-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mike-
addikt
válasz CyberPunk666 #81180 üzenetére
A tuono-n az ezres szervíz állt 4L olajból, olajszűrőből, 1.5óra munkából, 30ezer.
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #81210 üzenetére
Magamból tudok kiindulni, én mindig a menekülési útvonalat keresem először, és inkább engedek a féken, hogy tudjam irányítani a gépet. Sokszor húzott már ki a bajból. Ezúton is köszönet a Safety-s srácoknak az oktatásért.
Itt azért hamar látszott, hogy erről a tempóról be fog jönni eléd, tehát a lassítás+balra kerülés maradt csak mint opció.[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #81215 üzenetére
Ha úgy lenne ahogy mondanád, akkor 300 mm-en fotózva az arcod nem tűnne úgy, hogy a füleid szinte egy síkban vannak az orroddal, és 10 mm-en nem tűnne úgy, hogy a füleid méterekre vannak az orrodtól
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #81219 üzenetére
Akkor ugyanarról beszélünk, csak rosszul fogalmazol Távolabbnak látod a felvételen a fél méter távolságot, mint ahogy azt a valóságban már közelinek érzékeled.
A sebességnél pedig dobj fel egy kamerát a fejedre, és menjél magadhoz képest kurva gyorsan végig akárhol. Aztán amikor visszanézed észreveszed hogy miközben élőben már rohadt gyorsnak érezted magad, a felvételen olyan mintha tötymörögnél.
Ha tudod növelni a záridőt, a lehető leghosszabbat használni, akkor lesz több motion blur, ami miatt gyorsabbnak fogod érezni a mozgásokat. De ehhez nappali felvételeknél külön ND szűrőt kell rádobnod a kamerára.Játékot nem jó hozzá hasonlítani, plusz ott minden mesterségesen van beállítva, többek közt a motion blur is.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #81243 üzenetére
Tök korrekt vélemény, egyetértek.
Viszont, azt is hozzátenném, hogy ugye még mindig nem ABS vs. nem ABS a téma, hanem arról beszéltem, hogy bármelyik féket érdemes kicsit visszaengedni, és inkább kikerülni az akadályt, mint elfektetni a motort vagy tökéletesen fékezve belemenni.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz CyberPunk666 #81243 üzenetére
"...majdnem nekimentem az előttem lévő busznak és belemartam az elsőbe...." Többek között ezt hívják vészfékezésnek. Volt ABS-ed, az meg "megoldotta". Kész, annyi.
Sajnos nekem nincs ABS-em sem a kocsin, sem a motoron, de a 17 éves, teljesen hibátlan Yaris eme hiányossága miatt fog hamarosan menni a háztól.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #81257 üzenetére
Veszélyes kijelentések.
Igazából nekem is csak annyi volt a bajom az ABS-el, hogy bizonyos körülmények között "meghülyül". Ideális körülmények között a régi rendszerek is tök jól működtek tapasztalataim szerint. Vízen, olajon, jégen, úthibákon na, ott már voltak furcsaságok, ráadásul autón, ahol nem csak két kerék-szenzor van, hanem 4. Ezzel kapcsolatban pedig szkeptikus vagyok, mikor fog kijönni az az ABS motorra, ami MINDEN körülmény mellett jobban fékez, mint egy rutinos, megfelelően fékezni tudó, jó reflexű motoros. Én ott leszek a rendszer barátja.
-
Something_
őstag
válasz CyberPunk666 #81260 üzenetére
"Persze, hogy az abs nem állít meg jobban, mint azt a gumid-futóműved-féked engedi"
bezzeg a hsm. abs a multe. itt van hsm. -
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #81263 üzenetére
Na, erről van szó. Tudom én, mi a mérnökség, és hogy mennyire korlát az előállítási költség. Ezért is vagyok némileg szkeptikus.
-
#79335424
törölt tag
válasz CyberPunk666 #81257 üzenetére
Konkrét tapasztalat. BMW 1100 C -t teszteltem ABS -szel. Kereszteződésben fel volt huplisodva az aszfalt, besárgult előttem a lámpa, húztam egy komoly féket. Azt hittem, sosem állok meg. Az aszfaltredőktől megbolondult az ABS, majdnem beestem a kereszteződésbe. ABS nélkül símán megálltam volna a vonal előtt.
-
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #81257 üzenetére
Valaki pár hónapja (és 20 HSM jobb, mint az ABS vitával ezelőtt) belinkelt egy videót, amin egy profi motoros mérte össze a tudását az ABS tudásával. Mondjuk biztos lefizették - tudjuk milyenek ezek a profik...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#79335424
törölt tag
válasz CyberPunk666 #81270 üzenetére
Pár évtizedes motorozás, pár év budapesti motoros futárkodás tapasztalataira, és arra, hogy nem először voltam abban a kereszteződésben, és abban a szituban. Pont ezért lepett meg, hogy nem tudtam megállni a vonal előtt.
-
Topiccsendőr
addikt
-
válasz CyberPunk666 #81287 üzenetére
Nem gyenge h ide jutott a dolog, nekem előbb fordulna meg a fejemben, hogy akkor ohne motor.
-
-Mike-
addikt
válasz CyberPunk666 #81287 üzenetére
Abba a furgonba tegyél bele minden lopásgátlót mert ha azzal együtt viszik el a motorod az fájni fog.
-
#79335424
törölt tag
válasz CyberPunk666 #81287 üzenetére
Felejtsd el, hogy egy furgonba beteszel három motort! Még a kettő is necces. Egy szabvány, 210cm széles platójú dobozosba is necces a három.
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #81302 üzenetére
Vízszintes aszfalt út, az autó egyenesen ment tovább előre, miközben én fékezni próbáltam, a pedál meg szorgalmasan rúgdosta vissza a lábam, és az autó alig lassult. Kb. 3 méterrel mehettem túl, ami jelen esetben azt jelentette, hogy komplett belógtam a keresztező útba. Egy határozott, de teljesen normális fékezésre lett volna szükség csak a megfelelő helyen megálláshoz.
Mennyivel előtte indultam el... Jó kérdés, pár km. Semmi lejtő vagy szélsőséges dolog nem volt, szemerkélő esőben szép finoman mentünk. Normálisan lehetett közlekedni addig vele, tök váratlanul dobta ezt a jelenséget be. Utána nem adtam neki több esélyt,épp eléggé megfagyott bennem a vér, azonnal félreálltam és biztosíték ki. A félreállásnál normálisan fogott a fék megint egy fékzésre, ha esetleg a vezérlő teljes meghülyülésére gondoltál.
[ Szerkesztve ]
-
válasz CyberPunk666 #81309 üzenetére
á á á, 15 perc ponyva le, összehajt, lánc, ezek elpakol, melegít. Odaérni fele ennyi.
Na ezt mondom, egy szinténél jobban valaki nem pörög rá, nekem ez belefér még.
[ Szerkesztve ]
-
moya#no1
aktív tag
válasz CyberPunk666 #81319 üzenetére
A méretet még nem tudom, mivel full cross szettben voltam eddig. Pályázni max 1-2x haverokkal euro kakucs brezova de nem verseny szinten. Inkább utcai használat lenne
Bogyó ba'
Maradnék inkább a supermotonálJust Ride KTM
-
moya#no1
aktív tag
válasz CyberPunk666 #81325 üzenetére
Igen társaságban is a 2 részes felé hajlok. Ha minden igaz a méret pedig 54 es. A kétrészesnél akkor hogy van a méretezés?
Just Ride KTM
-
tboldi
nagyúr
válasz CyberPunk666 #81339 üzenetére
Ennyire merted bedönteni?
-
-Mosquito-
őstag
válasz CyberPunk666 #81339 üzenetére
Jó időben mindenki tud motorozni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Laca1212
őstag
válasz CyberPunk666 #81413 üzenetére
Konkrét típust tárcsazárból esetleg tudnál ajánlani?
-
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #81416 üzenetére
Épp most alakítjuk ki a motoros GPS nyomkövetést az ország legnagyobb biztonságtechnikai cégével (nem marketing szöveg, annyi ügyfelük van, mint a többinek együtt). Sajna még pár hét/hónap visszavan, de az eszköz autókban eddig jól muzsikál, napokon belül bekerül a mocimba is egy.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Something_
őstag
válasz CyberPunk666 #81416 üzenetére
Hatsora rakd szvsz.
Kormanyzarat konnyu kitorni a helyerol? Mintha derengene valami ilyen video, hogy a csavo megtepkedte es ki js jott a zarbol a kormany. -
Something_
őstag
válasz CyberPunk666 #81426 üzenetére
Egyik ismerosom mondta, hogy oda rakjam es logikus volt. Mondta, hogy az elso kereket konnyebben megemelik es alarakjak az eltolosat.
Szoval en megfogadtam. De nyilvan csak a furgonig kell elbohockodniuk.
Amugy jo a raisztos tarcsafekzar, de piti tetel telenyomni habbal, aztan csak nyavogni fog, mint egy macska
Mindig oda lyukadunk ki, hogy amit akarnak, azt el is viszik es nem sok tudas kell egy motor ellopasahoz.
Fater anno vett a motorjahoz sima mezei lancot, vastagat. Mondta, hogy kell x meter. Mesterember elovett egy nagynak nem mondhato fogot es vagott neki meretet egy vagasbol -
Moleman
addikt
válasz CyberPunk666 #81428 üzenetére
Nekem a régi robogómat csak egy teszkós biciklis sodronyzár rögzíti egy átlagosnál vékonyabb drótkerítéshez. Trollkodásból így már nem piszkálnak hozzá, aki meg tényleg el akarja vinni, az elvinné Abus zárastól is. Mondjuk az sokat növel a biztonságon, hogy koppra ráállok kocsival.
[ Szerkesztve ]
-
moya#no1
aktív tag
válasz CyberPunk666 #81328 üzenetére
Superzonet felkerestem sajnos jopár termékből már csak 1 részes van amit nézegettem :=
Just Ride KTM
-
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #81420 üzenetére
Igen, a lényeg ugyan ez, csak nem egy kis kft lesz a távfelügyelet, ahol Marika néni hív fel, már ha felhív egyáltalán!
Az, hogy milyen telefonod van fontos lehet applikáció tekintetében, azonban egy riasztási eseményt én inkább bíznék egy távfelügyeletre, ahol megfelelő intézkedési rend van, mint egy applikációra, amit vagy észreveszel, vagy nem. De ez én vagyok.
Ha érdekel, akkor inkább privátban beszéljünk, mert még a végén kapok egy figyelmeztetést reklámozásért - pedig én csak mérnöki tevékenység kapcsán folyok a témába, és egy büdös forintot nem kapok akkor sem, ha innen mindenki odamegy a céghez!...mondjuk így jobban belegondolva, lehet egyeztetek velük, hogy csinálok egy videót róla, és az onnan érkező megrendelésekért kérek valami jutalékszerűséget!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Laca1212
őstag
válasz CyberPunk666 #81467 üzenetére
Nem okoskodok,de egyik írja,hogy előzetes orvosi vizsgálat nélkül is megy. Igaz ÁSZF-üket nem olvastam még el.
-
TommyNagz
senior tag
-
TommyNagz
senior tag
válasz CyberPunk666 #81479 üzenetére
Jo hat en valszeg a cseh2-t neztem vagy nem tudom gipsz vagy infarkas?
encapsulation dot1q
-
TommyNagz
senior tag
válasz CyberPunk666 #81482 üzenetére
óbammeg nem is hallottam még arról hogy biztosításnál ez kizáró ok...
encapsulation dot1q
-
Moleman
addikt
válasz CyberPunk666 #81501 üzenetére
Nekem az egyik robogóm volt ilyen, mikor nyolcas volt a hátsó kerekében.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz CyberPunk666 #81503 üzenetére
Milyen motor is ez?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #81501 üzenetére
"miért volt ekkora forgalom ott kedden délután kettőkor. Nem dolgoznak az emberek?"
Bennem ez minden nap felmerülEgyébként ha élvezni akarod a motorozást és pláne kis rutint szerezni a szerpentinezésben akkor a Pilist szerintem felejtsd el. De ez csak az én személyes véleményem. Az út mindenhol szar, ami eleve tönkrevágja az élményt, pláne kezdőként. Plusz ugye érthető okokból rengeteg arra a kiránduló, akik felhordják az út széléről vagy kis erdei utakról a sarat. Kanyar közepén azzal szembesülni hogy keresztbe egy bazinagy sárfolt nem túl kellemes.
Ilyen szempontból a Mátra sokkal jobb, igaz kb 1 óra oda az út, de megéri. Az útminőség kifejezetten jó a Mátrafüred - Mátraháza - Parád szakaszon, de erről a szakaszról letérve Mátraszentimre felé is tűrhető, a Pilisnél mindenképp jobb.
Sokkal nyugodtabban lehet venni a kanyarokat, nem azon kell parázni hogy a felgyűrődött aszfaltú kanyarban mikor esik ki alólad a motor. Legalábbis nekem ez az érzésem.Annyi hogy a frissen felújított szakaszon az út szélét murvával szórták fel az okosok, ezt a murvát pedig a kanyarokat levágó autók felhordják az útra, ami néha elég ijesztő tud lenni.
Továbbá a Bükkben is többnyire jó az út, azonban keskenyebb mint a Mátrában, emiatt gyakran az autók átjönnek a kanyarban a sávodba, ami elég ijesztő tud lenni. Illetve a Bükkben is van több kanyar ahova erdei út csatlakozik be, emiatt sárfoltos a kanyar.
Na persze sokakat láttam már a Pilis legkátyusabb legszarabb kanyarjaiban is végigtérdelni, de azt hiszem ők nem mostanában kezdték
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
V.Stryker
nagyúr
válasz CyberPunk666 #81505 üzenetére
Dobogókő felé tényleg szar az út. Én a helyedben inkább lemennék Kakucs ringre...fél órás út, 5000-ért fél napig körözhetsz. Ott szerintem nem fog imbolyogni.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
ath
senior tag
válasz CyberPunk666 #81501 üzenetére
te hány kiló vagy? nem lesz túl puha az a hátsó rugó?
-
TommyNagz
senior tag
válasz CyberPunk666 #81514 üzenetére
Már ha az a probléma. Amugy szerszamot kell hogy adjanak hozza, azzal tudod piszkalni a rugo elofesziteset.
encapsulation dot1q
-
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #81514 üzenetére
Buta kérdés: guminyomást nézted már?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
TommyNagz
senior tag
válasz CyberPunk666 #81517 üzenetére
Sok fokozat nincs rajta es sokat nem is szabad allitani hirtelen, ugy tudom. Szoval pl. enyemen 7 fokozat van, ha nincs elofeszites allitva, megprobalnam kettovel beljebb rakni es kiprobalni van-e kulonbseg.
encapsulation dot1q
-
ath
senior tag
válasz CyberPunk666 #81514 üzenetére
hááát.. elvileg jó [link]
lehet oda kéne adnod valaki tapasztaltabbnak ő mit érez vele -
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #81519 üzenetére
Szerintem csak nem melegedett be rendesen és apró csúszásokat éreztél, nem?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #81501 üzenetére
Tul tag fogalom az inog.
Valszeg a rugostag nagy rugoutjait erzed, + a villa rugalmassagat, elore, hatra. Elofeszitessel a magassagat tudod allitani, a rugoerod ugyanakkora marad.
Ezt igy nem tudjuk forumrol megfejteni, de klasszik himbilimbi motor erzesnek tunik a puha rugok, a nem kelloen merev villa vagy villanyak, vaznyak, lengovillacspagyazasnak koszonhetoen. Valaszd ki ezek kozul, melyik a szimpi.
A puha gumit azonnal erezni. Maga ala akar fordulni a motor, nehez lassu kanyarokban elforditani a kormanyt. A gumi biztos nem eleg jo, de ilyet nem csinal.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mike-
addikt
válasz CyberPunk666 #81525 üzenetére
Milyen gumi van a kawán?
-
TommyGun
őstag
válasz CyberPunk666 #81590 üzenetére
Ezt ide akartad? Motoros topik....turbó nélkül is megy, csak nem úgy ahogy kéne, a turbó javíttatás meg attól függ mi baja nem olcsó mulatság ám...
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
StoneBridge
senior tag
válasz CyberPunk666 #81590 üzenetére
Szerinted ha egy turbos rendszernel, amit ugy terveztek meg, logikusan, nem jelenthet problemat ha a rendszerbol hianyzik/hibas az egyik fo elem?
Ha a motorodon elmegy egy henger, de ugyis ott a masik, mert az dolgozik, hasznalod tovabb?
Tipustol, problematol fuggoen amugy nem olcso mulatsag a turbo rendbehozatala.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz CyberPunk666 #81590 üzenetére
Az alsó hangon százezres nagyságrendű javítási tétel, de inkább több, akár a duplája, triplája is lehet .Típus függő.
De gondolom már mondtuk, hogy f.szág furgonba tárolni...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Laca1212
őstag
válasz CyberPunk666 #81597 üzenetére
Mennyiért adja /hó a garázst, ha publikus?
-
TommyGun
őstag
válasz CyberPunk666 #81597 üzenetére
Azt vedd figyelembe hogy a casoval is kurva nagyokat lehet bukni. Haveromnak a fél éves kocsiját elvitték ami újonnan 3,6 milla vót, a felét kifizette másik fele lizing + casco, 6 hónapot várt a lére és 7 kilóvel kevesebbel zárt mint amennyit a kocsi ért, úgy hogy fél évig fizette is ugye ráadásul...szal....persze jobb mint a semmi, hogyne lenne jóbb, de ez is bukó. Furgonba nem is tudom, úgy raknám bele hogy méteres lakat mindenhova kerekek leszedve, de azt meg 2 évente vizsgáztatni kell, nincs akörnyéken valami kertes kéró ahova be lehet tolni? De akkor a furgonnal egynértékű ha találsz egy kertes kérót ahova betolhatod hátra a fészer mellé, utcáról ne látszódjon lefúrsz két lukat egy vasnak ahhoz kiláncolod ha nicns ott vmi a közelben meg letakarni és ennyi, ez is jobb mint a furgon.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Videó stream letöltése
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gyúrósok ide!
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest