-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
Tommygun:
Értem is meg nem is. Ha az össz javítás kb 15-250ezer, így is úgy is, akkor miért ésszerű megvárni egy szíjszakadást amitől a költség akár több is lehet. Nem beszélve a szállításról a kínlódásról, a töménytelen szívásról amivel ez jár.
Nem is értem, hogy lehet ilyet javasolni egy szerelőnek
ettől függetlenül, nekem mindegy teljesen . Csak nekem ellentmondásos egy döntés, és szervizes vélemény.Mosquito34: Így van, szerintem is
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #37080 üzenetére
Rendben megertettem, csak furcsan hamgzik elegge
-
csongi
veterán
válasz polimorf #37099 üzenetére
Itt europa vagy HUngarba a legegyszerubb ha tobben vesztek csinaltok egy utanfutot. Eves biztositas par ezer ft, de teli idoszakra le lehet adni. De legtobb a muszaki ket evente.
Pletyka szinten hallottam:
Ismerosom most vizsgazik ujra targoncabol, mert unio szabvanyos lett persze csak penzlehuzas.
2000 elott vizsgazott embereknek ujra kell vizsgazni, es 5 evente elmeleti vizsgat kell tenni mindenkinek.
Halkan teszem hozza,szerintem jo dolog. Viszont a hozza tartozo csekk amit adni fognak az bicska nyitogato lesz[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz TommyGun #37139 üzenetére
Tolem aztan
Nem akarok vitatkozni ne erts felre!!
Mindenki ugy csinalja ahogy neki jo!
De van egy nagy Ha a dologban , es van egy olyan velemeny, egy olyen alaktreszrol amit nem latott!!
Nekemez olyan mintha egy autonal a szijat nem kell cserleni, mert mielott szakad ugy is nyikorog, es ha szakad haza hozzuk. Igaz plusz belekerul egy dugoba szelepbe stb
De ha szakadassal is ugyan annyi kar vagy hiba lehet, mint normal csere alkalmaval, akkor valoban bebuksz egy trelert, es nagy kinlodast! De ha tobb a kar, akkor....?
Nah de ez csak az en velemenyem!! -
csongi
veterán
válasz Szakbarbár #37156 üzenetére
Milyen a felni? Fuzott kullos vagy ontott?
-
csongi
veterán
Haat szazbol sajnos nem kell ossztenni motoros Cuccot! En 75-80nal jarok es nincs motoros csizmam. Kesztyut es a kabatomba bekerulo konyok vall protektort kaptam. Szoval 150-200 kozott mar ossze all! Lehet aprankent is , de mindig van riziko mig nem teljes a vedelem. De mint tudjuk ez is az adott pillantba dol el. Teljes protektorozas mellett is lehet kampec sajna de inkabb legyen az emberen es mint ne.
Az ismerosom 5-6 hete esett robogoval. Kabat volt rajta csak. A combbjabol kiszakad egy tenyernyi izom! Most hegesztgeti ossze a gyogytornasz es a termeszet gyogyasz barataim.
40-50 el ment kihajtottak ele.
Mikor ezt meglatta a gyogyi baratom, annyit mondott, most mar ertem a protektor maniadat.
Szakbarbar: Bekescsaba mellett van egy ugyes kerek fuzos! Nem is dplgozik dragan!
Holnap remelem nem felejetem el, elkerem az elerhetoseget, es atdobom privatba.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Motoros kepzes ? Rovid gatya, polo? Fantasztikus
-
csongi
veterán
-
csongi
veterán
Van valakinek megbízható ismerőse az USA-ba? Rendelni szeretnék pár apró alkatrészt, egy borítékba beleférne, de a shop csak az usa területén belül szállít ki. Ebben szeretnék kérni egy kis segítséget!
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #37606 üzenetére
Napszemuveghez,annyit hozza tennek, hogy aki alapbol szemuveges es van egy multifokalis lencses szemuvege a beepitett napvedo szerepet veszti. Ebben az esetben arra kell figyelni elfer e sisakban a sajat szemuvege, mukodike a fenyre sotedes a plexi mogott, illetve van szinfoltos lesz a plexi a szemuveg hasznalatakor.
-
csongi
veterán
Szeles utat Sracok!
Nekem ket ora mulva indul a buszom Torokbe, elkepzelesek szerint kint gurulunk a 150es cbf el ketten.Beszamolok milyen volt -
csongi
veterán
válasz Ferdzsoo #38110 üzenetére
Tokeletes
ipadipad: lehet hogy sikerul feletnni, de nagyon sok munka, es kerdes megeri e a befektetes? Az az idomazett csak saccolva is az 500k kornyeken van.Vagas hegesztes nelkul nem fog menni, es ha lesz toresed minden idomot ujra egyedire kell gyartani.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Nah torokbe ugy 70-el tapostak volna ki a belem ha nem lepek vissza!
Es szemrebbenes nelkul elte meg a soffor! Ott ilyen nincs! Egy gyalogos miatt nem allnak meg! De 10 gyalogos miatt sem!!! -
csongi
veterán
válasz Kolondrum #38314 üzenetére
Reszvet! Ne szomorkodj en is borultam mar mind ket oldalra
Ez ilyen szakma, ez legyen a legnagyobb balesetunk
A lenyeg hogy tanuljunk belole.Free: Ezert megyek mindig az autos mogott mellett, valahol ahol lat a tukorbe " bar felesleges ugy sem hasznalja a zome" igy talan van lehetosegem mellette megalni. Egyebkent Magyar beteseg ez az agyatlan fekbe taposasos kozlekedes! Torokbe nem volt ilyen gond, pedig mennek rendesen
Ma is sikerult a nagyon elozekeny vezetonek felesleges megallassal maga el csalogatni a gyalogos biciklis kozlekedot. Mellette tudtam megalni csak. Szegeny nem ertette a dudalast. Legalabb 3 auto elmehetett volna sebesseg valtoztatas nelkul, mire a gyalogos oda er az atkelohoz. De hat itthon ez van, gondolkozas mentesen folyik a kozlekedes, latszik a keves gyakorlat. Ez baleset veszelyes, es az esetek tobbsege erre utal, de szerencsere van nekunk jo kis szabalyunk, sebesseg be nem tartasa, es a forgalom iletve utviszonyoknak nem megfelelo kozlekedes! Ez van es lesz is,cirka 20 ev lemaradas! -
csongi
veterán
válasz Dexar007 #38695 üzenetére
Meglatnad, csendben ulnel a szekben Az az igazi csendes nyugodtt allat tipus
De meg volt ra az oka!
Velvi:
Torokorszag: Megyunk az auto utan 90 es tempoba, es a vezeto kiteszi a kezet es egy laza mozfulattal utjara inditja az uditos dobozt. Anyad!!! Baz majdnem eltalat! 5mp mulva a kedves utasanak az uditos dobozat is szabadjara engedte Szamara nem tortent kulonosebb esemeny -
csongi
veterán
válasz sziada5925 #38704 üzenetére
Maradjunk abba hogy remdesen tobbet tud. 150 es cbf el ketten 2*80kg ment 90 es utazot es hegyeketek is letoltuk vele. Futuvileg meg szerintem jobb mint a gs, turazosabb es az ulespozicio is
A 150 el a 20 cm patkator ugy jottunk le hogy meg sem erezte. -
csongi
veterán
válasz boogie84 #38789 üzenetére
Ami jelenleg nem sokat er , de hamarosan eu szabalyozas lesz, akkor kell a fotonak elkeszulni mikor a gyorshajtas bekovetkezik, az uj kamera rendszerek ilyenek, hato tavolsag par szaz meter.
uppsz felre ertettem !!!!
Viszont en is a felezo melle vagy az ut szelere allok Az sem egeszsegges ha vakit, mert emiatt is rosszul merheti fel a tavolsagot De jobb latszani mint nem.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Most hogy megjartam Torokt, azt kell hogy mondjam, itthon sajnos az agyonszabalyozas nem fog segiteni ezen. probleman. Alapokban van a gond. Hol szabalyokra hivatkozunk hol erre hol arra. Ott nem sok szabaly van, megsem lattam senkit kiabalni mutogatni, szitkozodni. Ha a ketsavos ut kozepen allt egy jarmu a forgalom akkor is haladt, elmentek mellette, nem tokoltek, hogz jajj nincs meg a 6meteres savom. Korforgalomnal a ket savba volt 3 vagy 4 auto, leszartak ide fert hat itt van. A zold lampannal nem alltak meg fel percig, ment, igaz a pirosnal sem mindig alltak meg, vagy stoptablanal de azt mindig figyelik mi van forgalomban.A parkolo or is csak megkerte a delikvenst alljon arebb mert itt nem jo. Igaz aki arebb alt az fel is fogta mirol van szo. Ott az a szabaly hogy fiigyeld a masikat, es kesz. A tobbi loszarjoska estifeny. Pedig varosba az osztott palyas szakaszon 80-90 a tempo. Szoval az agyon szabalyozas egyik peldaja , hogy nem mukodik rendesen.Ilyenek vagyunk, ilyen a mentalitasunk. A zome szarik az egeszre, csak en kozpontu uzemmodban kozlekedik. Sajnos soha nem lesz statisztika a baleseteknel a vezetok moralis vagy pszihes allapotarol. Pedig ott van az igaszsag mogotte. Csak a targyilagossagra szoritkozik, minden emberit kizar. Szamunkra is puritanabb szabalyzas kellene. A nemetek kockak, szabaly betartani, Osztrakok nyugisak Norvegok nyugisak mar mar tul nyugodttak. Ahogy haladunk delre egyre nagyobb a nyuzsges eszakra pedig kimertseg. Jo az oroszok valahol eltevedtek . Sokkal tobb mulik rajtunk. A trafival meg @asszak meg, hanyas kategoria, szemelytelen penzbehajtas. Mas szabalysertesert alig buntetnek, kivetel a parkolas.
Az utak allapota pont annyira hozza jarul a balesetekhez mint az alltaluk velt gyorshajtas. A vezetestol elvont figyelem veszelyes, a mobiltelefon emiatt veszelyes. A kur.a katyu aknafedo stb amit kerulgetni kell hogy ne okozzan kart a jarmube es a kozlekedesrol vonja el a figyelmet, az nem veszelyes? Szerintuk az nem, az utiszonzokhoz kell a sebbesseget megvalasztani, de egy rohadas katzu ami honapok ota ott figyel, es aki eleteben akkor jar arra elsonek hogy. tokombe vedje ki a balesetveszelyes helyzetet? Ja 90 el ment, hat sajnos gyorshajtas mert nem az utviszonyoknak megfeleloen valasztott sebesseget. Nah ez. hanyas kategoria, es ki all fenykepezni, jelentse fel a kozutat mert balesetveszelyes az utszakasz amit kozpenzbol ertunk kellene rendbe tartania.Jah hogy szellel szemben nem szabad pisilni? Nah ettol hanyas a fotozas. -
csongi
veterán
Jah, de ott meg maximalis a harmonia . Sport motor vagy automataváltós robogó? Pontosan ilyen diferencia. Az egyik robbanékony adrenalin, a másik egyenletes sima. Kinek ez kinek az. Nekem bejön az is és ki is szeretném próbálni majd. Törökbe 2000M indulás tengerpart érkezés. 20-15 perc ereszkedés időjárástól függően. . Tuti élvezném a csendet, de ezt legszívesebben egyedül tolnám mégis csak akkor az igazi, zene fülbe és had szoljon. Ugrani így jó volt. Dexar007: Ez szerelővel kialakult bizalmon alapszik leginkább, de ha meg egyeztek, hogy mielőtt cserélne bármit is egyeztessen veled.
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #38869 üzenetére
igy van ertelme
-
csongi
veterán
Szamtalanszor volt mar vita targya az a DLR motoron. Nekem is van, nem erdekel jelen esetbe a szabaly. Mosqito is szerintem jol tette fel, mivel a fejlampatol messze van ezert nagyobb az a felulet ahol lathatobba valik. Nem a szembol eszrevetel a fontos, hanem tukorbol auto oszlopai altal torteno kitakarasnak csokken az eselye. Egyebkent meg auton is csak fel megoldas, mart a rafutasos balesetet nem elozi meg, hisz hatul nincs dlr, es itthon sikeresen ezt is paraszt modon hasznaljak, kodos taknyos idoben is mikor a vilagitas hasznalata mar kotelezo lenne de csak dlr el feszit az orszaguton!
-
csongi
veterán
Bele lehet tenni egy búrába is a kettő, csak müszakira a dlr.t ki kell iktatni. Úgy kell kötni, hogy irányjelzésre az adott oldalon a dlr-t lekapcsolja. A tükörbe is bele lehet tenni. Én egy egyszerü 3M es ledszalagal oldottam, meg, müszakira egyszerüen leragasztom, fekete szövetes szalaggal, és semmi nem látszik .
-
csongi
veterán
Persze valamikor regen leteztek a nyari utak, es most is vannak meg sok helyen, de nem hasznaljak vagy beszantottak, mert a kozuton sokkal jobb nekik.
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #38972 üzenetére
Persze megertem neked csak kettot sikerult utolerned
Nekem napi szinten lopjak az idom. A muszaki allapotrol nem is beszelve. Vilagitas nuku, iranyjelzo nuko.Az uj vasak siman tolnak 70 et azt nyugos elozni, mert van hogy elozes kozben meg tol neki egy kicsit es 90 et belepi. Hatulrol nem tudod hogy mtz huzza 20 al, csak mikor mar kozel ersz.Ezt a tempot a nyari uton is tudja tartani, csak hat az docog!
De meg ezzel sem lenne baj. De hogy 3-4 auto is kepes kovetni mert fosikelozni, es egy ekkora sort mart nem egyszeru letolni plane ha egy nyerges is benne van. Nah ezek lopjak az idom napi szinten, a tokolosek miatt kb 20 perc naponta. Nem sok, de egy het alatt kb 100 perc. Koszonom egy honap alatt egy munka nap elmegy attol fuggoen mennyit vagyok uton. Egy evben 10 nap lazan osszejon, ez pedig nem keves. Inkabb a labam logatnam a vizparton, vagy akarmi. Nem bantom oket mert a kajat be kell termelni, de ahol adottak a lehetoseg, ott sem hasznnaljak. Teljes lelki nyugalomban rohadnak az uton. -
csongi
veterán
válasz vendingo #39090 üzenetére
Felvetel csaloka. A kemra szog olyan hogy a sisak olyan szeles mint az ut. Ergo a sisakhoz aranyositja az agy az utat. Ha megnezed ket nyom van, es terepjarok mennek arra, volt a Totalcarba is. A motor pedeg nem ezerszazas 300 kiolos vas. Persze nem lenezem, mert nekem is csokis lenne a gatyam . Szoval ott kellene lenni es lehet fokozatosan halad felfele az ember mar nem lenne ennyire elesen gazos a helyzet. A vizes reszeken viszon en szoritottam a farizmom Az ilyen kovek mint a jeg olyan csuszosak.
-
csongi
veterán
válasz vendingo #39097 üzenetére
Lehet találni Páneuropákat 500 környékén de azok 1992-es vasak.
A maxirobogok is alkalmasak túrázni, persze nem két nap alatt 2000Km. De napi 6-700Km nem gond. Nakam a napi maxom, olyan 550-600Km között volt. Szíjat típustól eltérően kell cserélni. A te magasságoddal a burgonya szerintem alacsony, de Mosqinak volt ilyen vasa, és Tommygunak is olyan is van. Burgonyából az exe-ket érdemes nézni. T-mas sportos kevésbé pakolható.A burgonyán egy hátsó doboz és annyi cuccot garantáltan elviszel mint az SV-vel.
De ha nem félsz a régebbi vasakkal akkor kaphatóak RT-k Vagy K-s BMW-k. Régiek, de a világból kimennek. Elég sok az ABS el szerelt. -
csongi
veterán
Az isteni apriliam meg elado
-
csongi
veterán
Pc 800 az almom
-
csongi
veterán
Csodalatos egy motor nekem Szivem vagya !
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest