézve a többi videóit újra feléled bennem az amikor jobban odahúz neki, ahogy veszi a lapot, az nagyon nagy feeling.Pocee Szívesen, nem tudom hogy mire szeretnéd használni a gépet, cross pálya vagy hard enduró?
De mindenképpen ragaszkodsz az üzemórás motorokhoz?Ezt csak azért kérdem mert ha már üzemórás egy jó 2T mondjuk 250/300 fenntartási szempontból jobban megéri mint a 4T.
Egy blokkfelújítás majdnem a feléből megvan, kemény terepen pedig a könnyebb súly áldás, és a nagy cm3 2T igazán elemükben vannak már alul is.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91635 üzenetére
Úgy úgy! Tessék ezt priviben intézni!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Pocee
senior tag
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91646 üzenetére
Igen ki van neki is nyitva.
Természetesen az elején nekem sem volt kinyitva, 3 darab fojtás volt benne, nekem az is meglepő volt hogy még fojtott állapotban is milyen más az injektor végett, természetesen nem hasonlítható a nyitott állapothoz.
De ő azt mondta anno hogy, semmi olyan gond nem fordult elő vele mint amiket mi tapasztaltunk a régebbi évjáratúakkal.
Alul méretezett önindító, nagyon nehézkes indítás hidegebb időben, könnyű lefulladás a rossz injektor beállítás végett, nekem összefolyt a víz az olajjal 1500 kilométer után, alsó hengertalp tömítés repedés, újonnan pár kilométer után telószimering folyás.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91655 üzenetére
L’Avventura, neked akkor ez is egy ínyencség, én is kipróbálnám mit csinál terepen.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #91655 üzenetére
nem becsmérlő volt a megnyilvánulásom,nekem igenis a legkeményebb kell olyan kell amin sikítok végig,eddig a 450üzemórával vagyok legközelebb ehhez az érzéshez,hozatni kellene egy Servicehonda500-at vagy egy Maico 700-t,lehet előrelépés lenne valamelyik,az se érdekelne ha csak egynesbe tudnám használni
Mr.Brightside
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #91671 üzenetére
Kérdeznék, ha nem gond.
Téli leállításhoz hogy engedjem le a benzint a karburátorokból? CBF600 S, 2004 -es
Nagyon nem szeretném szétszedni, ha nincs egyszerű megoldás akkor megy az adalékolás.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91646 üzenetére
Ha már Aprilia akkor nézd meg az MXV 450 típust, ő a cross típusa V2 erőforrással.
4 sebességes váltó, totál lekönnyítve a RXV típushoz képest.
Igazi ínyencség
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91690 üzenetére
Tényleg sikerült sokat faragniuk az SXV 550 típusokhoz képest ami 135 kg feltankolva, az MXV 450 115 kg feltöltött állapotban.
Így közel hozhatja azt a rugalmasságot és mellette nehezebb terepen jól jöhet a jóval kisebb súly.
Látod sem önindító, sem aksi, milyen filigrán a hátsóvilla, kikönnyítve a váz.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Pocee
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen