-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomate
veterán
válasz Daywalker #18133 üzenetére
Köszi, 600ig számoltam, onnan már nem sokkal több. Mindenképpen megérte mert egyben sosem szedtem volna össze annyi pénzt, hogy megvegyem, (vagy ha igen, lehet nem "dobtam" volna ki rá) így meg vehetjük úgy, hogy "részletre" vettem amire nem volt kikötés és én szabtam meg a futamidőt és a pénzt amit rá tudtam fordítani. 90%-ban a kétkezi munkám van benne.
[ Szerkesztve ]
-
Tomate
veterán
válasz Daywalker #18135 üzenetére
Hát a lakatosnak és a fényezőnek meg tudom adni a címét, de polírozást nem tudom mert nem políroztattam. Esetleg a fényezőket megkérdezhetem szoktak-e. Én házilag políroztam csak eddig valami jóféle pasztával és ronggyal. Bár ha fémet akarsz polírozni nem fényezést az megint más, mert arra megint tudok embert.
-
Tomate
veterán
válasz Daywalker #18138 üzenetére
A legjobb polírozó gép az ilyesmire az amelyik úgy néz ki mint egy nagyflex, csak értelemszerűen kisebbet forog és polírkorong van a végén. Veszel polírpasztát, azt felviszed az idomra és ha rászáradt rámész a géppel.
alvaro: ideiglenesen volt kivonva. Új forgalmit fogok kapni.
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #18159 üzenetére
Moszkvában még hidegebb volt, de itt Szingapúrban most már túl sok is a jóból - nappal nem ritkán 34-36 fok, s mellé 70-80%-os dunszt, nemhiába trópus. Mivel az autó birtoklási jogáért az autó árát még1x kicsengetheted (ezt csak halkan jegyzem meg, nehogy ötleteket merítsenek belőle kedvenc politikusaink), ezért rengeteg a motorizált kétkerekű (döntően kisköbös), viszont sisakon kívül védőfelszerelést még alig láttam, talán kétszer kordura protektoros kabátot az eddigi többszázból.
Öregem, Japánban nem láttam ennyi CB400-ast. Nem is tudtam, hogy ennyi generáció volt belőlük. Meg azt sem, hogy 50-125 2T sportmotorokból is volt ennyi verzió. Időnként azért látni 400-asnál nagyobb motort is, de tényleg nem sokszor. Láttam eddig talán két R1-et, Fazert, Fireblade-et, egy 1098-at és egy liter-Gixert. Meg pár R1200GSt rendőrmotorként -- de a többség még náluk is valami ránézésre YBR125-ösnek kinézőt használ.
Fenébe, hogy ennyire bonyolítva van a kölcsönzés - különben már megkezdtem volna a szezonomatFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
-
-
vendingo
veterán
válasz Daywalker #18211 üzenetére
Rendszeresen motorozok rövid gatyába, sportcipőbe de nem érzem magam magamutogatónak. Kávézóig gyakran gurulok kávézni, a kipufogóm is hangos. Ha fellöknek a forgalomba, összetöröm magam, megégeti a lábam a kipuff, az nem tartozik senkire az ég világon, ezért ne minősítsen engem senki.
Ez ugyan olyan, mintha valaki nem köti be az övet a kocsiba. Vessen magára, aki így cselekszik.
A motoros ruha nincs a kreszbe előírva, de ha törvény is lenne rá, akkor is csak a rendőrre tartozna és rám ha ruha nélkül megyek.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
csabyka666
addikt
válasz Daywalker #18224 üzenetére
Az én ruhavásárom a következőképpen nézett ki. Használtba vettem 3000-ért (nem hülyéskedek, 3000 forintért) egy "motoros" bőrkabátot, és hozzá egy bőrnadrágot, majd ezután 8000-ért egy Uvex bukót (ez most már csereérett), 2500-ért egy pár Uvex kesztyűt, 10.000-ért egy pár térdvédőt, és 8000-ért egy pár csizmát. A csizmát csak addig hordtam, amíg letettem a jogsit - erre nem vagyok büszke, és a motoron tényleg jó, de 40 fokban nem túl kellemes egész nap abban sétálni... A többi cuccot mindig, minden körülmények között felveszem, pedig egyelőre még egy csak Simsonon "vagánykodok", most van tervben a szintlépés.
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy mindegy, mekkora motor, nem lehet félvállról venni a biztonságot, de én ennyit áldoztam rá, és úgy érzem, elég jól kigazdálkodtam.
Tehát alig több, mint 30.000-ből felruháztam magam, és többet most nem is nagyon akarok költeni. A sisakot megveszem, és annyi!A világ pénzét el lehetne költeni csak a ruhákra, és akkor még motor sincs alattam...de ezt ti is tudjátok.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #18224 üzenetére
azért emlékszel hogy én is rövidnaci/póló/sportcipő kombóban mentem a nagykerbe előadásra, ahol találkoztunk.. faszom öltözzön 500 méterre birodalmi rohamosztagosnak, sétálni meg lusta voltam
(más kérdés, hogy haza már beöltözve mentem, a ruhám ott volt, de csak annyit akartam mondani hogy lehet akiket Te láttál, azok sem viszik a ruhátlan motorozást túlzásba, csak épp láttad őket...)Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #18227 üzenetére
én szeretek pólóban motorozni (hozzáteszem, a múltkorinál nagyobb távokon MÁR nem szoktam, de előtte egy nyarat végigmotoroztam pólóban), csavargatja a bimbóid a szél meg minden..
végül az változtatta meg a hozzáállásom, hogy full felszerelésben elütöttek, és csak a ruha miatt nem lett semmi bajom.. aztán meg ugye a kecskeméti perec, ahol kiderült hogy hiába a ruha, ha nem elég jó minőségű..
szóval jó pólóban motorozni, de már én sem szoktam...(#18228) zsolt19900: nekem 2 hónapot ment a riasztó anélkül hogy a motorra néztem volna.. utána még be is indult, de már erősen gödhös hangokat adott, aztán pár hétig még állt de akkor már csak kikapcsolni tudtam a riasztót, elindítani nem.. szerintem korrekt!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
vlevi
nagyúr
válasz Daywalker #18224 üzenetére
"Lehet nagyon jó ruhákat kapni "normális motorozáshoz" olcsón, ami nem kerül háromszázba, még a töredékébe sem!"
Jól beszélsz!
Tudom, hogy nem összehasonlítási alap, de amikor egy plázában egy utcai cipőért, farmerért elkérnek huszon-harminc-negyvenezer forintokat (nem mintha vennék), akkor egy motoros ruhára sem szabad sajnálni a pénzt. Persze nem ész nélkül venni a legdrágábbat, csak összehasonlításképp írtam.Csizmán nem érdemes spórolni, abból meg kell nézni nagyon sokfélét, ami véd is, lehetőleg tényleg vízálló, és ha túrázósabb az ember, akkor járni is lehet benne. Persze, ha használtba aprópénzért van valami, akkor az jó dolog, és, ha tényleg használható, akkor az mégjobb.
A többi ruhanemű (sisak, kabát, nadrág), hát egy árszinten belül olyan hatalmas különbségek nincsenek.[ Szerkesztve ]
-
Pocee
senior tag
válasz Daywalker #18224 üzenetére
mintahogy az is elővan írva,hogy adott úton mennyivel lehet menni de a magadfajta "paraszt" gondolom be is tartja,és majd amikor a gyerekem kilép takarásból és keresztül mész rajta Téged megvéd a bőrruhád és őt mi védi meg a sebességet be nem tartóktól?
vagy Te mindenhol betartod,mert akkor már bocsánatot is kértem...Te viszont nem tetted meg hanem kimagyaráztad...
ha nem inged ne vedd magadra...Mr.Brightside
-
canniball
nagyúr
-
Pocee
senior tag
válasz Daywalker #18241 üzenetére
dede,nálam is csak szerettem volna egy sarkos példát állítani,hogy nincs ruhád azzal Magadat,eszetlenül meg másokat és sztem sokkal gázabb,amúgy azon a parasztozáson akadtam fent,de nem is kellett volna,csak fáradtság,stressz,az ember magára vesz mindent,szóval nem vagyok vitatkozós és nem is akarok tovább ezen témázni,kell a védőfelszerelés,de mert valakinek nincs attól még lehet normális ember...de ezt sztem Te is így gondolod.
Mr.Brightside
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #18479 üzenetére
Pénteken még nem lesz olyan idő sajnos
Felőlem lehet 8 is, nekem könnyű az éjszakai közlekedés (907/973 vagy hogyishíjják majd' ajtónál tesz le, 4-6-os is csak pár perc gyalog), könnyen beszélekTőlem vehetjük alkoholmentesre is, én is csak egy-két pohár bort vagy fröccsöt szoktam ellefetyelgetni az ilyen összejövetelek alkalmával.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
válasz Daywalker #18512 üzenetére
nekem tavaly előtt azt mondták, hogy jövőre (azaz tavaly) már nem kell bemennem, mert a biztosítók rendszere össze lesz kötve a belügyes mocsokkal.
én ezt komolyan vettem, kivonattam a motort októberben, de azóta is jönnek a csekkek. az utolsóban azt mondták, hogy 30 napom van befizetni. azóta nem jönnek csekkek.
lehet, hogy köthetek új kötelezőt
bár minek... úgysem lesz idő nyáron motorozni.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #18545 üzenetére
Én amikor a CBF 600-at vittem szelephézagra 25k km-nél, akkor a srác azt modnta nem érdemes rendelnie bele lapkát, mert minimálisok voltak az eltérések, a megengedett értékek en belül volt, igaz a határértékeken....
Szóval szépen összeszerelte és kész. Gondolom nagymértékben függ hogyan használta valaki az adott járgányt."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
yodamastah
őstag
válasz Daywalker #18606 üzenetére
Az hogy mi van fent a szelepekről nemtom Rá kell keresni
forums.13x.com a WERA fóruma. Ez egy kb 40 éves amcsi amatőr roadracing szervezet. Ennek a szervezetnek a fórumán ami infó eddig összegyűlt.... szerintem nincs jobb kereshető tudásbázis neten amatőrök számára. Úhogy nyugodtan lehet keresgélni, aztán ha nem találsz valamit, akkor kérdezz Korábban én is megtettem és segítettek de általában elég keresgélni. Rengeteg infót össze lehet szedni pályamotorozáshoz. Modell specifikus dolgokról, gumikról, futómű / geometria beállításokról, szerelésről stb...
A fórum létszáma: Threads: 166,162, Posts: 3,290,340, Members: 46,410
[ Szerkesztve ]
-
pityaa23
senior tag
válasz Daywalker #18722 üzenetére
Igen, ha automatával rakod le a jogsit, akkor csak olyat vezethetsz. Most csinálom én is a korlátlanra B-s jogsival 125-re, majd innen nagyra. A 125-ös egy robogó leet mert automata, de a nagy már váltós. Ez gyorsabb és olcsóbb is. kb 13-15 óra vezetéssel le van tudva az egész. Persze ha nem vagy béna és nem szorulsz rá plusz órákra Még csak a kreszen vagyok túl, majd jön a robogó, utána lesz érdekes a nagymotor, mert kb 10 éve ültem olyanon és az is csak egy MZ-volt. Ha jól gondolom ez lesz a "szörnyeteg" amint majd tanulok. Kicsit izgulok is..
-
keszegduda
őstag
válasz Daywalker #18829 üzenetére
Tegnap ránéztem az első gumira és arra lettem figyelmes hogy egyes helyeken a futófelület eléggé kopott, néhány arasznyira pedig hibátlan. Ez futómű gond lehet? Ettől tartok kissé, bár megvan az új gumi is, jobban járok ha ráteszem. A kémények E-s Akrapovic-ok csak ki lett műtve a db killer ami végeredményben egy furulya, de erre az időre visszateszem akkor, 1 csavar fogja csak. Ami még gond lehet hogy az első fékkar legvége letört az a néhány centi ahol el lett gyengítve, viszont bőven meg lehet benne így is kapaszkodni. Ez buktával járhat?
-
Teagol
aktív tag
válasz Daywalker #18879 üzenetére
Nem tudom erre gondolsz-e, de a műszerfalat kiszereltem, a csatlakozót ami bele megy szétkaptam és kipucoltam. 2x. Semmi nem változott.
A szerelő ajánlotta az új jeladót, nem tudom, a kábelt megnézte-e? Én nem tudtam ...
Olyan, mintha a jeladóba lenne "öntve" a kábel. Ha az eltörött ... gondolom csere.Közben eszembe jutott a forgó cucc neve: rotor
[ Szerkesztve ]
-
tutis
őstag
válasz Daywalker #18892 üzenetére
1. jelentéktelen, de a verseny motorokon nincs felfogatás a fékcsőnek külön ami a gyárin pl van.
2. a féknyomás egyszerre hat egyformán mindkét féknyeregre, azaz ami erőt kifejtesz felül a fékkarnál, egyformán oszlik el a két nyereg között..[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Daywalker #18894 üzenetére
Ha felül elágazik, akkor amikor meghúzod a fékkart, a két csövön egyszerre, egyazon erővel fejtődik ki a nyomóerő. Viszont ha nincs felül kettéosztva, akkor a nyomás lemegy az egyik nyereghez, után tovább a másik nyereghez, viszont így az első nyergen nagyobb nyomás keletkezik.. Kicsit szabatosan fogalmazok, de remélem érthető..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #18901 üzenetére
Erre en is kivancsi lennek.
Nem ertem h tud kialakulni az egyik feknyeregnel nagyobb nyomas. Tudtommal a hidraulikus nyomas olyan h csak ott lesz nyomaskulonbseg, ahol mas a keresztmetszete vagy a munkahengernek, vagy a dugattyunak a felulete, azaz a felulet, amire a nyomas kifejtodik. a hossz nem lenyeges. Gumicsonel a hossz talan, mert van tagulasa, de az a tagulas is megall, nem tudom mennyire szamitana bele. De nyomaskulonbseg csakis akkor van, ha lenne feluletnagysagban is kulonbseg, legalabbis ezt tanitottak.Csongi:
Van rajta refi, csak a kurttel egyszerre mindketto eg, mig ha refire kapcsolsz, csak az egyik eg.
Bar ha a refivel rosszul lat, akkor valszeg beallitas problema van, aztan a fene se tudja.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs